Dit dus, yolo toch. Als je het nooit doet krijg je er later spijt van.quote:
liesslagader dat is het antwoord...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[
[..]
Voor 10 seconde ja... Daarna komen de gevolgen.
Dat haalt de druk er wel af.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
liesslagader dat is het antwoord...
Frustratiessssssssssssss betekent niet meeen dood willequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
liesslagader dat is het antwoord...
weet je wat dat kost aan tandpasta manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft iemand hier wel eens z'n tanden gepoetst met een grote negerlul?
Ja. Daarna nog een wit laagje over mijn tanden gekregen. Erg witte tanden nu. Mooi.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Meloewa doet dat elke dag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:17 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben weg douchen en tanden poetsen doei
Veel plezier met die negerlulquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:17 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb nog wel een flosdraadje voor jequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:17 schreef Oberkullie het volgende:
Kom op man, dat was privé-informatiequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een flosdraadje voor je
Take it slowquote:
Volgende keer in een spoilertagquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom op man, dat was privé-informatie
Stoere post wel voor iemand die haar collega geen gedag zegt en denkt hem daar even mooi mee te pakken te hebben. Ben trots op je.quote:
Even normaal doen tegen aber nu.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stoere post wel voor iemand die haar collega geen gedag zegt en denkt hem daar even mooi mee te pakken te hebben. Ben trots op je.
Opmerkelijk dat je in elke post over mijn collega begint. Jelly?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stoere post wel voor iemand die haar collega geen gedag zegt en denkt hem daar even mooi mee te pakken te hebben. Ben trots op je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |