zit wel wat in, rijk wordt je niet zo maarquote:
Wordquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit wel wat in, rijk wordt je niet zo maar
Hoe gaat het met je astma?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:02 schreef Crip het volgende:
Che ik zag net een jongen die precies op jou leek, hij keek me echt intens aan.
Verslag?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:05 schreef Etsu het volgende:
Poef, alle posts in FB weg. Gelukkig heb ik alles kunnen lezen.
jammer ben net te laat blijkbaarquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:05 schreef Etsu het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:05 schreef Etsu het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:08 schreef PeZu het volgende:
![]()
ik zie vanzelf wel weer een opstel van argo.....
ik roep wat en als je dat niet tegenspreekt deed je dat ook en mag je niks meer zeggen, jullei zijn stoutquote:
ey ik heb hier niks mee te maken hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik roep wat en als je dat niet tegenspreekt deed je dat ook en mag je niks meer zeggen, jullei zijn stout
pas maar op, de manier waarop je ey zegt kan wel eens inhouden dat je het goedkeurtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ey ik heb hier niks mee te maken hoor
er worden hier verdomme gewoon woorden in mijn mond gelegdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
pas maar op, de manier waarop je ey zegt kan wel eens inhouden dat je het goedkeurt![]()
nou je zit in deze sc, keurt niet al het gedrag af dus doe je het ook zelf.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
er worden hier verdomme gewoon woorden in mijn mond gelegd [ afbeelding ]
oh in dat geval ga ik maar weer elders vervelend doenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou je zit in deze sc, keurt niet al het gedrag af dus doe je het ook zelf.
dat mag ook niet, dan krijgen wij ook de schuld en mogen we niks meer zeggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh in dat geval ga ik maar weer elders vervelend doen
Hey mijn goede vriend Frass.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
De volledige top 10 van favoriete lichaamsdelen volgens de vrouwen:
1. Tieten (26 %)
Klopt dit? Chai, Madelieff, Ober, Opso, Crip, Ama, SG, Meloewa??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |