SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:10 schreef Murdera het volgende:
Noel! Schedel is begravenover 3 maandjes graaf ik m weer op
lag bij een maat in de vriezer maar die had hem er een halve week uitgegooid en was net te warm op zn balkonquote:
AIVD ingelicht.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:10 schreef Murdera het volgende:
Noel! Schedel is begravenover 3 maandjes graaf ik m weer op
Doe voor je het weet heb je spijt en ben je doodquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:15 schreef MAHL het volgende:
Zo, weekend... Enige jammere is dat er geen snacks meer in huis zijn. Maar ik ben te beroerd om naar de AH te gaan.
Hey Meloew, heb je nog plannen vnv?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Doe voor je het weet heb je spijt en ben je dood
jepppp n jijquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Meloew, heb je nog plannen vnv?
Ik ben nog best jong, zo snel ga ik toch niet dood?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Doe voor je het weet heb je spijt en ben je dood
Perzikjes G en bastognekoekenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ben nog best jong, zo snel ga ik toch niet dood?
Hmm maar dan zit ik weer te twijfelen wat ik moet halen. Chips of chocola? Of gewoon een zak drop.
Ijs. Slagroomsoesjes. Donutsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ben nog best jong, zo snel ga ik toch niet dood?
Hmm maar dan zit ik weer te twijfelen wat ik moet halen. Chips of chocola? Of gewoon een zak drop.
huhhhhh hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Godver wil goede student uithangen verbindt mn laptop niet met internet huiluh
Tis nog te koud voor ijs. En slagroomsoesjesquote:
Hoe kom je bij die perziken?quote:
Dat meurt als de pestquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
lag bij een maat in de vriezer maar die had hem er een halve week uitgegooid en was net te warm op zn balkonshit rook als stimo
Maar hoe post je dit dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Godver wil goede student uithangen verbindt mn laptop niet met internet huiluh
wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tis nog te koud voor ijs. En slagroomsoesjeskleffe, zoete troep.
[..]
Hoe kom je bij die perziken?
jepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |