Zou maar al te graag Van der Vaart zijnquote:Op maandag 14 maart 2016 22:52 schreef superniger het volgende:
Neukertje van Van Der Vaart is te gast.
Jesse Klaver?quote:Op maandag 14 maart 2016 22:52 schreef superniger het volgende:
Pauw gaat haar stelen.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:52 schreef superniger het volgende:
Beter dan Cillessen?quote:Op maandag 14 maart 2016 22:57 schreef tralalala het volgende:
Tess WesterHeerlijk fanatieke keepster
Zelfs mijn kat is beter dan Chillessen.quote:
Ik zou haar doenquote:Op maandag 14 maart 2016 22:57 schreef tralalala het volgende:
Tess WesterHeerlijk fanatieke keepster
Hij zal haar intens injecteren met zijn door zwart krulhaar omlijste blanke gehaktstaaf.quote:
Oh ik dacht dat dat DWDD wasquote:Op maandag 14 maart 2016 22:59 schreef luxerobots het volgende:
Nu een huilreclame over vluchtelingen.
Vluchtelingen in de regen
quote:Op maandag 14 maart 2016 22:59 schreef luxerobots het volgende:
Nu een huilreclame over vluchtelingen.
Vluchtelingen in de regen
Down is het nieuwe Up.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Down is hip tegenwoordig in de media.
WK downracen wil ik ook wel zien.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
WK droneracen, nerds met wel een gezond niveau Vitamine D dus.
Ja, lekker naar mongooltjes kijken en er om lachen.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Down is hip tegenwoordig in de media.
Ik zie wel marktpotentie voor dat format.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
WK downracen wil ik ook wel zien.
De vraag is dan wel met of zonder publiek.
Pauw loopt altijd achterquote:Op maandag 14 maart 2016 23:04 schreef luxerobots het volgende:
Was trouwens oud nieuws die beelden uit Raqqa. Er was een tijd terug ook een beeld over op internet.
Bingoquote:Op maandag 14 maart 2016 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
RUSLAND IS KUT RUSLAND IS KUT
RUSLAND IS KUUUUUUTTTTT
al jarenquote:Op maandag 14 maart 2016 23:06 schreef Monolith het volgende:
Ik zie dat Jesse een poging doet om een snor te laten groeien.
Hamsterwangen heeft ie al.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:06 schreef Monolith het volgende:
Ik zie dat Jesse een poging doet om een snor te laten groeien.
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
RUSLAND IS KUT RUSLAND IS KUT
RUSLAND IS KUUUUUUTTTTT
Ik denk dat dat ze alleen maar omhoog kan brengen in de peilingen.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Zou de achterban van GroenLinks het merken als Klaver vervangen wordt door een downie?
Niemand die die man ook corrigeert. Wat een hoop onzin.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Leuk feitje Halbe, sinds het begin van het conflict is het merendeel van Aleppo altijd in handen van Assad geweest, meeste vluchtelingen uit die stad zijn allang zijn intern verplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |