Ga jij ook al bakkertje spelen? Dit zijn toch geen tijden, manquote:
Klopt. En nee, ik heb geen bak ambitiesquote:Op maandag 14 maart 2016 06:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga jij ook al bakkertje spelen? Dit zijn toch geen tijden, man
Vanavondquote:Op zondag 13 maart 2016 23:30 schreef minilot het volgende:
*terugweg*
10 Cloverfield Lane tofste film van 2016, tot nu toe! \o/
Gaat dat zien, gaat dat zien!
Goedemorgen!quote:
Niemand heeft zo goed geslapen als ikquote:Op maandag 14 maart 2016 08:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoo pdat jullie beter geslapen hebben dan ik.
Dit herken ik niet als koe lo yukquote:Op maandag 14 maart 2016 08:10 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Voor groter (leesbaarder?), klik: http://c2.staticflickr.com/2/1442/25476431630_a9ec4a4ad5_h.jpg
[ afbeelding ]
(foto was minder mislukt dat ik dacht, dus misschien wel handig voor wie dacht dit te willen gaan maken ;-) )
(don't shoot :-) )
in het boekje bij ons apparaat staat dat hij volle melk nodig heeft, minstens 3% vet. Ik had nu melk met 3.8% melk, en dat werkt goed.quote:Op maandag 14 maart 2016 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Lekkere zelfgemaakte cappuccino![]()
![]()
Ik had gisteren een café latte gemaakt met zogenaamde cappuccino-melk van de AH. We hebben zelf altijd volle melk en dat werkt voor geen meter voor opschuimen. Maar die speciale melk werkte prima. Denk dat ik gewoon de volgende keer magere melk meeneem.
Wie weet blijft het nu zo, Jagar, elke 2 uur en niet meer elk uur![]()
voor ouder wordende wurmpjes
Ha, die staat ook in mijn hardloopspotifylijst, energie krijg je er vanquote:Op maandag 14 maart 2016 08:52 schreef minilot het volgende:
Opschietlied, kijken of het helpt!![]()
Zo'n coole clip!
Badkamer is zo mooiquote:Op maandag 14 maart 2016 08:56 schreef Jagärtrut het volgende:
sunny! Hoe is het met jou, en de badkamer?
Waar zijn golfer en Bluezz gebleven, trouwens?
Herkenbaarquote:Op maandag 14 maart 2016 06:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klopt. En nee, ik heb geen bak ambities.
Anna moet vroeg op en ik slaap daarna toch niet meer. Dan maar vroeg op mijn werk. Kan ik tenminste nog dingen voor elkaar krijgen zonder elke 10 minuten gestoord te worden.
Ik wil nog steeds heel graag Criminologie studeren.quote:
Daar krijg ik meteen van die NCIS beelden van, dus dat lijkt me wel vet, haha.quote:Op maandag 14 maart 2016 09:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds heel graag Criminologie studeren.Eens kijken of ik een propedeuse in de buurt kan doen en dan volgend jaar naar Amsterdam. Ofzo. I dunno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |