Volgens mij zou jij je eigen moeder nog vermoorden om Rusland maar niet in de kaart te spelen. Beetje overgenomen van het PVV kaartspel of niet?quote:Op maandag 21 maart 2016 13:16 schreef Heilwasser het volgende:
Ben benieuwd wat de volgende stap van Rusland wordt zodra ze zien dat een laffe club in West-Europa zo makkelijk op de rug gaat liggen.
Toch maar weer inmengen in de Baltische staten?quote:Op maandag 21 maart 2016 13:16 schreef Heilwasser het volgende:
Ben benieuwd wat de volgende stap van Rusland wordt zodra ze zien dat een laffe club in West-Europa zo makkelijk op de rug gaat liggen.
Thierry Baudet is misschien een idioot, maar de auteur van dit stukje kan er ook wat van. Hij wil zich in ieder geval wel heel graag als intellectueel profileren tegenover de idiote pseudo-intellectueel Baudet. Wat toch opmerkelijk is. Je kunt gewoon blij zijn met het feit dat je het in Nederland van mbo tot MA kunt schoppen, maar sommigen houden de rest van hun leven de drang om zich te bewijzen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 07:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Over onze belangrijkste intellectueel gesproken. Een aardig stukje hierover. http://politiek.tpo.nl/20(...)audet-is-een-idioot/
Oh oh Rusland houdt een oefening. Ze willen vast de hele wereld in een blitz overnemen. Laten we snel voor stemmen voordat het te laat is.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:18 schreef J.B. het volgende:
Zo onwaarschijnlijk is dat pan-slavisme anders niet...
Russische militairen naar Servië
http://nos.nl/artikel/208(...)ren-naar-servie.html
Dat is oprecht interessant, heeft alleen weinig met pan-slavisme te maken. Aangezien Servië slechts één van de vele Slavische landen in dat gebied is. Alleen heeft Servië ook het orthodoxe geloof met Rusland gemeen. Het is wel opvallend dat Kroatië zich tegen Servië bewapent en Servië daar weer op reageert, je zou toch denken dat ze het nu wel eens af zouden leren.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:18 schreef J.B. het volgende:
Zo onwaarschijnlijk is dat pan-slavisme anders niet...
Russische militairen naar Servië
http://nos.nl/artikel/208(...)ren-naar-servie.html
Dat kwam toch op me over als een sneue flyer- en foldercampagne voor de bühne. Wat een inhoudsloze droefenis, zowel voor als tegen. Blij dat ik met die stempas m'n reet heb afgeveegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:36 schreef 99.999 het volgende:
Kamerleden op bezoek in Oekraïene. Van Bommel krijgt niet te horen wat hij wil horen geloof ik![]()
[ afbeelding ]
Over een sneue flyercampagne gesproken. Deze kwam ondanks een nee-nee sticker in mijn brievenbus...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat kwam toch op me over als een sneue flyer- en foldercampagne voor de bühne. Wat een inhoudsloze droefenis, zowel voor als tegen. Blij dat ik met die stempas m'n reet heb afgeveegd.
Heftig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deze kwam ondanks een nee-nee sticker in mijn brievenbus...
Wat doe jij hier eigenlijk nog, als het je toch niet interesseert?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat kwam toch op me over als een sneue flyer- en foldercampagne voor de bühne. Wat een inhoudsloze droefenis, zowel voor als tegen. Blij dat ik met die stempas m'n reet heb afgeveegd.
En ja hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 07:57 schreef TomLuny het volgende:
Nos staatszender heeft de afgelopen 18 uur al twee uitgebreide voor-artikelen gezet, met grote kleffoto's van Wilders en Poetin die de NS niet wilde ophangen dus doet de Nos het maar.
Mooi zo. De propaganda oorlog mag ten koste van alles worden gevoerd. De Führer in Moskou doet hetzelfde, met succes zoals de Nee-stemmers laten blijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:05 schreef TomLuny het volgende:
[..]
En ja hoor
De afgelopen 28 uur wederom twee mega pro-verdrag artikelen en geen enkele nee-bericht.
Nee-stemmers zijn zeker niet verplicht mee te betalen aan dat Staatsapparaat Nos
Timmermans: verdrag met Oekraïne ook in belang Nederland
Nederlandse ondernemer in Kiev wil Kamerleden overtuigen van ja-stem
Geen wonder dat dit gesmeerde propaganda-apparaat gegijzeld werd en poederbrieven krijgt.
Als ze het werkelijk ooit eens gedaan hebben dat uitmoorden zoals jij het noemt, waarom wonen er dan nog mensen en niet zo weinig ook dacht ik?quote:Op maandag 21 maart 2016 13:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Rusland wil dat je Nee stemt. Dat Oekraïne verzwakt wordt zodat ze het land weer kunnen uitmoorden zoals in de vorige eeuw.
Als je daarvan houdt heb je je antwoord.
Waarom bestaan er nog joden? Waarom zijn er nog Armenen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ze het werkelijk ooit eens gedaan hebben dat uitmoorden zoals jij het noemt, waarom wonen er dan nog mensen en niet zo weinig ook dacht ik?
Dus een ja of een nee maakt niet uit?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom bestaan er nog joden? Waarom zijn er nog Armenen?
https://en.wikipedia.org/wiki/Holodomor
Of heeft het Nee-kamp gewoon niet zoveel te melden? Altijd alles maar op de media gooien en vervolgens wel Russia Today blind geloven komt niet zo sterk overquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:05 schreef TomLuny het volgende:
[..]
En ja hoor
De afgelopen 28 uur wederom twee mega pro-verdrag artikelen en geen enkele nee-bericht.
Nee-stemmers zijn zeker niet verplicht mee te betalen aan dat Staatsapparaat Nos
Timmermans: verdrag met Oekraïne ook in belang Nederland
Nederlandse ondernemer in Kiev wil Kamerleden overtuigen van ja-stem
Geen wonder dat dit gesmeerde propaganda-apparaat gegijzeld werd en poederbrieven krijgt.
Een flink deel van de bevolking is toen uitgemoord. In de 80 jaar die daarna volgden is dat wel weer aangevuld maar aan de oorspronkelijke misdaad doet het niets af.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ze het werkelijk ooit eens gedaan hebben dat uitmoorden zoals jij het noemt, waarom wonen er dan nog mensen en niet zo weinig ook dacht ik?
Goed geluisterd naar de Geenstijlindoctrinatie denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:56 schreef DestroyerPiet het volgende:
Heb gisteren het debat tussen Samsom en Roemer gezien.
en wat zakte de SP en Roemer toch ontzettend door het ijs. alle argumenten die hij inbracht klopten gewoon niet (bijvoorbeeld dat dit verdrag een opmaat is naar een europees lidmaatschap) en hij bleef dat zelfs nog volhouden nadat Samson duidelijk had gemaakt dat dat helemaal niet in het verdrag stond.
Ik vind het ergens een beetje triest worden hoe jij je ja-stem uit, maar ergens is het ook wel vermakelijk om je zo te zien kronkelen.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:13 schreef Gutmensch het volgende:
Briljante poster, geeft in één afbeelding meerdere punten aan waarom een nee-stem heel verkeerd is.
De Putin-kaart van de ja-kamp is anders ook vermoeiend aan het worden. Je haalt mensen die daar geen gehoor aan geven niet over door het te blijven herhalen. Putin zo vaak mogelijk noemen werkt zelfs averechts.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of heeft het Nee-kamp gewoon niet zoveel te melden?
Ik heb beide artikelen waar Tomluny zoveel problemen mee heeft even gelezen en die gaan beiden niet bepaald over Poetin.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
De Putin-kaart van de ja-kamp is anders ook vermoeiend aan het worden. Je haalt mensen die daar geen gehoor aan geven niet over door het te blijven herhalen. Putin zo vaak mogelijk noemen werkt zelfs averechts.
Wie in het ja-kamp heeft Poetin ooit genoemd dan? Volgens mij is het juist het nee-kamp (met name de SP en de PVV) die de man er zo nodig bij willen halen. Alsof wij de macht hebben om voor Oekraïne te bepalen om voor Rusland óf de EU te kiezen. Omdat die Poetin bij een "ja" wel even de strijd rond de Krim verder aan zal voeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:35 schreef zarGon het volgende:
De Putin-kaart van de ja-kamp is anders ook vermoeiend aan het worden. Je haalt mensen die daar geen gehoor aan geven niet over door het te blijven herhalen. Putin zo vaak mogelijk noemen werkt zelfs averechts.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:51 schreef Belabor het volgende:
[..]
Wie in het ja-kamp heeft Poetin ooit genoemd dan? Volgens mij is het juist het nee-kamp (met name de SP en de PVV) die de man er zo nodig bij willen halen. Alsof wij de macht hebben om voor Oekraïne te bepalen om voor Rusland óf de EU te kiezen. Omdat die Poetin bij een "ja" wel even de strijd rond de Krim verder aan zal voeren.
Het nee-kamp wil zo nodig Poetin er bij betrekken. Daar is vanaf het begin bij het ja-kamp geen sprake van geweest. Het ja-kamp doet dat nu om te reageren op het nee-kamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |