maar ik fok nu op mn oude bejaarde laptop hij kan het ook niet bijhoudenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent nog jong, moet je makkelijk kunnen bijbenen.
de schuld geven aan je laptopquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maar ik fok nu op mn oude bejaarde laptop hij kan het ook niet bijhouden
Mijn laptop is ook oud en traag,maar heeft nooit problemen met FOK!.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maar ik fok nu op mn oude bejaarde laptop hij kan het ook niet bijhouden
Hoop dat ik ook zulke prestaties kan leveren als ik zo oud ben als jij.quote:
Je zou m'n notes eens moeten zienquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb soms moeite me volledig in te houden hier
Nog geen 5 minuten werk man.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt, of lul je? Zo niet, lekker bezig pik.
op 1 post is wel knap tochquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat ik ook zulke prestaties kan leveren als ik zo oud ben als jij.
gewoon doenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:13 schreef Neverknown het volgende:
Dat gevoel als je zo boos bent en gefrustreerd bent en je zo de dichstbijzijnde raam door kan springen omdat je niet weet wat je met jezelf aanmoet:D
#frustation #issues
Het is vrijdagavond, de mods hebben useroverleg.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:13 schreef hoink581 het volgende:
De opmerking staat er nog... Ik was onder de indruk dat ik 24/7 onder surveillance stond.
Ik wil mijn laptop terugquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn laptop is ook oud en traag,maar heeft nooit problemen met FOK!.
Altijd aan je gevoelens toegeven, dat lucht op.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:13 schreef Neverknown het volgende:
Dat gevoel als je zo boos bent en gefrustreerd bent en je zo de dichstbijzijnde raam door kan springen omdat je niet weet wat je met jezelf aanmoet:D
#frustation #issues
of je bent paranoïde of je overschat jezelf weer eens schromelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:13 schreef hoink581 het volgende:
De opmerking staat er nog... Ik was onder de indruk dat ik 24/7 onder surveillance stond.
Voor 10 seconde ja... Daarna komen de gevolgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Altijd aan je gevoelens toegeven, dat lucht op.
Dat wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
op 1 post is wel knap toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |