Denk dat je hetzelfde had als minilotquote:Op zondag 13 maart 2016 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Met het fototoestel onder de arm even naar de Heemtuin geweest. Een lief roodborstje poseerde in de zon ❤. Ik weet nu wel weer waarom ik daar liever in de ochtend ben...iedereen in ganzenpas over de weinige paden.
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Duidelijk tijd om andere collega's te zoeken
YupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Waarom moet daar zout door? Dat lost toch heul niet op in olie?quote:Op zondag 13 maart 2016 15:22 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Wij eten dat minstens 1 keer per maand, vaak ook wel 2 keer per maand. Makkelijk en lekker!
Had je Sichuan Chili olie gemaakt? Want dan is het noooog veel makkelijker.
Denk het ook. Ik de ochtend schrik je als er nog iemand loopt, nu schrok ik wanneer ik het pad alleen had.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat je hetzelfde had als minilotBen blij dat ik mijn bezoekje aan Blijdorp afgezegd heb vandaag. Ik had om 12:00 uur afgesproken maar iets zegt me dat ik dan gillend gek was geworden
Denk het wel jaquote:Op zondag 13 maart 2016 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk het ook. Ik de ochtend schrik je als er nog iemand loopt, nu schrok ik wanneer ik het pad alleen had.
Blijdorp staat voor het komende jaar ook op mijn lijst, maar dan wel op een doordeweekse niet-in-de-vakantie dag en ook even een landelijke school studiedagenlijst er naast leggen en dan zou ik toch redelijk rustig moeten kunnen lopen daar.
True, maar de pandan is veel sterker aanwezig. En veel specifieker voor een Sri Lanka dal. De paar dingen die die echt anders maken dan een Indiase is:quote:
Oef, vanuit arnhem met ov gaat dat nog een uitdaging worden.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het wel jaEn mijn favoriet is altijd net na openingstijd. Dan is het zo heerlijk rustig. De beestjes zijn dan ook nog niet helemaal wakker.
quote:Op zondag 13 maart 2016 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oef, vanuit arnhem met ov gaat dat nog een uitdaging worden.
Ik kwam ook 20 andere ruiters tegen in de polder.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:48 schreef minilot het volgende:
De hele Alblasserwaard loopt buiten te wandelen. Filevorming op de voetpaden.
En dan dit als tegengas.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:24 schreef minilot het volgende:
Zondagmiddaglied! Het Duits blijft toch voor alle dingen wel de beste taal
Glcklich werd ich nirgendwo
der Finger rutscht nach Mexiko
doch er versinkt im Ozean
Sehnsucht ist so grausam
Wel. Zal eens opletten, maar volgens mij lost dat gewoon op hoor.quote:
Als je die olie maakt heb je maximale smaak, geen grit en altijd bij de hand.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon de tip met de olie, de sichuanpeper en de chilipepertjes gebruikt. De sichuanpeper doe ik nu wel in de koffiemolen, want de zwarte balletjes geven het gevoel in je mond alsof je op zand zit te knarsen. Heel onaangenaam. Het malen helpt wel iets, maar als je het op je vinger doet en in je mond doet dan knispert het nog steeds wel.
Dat had ik afgelopen zomer in Gaia Zoo. Bloedverzengend heet was het toen, maar ja, speciaal vrij genomen, vrienden van mij ook dus dan ga je maar. Geen spijt gehad, dat is een hele mooie Zooquote:Op zondag 13 maart 2016 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Laatste keer dat ik in Blijdorp was was het uitgestorvenDenk dat er misschien max 10 man in de dierentuin was.
quote:
Een simpele tosti, maar goed getostificeerd toch erg smakelijkquote:Op zondag 13 maart 2016 17:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tis geen spannende. Gewoon ham + kaas en een dot ketchup.
Zeker.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een simpele tosti, maar goed getostificeerd toch erg smakelijk
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 18:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ben vanochtend om 11 opgestaan, meet gehad met high tea achtig idee van 13 tot 17, ik was 18 weer thuis en ben me een partij moeemoties zijn echt heel vermoeiend zeg
Ja, hij is mooi hequote:Op zondag 13 maart 2016 14:53 schreef minilot het volgende:
Hee Whovian L_S, wat is 'The Snowmen' een fantastische Christmas Special! Ik heb gister op de bank echt zitten spinnen als een blij poesje, zo tof!
Wijze woorden.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Duidelijk tijd om andere collega's te zoeken![]()
Wij hadden het afgelopen zomer ook flink warm in Gaia Zoo. Wel prachtig daar ja.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen zomer in Gaia Zoo. Bloedverzengend heet was het toen, maar ja, speciaal vrij genomen, vrienden van mij ook dus dan ga je maar. Geen spijt gehad, dat is een hele mooie Zoo
Klinkt allemaal geweldig! Ik ga de olie morgen wel maken; want net alle neutrale olie opgemaakt en alleen nog olijf, walnoot en sesamolie in huis.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:20 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Als je die olie maakt heb je maximale smaak, geen grit en altijd bij de hand.
Daarna draai je ook heel makkelijk de lekkerste jiaozi dipsaus ever in elkaar:
Yin Yin saus
3 tl suiker
1 tl zoete, zwarte rijstazijn
10 tl lichte sojasaus of Kikoman
3 tl eigengemaakte Sichuan chili olie
½ knoflook, hl fijn gehakt of anders geraspt
Dat vroeg ik me ook al af! Hier vandaag geen tosti's gehadquote:Op zondag 13 maart 2016 17:45 schreef RobinOok het volgende:
Doen jullie dat allemaal om Lucky te pesten? Al die tosties?
Maf hoe dat alle energie uit je kan zuigen h. Ik had afgelopen nacht ook moeite met wakker blijven. Het was ook wel eigenaardig rustig voor een zaterdagnacht. Vanmorgen direct gaan slapen, om n uur weer uit bed en van alles gedaan. Belt net mijn collega of ik vannacht zijn nachtdienst ook kan overnemen omdat zijn vriendin bij hem weg gaatquote:Op zondag 13 maart 2016 18:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ben vanochtend om 11 opgestaan, meet gehad met high tea achtig idee van 13 tot 17, ik was 18 weer thuis en ben me een partij moeemoties zijn echt heel vermoeiend zeg
Ik zou een lekkere salade met warme groene asperges makenquote:Op zondag 13 maart 2016 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand iets simpels met gegrilde groene asperges voor bij een rib eye oid? Ik wil morgen een verrassingsmaal maken voor mijn J* maar het mag niet te veel moeite kosten
Dus niet de J van Isegrim of van Minilot
Meer inspiratie dan dat had ik ook niet. Wel lekkerquote:Op zondag 13 maart 2016 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou een lekkere salade met warme groene asperges maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, hij had tijd teveelEn het was een IT-er.
Ik zal geen tosti-opmerkingen meer maken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
idd enquote:Op zondag 13 maart 2016 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maf hoe dat alle energie uit je kan zuigen h. Ik had afgelopen nacht ook moeite met wakker blijven. Het was ook wel eigenaardig rustig voor een zaterdagnacht. Vanmorgen direct gaan slapen, om n uur weer uit bed en van alles gedaan. Belt net mijn collega of ik vannacht zijn nachtdienst ook kan overnemen omdat zijn vriendin bij hem weg gaatEh, nee, heel erg sorry, maar dat trek ik nooit...
Lente?quote:Op zondag 13 maart 2016 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
idd enin de trein terug van de meet ging ik bij meiden zitten waarvan n vriendin van hen ook plots werd verlaten, wat hangt er in de lucht?
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
Isegrim, ik moest even graven maar ik heb wat gevonden voor de tosti-business
Het Standaard Tosti Productie Protocol. Ooit eens geschreven door een vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, hij had tijd teveelEn het was een IT-er.
Ik zal geen tosti-opmerkingen meer maken![]()
Dit gaan we implementeren!![]()
Dat dacht ik ook al. Nieuw begin gevoel?quote:
Een rib-eye-tosti met groene asperges?quote:Op zondag 13 maart 2016 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand iets simpels met gegrilde groene asperges voor bij een rib eye oid? Ik wil morgen een verrassingsmaal maken voor mijn J* maar het mag niet te veel moeite kosten
* Dus niet de J van Isegrim of van Minilot
Ik dacht meer aan, en vat dit niet verkeerd op, lente-opruimingquote:Op zondag 13 maart 2016 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat schijnt toch juist andersom het effect te hebben? en nee, mijn ex heeft echt geen ander
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 21:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een rib-eye-tosti met groene asperges?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |