SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:10 schreef Murdera het volgende:
Noel! Schedel is begravenover 3 maandjes graaf ik m weer op
lag bij een maat in de vriezer maar die had hem er een halve week uitgegooid en was net te warm op zn balkonquote:
AIVD ingelicht.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:10 schreef Murdera het volgende:
Doe voor je het weet heb je spijt en ben je doodquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:15 schreef MAHL het volgende:
Zo, weekend... Enige jammere is dat er geen snacks meer in huis zijn. Maar ik ben te beroerd om naar de AH te gaan.
Hey Meloew, heb je nog plannen vnv?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Doe voor je het weet heb je spijt en ben je dood
jepppp n jijquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Meloew, heb je nog plannen vnv?
Ik ben nog best jong, zo snel ga ik toch niet dood?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Doe voor je het weet heb je spijt en ben je dood
Perzikjes G en bastognekoekenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ben nog best jong, zo snel ga ik toch niet dood?
Hmm maar dan zit ik weer te twijfelen wat ik moet halen. Chips of chocola? Of gewoon een zak drop.
Ijs. Slagroomsoesjes. Donutsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm maar dan zit ik weer te twijfelen wat ik moet halen. Chips of chocola? Of gewoon een zak drop.
huhhhhh hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Godver wil goede student uithangen verbindt mn laptop niet met internet huiluh
Tis nog te koud voor ijs. En slagroomsoesjesquote:
Hoe kom je bij die perziken?quote:
Dat meurt als de pestquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
lag bij een maat in de vriezer maar die had hem er een halve week uitgegooid en was net te warm op zn balkonshit rook als stimo
Maar hoe post je dit dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Godver wil goede student uithangen verbindt mn laptop niet met internet huiluh
wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tis nog te koud voor ijs. En slagroomsoesjeskleffe, zoete troep.
[..]
Hoe kom je bij die perziken?
jepquote:
DIE geur jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat meurt als de pest![]()
Zwijn of hert opensnijden om ingewanden er uit te halen. Dat meurt ook joh
Oooh die dingen. Zeg dat dan mang.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja joh jezus duhh
ja gewoon appie. van haribo weet je wel
ok heel verhaal maar ik denk dat je het wil horen, zo niet dikke pechquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:10 schreef Murdera het volgende:
Allemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jakkie, die perziken gaf ik altijd af als die in mn snoepzakje zaten.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok heel verhaal maar ik denk dat je het wil horen, zo niet dikke pech
ik werk in emissiemetingen, wij meten wat er uit schoorstenen komt van zware industrie. In 2005 moesten alle crematoria in nederland laten meten wat eruit kwam. dus wij meten. Echt fantastisch... ik heb kisten in de rij zien staan, want als tante annie naar beneden gaat gaat ze niet meteen de oven in, ze gaat in de rij.... als je thuis zit gaat ze pas
maar goed, ik heb thuis een skelet, zo een die ook in de biologie lokalen staat. Dus nou ja, we gingen meten en ik had een arm meegenomen van dat skelet. terug op de zaak vroeg ik aan de projectleider, ja hey... we hebben ook stof gemeten, maar er kwamen hele stukken mee man, moet je kijken
Noike in de koike en jij? :$quote:
quote:
quote:
Weten jullie misschien welk nummer dit is?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:40 schreef Neverknown het volgende:
LIF / Op zoek naar goedkope heren slips
heren helpen jullie die jongen eens.
Mhm, maar dan word ik dik. En ik krijg sowieso al weinig beweging nu met mijn luie kantoorbaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Allemaalweekend... zo op anders.
Jezus, Braddie. 2 km is niets man.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:19 schreef MrBradge het volgende:
Zo relaxed, eindelijk 2 kilometer kunnen wandelen weer zonder kapot te zijn
aaaah gvdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]we hebben ook dierencrematoria gedaan he, en daar stonden allemaal philipsblenders op een rij... dus ik vraag, waar zijn die voor... ja zegt ie, de resten die blenden we voor het meegegeven wordt, maar ja dat bot is nogal hard, dus die blenders kappen ermee... gelukkig binnen de garantie termijn, dus gewoon ruilen he
mocht in de oven kijken bij een stel honden en katten... was wel gaaf
je wil niet weten wat er de lucht in gaat trouwens, vooral bij mensenzou de gemiddelde afvalverbrander jaloers op zijn... maar ja.. om nou een heel batterij gaswassers en aktiefkoolfilters op dat terrein te zetten is ook zo wat
koop een scootmobiel manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoink, wel als je bijna 120 kilo bent en 1,81
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie misschien welk nummer dit is?
gewoon lekker rollen man, niels doet het ookquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man, zo erg is het nou ook weer niet, en doe er wel wat aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |