Zelfs dan is "kapot zijn" na het wandelen nog niet normaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:42 schreef MrBradge het volgende:
Hoink, wel als je bijna 120 kilo bent en 1,81
Nou, het was misschien wat overdreven, maar ik was wel goed aan't hijgen in iedergeval.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zelfs dan is "kapot zijn" na het wandelen nog niet normaal.
Lekker als een echte amerikaan door de appie crossen. en dan werknemers aanspreken omdat je niet bij de bovenste plank kan.quote:
Nee. Helemaal niet zelfs, maar ik blijf het schokkend vinden dat je het presenteert als een overwinning. Het is maar een kleine stap in de normale richting.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:45 schreef MrBradge het volgende:
Nou, het was misschien wat overdreven, maar ik was wel goed aan't hijgen in iedergeval.
Dat krijg je met een kut conditie en overgewicht. Moeilijk voor te stellen?
Ik ben het hier mee eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Helemaal niet zelfs, maar ik blijf het schokkend vinden dat je het presenteert als een overwinning. Het is maar een kleine stap in de normale richting.
Dit is bullshit man ben zelf ook fat, ik wandelde met jog/ren interval tussendoor. Maar merendeel wandelen en dat deed ik dan 6-10 km. Ik denk dat je beetje overdrijft.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoink, wel als je bijna 120 kilo bent en 1,81
Het is misschien een kleine stap in de normale richting, maar voor mij voelt het als een overwinningquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Helemaal niet zelfs, maar ik blijf het schokkend vinden dat je het presenteert als een overwinning. Het is maar een kleine stap in de normale richting.
Ik vind dat je moet kiezen. Dumpert of FOK!. Het 1 of het ander.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn opa zou trots op je zijn
denk je dat 16 jaar hier rondhangen geen keuze genoeg is dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik vind dat je moet kiezen. Dumpert of FOK!. Het 1 of het ander.
Maak dan eens een FOK! lied voor ons!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk je dat 16 jaar hier rondhangen geen keuze genoeg is dan?
ok:quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maak dan eens een FOK! lied voor ons!
Het zal al moeilijk worden dit niveau te behouden als ik zie hoe dol je bent geworden op autorijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:50 schreef MrBradge het volgende:
Het is misschien een kleine stap in de normale richting, maar voor mij voelt het als een overwinning
Vreten en liggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doe jij nu eigenlijk in de daaglijks leef Meloews
bol.com bonnen uitgebenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doe jij nu eigenlijk in de daaglijks leef Meloews
ja kijk eens wat ik moet kopequote:
Nou?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:58 schreef Crip het volgende:
Er zijn reacties verwijderd, ra ra van wie.
YES! Ik hou van jequote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
YES! Ik hou van je. Shazam vond 'm niet
.
WCH is zeker weer drunkyquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:58 schreef Crip het volgende:
Nee joh.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het zal al moeilijk worden dit niveau te behouden als ik zie hoe dol je bent geworden op autorijden.
Murdera denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:58 schreef Crip het volgende:
Wist ook gewoon dat jij het wel zou wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]shazam slecht. Beter gebruik je mij:$
of astmaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:55 schreef Chai het volgende:
Heb je ook niet gewoon een verkeerde ademhalingstechniek als je buiten adem raakt van wandelen?
hey hoe gaat het met afvallenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee joh.
Vorige week stond de auto 6 dagen stil
En hij staat nu sinds Woensdagavond ook al stil, dat neemt al af
Nee want ik vind wel belangrijk om je goed te voelen over je lichaam. Heb nu al onzekerheden.quote:
voor hem is het alsof hij wereldkampioen is geworden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zit je al sinds woensdag in je Yahama-kelderbox?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee joh.
Vorige week stond de auto 6 dagen stil
En hij staat nu sinds Woensdagavond ook al stil, dat neemt al af
I dont let u down baby. <3quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wist ook gewoon dat jij het wel zou weten. I need you right now
. Zie mij dat 2e nummer refereren
.
Gewichtjes van 2 kilo?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee want ik vind wel belangrijk om je goed te voelen over je lichaam. Heb nu al onzekerheden.
Gewichten al gekocht nu nog beginnen..
Yamaha kelderboxquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zit je al sinds woensdag in je Yahama-kelderbox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |