Neuh maar dan veroorzaak ik weer onnodig reacties. Dus het is wel goed zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarmee weten we nog steeds niet wat er stond
Jammer, maar ik begrijp je besluitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neuh maar dan veroorzaak ik weer onnodig reacties. Dus het is wel goed zo.
450quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neuh maar dan veroorzaak ik weer onnodig reacties. Dus het is wel goed zo.
words of wisdomquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:21 schreef Crip het volgende:
Wrm negeren jullie users zoals rozevla en viskarretje niet gewoon als het storend is?
Doe ik al dagen, maar anderen blijven reagerenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:21 schreef Crip het volgende:
Wrm negeren jullie users zoals rozevla en viskarretje niet gewoon als het storend is?
quote:
Doen we al de hele week toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:21 schreef Crip het volgende:
janken omdat mensen FB geven in de FBquote:
Het stoort mij dat jullie steeds de FB komen verbaggeren met jullie kleuterissues.quote:
ja het boeit me niet hoor, huil huil bagger bagger,quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het stoort mij dat jullie steeds de FB komen verbaggeren met jullie kleuterissues.
Die SC boeit me verder heel weinig.
Gr.gr
we zijn ook allemaal 1 groep en verantwoordelijk voor wat iedereen hier of elders doet....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:49 schreef Kurovski het volgende:
Sowieso klagen dat er in de SC gebaggerd wordt.
Uiteraard, maar het is toch in het bijzonder jouw schuld.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
we zijn ook allemaal 1 groep en verantwoordelijk voor wat iedereen hier of elders doet....
Ach, baggeren oké, maar ik vond nu dat er wel wat mocht gebeuren aan die gasten. Het is al een aantal dagen achter elkaar raak. Iedereen hier is wat mij betreft welkom en ook mag iedereen een debiele dag hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:49 schreef Kurovski het volgende:
Sowieso klagen dat er in de SC gebaggerd wordt.
ach tis niet dat z ehet stiekem deden en het was wel hun geld maar ja een beetje goedkoop is het welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Treurnis alom
Hoe kan je zo gierig voor je eigen kind
Jeetje wat policor van mij ditquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, baggeren oké, maar ik vond nu dat er wel wat mocht gebeuren aan die gasten. Het is al een aantal dagen achter elkaar raak. Iedereen hier is wat mij betreft welkom en ook mag iedereen een debiele dag hebben.
Boobslappenbumpen danmaar of hoe heet dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
Gast zit heletijd te kijken hoe k mn broodje eet. Fucking irritant
Drm zijn ze ook rijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach tis niet dat z ehet stiekem deden en het was wel hun geld maar ja een beetje goedkoop is het wel
zit wel wat in, rijk wordt je niet zo maarquote:
Wordquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit wel wat in, rijk wordt je niet zo maar
Hoe gaat het met je astma?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:02 schreef Crip het volgende:
Che ik zag net een jongen die precies op jou leek, hij keek me echt intens aan.
Verslag?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:05 schreef Etsu het volgende:
Poef, alle posts in FB weg. Gelukkig heb ik alles kunnen lezen.
jammer ben net te laat blijkbaarquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:05 schreef Etsu het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:05 schreef Etsu het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:08 schreef PeZu het volgende:
![]()
ik zie vanzelf wel weer een opstel van argo.....
ik roep wat en als je dat niet tegenspreekt deed je dat ook en mag je niks meer zeggen, jullei zijn stoutquote:
ey ik heb hier niks mee te maken hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik roep wat en als je dat niet tegenspreekt deed je dat ook en mag je niks meer zeggen, jullei zijn stout
pas maar op, de manier waarop je ey zegt kan wel eens inhouden dat je het goedkeurtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ey ik heb hier niks mee te maken hoor
er worden hier verdomme gewoon woorden in mijn mond gelegdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
pas maar op, de manier waarop je ey zegt kan wel eens inhouden dat je het goedkeurt![]()
nou je zit in deze sc, keurt niet al het gedrag af dus doe je het ook zelf.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
er worden hier verdomme gewoon woorden in mijn mond gelegd [ afbeelding ]
oh in dat geval ga ik maar weer elders vervelend doenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou je zit in deze sc, keurt niet al het gedrag af dus doe je het ook zelf.
dat mag ook niet, dan krijgen wij ook de schuld en mogen we niks meer zeggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh in dat geval ga ik maar weer elders vervelend doen
Hey mijn goede vriend Frass.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
De volledige top 10 van favoriete lichaamsdelen volgens de vrouwen:
1. Tieten (26 %)
Klopt dit? Chai, Madelieff, Ober, Opso, Crip, Ama, SG, Meloewa??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |