Ocherm! vertel eens!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:20 schreef Isegrim het volgende:
Pfffffff. Ik hoef de komende twaalf jaar geen tosti's.
Maar dat is toch niet overdreven als je er ziek van was?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:21 schreef Vanyel het volgende:
Over overdrijven gesproken in t vorige topic heb ik me overigens driekwart jaar niet ok gevoeld door wat hardnekkige parasieten na twee weekjes India.
Is de soep opgegaan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:20 schreef Isegrim het volgende:
Tosti's maak je toch alleen als je geen fatsoenlijk brood hebt?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:20 schreef Isegrim het volgende:
Zoals ik het las ging het erover dat het allemaal zo'n vaart niet zou lopen met ziek worden bij ranzige hygiëne.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet overdreven als je er ziek van was?
Ik maak ook wel tosti's als troost eten....quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tosti's maak je toch alleen als je geen fatsoenlijk brood hebt?Had LHO een slechte dag vandaag?
Ja? En? Je bent in India geweest en ziek geworden?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoals ik het las ging het erover dat het allemaal zo'n vaart niet zou lopen met ziek worden bij ranzige hygiëne.
Vond ik ook altijd, tot India.
Ja, dat is een heel mooi stuk. Zeker rond Lage Vuursche enzoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is het daar mooi zegWe zijn van station Baarn naar station Hollandsche Rading gewandeld. Ik ga dat gewoon nog een keer doen als het er groen is
We verkochten desemtosti's en soep op een festival.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tosti's maak je toch alleen als je geen fatsoenlijk brood hebt?Had LHO een slechte dag vandaag?
En iedereen die ik ken die er meer heeft gedaan dan in Goa hangen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja? En? Je bent in India geweest en ziek geworden?
Ik denk een stuk of 160 tosti's. Dat klinkt niet veel, maar geloof me, dat zijn veel tosti's.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Wandelen
En wat zijn veel tosti's?
zo, weer vroeg pissen maar eerst een paracetamolletje, hete douche. Kapot wel
Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk een stuk of 160 tosti's. Dat klinkt niet veel, maar geloof me, dat zijn veel tosti's.
LOL, dat begrijp ik wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vond charolais koeien wel eng :p nouja vooral 1 die ons van t bankje weg wilde hebben
Omdat je daarmee een vacuüm er omheen hebt gecreëerdquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:41 schreef krakkemieke het volgende:
Echt, waarom verlies ik een vulling als ik in een broodje bijt?
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat je daarmee een vacuüm er omheen hebt gecreëerd
Je hapt in brood, tand wordt omhuld door brood, je gaat kauwen en het brood wil weer loslaten --> vacuüm --> trekkrachten op tand met blijkbaar brakke vulling --> floeps eruitquote:
Het was geen brakke vulling.Het was een goeie vulling.En het was in mijn voortand. Het is nu moeilijk om ook te drinken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hapt in brood, tand wordt omhuld door brood, je gaat kauwen en het brood wil weer loslaten --> vacuüm --> trekkrachten op tand met blijkbaar brakke vulling --> floeps eruit
Slecht gefixeerd dan. Als het allemaal prima was had 'ie er niet uit gelegen nu.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het was geen brakke vulling.Het was een goeie vulling.En het was in mijn voortand. Het is nu moeilijk om ook te drinken.
Ja, het is een stralende dag! Zo fijn!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:48 schreef AnneX het volgende:
Nou, krakke...als je een weekendtandarts nodig hebt, mag je 250 euro meenemen of maandag bellen naar je eigen tandarts.
Stralende dag vandaag en de deuren voor en achter open gezet.
Vier bossen tulpen en de buurvrouw zette de krulhazelaar kort en daarvan heb ik takken erbij in de vazen gezet.
Leuk dat jullie halverwege samen hebben gewandeld Memo en Isa![]()
Isa: Train jij ook voor de vierdaagse misschien.?
Waarom kijk je dat?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:11 schreef Vanyel het volgende:
OMG
We kijken Jesus Camp. Docu op netflix. Kindjes zijn nog amper binnen en de preacher begint te fulmineren over Harry Potter die ter dood veroordeeld zou worden in het oude testament en vervolgt vrolijk dat er fakers in tha house zijn die zich meteen moeten laten wassen omdat ze geen echte, goede christenen zijn en wel eens zondigen. Allemaal jankende kindjes die zich laten wassen en zich schuldig voelen.
Wat een leuke, gebalanceerde volwassenen vol naastenliefde zul je daarmee kweken zeg.
het zusje van de duutser is gestopt met haar communie omdat de pastoor dezelfde dingen vertelde. Harry potter was van de duivel en dat mochten die kinderen absoluut niet lezen, en dezelfde dingen werden verteld over homoseksualiteit. Ik ben zo trots op zijn zusje, dat als 13 jarig meisje in staat was om te beoordelen dat die man zo'n onzin vertelde en dus maar geen communie gedaan heeft (en dus haar vriendinnen achterliet, en de kans op veel cadeautjes wat natuurlijk belangrijk is op die leeftijd), maar daadwerkelijk kon bedenken dat ze niet naar iemand wou luisteren die die onzin vertelde..quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:11 schreef Vanyel het volgende:
OMG
We kijken Jesus Camp. Docu op netflix. Kindjes zijn nog amper binnen en de preacher begint te fulmineren over Harry Potter die ter dood veroordeeld zou worden in het oude testament en vervolgt vrolijk dat er fakers in tha house zijn die zich meteen moeten laten wassen omdat ze geen echte, goede christenen zijn en wel eens zondigen. Allemaal jankende kindjes die zich laten wassen en zich schuldig voelen.
Wat een leuke, gebalanceerde volwassenen vol naastenliefde zul je daarmee kweken zeg.
Ik ben daar ook heel trots op! Stoltz!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het zusje van de duutser is gestopt met haar communie omdat de pastoor dezelfde dingen vertelde. Harry potter was van de duivel en dat mochten die kinderen absoluut niet lezen, en dezelfde dingen werden verteld over homoseksualiteit. Ik ben zo trots op zijn zusje, dat als 13 jarig meisje in staat was om te beoordelen dat die man zo'n onzin vertelde en dus maar geen communie gedaan heeft (en dus haar vriendinnen achterliet, en de kans op veel cadeautjes wat natuurlijk belangrijk is op die leeftijd), maar daadwerkelijk kon bedenken dat ze niet naar iemand wou luisteren die die onzin vertelde..
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het zusje van de duutser is gestopt met haar communie omdat de pastoor dezelfde dingen vertelde. Harry potter was van de duivel en dat mochten die kinderen absoluut niet lezen, en dezelfde dingen werden verteld over homoseksualiteit. Ik ben zo trots op zijn zusje, dat als 13 jarig meisje in staat was om te beoordelen dat die man zo'n onzin vertelde en dus maar geen communie gedaan heeft (en dus haar vriendinnen achterliet, en de kans op veel cadeautjes wat natuurlijk belangrijk is op die leeftijd), maar daadwerkelijk kon bedenken dat ze niet naar iemand wou luisteren die die onzin vertelde..
quote:
Zei iemand 'tosti'?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:24 schreef Vanyel het volgende:
Wat sterk! Geef dat kind t mooiste cadeau dat ze kan bedenken. Voor dit soort karakter tonen verdien je toffere dingen dan voor je eerste hosti.
Neuh, zo is het niet. Als je dat wil eten geloof je ergens in.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:35 schreef Vanyel het volgende:
Ja het is een goed gebruik om ik de kerk lekkah tostis te eten. Maar je moet er wel altijd lang voor in de rij staan.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:35 schreef Vanyel het volgende:
Ja het is een goed gebruik om ik de kerk lekkah tostis te eten. Maar je moet er wel altijd lang voor in de rij staan.
Wat gaat zij een mooi mens worden. Nu al zo'n inzicht hebben, kunnen (en willen) nadenken en een mening hebben. Zo zouden we er veel meer in de wereld moeten hebben. Door haar daad zullen ook anderen gaan nadenken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Amen!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat gaat zij een mooi mens worden. Nu al zo'n inzicht hebben, kunnen (en willen) nadenken en een mening hebben. Zo zouden we er veel meer in de wereld moeten hebben. Door haar daad zullen ook anderen gaan nadenken.
Aanstaande donderdag mag ik nog een keer!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
En alweer ff geleden maar wil toch nog zeggen dat ik het heel leuk vind dat mini een dag mee heeft geholpen in de bakkerij![]()
Ik dacht dat je er ging helpen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag mag ik nog een keer!
#proeftijd
Ze voeden je wel goed toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag mag ik nog een keer!
#proeftijd
Duurde bij Isegrim ook een eeuwigheidquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:35 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij hadden we toen jij kwam nog maar één tosti-ijzer staan, of niet? We zijn al vlot geüpgraded naar twee en dat was ook echt wel nodig.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Duurde bij Isegrim ook een eeuwigheid![]()
Er waren er tweequote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we toen jij kwam nog maar één tosti-ijzer staan, of niet? We zijn al vlot geüpgraded naar twee en dat was ook echt wel nodig.
Er zijn op de hele dag maar drie of vier momenten geweest dat mensen echt even moesten wachten.
En alle soep is precies op gegaan. We kwamen niet tekort.
Er moest wel brood bijkomen. En kaas. De ham (kleine 3kg) was wel genoeg.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er waren er tweeDe een moest alleen even een schoonmaakbeurt ondergaan en vervolgens kwamen er een nieuw soort tosti's in het assortiment. Dubbel getostificeerd. Waarbij eentje dusdanig krokant was dat jullie hem samen aten
![]()
Ik was die lange met die donkere jas
We hadden flyers. En we hebben praatjes gemaakt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:28 schreef AnneX het volgende:
En Ise...op welke manier hebben jullie aan naamsbekendheid als adres en openingstijden gewerkt?
En hoe was het met LS na afloop?
En jij natuurlijk?
Lange dag...
Je was bang dat t niet druk zou worden en nu kwamen jullie tekort!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We verkochten desemtosti's en soep op een festival.
Heel veel tosti's!
Leuk! Grappig om te zien hoe de katten er totaal verschillend op reageren. Tegelijk klaar wakker, maar waar de een alleert rondom keek kwam de ander op schoot kroelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:39 schreef borisz het volgende:
aanzetten met poes in de buurt![]()
Zaterdagavondplagerijtjes.
Tammo wordt wakker en kijkt met een blik van 'godver, laat me slapen, lul'quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:39 schreef borisz het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hadden flyers. En we hebben praatjes gemaakt.
Volgens mij heeft LS het overleefd.
Poes hier ging uitgebreid op onderzoek waar het geluid vandaan kon komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Leuk! Grappig om te zien hoe de katten er totaal verschillend op reageren. Tegelijk klaar wakker, maar waar de een alleert rondom keek kwam de ander op schoot kroelen.
Jammer maar 8 weken thuis betekent nog meer kansen tochquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
Spreek je af om te gaan stappen, laten ze het one by one af weten.. Meh. Heb je de kans om eens te stappen omdat je 8 weken thuis bent..
Ik gluurde me helemaal sufquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Auw. Auw. Auw. Ik heb zere voeten to the max. And then some.
Ik heb wel een heel leuke dag gehad. Het was gezellig en Ise en ik zijn een prima team. In het begin nog even wennen en ineens druk, vooral toen mystery shopper P ons stond te begluren
Inderdaad geweldig weer vandaagquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:48 schreef AnneX het volgende:
Nou, krakke...als je een weekendtandarts nodig hebt, mag je 250 euro meenemen of maandag bellen naar je eigen tandarts.
Stralende dag vandaag en de deuren voor en achter open gezet.
Vier bossen tulpen en de buurvrouw zette de krulhazelaar kort en daarvan heb ik takken erbij in de vazen gezet.
Leuk dat jullie halverwege samen hebben gewandeld Memo en Isa![]()
Isa: Train jij ook voor de vierdaagse misschien.?
Er loopt er een met grote ogen en gespitste oren de boel te onderzoekenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:39 schreef borisz het volgende:
Ik lol'de!quote:
Hoe gaat het met die training, Isa?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad geweldig weer vandaagEventjes zelfs zonder jas gelopen, maar dat was weer net te fris in de schaduw.
Ik zou moeten trainen voor een Kennedymars in juniDat is 'slechts' 80 km achter elkaar wandelen binnen 20 uur.
Ross heeft paastakken van de supermarkt meegebracht. Hij neemt altijd de meest bizar lijkende bloemen mee, want dat vindt hij leuk. Nu vond hij die paastakken erg bijzonder. Hij noemt ze Tim Burton takken. Hij kent het hele fenomeen van paastak natuurlijk niet en weet niet dat je daar allemaal zooi in dient te hangen als zijnde raar aftreksel van een kerstboom. Dus nu hebben we paastakken op tafel. Voor het eerst in mijn huis
Tsja, ik krijg standaard na een tijd lopen pijn onder mijn buitenste 2-3 tenen bij beide voetenquote:
Dat herken ik wel denk ik. Is het echt pijn of voelt het afgekneld.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, ik krijg standaard na een tijd lopen pijn onder mijn buitenste 2-3 tenen bij beide voeten
Dat is het enige probleem bij mij steeds. Al jaren. Daarom ga ik nu ook naar een pedicure, maar dat helpt blijkbaar ook niet echt.
Wandelbroek is zo fijnquote:Voor de rest gaat het wel goed. Moet nog een wandelbroek aanschaffen en andere sokken en sowieso elk weekend een eind lopen. Doordeweeks komt het er toch vaak niet vanMaandag wel, dan ga ik 16 km wandelen. En waarschijnlijk woensdag weer een stuk. Of niet.
Als blaren! Zo voelt het, ze zitten er niet. Branderig, pijnlijk. En dit na slechts 3,5 uur wandelen vandaag.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Dat herken ik wel denk ik. Is het echt pijn of voelt het afgekneld.
Wandelbroek is zo fijnEn die sokken ook.
Hela, precies dat zei ik vanmorgen van een heel krullerig getakte schijnhazelaarsoort @ tuincentrum!quote:
Wat heb je liever? Wat musea-bezoek of wandelen vanaf Delft naar Scheveningen haven? Das ongeveer 15km.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als blaren! Zo voelt het, ze zitten er niet. Branderig, pijnlijk. En dit na slechts 3,5 uur wandelen vandaag.
Ik heb overigens wel wandelsokken, maar dat was 3 paar voor weinig bij C&A oid.
We gaan zaterdag ook wandelen, toch?
Allebeiquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
Wat heb je liever? Wat musea-bezoek of wandelen vanaf Delft naar Scheveningen haven? Das ongeveer 15km.
quote:
Die hebben kluisjes of in ieder geval een garderobe.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga liever niet met een compleet doorweekte rug en een grote rugzak een museum in eigenlijk
Wandelen it is! We skippen de musea voor de volgende keer. Wel vis eten bij Simonis? Ik ga wel ff een route plannenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die hebben kluisjes of in ieder geval een garderobe.
Maar ik 'moet' eigenlijk wel wandelen
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Wandelen it is! We skippen de musea voor de volgende keer. Wel vis eten bij Simonis? Ik ga wel ff een route plannen
Ik heb de route al gezien. Zitten leuke stukken tussen. Wel veel stad maar veelal niet superdruk. Ik zal morgen ff de afstand meten.quote:
Tosti *zet wave in*quote:Op zondag 13 maart 2016 09:19 schreef minilot het volgende:
..en hoe voelen de voetjes van Isegrim en Lucky_Strike zich vanmorgen?
Loop je ook mee dan?quote:
Ik moet de eerste helft van de dag werken, maar ik kan daarna natuurlijk stiekem loerend in een hoekje gaan staan bij Simonis, een krant lezend met twee gaatjes erin.quote:
En na stage dan? Of meenemen naar huis om daar op te smikkelenquote:Op zondag 13 maart 2016 09:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog steeds niet bij Simonis gegeten.Het zit naast stage.
Ik moet anderhalf uur reizen, meenemen lijkt me niet zo'n succes.quote:Op zondag 13 maart 2016 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
En na stage dan? Of meenemen naar huis om daar op te smikkelen
Lekkerbek ik de oven opwarmen doen wij regelmatig, ook als die eventjes in tasje moet liggen. Kan prima hoorquote:Op zondag 13 maart 2016 09:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet anderhalf uur reizen, meenemen lijkt me niet zo'n succes.Ik wil er wel nog een keer gaan eten, maar in m'n eentje vind ik er niet zoveel aan. Bij de lunch halen ze soms wel vis, maar dan lopen ze naar Roeleveld ernaast.
Mee eensquote:Op zondag 13 maart 2016 09:46 schreef Myraela het volgende:
Mijn schoonvader haalt inderdaad ook wel eens kibbeling of lekkerbek om later op te warmen, maar ik vind dat toch echt een stuk minder lekker dan gewoon direct eten.
Toen ik dit las, lag ik nog in bed. Inmiddels kan ik met enige zekerheid zeggen dat mijn voeten helemaal hersteld zijn. Ik heb wat last van mijn rug en handen maar dat is volgens mij meer tijdelijke stijfheid dan spierpijn.quote:Op zondag 13 maart 2016 09:19 schreef minilot het volgende:
..en hoe voelen de voetjes van Isegrim en Lucky_Strike zich vanmorgen?
Bankhangen, Rollercoaster Tycoonen, snacken met kaas, worst en roggeboterhammetjes van JBB, en spagetti met tijgertomaat en provolone (Hello Fresh) eten.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:10 schreef minilot het volgende:
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen (en eten)?
Beterschap voor je mams!quote:Op zondag 13 maart 2016 10:16 schreef Myraela het volgende:
Ik ben stoofvlees aan het maken.Maar dat is voor in de vriezer. Vanavond bij mijn moeder eten. Die afgelopen vrijdag een dagje ziekenhuis heeft gehad omdat ze galstenen had. Hopelijk gaat dat al wat beter.
Hehe.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We zouden ook wat administratie kunnen doen ivm de boekhouding van 2015. Maar we zouden dat ook niet kunnen doen
Ja, echt wel!quote:Op zondag 13 maart 2016 10:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Leuk dat het zo leuk was gister!
Ik heb nog kip die op moet. Ga ik platslaan en vullen met verse jalapeņo, cheddar, roomkaas, bosui en limoenrasp. Dan paneren met verkruimelde tortillachips en dan bakken. Salsa erbij en een bak frisse sla.quote:
Ok, ik eet bij jou vandaag. Die kip klinkt echt te lekker!quote:Op zondag 13 maart 2016 10:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb nog kip die op moet. Ga ik platslaan en vullen met verse jalapeņo, cheddar, roomkaas, bosui en limoenrasp. Dan paneren met verkruimelde tortillachips en dan bakken. Salsa erbij en een bak frisse sla.
Restjesopmaakdag. Sowieso restjverwerking, want er staat ook nog een mini-crack pie in de koelkast!
Hier een redelijk standaard zondag. Na het nodige uitstellen vandaag dan toch maar eens de stofzuiger door de hut halen, wat was weg werken, rondje rommelmarkt, sportschool en vanmiddag/avond pizza.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:10 schreef minilot het volgende:
Geen tosti?quote:Op zondag 13 maart 2016 11:32 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben nu op stal om het paard te doen. Daarna gaan we naar Friesland toe voor verjaardagsfeestje van mijn zusje. Aldaar eten we hamburgers naar het schijnt.
De katten waren erg hongerig.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Hoe hongerig waren de katten? En stonk het nog naar urine?
Ontbijten bij www.michelfood.nl en nu koffie ergens anders in de stad met een boekje. Straks nog ff wandelen.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:10 schreef minilot het volgende:
Ah toe...maak nog een tostietjequote:
Ach! Hoe zielig ook, daar heb ik nu wel een heel sfeervol, filmisch beeld bij, als je dat zo zegt!quote:Op zondag 13 maart 2016 12:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Zuchtend naar de blauwe lucht kijken, ik ga de fabriek maar in
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op zondag 13 maart 2016 12:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Zuchtend naar de blauwe lucht kijken, ik ga de fabriek maar in
inderdaad... Ik duim ook meequote:Op zondag 13 maart 2016 12:37 schreef minilot het volgende:
..hoe zou het ondertussen met het lief van Piet zijn, en met Piet zelf?
*duimt voor beter nieuws*
En wijn, en vlaaiquote:Op zondag 13 maart 2016 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Was van wandelen in de zon en 1 nacht vrijwel niet slapen en 'n nacht niet zo goed slapen, enorm moe dus heb eigenlijk wel goed geslapen. Wel paar keer wakker en het eerste dat door je hoofd schiet is dan wel dat het over is ofzo, beetje vervelend wel. Nu naar meet van ksc slowchat dus afleiding
Wakker wordenquote:Op zondag 13 maart 2016 10:10 schreef minilot het volgende:
Have funquote:Op zondag 13 maart 2016 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Was van wandelen in de zon en 1 nacht vrijwel niet slapen en 'n nacht niet zo goed slapen, enorm moe dus heb eigenlijk wel goed geslapen. Wel paar keer wakker en het eerste dat door je hoofd schiet is dan wel dat het over is ofzo, beetje vervelend wel. Nu naar meet van ksc slowchat dus afleiding
quote:Op zondag 13 maart 2016 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wakker wordenZo te zien nog even wandelen als ik naar die zon kijk. The Division spelen. Eindelijk. Nogmaals Kip Kung Pao eten; dat bleek zo'n succes dat Ross het vandaag weer wilde. En vanavond of House of Cards kijken, of naar Cloverfield in de bioscoop. Oh, en tussendoor nog ergens sportschool. Nu al moe bij het idee
Maar dat is een tussenstop die ik ook kan makenquote:Op zondag 13 maart 2016 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb alweer 11000 stappen erop zitten
Met tussenstopjes
Oa bij de net geopende ijszaak
Echtequote:Op zondag 13 maart 2016 14:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn lieve man waar ik zo veel van hou, stelde net voor om tosti's te eten.Vond hij grappig.
quote:Op zondag 13 maart 2016 14:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn lieve man waar ik zo veel van hou, stelde net voor om tosti's te eten.Vond hij grappig.
Ik ookquote:Op zondag 13 maart 2016 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, ik vind het zo eng dat je gewoon ineens dood kan zijn. Of erger, dat J ineens dood kan zijn. Ik zou me geen raad weten.
Jezus. Dan schrik je je toch ook helemaal de pleuris.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ookHij was niet lekker toen hij thuis kwam, is even boven op bed gaan liggen en even later vond zijn vrouw hem dood in bed. Twee redelijk kleine kinderen. Zijn dochter zal nu 16 zijn. Zoontje nog iets jonger.
Ja, best wel. En precies zoals Lucky zegt; het is zo'n eng idee dat ons dat allemaal kan overkomen. Zomaar op een dag omvallen zonder echte voortekenen. Op college kregen we ooit een lijstje met symptomen van hart- en vaatziekten. Bovenaan de symptomen stond: overlijden. Helaas heel vaak het eerste tekenquote:Op zondag 13 maart 2016 14:21 schreef Isegrim het volgende:
Jezus. Dan schrik je je toch ook helemaal de pleuris.
Nou ja, ik zag dat filmpje van die hoogbejaarde mevrouw op zo'n turntoestel deze weekquote:Op zondag 13 maart 2016 14:26 schreef Isegrim het volgende:
Ik turn nu al niet.
Hoop dat ik tot op hoge leeftijd kan blijven paardrijden.
Hoi! Heb je ook het recept van de Soep van Gisteren? Of zitten er heel veel dingen in die ik toch niet kan halen in dit provinciegat?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Deel van de tostirestanten (ham en kaas) op een ei gekiept
Tosti'squote:Op zondag 13 maart 2016 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is een tussenstop die ik ook kan makenWe hebben ook een nieuwe Toscane hier, meer ijs, en een enorme *tromgeroffel* tostikaart!
Liefdequote:Op zondag 13 maart 2016 14:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kook gele linzen in zo weinig water als dat lukt.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoi! Heb je ook het recept van de Soep van Gisteren? Of zitten er heel veel dingen in die ik toch niet kan halen in dit provinciegat?
Ik heb ook zo'n tosti-ijzer en die zijn echt ge-wel-digquote:Op zondag 13 maart 2016 14:37 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vanmiddag maar eens een tosti gemaakt naar aanleiding van het tosti-gepraat.. Niet deze*, die is van een modern ding.
Ik heb nog een [ afbeelding ] ouderwets tosti ijzer.*.
*plaatjes van google images.
Pandanblad en curry blad kan nog een probleem worden. De rest heb ik eigenlijk wel, incl koffiemolen! Klinkt geweldigquote:Op zondag 13 maart 2016 14:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kook gele linzen in zo weinig water als dat lukt.
Sri Lanka spice mix maken
( 2 delen Komijnzaad (Heel)
2 delen Korianderzaad (Heel)
2 delen curry leaf
2 delen droge rode peper
1 deel fenegriekzaad (Heel)
1 deel venkelzaad (Heel)
1 deel kurkuma
1 deel kaneel (ceylon, stok)
1/2 deel kardamom
Geheel in ovenschaal. Zodra pepers te donker beginnen te worden eruit halen, rest nog doorroosteren). De boel in een koffiemolen of met vijzel fijn maken.
1 ui, 4 tenen knoflook, pepers, kurkuma fijnmaken (die laatste mee in keukenmachine of met microplane als je de rest snijdt).
Olie in pan, daarin 1 eetlepel van het eerdere droge kruidenmengsel kort bakken en dan het natte mengsel toevoegen, fruiten. Flinke hand kokosrasp toevoegen, meebakken. Linzen toevoegen, samen met wat meer kokosrasp, pandanblad, curryblad, en +/- 600ml kokosmelk. Inkoken tot dik (Sri Lanka dal is meer erwtesoepstructuur dan Indiase). Zout naar smaak.
Mogen ze dat wel op zondag?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:48 schreef minilot het volgende:
De hele Alblasserwaard loopt buiten te wandelen. Filevorming op de voetpaden.
Jazeker! *Juist* op zondag. Het was echt idioot druk buiten.quote:
Naar de Befteling stond ook al filequote:Op zondag 13 maart 2016 14:48 schreef minilot het volgende:
We hebben Londen has Fallen maar overgeslagen.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:55 schreef minilot het volgende:
Jazeker! *Juist* op zondag. Het was echt idioot druk buiten.
Isa, vanavond ook naar Cloverfield - leuk!
Ik heb me daar wel mee vermaakt gisterquote:Op zondag 13 maart 2016 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben Londen has Fallen maar overgeslagen.
quote:
Curryblad is niet onoverkomelijk als je die mist, pandan wel.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pandanblad en curry blad kan nog een probleem worden. De rest heb ik eigenlijk wel, incl koffiemolen! Klinkt geweldig
Wij eten dat minstens 1 keer per maand, vaak ook wel 2 keer per maand. Makkelijk en lekker!quote:Op zondag 13 maart 2016 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nogmaals Kip Kung Pao eten; dat bleek zo'n succes dat Ross het vandaag weer wilde.
En zo is dat!!!quote:Op zondag 13 maart 2016 15:04 schreef Jagärtrut het volgende:
De lekkerste tostis gewoon uit de koekenpan...
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb me daar wel mee vermaakt gister
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Curryblad is niet onoverkomelijk als je die mist
Nee, ik heb gewoon de tip met de olie, de sichuanpeper en de chilipepertjes gebruikt. De sichuanpeper doe ik nu wel in de koffiemolen, want de zwarte balletjes geven het gevoel in je mond alsof je op zand zit te knarsen. Heel onaangenaam. Het malen helpt wel iets, maar als je het op je vinger doet en in je mond doet dan knispert het nog steeds wel.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:22 schreef RobinOok het volgende:
Wij eten dat minstens 1 keer per maand, vaak ook wel 2 keer per maand. Makkelijk en lekker!
Had je Sichuan Chili olie gemaakt? Want dan is het noooog veel makkelijker.
thanksquote:Op zondag 13 maart 2016 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Have funEn als je volgende week ook mee wilt wandelen naar Scheveningen: wees welkom
Op een na weten mijn collega's Rammstein toch niet helemaal te waarderenquote:Op zondag 13 maart 2016 15:24 schreef minilot het volgende:
Zondagmiddaglied! Het Duits blijft toch voor alle dingen wel de beste taal
Glücklich werd ich nirgendwo
der Finger rutscht nach Mexiko
doch er versinkt im Ozean
Sehnsucht ist so grausam
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vond het echt de slechtste, meest foute film die ik in máánden gezien heb!
Duidelijk tijd om andere collega's te zoekenquote:Op zondag 13 maart 2016 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op een na weten mijn collega's Rammstein toch niet helemaal te waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Denk dat je hetzelfde had als minilotquote:Op zondag 13 maart 2016 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Met het fototoestel onder de arm even naar de Heemtuin geweest. Een lief roodborstje poseerde in de zon ❤. Ik weet nu wel weer waarom ik daar liever in de ochtend ben...iedereen in ganzenpas over de weinige paden.
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Duidelijk tijd om andere collega's te zoeken
YupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Waarom moet daar zout door? Dat lost toch heul niet op in olie?quote:Op zondag 13 maart 2016 15:22 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Wij eten dat minstens 1 keer per maand, vaak ook wel 2 keer per maand. Makkelijk en lekker!
Had je Sichuan Chili olie gemaakt? Want dan is het noooog veel makkelijker.
Denk het ook. Ik de ochtend schrik je als er nog iemand loopt, nu schrok ik wanneer ik het pad alleen had.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat je hetzelfde had als minilotBen blij dat ik mijn bezoekje aan Blijdorp afgezegd heb vandaag. Ik had om 12:00 uur afgesproken maar iets zegt me dat ik dan gillend gek was geworden
Denk het wel jaquote:Op zondag 13 maart 2016 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk het ook. Ik de ochtend schrik je als er nog iemand loopt, nu schrok ik wanneer ik het pad alleen had.
Blijdorp staat voor het komende jaar ook op mijn lijst, maar dan wel op een doordeweekse niet-in-de-vakantie dag en ook even een landelijke school studiedagenlijst er naast leggen en dan zou ik toch redelijk rustig moeten kunnen lopen daar.
True, maar de pandan is veel sterker aanwezig. En veel specifieker voor een Sri Lanka dal. De paar dingen die die echt anders maken dan een Indiase is:quote:
Oef, vanuit arnhem met ov gaat dat nog een uitdaging worden.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het wel jaEn mijn favoriet is altijd net na openingstijd. Dan is het zo heerlijk rustig. De beestjes zijn dan ook nog niet helemaal wakker.
quote:Op zondag 13 maart 2016 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oef, vanuit arnhem met ov gaat dat nog een uitdaging worden.
Ik kwam ook 20 andere ruiters tegen in de polder.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:48 schreef minilot het volgende:
En dan dit als tegengas.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:24 schreef minilot het volgende:
Zondagmiddaglied! Het Duits blijft toch voor alle dingen wel de beste taal
Glücklich werd ich nirgendwo
der Finger rutscht nach Mexiko
doch er versinkt im Ozean
Sehnsucht ist so grausam
Wel. Zal eens opletten, maar volgens mij lost dat gewoon op hoor.quote:
Als je die olie maakt heb je maximale smaak, geen grit en altijd bij de hand.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon de tip met de olie, de sichuanpeper en de chilipepertjes gebruikt. De sichuanpeper doe ik nu wel in de koffiemolen, want de zwarte balletjes geven het gevoel in je mond alsof je op zand zit te knarsen. Heel onaangenaam. Het malen helpt wel iets, maar als je het op je vinger doet en in je mond doet dan knispert het nog steeds wel.
Dat had ik afgelopen zomer in Gaia Zoo. Bloedverzengend heet was het toen, maar ja, speciaal vrij genomen, vrienden van mij ook dus dan ga je maar. Geen spijt gehad, dat is een hele mooie Zooquote:Op zondag 13 maart 2016 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Laatste keer dat ik in Blijdorp was was het uitgestorvenDenk dat er misschien max 10 man in de dierentuin was.
quote:
Een simpele tosti, maar goed getostificeerd toch erg smakelijkquote:Op zondag 13 maart 2016 17:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tis geen spannende. Gewoon ham + kaas en een dot ketchup.
Zeker.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een simpele tosti, maar goed getostificeerd toch erg smakelijk
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 18:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ben vanochtend om 11 opgestaan, meet gehad met high tea achtig idee van 13 tot 17, ik was 18 weer thuis en ben me een partij moeemoties zijn echt heel vermoeiend zeg
Ja, hij is mooi hequote:Op zondag 13 maart 2016 14:53 schreef minilot het volgende:
Hee Whovian L_S, wat is 'The Snowmen' een fantastische Christmas Special! Ik heb gister op de bank echt zitten spinnen als een blij poesje, zo tof!
Wijze woorden.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Duidelijk tijd om andere collega's te zoeken![]()
Wij hadden het afgelopen zomer ook flink warm in Gaia Zoo. Wel prachtig daar ja.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen zomer in Gaia Zoo. Bloedverzengend heet was het toen, maar ja, speciaal vrij genomen, vrienden van mij ook dus dan ga je maar. Geen spijt gehad, dat is een hele mooie Zoo
Klinkt allemaal geweldig! Ik ga de olie morgen wel maken; want net alle neutrale olie opgemaakt en alleen nog olijf, walnoot en sesamolie in huis.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:20 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Als je die olie maakt heb je maximale smaak, geen grit en altijd bij de hand.
Daarna draai je ook heel makkelijk de lekkerste jiaozi dipsaus ever in elkaar:
Yin Yin saus
3 tl suiker
1 tl zoete, zwarte rijstazijn
10 tl lichte sojasaus of Kikoman
3 tl eigengemaakte Sichuan chili olie
½ knoflook, héél fijn gehakt of anders geraspt
Dat vroeg ik me ook al af! Hier vandaag geen tosti's gehadquote:Op zondag 13 maart 2016 17:45 schreef RobinOok het volgende:
Doen jullie dat allemaal om Lucky te pesten? Al die tosties?
Maf hoe dat alle energie uit je kan zuigen hč. Ik had afgelopen nacht ook moeite met wakker blijven. Het was ook wel eigenaardig rustig voor een zaterdagnacht. Vanmorgen direct gaan slapen, om één uur weer uit bed en van alles gedaan. Belt net mijn collega of ik vannacht zijn nachtdienst ook kan overnemen omdat zijn vriendin bij hem weg gaatquote:Op zondag 13 maart 2016 18:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ben vanochtend om 11 opgestaan, meet gehad met high tea achtig idee van 13 tot 17, ik was 18 weer thuis en ben me een partij moeemoties zijn echt heel vermoeiend zeg
Ik zou een lekkere salade met warme groene asperges makenquote:Op zondag 13 maart 2016 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand iets simpels met gegrilde groene asperges voor bij een rib eye oid? Ik wil morgen een verrassingsmaal maken voor mijn J* maar het mag niet te veel moeite kosten
Dus niet de J van Isegrim of van Minilot
Meer inspiratie dan dat had ik ook niet. Wel lekkerquote:Op zondag 13 maart 2016 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou een lekkere salade met warme groene asperges maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, hij had tijd teveelEn het was een IT-er.
Ik zal geen tosti-opmerkingen meer maken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
idd enquote:Op zondag 13 maart 2016 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maf hoe dat alle energie uit je kan zuigen hč. Ik had afgelopen nacht ook moeite met wakker blijven. Het was ook wel eigenaardig rustig voor een zaterdagnacht. Vanmorgen direct gaan slapen, om één uur weer uit bed en van alles gedaan. Belt net mijn collega of ik vannacht zijn nachtdienst ook kan overnemen omdat zijn vriendin bij hem weg gaatEh, nee, heel erg sorry, maar dat trek ik nooit...
Lente?quote:Op zondag 13 maart 2016 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
idd enin de trein terug van de meet ging ik bij meiden zitten waarvan n vriendin van hen ook plots werd verlaten, wat hangt er in de lucht?
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
Isegrim, ik moest even graven maar ik heb wat gevonden voor de tosti-business
Het Standaard Tosti Productie Protocol. Ooit eens geschreven door een vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, hij had tijd teveelEn het was een IT-er.
Ik zal geen tosti-opmerkingen meer maken![]()
Dit gaan we implementeren!![]()
Dat dacht ik ook al. Nieuw begin gevoel?quote:
Een rib-eye-tosti met groene asperges?quote:Op zondag 13 maart 2016 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand iets simpels met gegrilde groene asperges voor bij een rib eye oid? Ik wil morgen een verrassingsmaal maken voor mijn J* maar het mag niet te veel moeite kosten
* Dus niet de J van Isegrim of van Minilot
Ik dacht meer aan, en vat dit niet verkeerd op, lente-opruimingquote:Op zondag 13 maart 2016 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat schijnt toch juist andersom het effect te hebben? en nee, mijn ex heeft echt geen ander
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 21:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een rib-eye-tosti met groene asperges?
Ik ga LS hier ook op afrekenen.quote:
Ik kom de audit wel uitvoeren! Moeten we van te voren nog overleggen over het protocol?quote:Op zondag 13 maart 2016 21:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ga LS hier ook op afrekenen.Als zij zich niet aan het protocol houdt dan gaat er 10% van haar beloning af. En ik laat ook audits plaatsvinden.
Volgens mij héb je de audit al een keer uitgevoerd.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom de audit wel uitvoeren! Moeten we van te voren nog overleggen over het protocol?
Als jij wit supermarktbrood, supermarktkaas en dierlike producten uit de supermarkt wilt verkopen, heb ik daar geen problemen mee hoor.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ga LS hier ook op afrekenen.Als zij zich niet aan het protocol houdt dan gaat er 10% van haar beloning af. En ik laat ook audits plaatsvinden.
Toen was er nog geen sprake van een protocol en dus kan er nog geen goede audit zijn uitgevoerdquote:Op zondag 13 maart 2016 21:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij héb je de audit al een keer uitgevoerd.
quote:Op zondag 13 maart 2016 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als jij wit supermarktbrood, supermarktkaas en dierlike producten uit de supermarkt wilt verkopen, heb ik daar geen problemen mee hoor.
Ik wil overigens wel eerst drie geschreven waarschuwingen als ik me niet aan het protocol hou. Ik verdien uiteraard wel genoeg kans om me te verbeteren. Anders ga ik naar de vakbond.
Ik heb jarenlang geauditeerd en gemysteryshopt, ik lust die NSB'ers rauw. Kom maar op!
Ik ben voor een protocolwijziging!quote:Op zondag 13 maart 2016 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
En volgens het protocol mogen er maar 2 tosti's per apparaat he?
En geen desembroodquote:Op zondag 13 maart 2016 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
En volgens het protocol mogen er maar 2 tosti's per apparaat he?
Je hebt een smartphone. Gewoon siri gebruiken en de waarschuwing dicterenquote:Op zondag 13 maart 2016 22:06 schreef Isegrim het volgende:
Die geschreven waarschuwingen worden nog wel een issue gezien de drukte. Nootjes halen lukte al niet eens.
Ik heb geen iFöhn.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt een smartphone. Gewoon siri gebruiken en de waarschuwing dicteren
Tsk. Android zal ook wel iets hebbenquote:
Heftige week zeg! Succes er mee.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu heb ik trek in tosti's! Waarom maak/eet ik ze eigenlijk nooit
Vandaag een heerlijke dag in de sauna gehadWas ik ontzettend aan toe, en een voorbereiding op komende week. Van maandag t/m woensdag tot 16u/17u op kantoor en daarna naar een beurs tot 22u. Donderdag tot 21.30u werken op kantoor dus wordt een hele drukke week zonder tijd om boodschappen te doen of te dansen. Betekent ook 4 dagen slecht eten. Maandag t/m woensdag buffet. Donderdag bezorgeten. Maar ik denk dat ik het donderdag zo zat ben dat ik wat wil halen bij de Jumbo.
Ga jij ook al bakkertje spelen? Dit zijn toch geen tijden, manquote:
Klopt. En nee, ik heb geen bak ambitiesquote:Op maandag 14 maart 2016 06:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga jij ook al bakkertje spelen? Dit zijn toch geen tijden, man
Vanavondquote:Op zondag 13 maart 2016 23:30 schreef minilot het volgende:
*terugweg*
10 Cloverfield Lane tofste film van 2016, tot nu toe! \o/
Gaat dat zien, gaat dat zien!
Goedemorgen!quote:
Niemand heeft zo goed geslapen als ikquote:Op maandag 14 maart 2016 08:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoo pdat jullie beter geslapen hebben dan ik.
Dit herken ik niet als koe lo yukquote:Op maandag 14 maart 2016 08:10 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Voor groter (leesbaarder?), klik: http://c2.staticflickr.com/2/1442/25476431630_a9ec4a4ad5_h.jpg
[ afbeelding ]
(foto was minder mislukt dat ik dacht, dus misschien wel handig voor wie dacht dit te willen gaan maken ;-) )
(don't shoot :-) )
in het boekje bij ons apparaat staat dat hij volle melk nodig heeft, minstens 3% vet. Ik had nu melk met 3.8% melk, en dat werkt goed.quote:Op maandag 14 maart 2016 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Lekkere zelfgemaakte cappuccino![]()
![]()
Ik had gisteren een café latte gemaakt met zogenaamde cappuccino-melk van de AH. We hebben zelf altijd volle melk en dat werkt voor geen meter voor opschuimen. Maar die speciale melk werkte prima. Denk dat ik gewoon de volgende keer magere melk meeneem.
Wie weet blijft het nu zo, Jagar, elke 2 uur en niet meer elk uur![]()
voor ouder wordende wurmpjes
Ha, die staat ook in mijn hardloopspotifylijst, energie krijg je er vanquote:Op maandag 14 maart 2016 08:52 schreef minilot het volgende:
Opschietlied, kijken of het helpt!![]()
Zo'n coole clip!
Badkamer is zo mooiquote:Op maandag 14 maart 2016 08:56 schreef Jagärtrut het volgende:
sunny! Hoe is het met jou, en de badkamer?
Waar zijn golfer en Bluezz gebleven, trouwens?
Herkenbaarquote:Op maandag 14 maart 2016 06:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klopt. En nee, ik heb geen bak ambities.
Anna moet vroeg op en ik slaap daarna toch niet meer. Dan maar vroeg op mijn werk. Kan ik tenminste nog dingen voor elkaar krijgen zonder elke 10 minuten gestoord te worden.
Ik wil nog steeds heel graag Criminologie studeren.quote:
Daar krijg ik meteen van die NCIS beelden van, dus dat lijkt me wel vet, haha.quote:Op maandag 14 maart 2016 09:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds heel graag Criminologie studeren.Eens kijken of ik een propedeuse in de buurt kan doen en dan volgend jaar naar Amsterdam. Ofzo. I dunno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |