Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je in elke post over mijn collega begint. Jelly?
Bedoelde jou niet hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat je zegt ben je lekker zelluf
He cripquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
tardis zin om RuPauls drag race met je te kijken
Wat is dat dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
tardis zin om RuPauls drag race met je te kijken
Maya de Bij was beter.quote:
Ja hahah op rtl4 toch?quote:
Hutch was altijd tantoe zielig. Had altijd meelij met hem als kindquote:
Foxkids ookquote:
Oh sorryquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
hij staarde echt in mn ziel en niet op een goede manier
Waarom ging die opzettelijk voor een ban?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:30 schreef TARDIS. het volgende:
#RIP in vrede hoink581.
Hopelijk kom je terug met een stralend witte lach.
is het resultaat blijvend? zo ja, dan overweeg ik zo'n behandeling.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja. Daarna nog een wit laagje over mijn tanden gekregen. Erg witte tanden nu. Mooi.
Dat gaan wel lukken als hij met Bubba in de cel zitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:30 schreef TARDIS. het volgende:
#RIP in vrede hoink581.
Nou ik hef bij deze het Dreamteam op. Het waren drie leuke uren.quote:
2 bans in een avond en niet eens relquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:30 schreef TARDIS. het volgende:
#RIP in vrede hoink581.
Daar kan ik mij niet over uitlaten, vorige keer dat ik Hoinks ban besprak kreeg ik zes maanden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom ging die opzettelijk voor een ban?
Ja maar voel je niet speciaal, ben op iedereen hier jaloers.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je in elke post over mijn collega begint. Jelly?
Wie nog meer?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2 bans in een avond en niet eens rel
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
heb gelachen
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.html
Jij hebt ook extreem witte tanden hequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2 bans in een avond en niet eens rel
gewoon doen manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar kan ik mij niet over uitlaten, vorige keer dat ik Hoinks ban besprak kreeg ik zes maanden.
Wat een talent.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
heb gelachen
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.html
hihiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij hebt ook extreem witte tanden he
Huur een nieuwe FOK!advocaat man, mijn langste ban was 2 weken ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar kan ik mij niet over uitlaten, vorige keer dat ik Hoinks ban besprak kreeg ik zes maanden.
jajajajajajjajaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bedoelde jou niet hoor
Jij bent crackjunk
Ja maar jij mailt gewoon discriminatie en jij bent vrij, de blanke puber heeft het zwaar hoor op FOK! hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huur een nieuwe FOK!advocaat man, mijn langste ban was 2 weken ofzo.
Ja maar ik krijg altijd bans door tegen het beleid en de crew te trappen, dat kan je maar een paar keer doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wauw, mag ik je aanraken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
s/o naar Quinsy Gario die dit mogelijk heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar jij mailt gewoon discriminatie en jij bent vrij, de blanke puber heeft het zwaar hoor op FOK! hoor.
Wanneer heb je tijd voor dat dichtbeboste gebied van je moeder?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG, wanneer gaan we plofkraakje zetten dan?
Waar slaat dat nou weer op man?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd voor dat dichtbeboste gebied van je moeder?
Over welke flappengleuf had je het dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op man?
Wat wil je hier nou mee bereiken dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Over welke flappengleuf had je het dan?
Rustig thee'tjequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee bereiken dan?
Alleen als je nipjes neemt met je pink omhoog.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, is goed. Morgenmiddag high tea doen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:44 schreef Che_ het volgende:
Noel en MMG hebben een relatie die nog in de kast zit. Die zijn gemaakt voor elkaar
Zegt genoeg dat je altijd maar weer moet refereren aan drugs....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen als je nipjes neemt met je pink omhoog.
oh w8 high tea SPACECAKE xD
Af en toe ben je net een wijf, emotional rollercoaster. Bottom bitch in onze relatie.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat je altijd maar weer moet refereren aan drugs....
life is a rooooollercoaster jalalalalalaaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Af en toe ben je net een wijf, emotional rollercoaster. Bottom bitch in onze relatie.
Lol.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
GC / Hoeveel betaal je voor 2 uurtjes Van Der Valk?
hahahha
Je zou zon bedden maar schoon moeten maken.....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
GC / Hoeveel betaal je voor 2 uurtjes Van Der Valk?
hahahha
Stalker.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG, ik zou het leuk vinden als je de volgende keer een berichtje plaatst in m'n fobo als je weer kijkt![]()
Zou ik leuk vinden. Groetjes.
Je stalkt je eigen FoBo.quote:
Gr gr Fylaxquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG, ik zou het leuk vinden als je de volgende keer een berichtje plaatst in m'n fobo als je weer kijkt![]()
Zou ik leuk vinden. Groetjes.
Ok mmgquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Leuk dat je er meteen bij vermeldt hoe en wat enzo.
Staat je fietsie er nog?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
IK HOORDE ALLEMAAL GELUIDEN UIT ACHTERUIN schrok me dood gvd
zo ren je toch achter iedereen aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging met een bezem en gorilla geluiden achter hem aanrennen toen liet hij mn fiets los en rende weg
Haha gvdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo ren je toch achter iedereen aan?
Duitsers?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
IK HOORDE ALLEMAAL GELUIDEN UIT ACHTERUIN schrok me dood gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |