SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2016 00:22:44 ]
Ik merk het ja. Waarom doe je dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:23 schreef Fylax het volgende:
Ik ben trouwens wel echt een fobogriezel ja, ik kijk in al jullie fotoboeken. Rawr.
Mijn ervaring doet anders vermoeden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Welke waarheid? Wat je zegt is namelijk onwaar.
Moet je toch eens wat beter gaan kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn ervaring doet anders vermoeden.
Geen zin.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je toch eens wat beter gaan kijken.
Dat is mijn ervaring, deal with it.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet gaan zeggen dat niemand het fobo gebruikt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt zeker ervaring met verkeerde ervaringen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt zeker ervaring met verkeerde ervaringen?
vandaag nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo, je bent naar muse geweest
Programma wilde niet meewerken bij practicum vandaag.quote:
Ik word zo autistisch als er op dag van practicum veranderingen komen waardoor al je voorbereiding overhoop wordt gegooidquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Programma wilde niet meewerken bij practicum vandaag.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik word zo autistisch als er op dag van practicum veranderingen komen waardoor al je voorbereiding overhoop wordt gegooid
Ohquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]Dit was meer door mijn eigen onkunde met het programma.
Ik kan er niks aan doen als ik gelijk in het diepe word gegooid.quote:
HAAHAHAHHAHA GENIAALquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:29 schreef CrashO het volgende:
Braddie heeft dumpert weer gehaald![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.html
JHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:29 schreef CrashO het volgende:
Braddie heeft dumpert weer gehaald![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.html
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:50 schreef MrBradge het volgende:
SHE'S GOT ELECTRIC BOOTS BOOBS, A MOHAIR SUIT MOHAWK TOO, YOU KNOW I'VE READ IT IN A MAGAZIIHIIINNNE
Lol.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oeps
Had al een vermoeden dat het mohawk was
Eltongodquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Lol.
Is het niet
BOOBS en MOHAWK is de lamme meezing versie van wat je hoort. Jouwe was wel correct met wat EltonGod zingt![]()
heb je t nu over jezelf?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:37 schreef Montelly het volgende:
Overmatig gebruik van caps, andere users -god noemen, overmatig gebruik van smileys.
gvd adhd kutkinderen.
sc terug lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:37 schreef Montelly het volgende:
Overmatig gebruik van caps, andere users -god noemen, overmatig gebruik van smileys.
gvd adhd kutkinderen.
Ga eens aan je schoolwerk zitten. Dat is een stuk belangrijker dan die faux-verantwoordelijkheden die ze je hier hebben gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:04 schreef hoink581 het volgende:
Dat is een stuk belangrijker dan die faux-verantwoordelijkheden die ze je hier hebben gegeven.
soms ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:37 schreef Montelly het volgende:
gvd adhd kutkinderen.
ik heb me niet kunnen beheersen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:38 schreef MAHL het volgende:
Heb de nieuwe SHIELD trouwens nog niet gekeken, denk dat ik het ff opspaar en ermee wacht tot ik de rest van de series die ik volg een beetje heb bijgewerkt.
inb4 boze Hermann
Heb nog een berg andere series liggen, gaat te verwarrend worden als ik het allemaal door elkaar ga kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb me niet kunnen beheersen.
woensdag gekeken.
ik kijk niet al te veel series.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb nog een berg andere series liggen, gaat te verwarrend worden als ik het allemaal door elkaar ga kijken
Wel renewed voor seizoen 4 las ik
Master Of None al gezien?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk niet al te veel series.
moet nog een nieuwe comedy serie hebben
te dom zijn om verschillende verhaallijnen te kunnen onderscheidenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb nog een berg andere series liggen, gaat te verwarrend worden als ik het allemaal door elkaar ga kijken
Wel renewed voor seizoen 4 las ik
Doe ff normaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
te dom zijn om verschillende verhaallijnen te kunnen onderscheiden
last man on earthquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk niet al te veel series.
moet nog een nieuwe comedy serie hebben
Chai pls.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:03 schreef Chai het volgende:
ik had vandaag via de cam gekeken via testwebcam hoe mn pik eruitzag en beetje mee gespeeld ben tevreden met mn pik niks mis mee aesthetisch ook
#chaimalequote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:03 schreef Chai het volgende:
ik had vandaag via de cam gekeken via testwebcam hoe mn pik eruitzag en beetje mee gespeeld ben tevreden met mn pik niks mis mee aesthetisch ook
Neuh maar dan veroorzaak ik weer onnodig reacties. Dus het is wel goed zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarmee weten we nog steeds niet wat er stond
Jammer, maar ik begrijp je besluitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neuh maar dan veroorzaak ik weer onnodig reacties. Dus het is wel goed zo.
450quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neuh maar dan veroorzaak ik weer onnodig reacties. Dus het is wel goed zo.
words of wisdomquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:21 schreef Crip het volgende:
Wrm negeren jullie users zoals rozevla en viskarretje niet gewoon als het storend is?
Doe ik al dagen, maar anderen blijven reagerenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:21 schreef Crip het volgende:
Wrm negeren jullie users zoals rozevla en viskarretje niet gewoon als het storend is?
quote:
Doen we al de hele week toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:21 schreef Crip het volgende:
janken omdat mensen FB geven in de FBquote:
Het stoort mij dat jullie steeds de FB komen verbaggeren met jullie kleuterissues.quote:
ja het boeit me niet hoor, huil huil bagger bagger,quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het stoort mij dat jullie steeds de FB komen verbaggeren met jullie kleuterissues.
Die SC boeit me verder heel weinig.
Gr.gr
we zijn ook allemaal 1 groep en verantwoordelijk voor wat iedereen hier of elders doet....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:49 schreef Kurovski het volgende:
Sowieso klagen dat er in de SC gebaggerd wordt.
Uiteraard, maar het is toch in het bijzonder jouw schuld.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
we zijn ook allemaal 1 groep en verantwoordelijk voor wat iedereen hier of elders doet....
Ach, baggeren oké, maar ik vond nu dat er wel wat mocht gebeuren aan die gasten. Het is al een aantal dagen achter elkaar raak. Iedereen hier is wat mij betreft welkom en ook mag iedereen een debiele dag hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:49 schreef Kurovski het volgende:
Sowieso klagen dat er in de SC gebaggerd wordt.
ach tis niet dat z ehet stiekem deden en het was wel hun geld maar ja een beetje goedkoop is het welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Treurnis alom
Hoe kan je zo gierig voor je eigen kind
Jeetje wat policor van mij ditquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, baggeren oké, maar ik vond nu dat er wel wat mocht gebeuren aan die gasten. Het is al een aantal dagen achter elkaar raak. Iedereen hier is wat mij betreft welkom en ook mag iedereen een debiele dag hebben.
Boobslappenbumpen danmaar of hoe heet dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
Gast zit heletijd te kijken hoe k mn broodje eet. Fucking irritant
Drm zijn ze ook rijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach tis niet dat z ehet stiekem deden en het was wel hun geld maar ja een beetje goedkoop is het wel
zit wel wat in, rijk wordt je niet zo maarquote:
Wordquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit wel wat in, rijk wordt je niet zo maar
Hoe gaat het met je astma?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:02 schreef Crip het volgende:
Che ik zag net een jongen die precies op jou leek, hij keek me echt intens aan.
Verslag?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:05 schreef Etsu het volgende:
Poef, alle posts in FB weg. Gelukkig heb ik alles kunnen lezen.
jammer ben net te laat blijkbaarquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:05 schreef Etsu het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:05 schreef Etsu het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:08 schreef PeZu het volgende:
![]()
ik zie vanzelf wel weer een opstel van argo.....
ik roep wat en als je dat niet tegenspreekt deed je dat ook en mag je niks meer zeggen, jullei zijn stoutquote:
ey ik heb hier niks mee te maken hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik roep wat en als je dat niet tegenspreekt deed je dat ook en mag je niks meer zeggen, jullei zijn stout
pas maar op, de manier waarop je ey zegt kan wel eens inhouden dat je het goedkeurtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ey ik heb hier niks mee te maken hoor
er worden hier verdomme gewoon woorden in mijn mond gelegdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
pas maar op, de manier waarop je ey zegt kan wel eens inhouden dat je het goedkeurt![]()
nou je zit in deze sc, keurt niet al het gedrag af dus doe je het ook zelf.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
er worden hier verdomme gewoon woorden in mijn mond gelegd [ afbeelding ]
oh in dat geval ga ik maar weer elders vervelend doenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou je zit in deze sc, keurt niet al het gedrag af dus doe je het ook zelf.
dat mag ook niet, dan krijgen wij ook de schuld en mogen we niks meer zeggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh in dat geval ga ik maar weer elders vervelend doen
Hey mijn goede vriend Frass.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
De volledige top 10 van favoriete lichaamsdelen volgens de vrouwen:
1. Tieten (26 %)
Klopt dit? Chai, Madelieff, Ober, Opso, Crip, Ama, SG, Meloewa??
dus ik mag eigenlijk helemaal niks is wat je zegt?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat mag ook niet, dan krijgen wij ook de schuld en mogen we niks meer zeggen.
Ik moet een baan zoeken maar ik heb geen zin. Ik ga dus gamen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hai Tardis, hoe is het op deze grauwe vrijdag?
ik weet het ook niet meerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus ik mag eigenlijk helemaal niks is wat je zegt?
Ik zou hetzelfde doen, 10/10quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet een baan zoeken maar ik heb geen zin. Ik ga dus gamen.
haha slaafquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ga ik maar schoonmaken
en solliciteren want zonder fok moet ik maar wat nuttigs gaan doen
gewoon wajong aanvragenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ga ik maar schoonmaken
en solliciteren want zonder fok moet ik maar wat nuttigs gaan doen
Dat verbaast mij inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het zal je verbazen maar ik mankeer niet zo veel dus een wajong is niet echt een optie
ja als je kantoorbaantje hebt misschienquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
werken is voor de zwakkere laag van de samenleving
Zijn jouw tieten je favoriete lichaamsdelen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
JONGENS IK BEN SO GESTRESST HEB BIJNA TENTAMENS EN GEEN VRIJE DAGEN EN ECHT LANGE LESDAGEN EN NOG EEN MASTERDAG ik sterf doei
Nee mijn kontquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zijn jouw tieten je favoriete lichaamsdelen?
Nee, je vingertje in je kont. Ik word daar altijd wel rustig van iigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee mijn kont
Moet ik nu in mijn ass knijpen om zo te kalmeren?
Hahahquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, je vingertje in je kont. Ik word daar altijd wel rustig van iig
hihaho echt grappigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:28 schreef Trollscience het volgende:
Er mankeren velerlei dingen aan wp alleen ze zijn nooit gediagnostiseerd
thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:31 schreef Trollscience het volgende:
ik moet ontbijtje halen maar fuck iets anders dan een pyjama aandoen
SUCCESquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
JONGENS IK BEN SO GESTRESST HEB BIJNA TENTAMENS EN GEEN VRIJE DAGEN EN ECHT LANGE LESDAGEN EN NOG EEN MASTERDAG ik sterf doei
bak een eitje danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:31 schreef Trollscience het volgende:
Van wie moet dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:31 schreef Trollscience het volgende:
tussendoor seks hebben helptquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
kijk in de vriezerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hebben mijn ouders opgemaakt weet ik veel
Konijn zou jouw kat met huid en haar verslinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat konijn is groter dan mijn kat.
joke is on you konijnen zijn geen carnivorenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Konijn zou jouw kat met huid en haar verslinden.
Troll of dom?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:36 schreef Etsu het volgende:
Niet zien dat het een haas is
Zijn jullie scheel ofzo
De konijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh wacht, het ging om de konijn?
Bij deze weet ik dat nog net zo niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
joke is on you konijnen zijn geen carnivoren
Goed zo Frass, niet over je heen laten lopen hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb je eerder een vraag gesteld in deze SC, kan je daar even op antwoorden? Bedankt!
lkkr ontbijtjequote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
al gekeken maar ik heb nu wel een zak bali-kroepoek gevonden
valt weinig te wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij deze weet ik dat nog net zo niet.
lekker hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ze komt niet eens op eerste tredequote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo Frass, niet over je heen laten lopen hoor.
Kroepoek vult niet. Misschien iets met rijst erbij maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb je eerder een vraag gesteld in deze SC, kan je daar even op antwoorden? Bedankt!
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee lekkel want het komt uit china
Dit konijn eet ook katten, is een speciaal konijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt weinig te weten
konijnen (en hazen for that matter) zijn herbivoren
die eten geen vlees
Bronquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit konijn eet ook katten, is een speciaal konijn.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt weinig te weten
die eten geen vlees
Moest glimlachenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die was echt wel gniffelwaardig gwn
Echt he. Wp is domquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:43 schreef PeZu het volgende:
konijnen eten wel vlees maar dan
hun nakomelingen als dit er teveel zijn en ze er niet voor kunnen zorgen , natuurs post natale abortus
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jullie zijn meestal toch 's nachts actief of is het nu nacht? Mijn autismequote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt weinig te weten
die eten geen vlees
zit goed met je dr dolittlequote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen telepatische verbinding met konijnen hebben
Ik ken alleen de animatiefilmquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:44 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Konijnenliefde is hier begonnen
Konijnen hebben duidelijk geen moreel besef.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:43 schreef PeZu het volgende:
konijnen eten wel vlees maar dan
hun nakomelingen als dit er teveel zijn en ze er niet voor kunnen zorgen , natuurs post natale abortus
Konijnen zijn dan ook dieren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Konijnen hebben duidelijk geen moreel besef.
Met chilisausquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:46 schreef McGrath het volgende:
Ik heb geen konijnenliefde behalve als ze op mijn bord liggen.
Ik denk dat het al zo'n 15 jaar terug is dat ik die film voor het laatst heb gezien. Was wel erg zieligquote:
jawel maar moest vanochtend vroeg op zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn meestal toch 's nachts actief of is het nu nacht? Mijn autisme
Voor kinderen was het een serie toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat het al zo'n 15 jaar terug is dat ik die film voor het laatst heb gezien. Was wel erg zielig
Zeker, en soms ook wel goryquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat het al zo'n 15 jaar terug is dat ik die film voor het laatst heb gezien. Was wel erg zielig
wij ook, moreel is een verzinsel.quote:
ok manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jouw hoofd is helaas geen verzinsel maar keiharde realiteit.
wildgroei bij 40+'ers is wel een groot gevaar van de hedendaagse samenleving.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij mocht helaas niet meer in 40+ blijven staan vanwege de wildgroei aan afteltopics.
Maar dan zou je dus nooit 'naar 100.000' kunnen gaan, want je gaat steeds omlaagquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog 2668 posts.
Nee wacht nu nog 2667.
En zo steeds minder, dus aftellen.
ja hahahahha wat heb je hier op te zeggen dan hè? wat een pijnlijke gewaarwordingquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan zou je dus nooit 'naar 100.000' kunnen gaan, want je gaat steeds omlaag
102665quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan zou je dus nooit 'naar 100.000' kunnen gaan, want je gaat steeds omlaag
Je vindt me sexy, excentriek genoeg hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat lijstje doet gewoon geen recht aan mijn excentriciteit.
Heb gwn tong, Loveless en HPLC gekopiëerd, sorry.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, je eigen fouten afgeven op anderenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb gwn tong, Loveless en HPLC gekopiëerd, sorry.
We kijken er zeer naar uit!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:56 schreef Chai het volgende:
Mijn eigen debiele smileysignature is zelfs in de maak.
En erst in die buuv kommen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Erst kommt das fressen und dann die moral.
Sorry, wie ben jij?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We kijken er zeer naar uit!!!
Apart gesprek met haar gisteren. Lijken wel een stel.quote:
?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Apart gesprek met haar gisteren. Lijken wel een stel.
Door zulke dingen in FB te posten ben je wel definitief onderdeel van de KLB SC kliek PeZu, nu mag je nooit meer in een andere SC posten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ergens wat vinden ok maar mensen valselijk beschuldigen en een hele sc uit de fb willen weren slaat helemaal nergens op natuurlijk
Kliekjes! Kliekjes! Kliekjes!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Door zulke dingen in FB te posten ben je wel definitief onderdeel van de KLB SC kliek PeZu, nu mag je nooit meer in een andere SC posten.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Door zulke dingen in FB te posten ben je wel definitief onderdeel van de KLB SC kliek PeZu, nu mag je nooit meer in een andere SC posten.
Hotel California dit dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha blauwvingerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:13 schreef JimmyDean het volgende:
001: Naam: Jimmy Dean
002: Nickname: Zie 001
003: Woonplaats: Zwollywood
Misschien wel ja, kon even niks beters verzinnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:17 schreef Chai het volgende:
Vind je orgasme srs het beste Jimmy? Ik vind een goede adrenalinekick qua gevoel een beetje vergelijkbaar met orgasme, maar mentaal veel bevredigender.
Haten op deze bazenlijstquote:
Hey hoe is het?quote:
Deze week hebben we Etto weggepest?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Hey wie zullen we als kliekje volgende week weg gaan pesten.
Zeerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Hey wie zullen we als kliekje volgende week weg gaan pesten.
haha!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:13 schreef JimmyDean het volgende:
080: Waar kan je niet tegen: domme mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |