Nou ik hef bij deze het Dreamteam op. Het waren drie leuke uren.quote:
2 bans in een avond en niet eens relquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:30 schreef TARDIS. het volgende:
#RIP in vrede hoink581.
Hopelijk kom je terug met een stralend witte lach.
Daar kan ik mij niet over uitlaten, vorige keer dat ik Hoinks ban besprak kreeg ik zes maanden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom ging die opzettelijk voor een ban?
Ja maar voel je niet speciaal, ben op iedereen hier jaloers.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je in elke post over mijn collega begint. Jelly?
Wie nog meer?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2 bans in een avond en niet eens rel
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
heb gelachen
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.html
Jij hebt ook extreem witte tanden hequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2 bans in een avond en niet eens rel
gewoon doen manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar kan ik mij niet over uitlaten, vorige keer dat ik Hoinks ban besprak kreeg ik zes maanden.
Wat een talent.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
heb gelachen
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.html
hihiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij hebt ook extreem witte tanden he
Huur een nieuwe FOK!advocaat man, mijn langste ban was 2 weken ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar kan ik mij niet over uitlaten, vorige keer dat ik Hoinks ban besprak kreeg ik zes maanden.
jajajajajajjajaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bedoelde jou niet hoor
Jij bent crackjunk
Ja maar jij mailt gewoon discriminatie en jij bent vrij, de blanke puber heeft het zwaar hoor op FOK! hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huur een nieuwe FOK!advocaat man, mijn langste ban was 2 weken ofzo.
Ja maar ik krijg altijd bans door tegen het beleid en de crew te trappen, dat kan je maar een paar keer doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wauw, mag ik je aanraken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
s/o naar Quinsy Gario die dit mogelijk heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar jij mailt gewoon discriminatie en jij bent vrij, de blanke puber heeft het zwaar hoor op FOK! hoor.
Wanneer heb je tijd voor dat dichtbeboste gebied van je moeder?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG, wanneer gaan we plofkraakje zetten dan?
Waar slaat dat nou weer op man?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd voor dat dichtbeboste gebied van je moeder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |