Ik denk dat dat ze alleen maar omhoog kan brengen in de peilingen.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Zou de achterban van GroenLinks het merken als Klaver vervangen wordt door een downie?
Niemand die die man ook corrigeert. Wat een hoop onzin.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Leuk feitje Halbe, sinds het begin van het conflict is het merendeel van Aleppo altijd in handen van Assad geweest, meeste vluchtelingen uit die stad zijn allang zijn intern verplaatst.
Hij zal zometeen wel Polman proberen te verleidenquote:Op maandag 14 maart 2016 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoeveel kunnen we al wegkruizen?
[ afbeelding ]
VOC mentaliteitquote:Op maandag 14 maart 2016 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gevangennemen en keihard laten werken. Hadden ze maar niet moeten komen.
Wat heb jij veel vriendenquote:Op maandag 14 maart 2016 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij zal zometeen wel Polman proberen te verleiden
Al staat hij 1-0 achter want hij zei Polderman
En door m'n goede vriend Max23 ben ik erachter gekomen dat ze met vd Vaart gaat
Kunta Kintequote:Op maandag 14 maart 2016 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie is die lelijkerd in dat spijkerjack
Dat zijn mensen die Groningen een warm hart toe dragen meestal.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Pax is gewoon een hele aardige, sociale jongen
Evenveel als Pax zijn vriendenlijst op Hyves.quote:
Of omdat hij nooit een opleiding afgemaakt heeft?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kan ik Jesse nou niet serieus nemen door zijn uiterlijk, stem of inhoud?
Het is gewoon een snotneusquote:Op maandag 14 maart 2016 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kan ik Jesse nou niet serieus nemen door zijn uiterlijk, stem of inhoud?
kan ze uit doenquote:Op maandag 14 maart 2016 23:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Die blonde meid is echt goed, alleen jammer van dat afschuwelijke shirt
Ze zegt nie veel niequote:Op maandag 14 maart 2016 23:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik zou haar doen, denk ikquote:Op maandag 14 maart 2016 23:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Biodieselquote:Op maandag 14 maart 2016 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gevangennemen en keihard laten werken. Hadden ze maar niet moeten komen.
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:13 schreef Mani89 het volgende:
De handbalsters proberen intelligent te kijken.
Ze vragen zich af wie de andere mensen aan tafel eigenlijk zijnquote:Op maandag 14 maart 2016 23:13 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Dat is inhumaan!quote:Op maandag 14 maart 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Als we geen enkele vluchteling opnemen (huizen, uitkeringen en gezondheidszorg) geven, komen ze ook niet.
Probleem opgelost.
FOLLOW THE LIEDER LIEDER LIEDER FOLLOW THE LIEDERquote:Op maandag 14 maart 2016 23:15 schreef Max23 het volgende:
Overigens heeft Polman voetballer Mart Lieder aan de kant gezet voor Rafael
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoeveel kunnen we al wegkruizen?
[ afbeelding ]
sletjequote:Op maandag 14 maart 2016 23:15 schreef Max23 het volgende:
Overigens heeft Polman voetballer Mart Lieder aan de kant gezet voor Rafael
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |