Bij deze weet ik dat nog net zo niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
joke is on you konijnen zijn geen carnivoren
Goed zo Frass, niet over je heen laten lopen hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb je eerder een vraag gesteld in deze SC, kan je daar even op antwoorden? Bedankt!
lkkr ontbijtjequote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
al gekeken maar ik heb nu wel een zak bali-kroepoek gevonden
valt weinig te wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij deze weet ik dat nog net zo niet.
lekker hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ze komt niet eens op eerste tredequote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo Frass, niet over je heen laten lopen hoor.
Kroepoek vult niet. Misschien iets met rijst erbij maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb je eerder een vraag gesteld in deze SC, kan je daar even op antwoorden? Bedankt!
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee lekkel want het komt uit china
Dit konijn eet ook katten, is een speciaal konijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt weinig te weten
konijnen (en hazen for that matter) zijn herbivoren
die eten geen vlees
Bronquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit konijn eet ook katten, is een speciaal konijn.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt weinig te weten
die eten geen vlees
Moest glimlachenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die was echt wel gniffelwaardig gwn
Echt he. Wp is domquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:43 schreef PeZu het volgende:
konijnen eten wel vlees maar dan
hun nakomelingen als dit er teveel zijn en ze er niet voor kunnen zorgen , natuurs post natale abortus
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jullie zijn meestal toch 's nachts actief of is het nu nacht? Mijn autismequote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt weinig te weten
die eten geen vlees
zit goed met je dr dolittlequote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen telepatische verbinding met konijnen hebben
Ik ken alleen de animatiefilmquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:44 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Konijnenliefde is hier begonnen
Konijnen hebben duidelijk geen moreel besef.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:43 schreef PeZu het volgende:
konijnen eten wel vlees maar dan
hun nakomelingen als dit er teveel zijn en ze er niet voor kunnen zorgen , natuurs post natale abortus
Konijnen zijn dan ook dieren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Konijnen hebben duidelijk geen moreel besef.
Met chilisausquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:46 schreef McGrath het volgende:
Ik heb geen konijnenliefde behalve als ze op mijn bord liggen.
Ik denk dat het al zo'n 15 jaar terug is dat ik die film voor het laatst heb gezien. Was wel erg zieligquote:
jawel maar moest vanochtend vroeg op zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn meestal toch 's nachts actief of is het nu nacht? Mijn autisme
Voor kinderen was het een serie toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat het al zo'n 15 jaar terug is dat ik die film voor het laatst heb gezien. Was wel erg zielig
Zeker, en soms ook wel goryquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat het al zo'n 15 jaar terug is dat ik die film voor het laatst heb gezien. Was wel erg zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |