Heb nog een berg andere series liggen, gaat te verwarrend worden als ik het allemaal door elkaar ga kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb me niet kunnen beheersen.
woensdag gekeken.
ik kijk niet al te veel series.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb nog een berg andere series liggen, gaat te verwarrend worden als ik het allemaal door elkaar ga kijken
Wel renewed voor seizoen 4 las ik
Master Of None al gezien?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk niet al te veel series.
moet nog een nieuwe comedy serie hebben
te dom zijn om verschillende verhaallijnen te kunnen onderscheidenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb nog een berg andere series liggen, gaat te verwarrend worden als ik het allemaal door elkaar ga kijken
Wel renewed voor seizoen 4 las ik
Doe ff normaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
te dom zijn om verschillende verhaallijnen te kunnen onderscheiden
last man on earthquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk niet al te veel series.
moet nog een nieuwe comedy serie hebben
Chai pls.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:03 schreef Chai het volgende:
ik had vandaag via de cam gekeken via testwebcam hoe mn pik eruitzag en beetje mee gespeeld ben tevreden met mn pik niks mis mee aesthetisch ook
#chaimalequote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:03 schreef Chai het volgende:
ik had vandaag via de cam gekeken via testwebcam hoe mn pik eruitzag en beetje mee gespeeld ben tevreden met mn pik niks mis mee aesthetisch ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |