Tosti *zet wave in*quote:Op zondag 13 maart 2016 09:19 schreef minilot het volgende:
..en hoe voelen de voetjes van Isegrim en Lucky_Strike zich vanmorgen?
Loop je ook mee dan?quote:
Ik moet de eerste helft van de dag werken, maar ik kan daarna natuurlijk stiekem loerend in een hoekje gaan staan bij Simonis, een krant lezend met twee gaatjes erin.quote:
En na stage dan? Of meenemen naar huis om daar op te smikkelenquote:Op zondag 13 maart 2016 09:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog steeds niet bij Simonis gegeten.Het zit naast stage.
Ik moet anderhalf uur reizen, meenemen lijkt me niet zo'n succes.quote:Op zondag 13 maart 2016 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
En na stage dan? Of meenemen naar huis om daar op te smikkelen
Lekkerbek ik de oven opwarmen doen wij regelmatig, ook als die eventjes in tasje moet liggen. Kan prima hoorquote:Op zondag 13 maart 2016 09:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet anderhalf uur reizen, meenemen lijkt me niet zo'n succes.Ik wil er wel nog een keer gaan eten, maar in m'n eentje vind ik er niet zoveel aan. Bij de lunch halen ze soms wel vis, maar dan lopen ze naar Roeleveld ernaast.
Mee eensquote:Op zondag 13 maart 2016 09:46 schreef Myraela het volgende:
Mijn schoonvader haalt inderdaad ook wel eens kibbeling of lekkerbek om later op te warmen, maar ik vind dat toch echt een stuk minder lekker dan gewoon direct eten.
Toen ik dit las, lag ik nog in bed. Inmiddels kan ik met enige zekerheid zeggen dat mijn voeten helemaal hersteld zijn. Ik heb wat last van mijn rug en handen maar dat is volgens mij meer tijdelijke stijfheid dan spierpijn.quote:Op zondag 13 maart 2016 09:19 schreef minilot het volgende:
..en hoe voelen de voetjes van Isegrim en Lucky_Strike zich vanmorgen?
Bankhangen, Rollercoaster Tycoonen, snacken met kaas, worst en roggeboterhammetjes van JBB, en spagetti met tijgertomaat en provolone (Hello Fresh) eten.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:10 schreef minilot het volgende:
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen (en eten)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |