SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:10 schreef Murdera het volgende:
Noel! Schedel is begravenover 3 maandjes graaf ik m weer op
lag bij een maat in de vriezer maar die had hem er een halve week uitgegooid en was net te warm op zn balkonquote:
AIVD ingelicht.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:10 schreef Murdera het volgende:
Doe voor je het weet heb je spijt en ben je doodquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:15 schreef MAHL het volgende:
Zo, weekend... Enige jammere is dat er geen snacks meer in huis zijn. Maar ik ben te beroerd om naar de AH te gaan.
Hey Meloew, heb je nog plannen vnv?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Doe voor je het weet heb je spijt en ben je dood
jepppp n jijquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Meloew, heb je nog plannen vnv?
Ik ben nog best jong, zo snel ga ik toch niet dood?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Doe voor je het weet heb je spijt en ben je dood
Perzikjes G en bastognekoekenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ben nog best jong, zo snel ga ik toch niet dood?
Hmm maar dan zit ik weer te twijfelen wat ik moet halen. Chips of chocola? Of gewoon een zak drop.
Ijs. Slagroomsoesjes. Donutsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm maar dan zit ik weer te twijfelen wat ik moet halen. Chips of chocola? Of gewoon een zak drop.
huhhhhh hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Godver wil goede student uithangen verbindt mn laptop niet met internet huiluh
Tis nog te koud voor ijs. En slagroomsoesjesquote:
Hoe kom je bij die perziken?quote:
Dat meurt als de pestquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
lag bij een maat in de vriezer maar die had hem er een halve week uitgegooid en was net te warm op zn balkonshit rook als stimo
Maar hoe post je dit dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Godver wil goede student uithangen verbindt mn laptop niet met internet huiluh
wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tis nog te koud voor ijs. En slagroomsoesjeskleffe, zoete troep.
[..]
Hoe kom je bij die perziken?
jepquote:
DIE geur jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat meurt als de pest![]()
Zwijn of hert opensnijden om ingewanden er uit te halen. Dat meurt ook joh
Oooh die dingen. Zeg dat dan mang.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja joh jezus duhh
ja gewoon appie. van haribo weet je wel
ok heel verhaal maar ik denk dat je het wil horen, zo niet dikke pechquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:10 schreef Murdera het volgende:
Allemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jakkie, die perziken gaf ik altijd af als die in mn snoepzakje zaten.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok heel verhaal maar ik denk dat je het wil horen, zo niet dikke pech
ik werk in emissiemetingen, wij meten wat er uit schoorstenen komt van zware industrie. In 2005 moesten alle crematoria in nederland laten meten wat eruit kwam. dus wij meten. Echt fantastisch... ik heb kisten in de rij zien staan, want als tante annie naar beneden gaat gaat ze niet meteen de oven in, ze gaat in de rij.... als je thuis zit gaat ze pas
maar goed, ik heb thuis een skelet, zo een die ook in de biologie lokalen staat. Dus nou ja, we gingen meten en ik had een arm meegenomen van dat skelet. terug op de zaak vroeg ik aan de projectleider, ja hey... we hebben ook stof gemeten, maar er kwamen hele stukken mee man, moet je kijken
Noike in de koike en jij? :$quote:
quote:
quote:
Weten jullie misschien welk nummer dit is?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:40 schreef Neverknown het volgende:
LIF / Op zoek naar goedkope heren slips
heren helpen jullie die jongen eens.
Mhm, maar dan word ik dik. En ik krijg sowieso al weinig beweging nu met mijn luie kantoorbaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Allemaalweekend... zo op anders.
Jezus, Braddie. 2 km is niets man.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:19 schreef MrBradge het volgende:
Zo relaxed, eindelijk 2 kilometer kunnen wandelen weer zonder kapot te zijn
aaaah gvdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]we hebben ook dierencrematoria gedaan he, en daar stonden allemaal philipsblenders op een rij... dus ik vraag, waar zijn die voor... ja zegt ie, de resten die blenden we voor het meegegeven wordt, maar ja dat bot is nogal hard, dus die blenders kappen ermee... gelukkig binnen de garantie termijn, dus gewoon ruilen he
mocht in de oven kijken bij een stel honden en katten... was wel gaaf
je wil niet weten wat er de lucht in gaat trouwens, vooral bij mensenzou de gemiddelde afvalverbrander jaloers op zijn... maar ja.. om nou een heel batterij gaswassers en aktiefkoolfilters op dat terrein te zetten is ook zo wat
koop een scootmobiel manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoink, wel als je bijna 120 kilo bent en 1,81
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie misschien welk nummer dit is?
gewoon lekker rollen man, niels doet het ookquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man, zo erg is het nou ook weer niet, en doe er wel wat aan
Zelfs dan is "kapot zijn" na het wandelen nog niet normaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:42 schreef MrBradge het volgende:
Nou, het was misschien wat overdreven, maar ik was wel goed aan't hijgen in iedergeval.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zelfs dan is "kapot zijn" na het wandelen nog niet normaal.
Lekker als een echte amerikaan door de appie crossen. en dan werknemers aanspreken omdat je niet bij de bovenste plank kan.quote:
Nee. Helemaal niet zelfs, maar ik blijf het schokkend vinden dat je het presenteert als een overwinning. Het is maar een kleine stap in de normale richting.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:45 schreef MrBradge het volgende:
Nou, het was misschien wat overdreven, maar ik was wel goed aan't hijgen in iedergeval.
Dat krijg je met een kut conditie en overgewicht. Moeilijk voor te stellen?
Ik ben het hier mee eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Helemaal niet zelfs, maar ik blijf het schokkend vinden dat je het presenteert als een overwinning. Het is maar een kleine stap in de normale richting.
Dit is bullshit man ben zelf ook fat, ik wandelde met jog/ren interval tussendoor. Maar merendeel wandelen en dat deed ik dan 6-10 km. Ik denk dat je beetje overdrijft.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is misschien een kleine stap in de normale richting, maar voor mij voelt het als een overwinningquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Helemaal niet zelfs, maar ik blijf het schokkend vinden dat je het presenteert als een overwinning. Het is maar een kleine stap in de normale richting.
Ik vind dat je moet kiezen. Dumpert of FOK!. Het 1 of het ander.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn opa zou trots op je zijn
denk je dat 16 jaar hier rondhangen geen keuze genoeg is dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik vind dat je moet kiezen. Dumpert of FOK!. Het 1 of het ander.
Maak dan eens een FOK! lied voor ons!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk je dat 16 jaar hier rondhangen geen keuze genoeg is dan?
ok:quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maak dan eens een FOK! lied voor ons!
Het zal al moeilijk worden dit niveau te behouden als ik zie hoe dol je bent geworden op autorijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:50 schreef MrBradge het volgende:
Het is misschien een kleine stap in de normale richting, maar voor mij voelt het als een overwinning
Vreten en liggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doe jij nu eigenlijk in de daaglijks leef Meloews
bol.com bonnen uitgebenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doe jij nu eigenlijk in de daaglijks leef Meloews
ja kijk eens wat ik moet kopequote:
Nou?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:58 schreef Crip het volgende:
Er zijn reacties verwijderd, ra ra van wie.
YES! Ik hou van jequote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
YES! Ik hou van je. Shazam vond 'm niet
.
WCH is zeker weer drunkyquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:58 schreef Crip het volgende:
Nee joh.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het zal al moeilijk worden dit niveau te behouden als ik zie hoe dol je bent geworden op autorijden.
Murdera denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:58 schreef Crip het volgende:
Wist ook gewoon dat jij het wel zou wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]shazam slecht. Beter gebruik je mij:$
of astmaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:55 schreef Chai het volgende:
Heb je ook niet gewoon een verkeerde ademhalingstechniek als je buiten adem raakt van wandelen?
hey hoe gaat het met afvallenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee joh.
Vorige week stond de auto 6 dagen stil
En hij staat nu sinds Woensdagavond ook al stil, dat neemt al af
Nee want ik vind wel belangrijk om je goed te voelen over je lichaam. Heb nu al onzekerheden.quote:
voor hem is het alsof hij wereldkampioen is geworden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zit je al sinds woensdag in je Yahama-kelderbox?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee joh.
Vorige week stond de auto 6 dagen stil
En hij staat nu sinds Woensdagavond ook al stil, dat neemt al af
I dont let u down baby. <3quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wist ook gewoon dat jij het wel zou weten. I need you right now
. Zie mij dat 2e nummer refereren
.
Gewichtjes van 2 kilo?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee want ik vind wel belangrijk om je goed te voelen over je lichaam. Heb nu al onzekerheden.
Gewichten al gekocht nu nog beginnen..
Yamaha kelderboxquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zit je al sinds woensdag in je Yahama-kelderbox?
zijn moeder brengt vast zijn eten, want naar de keuken en terug en hij heeft het zweet op z'n voorhoofd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zit je al sinds woensdag in je Yahama-kelderbox?
Wil geen negertquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Relationship goals <3
Ik weet nog wel een leuke oefening voor je pols.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee want ik vind wel belangrijk om je goed te voelen over je lichaam. Heb nu al onzekerheden.
Gewichten al gekocht nu nog beginnen..
35 kilo, heb serieus in 8 x lopen met paar kilo of zo naar boven moeten dragen.quote:
Haalbare doelen stellen lijkt me constructiever.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Relationship goals <3
ik heb zo'n espresso ding gekocht jaren terugquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Relationship goals <3
soundhound?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
YES! Ik hou van je. Shazam vond 'm niet
.
Lukt je wel ben niet zo zwaarquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Relationship goals <3
je doet zelf raarquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat een aids om via de laptop te fokken gvd mn quote alerts doen raar
hey opsoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
pls, zo doorzichtigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Doe jij even 100 push-ups in één keer, dan praten we verder.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haalbare doelen stellen lijkt me constructiever.
dat wel, en eigenlijk zei ie wat we allemaal denken, maar toch kan het niet echt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
moest wel lachen om murdera eigenlijk, godver wat grof
Oh, daar kan je wel wat mee. Succes. Beter begin je gewoon met opdrukken en squatten zonder die gewichten, kan je beetje basis opbouwen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
35 kilo, heb serieus in 8 x lopen met paar kilo of zo naar boven moeten dragen.![]()
Maar heb er nu 2x 1 aan aan beide kanten ja.
Doe er nog niet veel mee. fuuuuuuuuuu
Maar het blijft wel pesten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
moest wel lachen om murdera eigenlijk, godver wat grof
Oké mmgquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe jij even 100 push-ups in één keer, dan praten we verder.
Ik kom maar tot 60.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ga mij de komende tijd wat meer inlezen in kettlebel trainingenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, daar kan je wel wat mee. Succes. Beter begin je gewoon met opdrukken en squatten zonder die gewichten, kan je beetje basis opbouwen.
waarom? jammer dat deze sc niet vogelvrij isquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat wel, en eigenlijk zei ie wat we allemaal denken, maar toch kan het niet echt.
Daar start ik de dag mee. 7 dagen per weekquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja maar zelf dat lukt me niet goed, ik doe het fout denk ik, opdrukken kan ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, daar kan je wel wat mee. Succes. Beter begin je gewoon met opdrukken en squatten zonder die gewichten, kan je beetje basis opbouwen.
ik kan maar 12quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom? jammer dat deze sc niet vogelvrij is
Met een dikke zak cash op je rug toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar start ik de dag mee. 7 dagen per week
Echt, of lul je? Zo niet, lekker bezig pik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar start ik de dag mee. 7 dagen per week
gayquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt, of lul je? Zo niet, lekker bezig pik.
eerder cardio dan krachtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Cryolipolysequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:07 schreef Neverknown het volgende:
Zou wel 1000 euro neerleggen voor summer fit body.
but helaas, money cant buy anything.
Schijt aan de paarsen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb soms moeite me volledig in te houden hier
maar ik fok nu op mn oude bejaarde laptop hij kan het ook niet bijhoudenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent nog jong, moet je makkelijk kunnen bijbenen.
de schuld geven aan je laptopquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maar ik fok nu op mn oude bejaarde laptop hij kan het ook niet bijhouden
Mijn laptop is ook oud en traag,maar heeft nooit problemen met FOK!.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maar ik fok nu op mn oude bejaarde laptop hij kan het ook niet bijhouden
Hoop dat ik ook zulke prestaties kan leveren als ik zo oud ben als jij.quote:
Je zou m'n notes eens moeten zienquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb soms moeite me volledig in te houden hier
Nog geen 5 minuten werk man.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt, of lul je? Zo niet, lekker bezig pik.
op 1 post is wel knap tochquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat ik ook zulke prestaties kan leveren als ik zo oud ben als jij.
gewoon doenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:13 schreef Neverknown het volgende:
Dat gevoel als je zo boos bent en gefrustreerd bent en je zo de dichstbijzijnde raam door kan springen omdat je niet weet wat je met jezelf aanmoet:D
#frustation #issues
Het is vrijdagavond, de mods hebben useroverleg.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:13 schreef hoink581 het volgende:
De opmerking staat er nog... Ik was onder de indruk dat ik 24/7 onder surveillance stond.
Ik wil mijn laptop terugquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn laptop is ook oud en traag,maar heeft nooit problemen met FOK!.
Altijd aan je gevoelens toegeven, dat lucht op.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:13 schreef Neverknown het volgende:
Dat gevoel als je zo boos bent en gefrustreerd bent en je zo de dichstbijzijnde raam door kan springen omdat je niet weet wat je met jezelf aanmoet:D
#frustation #issues
of je bent paranoïde of je overschat jezelf weer eens schromelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:13 schreef hoink581 het volgende:
De opmerking staat er nog... Ik was onder de indruk dat ik 24/7 onder surveillance stond.
Voor 10 seconde ja... Daarna komen de gevolgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Altijd aan je gevoelens toegeven, dat lucht op.
Dat wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
op 1 post is wel knap toch
Dit dus, yolo toch. Als je het nooit doet krijg je er later spijt van.quote:
liesslagader dat is het antwoord...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[
[..]
Voor 10 seconde ja... Daarna komen de gevolgen.
Dat haalt de druk er wel af.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
liesslagader dat is het antwoord...
Frustratiessssssssssssss betekent niet meeen dood willequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
liesslagader dat is het antwoord...
weet je wat dat kost aan tandpasta manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft iemand hier wel eens z'n tanden gepoetst met een grote negerlul?
Ja. Daarna nog een wit laagje over mijn tanden gekregen. Erg witte tanden nu. Mooi.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Meloewa doet dat elke dag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:17 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben weg douchen en tanden poetsen doei
Veel plezier met die negerlulquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:17 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb nog wel een flosdraadje voor jequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:17 schreef Oberkullie het volgende:
Kom op man, dat was privé-informatiequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een flosdraadje voor je
Take it slowquote:
Volgende keer in een spoilertagquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom op man, dat was privé-informatie
Stoere post wel voor iemand die haar collega geen gedag zegt en denkt hem daar even mooi mee te pakken te hebben. Ben trots op je.quote:
Even normaal doen tegen aber nu.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stoere post wel voor iemand die haar collega geen gedag zegt en denkt hem daar even mooi mee te pakken te hebben. Ben trots op je.
Opmerkelijk dat je in elke post over mijn collega begint. Jelly?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stoere post wel voor iemand die haar collega geen gedag zegt en denkt hem daar even mooi mee te pakken te hebben. Ben trots op je.
Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je in elke post over mijn collega begint. Jelly?
Bedoelde jou niet hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat je zegt ben je lekker zelluf
He cripquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
tardis zin om RuPauls drag race met je te kijken
Wat is dat dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
tardis zin om RuPauls drag race met je te kijken
Maya de Bij was beter.quote:
Ja hahah op rtl4 toch?quote:
Hutch was altijd tantoe zielig. Had altijd meelij met hem als kindquote:
Foxkids ookquote:
Oh sorryquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
hij staarde echt in mn ziel en niet op een goede manier
Waarom ging die opzettelijk voor een ban?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:30 schreef TARDIS. het volgende:
#RIP in vrede hoink581.
Hopelijk kom je terug met een stralend witte lach.
is het resultaat blijvend? zo ja, dan overweeg ik zo'n behandeling.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja. Daarna nog een wit laagje over mijn tanden gekregen. Erg witte tanden nu. Mooi.
Dat gaan wel lukken als hij met Bubba in de cel zitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:30 schreef TARDIS. het volgende:
#RIP in vrede hoink581.
Nou ik hef bij deze het Dreamteam op. Het waren drie leuke uren.quote:
2 bans in een avond en niet eens relquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:30 schreef TARDIS. het volgende:
#RIP in vrede hoink581.
Daar kan ik mij niet over uitlaten, vorige keer dat ik Hoinks ban besprak kreeg ik zes maanden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom ging die opzettelijk voor een ban?
Ja maar voel je niet speciaal, ben op iedereen hier jaloers.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je in elke post over mijn collega begint. Jelly?
Wie nog meer?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2 bans in een avond en niet eens rel
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
heb gelachen
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.html
Jij hebt ook extreem witte tanden hequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2 bans in een avond en niet eens rel
gewoon doen manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar kan ik mij niet over uitlaten, vorige keer dat ik Hoinks ban besprak kreeg ik zes maanden.
Wat een talent.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
heb gelachen
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.html
hihiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij hebt ook extreem witte tanden he
Huur een nieuwe FOK!advocaat man, mijn langste ban was 2 weken ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar kan ik mij niet over uitlaten, vorige keer dat ik Hoinks ban besprak kreeg ik zes maanden.
jajajajajajjajaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bedoelde jou niet hoor
Jij bent crackjunk
Ja maar jij mailt gewoon discriminatie en jij bent vrij, de blanke puber heeft het zwaar hoor op FOK! hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huur een nieuwe FOK!advocaat man, mijn langste ban was 2 weken ofzo.
Ja maar ik krijg altijd bans door tegen het beleid en de crew te trappen, dat kan je maar een paar keer doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wauw, mag ik je aanraken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
s/o naar Quinsy Gario die dit mogelijk heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar jij mailt gewoon discriminatie en jij bent vrij, de blanke puber heeft het zwaar hoor op FOK! hoor.
Wanneer heb je tijd voor dat dichtbeboste gebied van je moeder?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG, wanneer gaan we plofkraakje zetten dan?
Waar slaat dat nou weer op man?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd voor dat dichtbeboste gebied van je moeder?
Over welke flappengleuf had je het dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op man?
Wat wil je hier nou mee bereiken dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Over welke flappengleuf had je het dan?
Rustig thee'tjequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee bereiken dan?
Alleen als je nipjes neemt met je pink omhoog.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, is goed. Morgenmiddag high tea doen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:44 schreef Che_ het volgende:
Noel en MMG hebben een relatie die nog in de kast zit. Die zijn gemaakt voor elkaar
Zegt genoeg dat je altijd maar weer moet refereren aan drugs....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen als je nipjes neemt met je pink omhoog.
oh w8 high tea SPACECAKE xD
Af en toe ben je net een wijf, emotional rollercoaster. Bottom bitch in onze relatie.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat je altijd maar weer moet refereren aan drugs....
life is a rooooollercoaster jalalalalalaaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Af en toe ben je net een wijf, emotional rollercoaster. Bottom bitch in onze relatie.
Lol.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
GC / Hoeveel betaal je voor 2 uurtjes Van Der Valk?
hahahha
Je zou zon bedden maar schoon moeten maken.....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
GC / Hoeveel betaal je voor 2 uurtjes Van Der Valk?
hahahha
Stalker.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG, ik zou het leuk vinden als je de volgende keer een berichtje plaatst in m'n fobo als je weer kijkt![]()
Zou ik leuk vinden. Groetjes.
Je stalkt je eigen FoBo.quote:
Gr gr Fylaxquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG, ik zou het leuk vinden als je de volgende keer een berichtje plaatst in m'n fobo als je weer kijkt![]()
Zou ik leuk vinden. Groetjes.
Ok mmgquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Leuk dat je er meteen bij vermeldt hoe en wat enzo.
Staat je fietsie er nog?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
IK HOORDE ALLEMAAL GELUIDEN UIT ACHTERUIN schrok me dood gvd
zo ren je toch achter iedereen aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging met een bezem en gorilla geluiden achter hem aanrennen toen liet hij mn fiets los en rende weg
Haha gvdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo ren je toch achter iedereen aan?
Duitsers?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
IK HOORDE ALLEMAAL GELUIDEN UIT ACHTERUIN schrok me dood gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |