dus ik mag eigenlijk helemaal niks is wat je zegt?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat mag ook niet, dan krijgen wij ook de schuld en mogen we niks meer zeggen.
Ik moet een baan zoeken maar ik heb geen zin. Ik ga dus gamen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hai Tardis, hoe is het op deze grauwe vrijdag?
ik weet het ook niet meerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus ik mag eigenlijk helemaal niks is wat je zegt?
Ik zou hetzelfde doen, 10/10quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet een baan zoeken maar ik heb geen zin. Ik ga dus gamen.
haha slaafquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ga ik maar schoonmaken
en solliciteren want zonder fok moet ik maar wat nuttigs gaan doen
gewoon wajong aanvragenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ga ik maar schoonmaken
en solliciteren want zonder fok moet ik maar wat nuttigs gaan doen
Dat verbaast mij inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het zal je verbazen maar ik mankeer niet zo veel dus een wajong is niet echt een optie
ja als je kantoorbaantje hebt misschienquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
werken is voor de zwakkere laag van de samenleving
Zijn jouw tieten je favoriete lichaamsdelen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
JONGENS IK BEN SO GESTRESST HEB BIJNA TENTAMENS EN GEEN VRIJE DAGEN EN ECHT LANGE LESDAGEN EN NOG EEN MASTERDAG ik sterf doei
Nee mijn kontquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zijn jouw tieten je favoriete lichaamsdelen?
Nee, je vingertje in je kont. Ik word daar altijd wel rustig van iigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee mijn kont
Moet ik nu in mijn ass knijpen om zo te kalmeren?
Hahahquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, je vingertje in je kont. Ik word daar altijd wel rustig van iig
hihaho echt grappigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:28 schreef Trollscience het volgende:
Er mankeren velerlei dingen aan wp alleen ze zijn nooit gediagnostiseerd
thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:31 schreef Trollscience het volgende:
ik moet ontbijtje halen maar fuck iets anders dan een pyjama aandoen
SUCCESquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
JONGENS IK BEN SO GESTRESST HEB BIJNA TENTAMENS EN GEEN VRIJE DAGEN EN ECHT LANGE LESDAGEN EN NOG EEN MASTERDAG ik sterf doei
bak een eitje danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:31 schreef Trollscience het volgende:
ik moet ontbijtje halen maar fuck iets anders dan een pyjama aandoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |