abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160620219
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:29 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zei iemand 'tosti'? ;(
:9

ze is ondertussen al bijna 17, dus dat cadeautje heeft ze al gehad....
pi_160620235
:D
Ja het is een goed gebruik om ik de kerk lekkah tostis te eten. Maar je moet er wel altijd lang voor in de rij staan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_160620293
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:35 schreef Vanyel het volgende:
Ja het is een goed gebruik om ik de kerk lekkah tostis te eten. Maar je moet er wel altijd lang voor in de rij staan.
Neuh, zo is het niet. Als je dat wil eten geloof je ergens in.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_160620299
quote:
pi_160620405
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

het zusje van de duutser is gestopt met haar communie omdat de pastoor dezelfde dingen vertelde. Harry potter was van de duivel en dat mochten die kinderen absoluut niet lezen, en dezelfde dingen werden verteld over homoseksualiteit. Ik ben zo trots op zijn zusje, dat als 13 jarig meisje in staat was om te beoordelen dat die man zo'n onzin vertelde en dus maar geen communie gedaan heeft (en dus haar vriendinnen achterliet, en de kans op veel cadeautjes wat natuurlijk belangrijk is op die leeftijd), maar daadwerkelijk kon bedenken dat ze niet naar iemand wou luisteren die die onzin vertelde.. O+
Wat gaat zij een mooi mens worden. Nu al zo'n inzicht hebben, kunnen (en willen) nadenken en een mening hebben. Zo zouden we er veel meer in de wereld moeten hebben. Door haar daad zullen ook anderen gaan nadenken. _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_160620429
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat gaat zij een mooi mens worden. Nu al zo'n inzicht hebben, kunnen (en willen) nadenken en een mening hebben. Zo zouden we er veel meer in de wereld moeten hebben. Door haar daad zullen ook anderen gaan nadenken. _O_
Amen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_160620518
Ik ga televisie kijken. En al mijn eten in stukjes snijden. :'(
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_160622187
Leuke dag gehad Isa en MeMo?
En alweer ff geleden maar wil toch nog zeggen dat ik het heel leuk vind dat mini een dag mee heeft geholpen in de bakkerij :)

Ik ben aan het oppassen op m'n 2 kleine schatteboutjes. Ze zijn zo makkelijk naar bed gegaan O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_160622498
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
En alweer ff geleden maar wil toch nog zeggen dat ik het heel leuk vind dat mini een dag mee heeft geholpen in de bakkerij :)
Aanstaande donderdag mag ik nog een keer! *O*
#proeftijd
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 12 maart 2016 @ 21:49:15 #60
63722 z80
I fink you freaky
pi_160622712
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef minilot het volgende:

[..]

#proeftijd

Ik dacht dat je er ging helpen. :Y)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_160622801
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:49 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je er ging helpen. :Y)
_O-
pi_160622907
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef minilot het volgende:

[..]

#proeftijd

Ze voeden je wel goed toch? :D
pi_160623179
quote:
Duurde bij Isegrim ook een eeuwigheid -O- :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_160623653
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 22:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Duurde bij Isegrim ook een eeuwigheid -O- :P
Volgens mij hadden we toen jij kwam nog maar één tosti-ijzer staan, of niet? We zijn al vlot geüpgraded naar twee en dat was ook echt wel nodig.

Er zijn op de hele dag maar drie of vier momenten geweest dat mensen echt even moesten wachten.

En alle soep is precies op gegaan. We kwamen niet tekort. _O_

Er moest wel brood bijkomen. En kaas. De ham (kleine 3kg) was wel genoeg.
pi_160623862
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 22:20 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we toen jij kwam nog maar één tosti-ijzer staan, of niet? We zijn al vlot geüpgraded naar twee en dat was ook echt wel nodig.

Er zijn op de hele dag maar drie of vier momenten geweest dat mensen echt even moesten wachten.

En alle soep is precies op gegaan. We kwamen niet tekort. _O_

Er moest wel brood bijkomen. En kaas. De ham (kleine 3kg) was wel genoeg.
Er waren er twee :P De een moest alleen even een schoonmaakbeurt ondergaan en vervolgens kwamen er een nieuw soort tosti's in het assortiment. Dubbel getostificeerd. Waarbij eentje dusdanig krokant was dat jullie hem samen aten 8-)

Ik was die lange met die donkere jas :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_160623913
En Ise...op welke manier hebben jullie aan naamsbekendheid als adres en openingstijden gewerkt?
En hoe was het met LS na afloop?
En jij natuurlijk?
Lange dag...
pi_160624004
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 22:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Er waren er twee :P De een moest alleen even een schoonmaakbeurt ondergaan en vervolgens kwamen er een nieuw soort tosti's in het assortiment. Dubbel getostificeerd. Waarbij eentje dusdanig krokant was dat jullie hem samen aten 8-)

Ik was die lange met die donkere jas :P
Dat weet ik. :Y

Haha ja dubbele tostificatie blijkt geen doorslaand succes. :D
pi_160624070
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 22:28 schreef AnneX het volgende:
En Ise...op welke manier hebben jullie aan naamsbekendheid als adres en openingstijden gewerkt?
En hoe was het met LS na afloop?
En jij natuurlijk?
Lange dag...
We hadden flyers. En we hebben praatjes gemaakt. :)

Volgens mij heeft LS het overleefd. :Y
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 maart 2016 @ 22:39:59 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_160624251
aanzetten met poes in de buurt })

Zaterdagavondplagerijtjes. oO<
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_160624353
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:31 schreef Isegrim het volgende:

[..]

We verkochten desemtosti's en soep op een festival. :)

Heel veel tosti's!
Je was bang dat t niet druk zou worden en nu kwamen jullie tekort! ^O^
pi_160624408
De mens lijdt het meest...
pi_160624600
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 22:39 schreef borisz het volgende:

Leuk! Grappig om te zien hoe de katten er totaal verschillend op reageren. Tegelijk klaar wakker, maar waar de een alleert rondom keek kwam de ander op schoot kroelen.
pi_160624863
Spreek je af om te gaan stappen, laten ze het one by one af weten.. Meh. Heb je de kans om eens te stappen omdat je 8 weken thuis bent..
  Moderator zaterdag 12 maart 2016 @ 23:06:46 #74
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_160625120
quote:

Tammo wordt wakker en kijkt met een blik van 'godver, laat me slapen, lul'
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_160625174
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 22:34 schreef Isegrim het volgende:

[..]

We hadden flyers. En we hebben praatjes gemaakt. :)

Volgens mij heeft LS het overleefd. :Y
^O^
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 maart 2016 @ 23:08:51 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_160625194
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 22:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Leuk! Grappig om te zien hoe de katten er totaal verschillend op reageren. Tegelijk klaar wakker, maar waar de een alleert rondom keek kwam de ander op schoot kroelen.
Poes hier ging uitgebreid op onderzoek waar het geluid vandaan kon komen. _O- En dan is het plots stil. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_160625284
Na 5 minuten uitgezet, maar de rust is nog niet terug, er is een huisinspectie aan de gang hihi
pi_160625651
Auw. Auw. Auw. Ik heb zere voeten to the max. And then some.

Ik heb wel een heel leuke dag gehad. Het was gezellig en Ise en ik zijn een prima team. In het begin nog even wennen en ineens druk, vooral toen mystery shopper P ons stond te begluren :P
Spoilers!
pi_160625675
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
Spreek je af om te gaan stappen, laten ze het one by one af weten.. Meh. Heb je de kans om eens te stappen omdat je 8 weken thuis bent..
Jammer maar 8 weken thuis betekent nog meer kansen toch :)
pi_160625718
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Auw. Auw. Auw. Ik heb zere voeten to the max. And then some.

Ik heb wel een heel leuke dag gehad. Het was gezellig en Ise en ik zijn een prima team. In het begin nog even wennen en ineens druk, vooral toen mystery shopper P ons stond te begluren :P
Ik gluurde me helemaal suf :P
pi_160625725
Leuk zo'n dag, LS.

Ben benieuwd wat lho ervan gaat merken O-) in de winkel...
pi_160625764
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:48 schreef AnneX het volgende:
Nou, krakke...als je een weekendtandarts nodig hebt, mag je 250 euro meenemen of maandag bellen naar je eigen tandarts.

Stralende dag vandaag en de deuren voor en achter open gezet.
Vier bossen tulpen en de buurvrouw zette de krulhazelaar kort en daarvan heb ik takken erbij in de vazen gezet.

Leuk dat jullie halverwege samen hebben gewandeld Memo en Isa w/
Isa: Train jij ook voor de vierdaagse misschien.?
Inderdaad geweldig weer vandaag _O_ Eventjes zelfs zonder jas gelopen, maar dat was weer net te fris in de schaduw.

Ik zou moeten trainen voor een Kennedymars in juni :X Dat is 'slechts' 80 km achter elkaar wandelen binnen 20 uur.

Ross heeft paastakken van de supermarkt meegebracht. Hij neemt altijd de meest bizar lijkende bloemen mee, want dat vindt hij leuk. Nu vond hij die paastakken erg bijzonder. Hij noemt ze Tim Burton takken. Hij kent het hele fenomeen van paastak natuurlijk niet en weet niet dat je daar allemaal zooi in dient te hangen als zijnde raar aftreksel van een kerstboom. Dus nu hebben we paastakken op tafel. Voor het eerst in mijn huis :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160625846
quote:

Er loopt er een met grote ogen en gespitste oren de boel te onderzoeken _O-
pi_160625860
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:29 schreef Isegrim het volgende:

Zei iemand 'tosti'? ;(
Ik lol'de!

De tosti's waren vast lekker *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160625869
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Inderdaad geweldig weer vandaag _O_ Eventjes zelfs zonder jas gelopen, maar dat was weer net te fris in de schaduw.

Ik zou moeten trainen voor een Kennedymars in juni :X Dat is 'slechts' 80 km achter elkaar wandelen binnen 20 uur.

Ross heeft paastakken van de supermarkt meegebracht. Hij neemt altijd de meest bizar lijkende bloemen mee, want dat vindt hij leuk. Nu vond hij die paastakken erg bijzonder. Hij noemt ze Tim Burton takken. Hij kent het hele fenomeen van paastak natuurlijk niet en weet niet dat je daar allemaal zooi in dient te hangen als zijnde raar aftreksel van een kerstboom. Dus nu hebben we paastakken op tafel. Voor het eerst in mijn huis :D
Hoe gaat het met die training, Isa?
pi_160625977
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:27 schreef PdeHoog het volgende:

Hoe gaat het met die training, Isa?
Tsja, ik krijg standaard na een tijd lopen pijn onder mijn buitenste 2-3 tenen bij beide voeten -O-
Dat is het enige probleem bij mij steeds. Al jaren. Daarom ga ik nu ook naar een pedicure, maar dat helpt blijkbaar ook niet echt.

Voor de rest gaat het wel goed. Moet nog een wandelbroek aanschaffen en andere sokken en sowieso elk weekend een eind lopen. Doordeweeks komt het er toch vaak niet van :X Maandag wel, dan ga ik 16 km wandelen. En waarschijnlijk woensdag weer een stuk. Of niet.
pi_160626114
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, ik krijg standaard na een tijd lopen pijn onder mijn buitenste 2-3 tenen bij beide voeten -O-
Dat is het enige probleem bij mij steeds. Al jaren. Daarom ga ik nu ook naar een pedicure, maar dat helpt blijkbaar ook niet echt.
Dat herken ik wel denk ik. Is het echt pijn of voelt het afgekneld.

quote:
Voor de rest gaat het wel goed. Moet nog een wandelbroek aanschaffen en andere sokken en sowieso elk weekend een eind lopen. Doordeweeks komt het er toch vaak niet van :X Maandag wel, dan ga ik 16 km wandelen. En waarschijnlijk woensdag weer een stuk. Of niet.
Wandelbroek is zo fijn :Y En die sokken ook.
pi_160626208
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:34 schreef PdeHoog het volgende:

Dat herken ik wel denk ik. Is het echt pijn of voelt het afgekneld.

Wandelbroek is zo fijn :Y En die sokken ook.
Als blaren! Zo voelt het, ze zitten er niet. Branderig, pijnlijk. En dit na slechts 3,5 uur wandelen vandaag.

Ik heb overigens wel wandelsokken, maar dat was 3 paar voor weinig bij C&A oid.

We gaan zaterdag ook wandelen, toch?
pi_160626315
Q snapt helemaal niks van al die geluidjes in dat filmpje. :D
pi_160626379
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hij noemt ze Tim Burton takken.
Hela, precies dat zei ik vanmorgen van een heel krullerig getakte schijnhazelaarsoort @ tuincentrum! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 12-03-2016 23:54:37 ]
pi_160626472
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als blaren! Zo voelt het, ze zitten er niet. Branderig, pijnlijk. En dit na slechts 3,5 uur wandelen vandaag.

Ik heb overigens wel wandelsokken, maar dat was 3 paar voor weinig bij C&A oid.

We gaan zaterdag ook wandelen, toch?
Wat heb je liever? Wat musea-bezoek of wandelen vanaf Delft naar Scheveningen haven? Das ongeveer 15km.
pi_160626523
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:45 schreef PdeHoog het volgende:

Wat heb je liever? Wat musea-bezoek of wandelen vanaf Delft naar Scheveningen haven? Das ongeveer 15km.
Allebei :7
pi_160626572
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Allebei :7
:') Ik ga liever niet met een compleet doorweekte rug en een grote rugzak een museum in eigenlijk :P
pi_160626610
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
:') Ik ga liever niet met een compleet doorweekte rug en een grote rugzak een museum in eigenlijk :P
Die hebben kluisjes of in ieder geval een garderobe.

Maar ik 'moet' eigenlijk wel wandelen :X
pi_160626852
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die hebben kluisjes of in ieder geval een garderobe.

Maar ik 'moet' eigenlijk wel wandelen :X
Wandelen it is! We skippen de musea voor de volgende keer. Wel vis eten bij Simonis? Ik ga wel ff een route plannen :)
pi_160626879
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:58 schreef PdeHoog het volgende:

Wandelen it is! We skippen de musea voor de volgende keer. Wel vis eten bij Simonis? Ik ga wel ff een route plannen :)
:Y wel vis! *O*
pi_160626978
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y wel vis! *O*
Ik heb de route al gezien. Zitten leuke stukken tussen. Wel veel stad maar veelal niet superdruk. Ik zal morgen ff de afstand meten.
pi_160627272
Van de wassenaarse slag naar Simonis w/
Neem voor mij een lekkerbekje :Y)

Of de w'se slag naar katwijk door de duinen? Mooi...
pi_160629790
:O
  zondag 13 maart 2016 @ 09:19:09 #100
221912 minilot
Nancy boy
pi_160629804
..en hoe voelen de voetjes van Isegrim en Lucky_Strike zich vanmorgen? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')