Ik kom de audit wel uitvoeren! Moeten we van te voren nog overleggen over het protocol?quote:Op zondag 13 maart 2016 21:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ga LS hier ook op afrekenen.Als zij zich niet aan het protocol houdt dan gaat er 10% van haar beloning af. En ik laat ook audits plaatsvinden.
Volgens mij héb je de audit al een keer uitgevoerd.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom de audit wel uitvoeren! Moeten we van te voren nog overleggen over het protocol?
Als jij wit supermarktbrood, supermarktkaas en dierlike producten uit de supermarkt wilt verkopen, heb ik daar geen problemen mee hoor.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ga LS hier ook op afrekenen.Als zij zich niet aan het protocol houdt dan gaat er 10% van haar beloning af. En ik laat ook audits plaatsvinden.
Toen was er nog geen sprake van een protocol en dus kan er nog geen goede audit zijn uitgevoerdquote:Op zondag 13 maart 2016 21:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij héb je de audit al een keer uitgevoerd.
quote:Op zondag 13 maart 2016 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als jij wit supermarktbrood, supermarktkaas en dierlike producten uit de supermarkt wilt verkopen, heb ik daar geen problemen mee hoor.
Ik wil overigens wel eerst drie geschreven waarschuwingen als ik me niet aan het protocol hou. Ik verdien uiteraard wel genoeg kans om me te verbeteren. Anders ga ik naar de vakbond.
Ik heb jarenlang geauditeerd en gemysteryshopt, ik lust die NSB'ers rauw. Kom maar op!
Ik ben voor een protocolwijziging!quote:Op zondag 13 maart 2016 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
En volgens het protocol mogen er maar 2 tosti's per apparaat he?
En geen desembroodquote:Op zondag 13 maart 2016 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
En volgens het protocol mogen er maar 2 tosti's per apparaat he?
Je hebt een smartphone. Gewoon siri gebruiken en de waarschuwing dicterenquote:Op zondag 13 maart 2016 22:06 schreef Isegrim het volgende:
Die geschreven waarschuwingen worden nog wel een issue gezien de drukte. Nootjes halen lukte al niet eens.
Ik heb geen iFöhn.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt een smartphone. Gewoon siri gebruiken en de waarschuwing dicteren
Tsk. Android zal ook wel iets hebbenquote:
Heftige week zeg! Succes er mee.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu heb ik trek in tosti's! Waarom maak/eet ik ze eigenlijk nooit
Vandaag een heerlijke dag in de sauna gehadWas ik ontzettend aan toe, en een voorbereiding op komende week. Van maandag t/m woensdag tot 16u/17u op kantoor en daarna naar een beurs tot 22u. Donderdag tot 21.30u werken op kantoor dus wordt een hele drukke week zonder tijd om boodschappen te doen of te dansen. Betekent ook 4 dagen slecht eten. Maandag t/m woensdag buffet. Donderdag bezorgeten. Maar ik denk dat ik het donderdag zo zat ben dat ik wat wil halen bij de Jumbo.
Ga jij ook al bakkertje spelen? Dit zijn toch geen tijden, manquote:
Klopt. En nee, ik heb geen bak ambitiesquote:Op maandag 14 maart 2016 06:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga jij ook al bakkertje spelen? Dit zijn toch geen tijden, man
Vanavondquote:Op zondag 13 maart 2016 23:30 schreef minilot het volgende:
*terugweg*
10 Cloverfield Lane tofste film van 2016, tot nu toe! \o/
Gaat dat zien, gaat dat zien!
Goedemorgen!quote:
Niemand heeft zo goed geslapen als ikquote:Op maandag 14 maart 2016 08:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoo pdat jullie beter geslapen hebben dan ik.
Dit herken ik niet als koe lo yukquote:Op maandag 14 maart 2016 08:10 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Voor groter (leesbaarder?), klik: http://c2.staticflickr.com/2/1442/25476431630_a9ec4a4ad5_h.jpg
[ afbeelding ]
(foto was minder mislukt dat ik dacht, dus misschien wel handig voor wie dacht dit te willen gaan maken ;-) )
(don't shoot :-) )
in het boekje bij ons apparaat staat dat hij volle melk nodig heeft, minstens 3% vet. Ik had nu melk met 3.8% melk, en dat werkt goed.quote:Op maandag 14 maart 2016 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Lekkere zelfgemaakte cappuccino![]()
![]()
Ik had gisteren een café latte gemaakt met zogenaamde cappuccino-melk van de AH. We hebben zelf altijd volle melk en dat werkt voor geen meter voor opschuimen. Maar die speciale melk werkte prima. Denk dat ik gewoon de volgende keer magere melk meeneem.
Wie weet blijft het nu zo, Jagar, elke 2 uur en niet meer elk uur![]()
voor ouder wordende wurmpjes
Ha, die staat ook in mijn hardloopspotifylijst, energie krijg je er vanquote:Op maandag 14 maart 2016 08:52 schreef minilot het volgende:
Opschietlied, kijken of het helpt!![]()
Zo'n coole clip!
Badkamer is zo mooiquote:Op maandag 14 maart 2016 08:56 schreef Jagärtrut het volgende:
sunny! Hoe is het met jou, en de badkamer?
Waar zijn golfer en Bluezz gebleven, trouwens?
Herkenbaarquote:Op maandag 14 maart 2016 06:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klopt. En nee, ik heb geen bak ambities.
Anna moet vroeg op en ik slaap daarna toch niet meer. Dan maar vroeg op mijn werk. Kan ik tenminste nog dingen voor elkaar krijgen zonder elke 10 minuten gestoord te worden.
Ik wil nog steeds heel graag Criminologie studeren.quote:
Daar krijg ik meteen van die NCIS beelden van, dus dat lijkt me wel vet, haha.quote:Op maandag 14 maart 2016 09:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds heel graag Criminologie studeren.Eens kijken of ik een propedeuse in de buurt kan doen en dan volgend jaar naar Amsterdam. Ofzo. I dunno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |