SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2016 00:22:44 ]
Ik merk het ja. Waarom doe je dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:23 schreef Fylax het volgende:
Ik ben trouwens wel echt een fobogriezel ja, ik kijk in al jullie fotoboeken. Rawr.
Mijn ervaring doet anders vermoeden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Welke waarheid? Wat je zegt is namelijk onwaar.
Moet je toch eens wat beter gaan kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn ervaring doet anders vermoeden.
Geen zin.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je toch eens wat beter gaan kijken.
Dat is mijn ervaring, deal with it.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet gaan zeggen dat niemand het fobo gebruikt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt zeker ervaring met verkeerde ervaringen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt zeker ervaring met verkeerde ervaringen?
vandaag nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo, je bent naar muse geweest
Programma wilde niet meewerken bij practicum vandaag.quote:
Ik word zo autistisch als er op dag van practicum veranderingen komen waardoor al je voorbereiding overhoop wordt gegooidquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Programma wilde niet meewerken bij practicum vandaag.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik word zo autistisch als er op dag van practicum veranderingen komen waardoor al je voorbereiding overhoop wordt gegooid
Ohquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]Dit was meer door mijn eigen onkunde met het programma.
Ik kan er niks aan doen als ik gelijk in het diepe word gegooid.quote:
HAAHAHAHHAHA GENIAALquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:29 schreef CrashO het volgende:
Braddie heeft dumpert weer gehaald![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.html
JHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:29 schreef CrashO het volgende:
Braddie heeft dumpert weer gehaald![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.html
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:50 schreef MrBradge het volgende:
SHE'S GOT ELECTRIC BOOTS BOOBS, A MOHAIR SUIT MOHAWK TOO, YOU KNOW I'VE READ IT IN A MAGAZIIHIIINNNE
Lol.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oeps
Had al een vermoeden dat het mohawk was
Eltongodquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Lol.
Is het niet
BOOBS en MOHAWK is de lamme meezing versie van wat je hoort. Jouwe was wel correct met wat EltonGod zingt![]()
heb je t nu over jezelf?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:37 schreef Montelly het volgende:
Overmatig gebruik van caps, andere users -god noemen, overmatig gebruik van smileys.
gvd adhd kutkinderen.
sc terug lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:37 schreef Montelly het volgende:
Overmatig gebruik van caps, andere users -god noemen, overmatig gebruik van smileys.
gvd adhd kutkinderen.
Ga eens aan je schoolwerk zitten. Dat is een stuk belangrijker dan die faux-verantwoordelijkheden die ze je hier hebben gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:04 schreef hoink581 het volgende:
Dat is een stuk belangrijker dan die faux-verantwoordelijkheden die ze je hier hebben gegeven.
soms ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:37 schreef Montelly het volgende:
gvd adhd kutkinderen.
ik heb me niet kunnen beheersen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:38 schreef MAHL het volgende:
Heb de nieuwe SHIELD trouwens nog niet gekeken, denk dat ik het ff opspaar en ermee wacht tot ik de rest van de series die ik volg een beetje heb bijgewerkt.
inb4 boze Hermann
Heb nog een berg andere series liggen, gaat te verwarrend worden als ik het allemaal door elkaar ga kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb me niet kunnen beheersen.
woensdag gekeken.
ik kijk niet al te veel series.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb nog een berg andere series liggen, gaat te verwarrend worden als ik het allemaal door elkaar ga kijken
Wel renewed voor seizoen 4 las ik
Master Of None al gezien?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk niet al te veel series.
moet nog een nieuwe comedy serie hebben
te dom zijn om verschillende verhaallijnen te kunnen onderscheidenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb nog een berg andere series liggen, gaat te verwarrend worden als ik het allemaal door elkaar ga kijken
Wel renewed voor seizoen 4 las ik
Doe ff normaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
te dom zijn om verschillende verhaallijnen te kunnen onderscheiden
last man on earthquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk niet al te veel series.
moet nog een nieuwe comedy serie hebben
Chai pls.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:03 schreef Chai het volgende:
ik had vandaag via de cam gekeken via testwebcam hoe mn pik eruitzag en beetje mee gespeeld ben tevreden met mn pik niks mis mee aesthetisch ook
#chaimalequote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:03 schreef Chai het volgende:
ik had vandaag via de cam gekeken via testwebcam hoe mn pik eruitzag en beetje mee gespeeld ben tevreden met mn pik niks mis mee aesthetisch ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |