quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:50 schreef MrBradge het volgende:
SHE'S GOT ELECTRIC BOOTS BOOBS, A MOHAIR SUIT MOHAWK TOO, YOU KNOW I'VE READ IT IN A MAGAZIIHIIINNNE
Lol.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oeps
Had al een vermoeden dat het mohawk was
Eltongodquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Lol.
Is het niet
BOOBS en MOHAWK is de lamme meezing versie van wat je hoort. Jouwe was wel correct met wat EltonGod zingt![]()
heb je t nu over jezelf?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:37 schreef Montelly het volgende:
Overmatig gebruik van caps, andere users -god noemen, overmatig gebruik van smileys.
gvd adhd kutkinderen.
sc terug lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:37 schreef Montelly het volgende:
Overmatig gebruik van caps, andere users -god noemen, overmatig gebruik van smileys.
gvd adhd kutkinderen.
Ga eens aan je schoolwerk zitten. Dat is een stuk belangrijker dan die faux-verantwoordelijkheden die ze je hier hebben gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:04 schreef hoink581 het volgende:
Dat is een stuk belangrijker dan die faux-verantwoordelijkheden die ze je hier hebben gegeven.
soms ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:37 schreef Montelly het volgende:
gvd adhd kutkinderen.
ik heb me niet kunnen beheersen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:38 schreef MAHL het volgende:
Heb de nieuwe SHIELD trouwens nog niet gekeken, denk dat ik het ff opspaar en ermee wacht tot ik de rest van de series die ik volg een beetje heb bijgewerkt.
inb4 boze Hermann
Heb nog een berg andere series liggen, gaat te verwarrend worden als ik het allemaal door elkaar ga kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb me niet kunnen beheersen.
woensdag gekeken.
ik kijk niet al te veel series.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb nog een berg andere series liggen, gaat te verwarrend worden als ik het allemaal door elkaar ga kijken
Wel renewed voor seizoen 4 las ik
Master Of None al gezien?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk niet al te veel series.
moet nog een nieuwe comedy serie hebben
te dom zijn om verschillende verhaallijnen te kunnen onderscheidenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb nog een berg andere series liggen, gaat te verwarrend worden als ik het allemaal door elkaar ga kijken
Wel renewed voor seizoen 4 las ik
Doe ff normaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
te dom zijn om verschillende verhaallijnen te kunnen onderscheiden
last man on earthquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk niet al te veel series.
moet nog een nieuwe comedy serie hebben
Chai pls.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:03 schreef Chai het volgende:
ik had vandaag via de cam gekeken via testwebcam hoe mn pik eruitzag en beetje mee gespeeld ben tevreden met mn pik niks mis mee aesthetisch ook
#chaimalequote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:03 schreef Chai het volgende:
ik had vandaag via de cam gekeken via testwebcam hoe mn pik eruitzag en beetje mee gespeeld ben tevreden met mn pik niks mis mee aesthetisch ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |