Beterschap voor je mams!quote:Op zondag 13 maart 2016 10:16 schreef Myraela het volgende:
Ik ben stoofvlees aan het maken.Maar dat is voor in de vriezer. Vanavond bij mijn moeder eten. Die afgelopen vrijdag een dagje ziekenhuis heeft gehad omdat ze galstenen had. Hopelijk gaat dat al wat beter.
Hehe.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We zouden ook wat administratie kunnen doen ivm de boekhouding van 2015. Maar we zouden dat ook niet kunnen doen
Ja, echt wel!quote:Op zondag 13 maart 2016 10:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Leuk dat het zo leuk was gister!
Ik heb nog kip die op moet. Ga ik platslaan en vullen met verse jalapeño, cheddar, roomkaas, bosui en limoenrasp. Dan paneren met verkruimelde tortillachips en dan bakken. Salsa erbij en een bak frisse sla.quote:
Ok, ik eet bij jou vandaag. Die kip klinkt echt te lekker!quote:Op zondag 13 maart 2016 10:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb nog kip die op moet. Ga ik platslaan en vullen met verse jalapeño, cheddar, roomkaas, bosui en limoenrasp. Dan paneren met verkruimelde tortillachips en dan bakken. Salsa erbij en een bak frisse sla.
Restjesopmaakdag. Sowieso restjverwerking, want er staat ook nog een mini-crack pie in de koelkast!
Hier een redelijk standaard zondag. Na het nodige uitstellen vandaag dan toch maar eens de stofzuiger door de hut halen, wat was weg werken, rondje rommelmarkt, sportschool en vanmiddag/avond pizza.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:10 schreef minilot het volgende:
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen (en eten)?
Geen tosti?quote:Op zondag 13 maart 2016 11:32 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben nu op stal om het paard te doen. Daarna gaan we naar Friesland toe voor verjaardagsfeestje van mijn zusje. Aldaar eten we hamburgers naar het schijnt.
De katten waren erg hongerig.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Hoe hongerig waren de katten? En stonk het nog naar urine?
Ontbijten bij www.michelfood.nl en nu koffie ergens anders in de stad met een boekje. Straks nog ff wandelen.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:10 schreef minilot het volgende:
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen (en eten)?
Ah toe...maak nog een tostietjequote:
Ach! Hoe zielig ook, daar heb ik nu wel een heel sfeervol, filmisch beeld bij, als je dat zo zegt!quote:Op zondag 13 maart 2016 12:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Zuchtend naar de blauwe lucht kijken, ik ga de fabriek maar in
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op zondag 13 maart 2016 12:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Zuchtend naar de blauwe lucht kijken, ik ga de fabriek maar in
inderdaad... Ik duim ook meequote:Op zondag 13 maart 2016 12:37 schreef minilot het volgende:
..hoe zou het ondertussen met het lief van Piet zijn, en met Piet zelf?
*duimt voor beter nieuws*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |