Of een Scjvb-topic.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
Toch nog altijd leuker dan een tong80 topic.
Mag niet van Brussel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:49 schreef Kaas- het volgende:
Reya zal trouwens heus wel een mening over politiek hebben, die heeft 'ie toevallig alleen nog nooit gedeeld in POL.
Klinkt niet onlogisch.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:49 schreef Kaas- het volgende:
Reya zal trouwens heus wel een mening over politiek hebben, die heeft 'ie toevallig alleen nog nooit gedeeld in POL.
Beetje corpulent, brilletje en slecht ter been. Oftewel een VVD'er in hart en nieren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:49 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Beetje corpulent, brilletje en slecht ter been. Oftewel een VVD'er in hart en nieren.
Whehe.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Beetje corpulent, brilletje en slecht ter been. Oftewel een VVD'er in hart en nieren.
Erik, Ryon en GS.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:01 schreef xpompompomx het volgende:
Bij VVD'ers moet ik altijd denk aan zulk volk:
De actrice wier naam.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:03 schreef Heilwasser het volgende:
Schattige hertje die actrice wiens naam ik ben vergeten.
Carice?quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:03 schreef Heilwasser het volgende:
Schattige hertje die actrice wiens naam ik ben vergeten.
Wiers naam ik ben vergeten.quote:
Carice.quote:
Volgens mij zeggen die het hertje.quote:
11/10.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hehequote:Op donderdag 10 maart 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik hoorde daarover op de radio vanochtend. Rutte heeft ook wel een punt als het klopt: Samsom liep er gewoon zonder overleg mee weg.quote:
Samsom is een beetje van het padje af geloof ik.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde daarover op de radio vanochtend. Rutte heeft ook wel een punt als het klopt: Samsom liep er gewoon zonder overleg mee weg.
Iemand zei dat hij de oude activistische Samsom weer terug zag toen hij zijn vluchtelingenplan in de openbaarheid gooide.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Samsom is een beetje van het padje af geloof ik.
Dat is niet de Samsom waar ik op zou stemmen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand zei dat hij de oude activistische Samsom weer terug zag toen hij zijn vluchtelingenplan in de openbaarheid gooide.
Misschien wordt het dan toch tijd voor een ander?quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is niet de Samsom waar ik op zou stemmen.
Dat sowieso. Allicht is het tijd voor een mooie interne strijd zoals tussen Rutte en Verdonk in de VVD.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan toch tijd voor een ander?
Hihi.quote:
Niemand zal erop stemmen. Moet echt een nieuwe roerganger komen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is niet de Samsom waar ik op zou stemmen.
Wie zie je dan als alternatief? Asscher?quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat sowieso. Allicht is het tijd voor een mooie interne strijd zoals tussen Rutte en Verdonk in de VVD.
Heb geen idee wie het realistische alternatief is. Hoe dan ook, voldoende potentiele kandidaten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zie je dan als alternatief? Asscher?
Het moet natuurlijk wel een beetje een spannende strijd worden. Asscher is niet zo'n heethoofd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:40 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heb geen idee wie het realistische alternatief is. Hoe dan ook, voldoende potentiele kandidaten.
Dat is het pas wanneer jij gaat proberen de laatste post van het topic te behalen om het maar weer naar je standaard te kunnen veranderen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dwangmatige afwisseling is dan weer minder gezond.
Kwestie van enige gewenning.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:12 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ze krabbelen waarschijnlijk wel weer terug wanneer ze de code van de Indiërs terugkrijgen
Als daar uitwerpselen op zitten bedoel je?quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:12 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ze krabbelen waarschijnlijk wel weer terug wanneer ze de code van de Indiërs terugkrijgen
Van 0,05 % naar 0 %.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Kowloon wordt succesvol getrolld, in ieder geval.
China heeft beter monetair beleid dan de EU.quote:
Die van ons pas in 2023, en als ze met een goed voorstel komen wil ik het wel 15 of 20 jaar vastzetten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:43 schreef 99.999 het volgende:
Mijn rentevaste periode eindig denk ik eind 2017. Ben ook erg benieuwd
Bij een goed voorstel tussentijds misschien wel maar ik denk dat ik het afwacht.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van ons pas in 2023, en als ze met een goed voorstel komen wil ik het wel 15 of 20 jaar vastzetten.
Kan jij met je staatsjuridische kennis niet ook wat zeggen over de Poolse Grondwet? Zie het POL-topic.quote:
Liefhebber van kattenvlees, vermoedelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik mis Nout Wellink. Heerlijk vervelende bal was dat.
Die werkt nu ook voor een bank in China trouwens, de beste man weet natuurlijk weer de toekomst ligt.
Weimarrepubliek tegen die tijd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:43 schreef 99.999 het volgende:
Mijn rentevaste periode eindig denk ik eind 2017. Ben ook erg benieuwd
Familie van Marianne?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:37 schreef Kowloon het volgende:
Ik wil Axel Weber terug. Die Zuid-Europeanen bakken er weer niks van.
Gelukkig blijven uw diamanten waardevast.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Weimarrepubliek tegen die tijd.
Klopt, daar komt de roverheid niet aan. Tenzij ze hun stormtroepen sturen om mijn ruiten in te gooien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig blijven uw diamanten waardevast.
Uw opa?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, van deze man natuurlijk.
[ afbeelding ]
Nerd. Hopelijk is 'ie veel in elkaar gebeukt.quote:
Omdat hij wel afgestudeerd is?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:12 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nerd. Hopelijk is 'ie veel in elkaar gebeukt.
Ook dat, de streber. Pak aan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat hij wel afgestudeerd is?
Ik stond, maar jaquote:
Ik stond er maandag. Erg indrukwekkende visuele show.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stond, maar jaTof zeg. Had Muse eerder gezien maar nooit in een club/arena. Die drones tijdens de show
Heb je de bandleden goed van dichtbij gezien? Ik zat op de tribune, kon de mooie projecties (en de drones) goed zien..quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stond, maar jaTof zeg. Had Muse eerder gezien maar nooit in een club/arena. Die drones tijdens de show
Stond op een meter of vijf van het podium, prima te zien. Alleen de uiterste hoek (niet die waar de piano stond, maar de andere kant) kon ik slecht zien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je de bandleden goed van dichtbij gezien? Ik zat op de tribune, kon de mooie projecties (en de drones) goed zien..
Tijdens mijne ook.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:29 schreef Kaas- het volgende:
Muse, die maakte tijdens mijn pubertijd goede platen.
Nu al heel lang niet meer eigenlijk, of wel? Wat overigens niks afdoet aan hoe vet ik het ook zou vinden om erheen te gaan hoor!quote:
quote:
Mat Herben, nu met bril.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:41 schreef Heilwasser het volgende:
Geen idee wie dat rare mannetje helemaal rechts is verder.
Nee, het is al drie albums kommer en kwel. Laatste echt goede werk was uit 2006.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu al heel lang niet meer eigenlijk, of wel? Wat overigens niks afdoet aan hoe vet ik het ook zou vinden om erheen te gaan hoor!
Hij heeft wel ogen voor Max zo te zien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:41 schreef Heilwasser het volgende:
Geen idee wie dat rare mannetje helemaal rechts is verder.
Wel jammer. Af en toe een minder album tussendoor is niet zo'n ramp, maar als je vanaf een bepaald moment in je muziekcarrière consequent albums van een veel lager niveau maakt dan voor die kentering, gaat het toch een beetje uit als een nachtkaars.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het is al drie albums kommer en kwel. Laatste echt goede werk was uit 2006.
Daarna hebben ze ook nog wel een handvol goede nummers gemaakt, maar ook een boel prut.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel jammer. Af en toe een minder album tussendoor is niet zo'n ramp, maar als je vanaf een bepaald moment in je muziekcarrière consequent albums van een veel lager niveau maakt dan voor die kentering, gaat het toch een beetje uit als een nachtkaars.
Leuk kantoortje voor Mat.quote:
Mooi toch, dat soort gebruiken? Wij vinden het wat luguber maar voor een deel van de Chinezen is het kennelijk niet ongewoon.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:04 schreef Disana het volgende:
Kowloon, wat een maffe Chinezen!
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)dan-geen-bruid.dhtml
Duurt gelukkig ook maar tien minuten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Hoewel hun commercieel succes niet echt af lijkt te nemen, de massa vindt het nieuwe werk super en de fans zijn trouw genoeg om toch wel te komen.
Maar ze speelden gisteren bijvoorbeeld ook dit, als een soort intermezzo:
Los van de werkelijk fenomenale projecties staat de zaal zich dan gewoon te vervelen.
Cultuurlollercopter.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mooi toch, dat soort gebruiken? Wij vinden het wat luguber maar voor een deel van de Chinezen is het kennelijk niet ongewoon.
Waarschijnlijk zijn er meer Chinezen die dat doen dan dat er Nederlanders bestaan. Ergo het is normaal en wij zijn raar.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mooi toch, dat soort gebruiken? Wij vinden het wat luguber maar voor een deel van de Chinezen is het kennelijk niet ongewoon.
Waarheidsgetrouw verhaal.quote:
Ik denk Foo Fighters op Pukkelpop 2012. Ze zouden spelen toen die storm uitbrak het jaar er voor maar dat werd natuurlijk afgelast dus ze kwamen terug als goedmaker. Speelden drie uur, prachtig eerbetoon aan de slachtoffers er in, echt fenomenaal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duurt gelukkig ook maar tien minuten.
Wat is je favoriete concert ooit? Waar je bij was.
Dan liever deze Weber:quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, van deze man natuurlijk.
[ afbeelding ]
Past wel in het straatje van het offeren van nepgeld.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er meer Chinezen die dat doen dan dat er Nederlanders bestaan. Ergo het is normaal en wij zijn raar.
Waarom precies zijn ze tegen? Ik zie nergens een argumentquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:47 schreef xpompompomx het volgende:
Ook in mijn mooie stad worden mensen natuurlijk boos om AZC's. Nu gaat er van locatie gewisseld worden en 'het volk' krijgt al meteen schuim op de bek, zoveel zelfs dat ze nog maar amper kunnen typen:
https://www.facebook.com/(...)_mref=message_bubble
Lees, lach en huiver.
Er waren ook veel Duitsers die aan de Holocaust meededen. In uw ogen ook "normaal", zeker.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er meer Chinezen die dat doen dan dat er Nederlanders bestaan. Ergo het is normaal en wij zijn raar.
Lijken opgraven, het is maar wat je gewoon vindt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Klinkt alledrie erg vet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk Foo Fighters op Pukkelpop 2012. Ze zouden spelen toen die storm uitbrak het jaar er voor maar dat werd natuurlijk afgelast dus ze kwamen terug als goedmaker. Speelden drie uur, prachtig eerbetoon aan de slachtoffers er in, echt fenomenaal.
Dat was niet per se muzikaal ook het beste concert maar wel een van mijn favorieten. Anders Darkside in het Concertgebouw, Radiohead of Nick Cave.
Leonardo da Vinci approves.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijken opgraven, het is maar wat je gewoon vindt.
Volgens mij deden de meeste Duitsers daar niet (bewust) aan mee, even afgezien van dat ik uiteraard niet serieus was.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Er waren ook veel Duitsers die aan de Holocaust meededen. In uw ogen ook "normaal", zeker.
Dagelijks. Of moet ik zeggen, nachtelijks. Maar hij is ook maar een van de meest briljante mensen die ooit geleefd heeft.quote:
Wel meer vroege wetenschappers groeven lijken op las ik een keerquote:
Pools staatsrecht is niet mijn forte maar ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan jij met je staatsjuridische kennis niet ook wat zeggen over de Poolse Grondwet? Zie het POL-topic.
Als ik durf natuurlijk. Want sociaal doen is maar eng.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kom jij nog naar de meet met je autistische hoofd?
Dat is wel een beetje HAVO-3 Fransquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:50 schreef Disana het volgende:
Quizje voor Reya
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-hoe-goed-jouw-frans
quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Pools staatsrecht is niet mijn forte maar ik zal eens kijken.
Denk aan de koekjes...quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ik durf natuurlijk. Want sociaal doen is maar eng.
Het bleek gelukkig gewoon over het Nederlandse niet bestaande constitutioneel hof te gaan.quote:
Helaas ook over die van Polen. Vanaf deze post POL / Aankomende clash tussen de Poolse regering en oppositie (en Brussel)quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het bleek gelukkig gewoon over het Nederlandse niet bestaande constitutioneel hof te gaan.
Die dingen hebben nooit gekund.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:03 schreef Heilwasser het volgende:
Advies van het Algemeen Dagblad.
[ afbeelding ]
Wat wordt filosofen aangeraden?quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:03 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Limoncelloquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:03 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Je straf voor het zijn van een lolbertarier.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
Lekker. Harde schijf van mijn werkcomputer heeft beschadigde sectoren.
Radler; dat iemand die bagger drinkt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:03 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onzin zeg. Limoncello hatenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:03 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Het meeste staat in de cloud en van de overige zaken maak ik altijd direct bij wijziging een backup. Vooral veel werk om alles weer te installeren. Net een ssd harddisk gekocht en een windows 10 licentie. Morgen beginnen met de reparatie.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb het eerlijk gezegd nog nooit gehad.
Ben je nu belangrijke dingen kwijt op de pc?
Verloren uren, wel kut.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het meeste staat in de cloud en van de overige zaken maak ik altijd direct bij wijziging een backup. Vooral veel werk om alles weer te installeren. Net een ssd harddisk gekocht en een windows 10 licentie. Morgen beginnen met de reparatie.
Zo is dat. Wanneer ga jij aan de limoncello?quote:
Vermoedelijk verdienen ze aan Radler zeker zoveel als aan Jilzquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:08 schreef Ryon het volgende:
Ik heb mijn contacten bij Heineken al even ingelicht dat het AD actief anti-reclame aan het maken is. Zal dus niet lang meer duren voordat die krant verdwijnt.
7/8, en dat vijf eeuwen na zes jaar atheneum.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
6/8 en dat twintig jaar na havo 3, valt me niet eens tegen
Ook niet gek. Heb Frans na die drie jaar havo heel rap laten vallen. Maar lezen en luisteren lukte meestal wel aardig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
7/8, en dat vijf eeuwen na zes jaar atheneum.
Dat vind ik knap, want mij verbaasde het dat ik er nog 7 goed had (had die van linksaf rechtsaf fout).quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook niet gek. Heb Frans na die drie jaar havo heel rap laten vallen. Maar lezen en luisteren lukte meestal wel aardig.
Braken eerder.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Limoncello haten
Zijn er juristen die wel een onderhoudend verhaal kunnen houdenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:51 schreef Tchock het volgende:
Ik zit een studieboek te lezen en het is echt verschrikkelijkZinnen van tien regels, overal synoniemen bij geven, totaal overbodige voetnoten.
Sommige juristen kunnen echt niet schrijven.
Natuurlijk. En er zijn ook hele goede juridische auteurs.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn er juristen die wel een onderhoudend verhaal kunnen houden?
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk. En er zijn ook hele goede juridische auteurs.
Toch is het wel een mooie taal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:56 schreef Monolith het volgende:
Frans heb ik toch wel grotendeels weten te vergeten gelukkig.
Zie dan maar eens wakker te blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar die gebruiken niet dit soort zinnen:
[ afbeelding ]
Veel leesbaarder heb ik het juristen niet voort zien brengenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk. Sowieso zijn al die omgekeerde zinsstructuren nergens voor nodig natuurlijk. Een paragraaf beginnen met Ofschoon en direct daarna een bijzin, dan ben je al niet helemaal lekker in je hoofd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Veel leesbaarder heb ik het juristen niet voort zien brengen.
Die ellenlange zinnen, wat een drama
Voor mijn werk had ik vorig jaar een uitspraak van de rechter te verwerken en ondanks dat ik best aardig ben ingevoerd in het vakgebied (naar mijn idee zelfs beter dan de rechterquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Sowieso zijn al die omgekeerde zinsstructuren nergens voor nodig natuurlijk. Een paragraaf beginnen met Ofschoon en direct daarna een bijzin, dan ben je al niet helemaal lekker in je hoofd.
Waarover?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor mijn werk had ik vorig jaar een uitspraak van de rechter te verwerken en ondanks dat ik best aardig ben ingevoerd in het vakgebied (naar mijn idee zelfs beter dan de rechter) waar de uitspraak over ging moest ik het ook echt een paar keer lezen voordat ik het begreep
.
Ah, bestuursrecht? Drama.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het toewijzen van een gebouw aan een school.
Mooie zin. Lekker lang, veel komma's, dure woorden. Enkel mensen die langer dan 5 seconde aandacht kunnen houden zullen het snappen. Oftewel 99% van de mensheid valt al af.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
99% van de mensheid kan geen Nederlands, dus dat was te verwachten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mooie zin. Lekker lang, veel komma's, dure woorden. Enkel mensen die langer dan 5 seconde aandacht kunnen houden zullen het snappen. Oftewel 99% van de mensheid valt al af.
Heb je het leuk?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou maar in Nederland zitten. Elke dag werken. Pfff.
Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
"wreedzame demonstratie" vind ik behoorlijk angstaanjagend, ik vind het ook naïef om te denken dat het een spelfout is....quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:47 schreef xpompompomx het volgende:
Ook in mijn mooie stad worden mensen natuurlijk boos om AZC's. Nu gaat er van locatie gewisseld worden en 'het volk' krijgt al meteen schuim op de bek, zoveel zelfs dat ze nog maar amper kunnen typen:
https://www.facebook.com/(...)_mref=message_bubble
Lees, lach en huiver.
#kominverzet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
"wreedzame demonstratie" vind ik behoorlijk angstaanjagend, ik vind het ook naïef om te denken dat het een spelfout is....
Dit is een echte vrees ik. Ben vanmiddag misselijk naar huis gegaan en die misselijkheid is nog steeds niet over. Plus hoofdpijn en koorts.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Echte griep of een koutje? In elk geval beterschap.
Heel erg. Vanaf vandaag stromen de vrienden binnen voor de bruiloft. Drukke bedoeling.quote:
Dat klinkt niet goed. Ben jij niet ingeënt dan?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dit is een echte vrees ik. Ben vanmiddag misselijk naar huis gegaan en die misselijkheid is nog steeds niet over. Plus hoofdpijn en koorts.
Gezellig, ik wens je veel plezier.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel erg. Vanaf vandaag stromen de vrienden binnen voor de bruiloft. Drukke bedoeling.
En heel veel zon.
Mijn jongste ook... en begon met hoofdpijn, maar gisteren zo ziek dat ik de dokter even belde voor overleg, toen zat ik dus een paar minuten later met de kleuter in de autoquote:
Je scoop stond eindelijk in de krant.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
Best veel mensen die echt lang uit de running zijn door deze griep. Een week zitten ze zo aan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn jongste ook... en begon met hoofdpijn, maar gisteren zo ziek dat ik de dokter even belde voor overleg, toen zat ik dus een paar minuten later met de kleuter in de auto
Arm kind.
Het begon wel mooi trouwens; hij zat dinsdagmorgen beneden (en ik had van N al begrepen dat die hem om 05.00 uur weer naar bed gestuurd had), en toen ik hem naar boven riep klaagde hij over hoofdpijn, waarop ik hem zei dat hij dan maar niet midden in de nacht beneden met z'n tablet moest gaan zitten spelen.
Loopt ie verontwaardigd weg om zich aan te kleden, komt even later terug en zegt:
"Het komt niet omdat ik naar beneden was gegaan, maar omdat er een stukje van m'n hersenen was afgebroken!"
Enfin, wel naar school en zwemles gegaan maar na het eten was het nagenoeg direct foute boel, hij wilde niet eens een toetje
Inmiddels gaat het met (een hoop paracetamol) met vlagen, en dan zijn die kleintjes nog behoorlijk weerbaar, dus ik hoop voor je dat je door iets milders geveld bent, sterkte
Oh, een echte krant nog, wat oldskoolquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je scoop stond eindelijk in de krant.
[ afbeelding ]
Ja, dat zei de huisarts ook al, dat dit zo een week kon duren...quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Best veel mensen die echt lang uit de running zijn door deze griep. Een week zitten ze zo aan.
Alles is relatief. Een collega van me is vorige week geveld door een acute spierziekte, die is minstens een jaar uit de running vermoed ik. Als het niet langer is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Best veel mensen die echt lang uit de running zijn door deze griep. Een week zitten ze zo aan.
Poe, en dat is dan niet chronisch? Zal wel herstellen enzo?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Alles is relatief. Een collega van me is vorige week geveld door een acute spierziekte, die is minstens een jaar uit de running vermoed ik. Als het niet langer is.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, een echte krant nog, wat oldskool
Dat zijn wel nare dingen inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Alles is relatief. Een collega van me is vorige week geveld door een acute spierziekte, die is minstens een jaar uit de running vermoed ik. Als het niet langer is.
Sneu is dat dan voor zo'n klein manneke.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zei de huisarts ook al, dat dit zo een week kon duren...
En ik was al zo blij dat hij na 2 maanden af en aan weer snotterend ziek zijn eindelijk niet meer verkouden was, dus "griep" was eigenlijk niet de reactie die ik verwacht had
Ja, wel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Ben jij niet ingeënt dan?
Van de griep naar mensen die veel te jong plots sterven.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zijn wel nare dingen inderdaad. Of van die mensen die plots veel te jong sterven.
Ik mis een fatsoenlijke krant.... vroeger de Amersfoortse Courant, maar toen ik naar de Veluwe verhuisde zat ik net buiten het bezorggebied van de AC, en het Veluws Dagblad was het dan weer net niet voor me, sinds het allemaal onderdeel is geworden van het AD, en het AD een soort Rotterdamse Telegraaf is geworden is dat ook geen optie meer, en het NRC hebben we opgezegd toen dat artsenvrouwtje in Oostenrijk even het wel en wee van prins Friso in de krant uit de doeken deed.quote:
Jij bent sowieso een heel principieel persoon, of niet?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mis een fatsoenlijke krant.... vroeger de Amersfoortse Courant, maar toen ik naar de Veluwe verhuisde zat ik net buiten het bezorggebied van de AC, en het Veluws Dagblad was het dan weer net niet voor me, sinds het allemaal onderdeel is geworden van het AD, en het AD een soort Rotterdamse Telegraaf is geworden is dat ook geen optie meer, en het NRC hebben we opgezegd toen dat artsenvrouwtje in Oostenrijk even het wel en wee van prins Friso in de krant uit de doeken deed.
Das eigenlijk wel jammer, maar principes waar je je niet aan houdt kun je net zo goed niet hebben, dus dan maar geen NRC meer en wel principes.
Behalve tegen de Belgische griepquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Die prik zou dit jaar dekkend zijn, dus misschien heb je dan toch net iets anders te pakken.
Daar weet ik niets van, wat is dat?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Behalve tegen de Belgische griep
Via een acute spierziektequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de griep naar mensen die veel te jong plots sterven.
Tja, ik ben wel dol op papieren kranten maar ik snap je overwegingen ook wel. En aan de andere kant lees ik meer online van NRC en VK dan dat ik de papieren kranten leesquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mis een fatsoenlijke krant.... vroeger de Amersfoortse Courant, maar toen ik naar de Veluwe verhuisde zat ik net buiten het bezorggebied van de AC, en het Veluws Dagblad was het dan weer net niet voor me, sinds het allemaal onderdeel is geworden van het AD, en het AD een soort Rotterdamse Telegraaf is geworden is dat ook geen optie meer, en het NRC hebben we opgezegd toen dat artsenvrouwtje in Oostenrijk even het wel en wee van prins Friso in de krant uit de doeken deed.
Das eigenlijk wel jammer, maar principes waar je je niet aan houdt kun je net zo goed niet hebben, dus dan maar geen NRC meer en wel principes.
Ja, hoewel die kleintjes hoge koorts beter kunnen handelen dan wij, maar het is wel heel zielig, vanmiddag lag hij in ons bed rillend te klagen dat m'n bed te warm was....quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sneu is dat dan voor zo'n klein manneke.
Ik zit met die Nabil in gedachten. Nauwelijks ouder dan ik en dan onthoofd worden om een punt te maken in een bendeoorlog.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Via een acute spierziekte.
Maar hoorde net afgelopen week twee sneue zaken, dat blijft je even bij. De ene over een collega van mijn zwager die tijdens haar zwangerschap een longembolie kreeg en daar aan overleed en een ander over de man van een collega die vertraging had door een zelfmoord op het spoor, bleek het een directe collega van hem te zijn. Dat soort zaken relativeert wel..
Mwah, laten we het er maar op houden dat m'n principes me idd wel eens in de weg zittenquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een heel principieel persoon, of niet?
Drie minuten op 170 maar ik zou voor de zekerheid even op de echte verpakking kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:49 schreef Tchock het volgende:
Weet iemand hoe warm de oven moet voor deze krengen? Kan de foto niet lezen.
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Drie minuten op 170 maar ik zou voor de zekerheid even op de echte verpakking kijken
"Speciale brood"? Whut? Lees ik dat nou goed?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:49 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat lees ik ook.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Speciale brood"? Whut? Lees ik dat nou goed?
LOL, ik probeer daar altijd op te letten... dat ik de helft met de THT datum bewaar... en het liefst die met de gebruiksaanwijzing ookquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Thanks!
Heb de echte verpakking niet. Of althans, alleen die linker helft, want de rest is al weg.
Tht staat er meestal wel dubbel op. En als het niet groen uitslaat kan je het meestal wel gokkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, ik probeer daar altijd op te letten... dat ik de helft met de THT datum bewaar... en het liefst die met de gebruiksaanwijzing ook
Dan snap ik wel dat Tchock die helft weggegooid heeft, dat zou ik ook niet langer dan nodig in de kast willen hebben.quote:
Ik bedenk dit soort slimmigheidjes pas als het een probleem is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, ik probeer daar altijd op te letten... dat ik de helft met de THT datum bewaar... en het liefst die met de gebruiksaanwijzing ook
Het ziet er sowieso vrij dubieus uitquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat Tchock die helft weggegooid heeft, dat zou ik ook niet langer dan nodig in de kast willen hebben.
Erg hèquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Speciale brood"? Whut? Lees ik dat nou goed?
quote:Bereiden en gebruik
Oven (170°C): verwarm de bagel in een voorverwarmde oven gedurende 3 minuten. Broodrooster: snij de bagel doormidden en verwarm beide zijden in de broodrooster.
Het zijn de enige broodjes die de AH verkoopt waar een hamburger op past die ze 's avonds laat nog hebben. Vandaar.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het ziet er sowieso vrij dubieus uit
Ach, je ziet nu dat het drie minuten is. Dan maakt 20 graden meer of minder vermoedelijk niet uitquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedenk dit soort slimmigheidjes pas als het een probleem is.
Ahaquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zijn de enige broodjes die de AH verkoopt waar een hamburger op past die ze 's avonds laat nog hebben. Vandaar.
Oh, en dat gat is dan ook wel handig voor het vet dat uit de hamburger druiptquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zijn de enige broodjes die de AH verkoopt waar een hamburger op past die ze 's avonds laat nog hebben. Vandaar.
Bijna alles met Turks brood is lekker, toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, en dat gat is dan ook wel handig voor het vet dat uit de hamburger druipt![]()
Mijn oudste had pas bedacht dat hamburgers op een klein Turks brood ook wel lekker zou zijn
Ja, maar ons hamburgerrecept hebben we samen de afgelopen 10 jaar een beetje ontwikkeld zeg maarquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijna alles met Turks brood is lekker, toch?
8 uit een kilo. Mooi 125 gram per stuk. Mooi maatje. Zo groot zijn die van mij ook altijd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tegenwoordig eten we ze nooit meer samen, want hij woont op zichzelf, maar als we dat bij wijze van uitzondering wel een keer doen dan maakt hij de hamburgers (je mag al blij zijn als hij er 8 uit een kg gehakt plus een shitload ingrediënten haalt) en ik bak ze.
Die ik nu eet van de super wegen 140 gram. Prima gewicht dan toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
8 uit een kilo. Mooi 125 gram per stuk. Mooi maatje. Zo groot zijn die van mij ook altijd.
Vergeleken met een gehaktbal is het natuurlijk wel vrij veel. Vandaar dat veel huismoeders het als zwaar interpreteren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die ik nu eet van de super wegen 140 gram. Prima gewicht dan toch?
Is ook erg prima.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, en dat gat is dan ook wel handig voor het vet dat uit de hamburger druipt![]()
Mijn oudste had pas bedacht dat hamburgers op een klein Turks brood ook wel lekker zou zijn
Bedankt voor de reminder, zat naar Filemon te kijken. Opgeblazen zelfbewonderaar.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:23 schreef 99.999 het volgende:
Mag ik u kussen weer op de Belg. Ben benieuwd of ze weer op dreef zijn
Goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:23 schreef 99.999 het volgende:
Dat klopt welquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:31 schreef Tchock het volgende:
Ik vind haar wel leuk maar die lach is wel erg irritant.
Heel leuk inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:34 schreef Kowloon het volgende:
Ik zit lekker muziek te mixen met Ableton. Ook leuk.
Ja he, als de Oranjes niet in de krant willen met hun wel en hun wee moeten ze aftreden. Anders niet zeiken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zat zojuist in het studentencafe en ze draaiden gewoon bijna exact mijn playlist. De verantwoordelijkelijke dame maar eens mee uitvragen denk ik zo.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zal het resultaat niet posten want niemand deelt hier mijn muzieksmaak.
Tuurlijk wel! Ben sowieso benieuwd naar wat je maakt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zal het vandaag niet af krijgen, maar ik zal eens wat posten als het af is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Ben sowieso benieuwd naar wat je maakt.
Doordeweeks aan het bier, straks krijg je nog een bierbuik.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zat zojuist in het studentencafe en ze draaiden gewoon bijna exact mijn playlist. De verantwoordelijkelijke dame maar eens mee uitvragen denk ik zo.
Daar heeft het geen bal mee te maken, mevrouw (en haar man) gingen hun boekje ver te buiten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja he, als de Oranjes niet in de krant willen met hun wel en hun wee moeten ze aftreden. Anders niet zeiken.
Ik probeer ook wel eens wat met ableton maar heb nog niet het geduld kunnen opbrengen om het echt goed te leren. Zo uitgebreid, ik snap er nog weinig vanquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zal het vandaag niet af krijgen, maar ik zal eens wat posten als het af is.
Hahaquote:
Ik vond het leuk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:23 schreef 99.999 het volgende:
We betwisten slechts dat het muziek is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wereldschokkend ja. Ik was alleen in de veronderstelling dat de Koninklijke familie bestond uit superhelden die bij gratie Gods ons land uit de handen van de duivel houden, waarom zou van die heiligen geen verslag gedaan mogen worden?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heeft het geen bal mee te maken, mevrouw (en haar man) gingen hun boekje ver te buiten.
De hoofdredacteur heeft ook niet voor niets z'n excuses gemaakt.
Werd hem geloof ik niet helemaal in dank afgenomen door de patiëntenvereniging voor mensen met mentale problemen.quote:
Die Belgen weten wel hoe ze charmant moeten doen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, het was wel weer vermakelijk.
Wat suggereer je nou? Je vindt het niet goed als dit over iemand anders wordt geschreven maar wel als dat over het koninklijk huis gebeurt?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wereldschokkend ja. Ik was alleen in de veronderstelling dat de Koninklijke familie bestond uit superhelden die bij gratie Gods ons land uit de handen van de duivel houden, waarom zou van die heiligen geen verslag gedaan mogen worden?
Als ze nou massaal afstand van de troon zouden doen..
Het is donderdag.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Doordeweeks aan het bier, straks krijg je nog een bierbuik.
Ja. Voor dergelijke uitzuigers heb ik geen spoor van medelijden.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat suggereer je nou? Je vindt het niet goed als dit over iemand anders wordt geschreven maar wel als dat over het koninklijk huis gebeurt?
Dat staat ook op de site. http://www.ah.nl/producte(...)urel-voor-in-de-ovenquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:49 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Trieste houding.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja. Voor dergelijke uitzuigers heb ik geen spoor van medelijden.
Hij heeft humor, hij is betrokken bij de mensen, hij blijft bij zijn standpunt (al 30 jaar), hij is progressief (ook al 30 jaar). Ik zou keihard voor hem stemmen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahaLeuk.
Ik vind Sanders zo goed hè. Het is al vrijwel zeker dat hij het niet gaat redden maar hij valt nooit Hillary direct aan. Hij wordt een soort "pro-democraten" sidekick nu en Hillary neemt sommige van zijn punten zelfs over.
Iemands recht op privacy hangt af van hoe veel geld ze hebben? Of hoe veel geld ze van de staat krijgen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja. Voor dergelijke uitzuigers heb ik geen spoor van medelijden.
Ik zou ook niet graag willen worden vergeleken met Republikeinen ja.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Werd hem geloof ik niet helemaal in dank afgenomen door de patiëntenvereniging voor mensen met mentale problemen.
Ik heb het helemaal niet over geld. Gaat me puur over de erfopvolging waar ze geen afstand van doen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemands recht op privacy hangt af van hoe veel geld ze hebben? Of hoe veel geld ze van de staat krijgen?
Dat had iemand anders ook al gevonden maar alsnog bedankt, sympathiek Rezquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat staat ook op de site. http://www.ah.nl/producte(...)urel-voor-in-de-oven
Ik ook. Duizend maal liever dan welke andere presidentskandidaat in de VS sinds ik het volg.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft humor, hij is betrokken bij de mensen, hij blijft bij zijn standpunt (al 30 jaar), hij is progressief (ook al 30 jaar). Ik zou keihard voor hem stemmen.
Nee, dat wij het normaal vinden dat er een Koninklijke familie is in Nederland. DAT is pas een trieste houding.quote:
Ja, dacht ik al. Maar voor als je het weer niet weet bij iets anders of zo, het staat vrijwel allemaal op de site van de AH van ieder merk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat had iemand anders ook al gevonden maar alsnog bedankt, sympathiek Rez
[..]
Ik ook. Duizend maal liever dan welke andere presidentskandidaat in de VS sinds ik het volg.
Het een sluit het ander absoluut niet uit. Bovendien ís het ook normaal, in elk geval de afgelopen honderd jaar en de nabije toekomst.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, dat wij het normaal vinden dat er een Koninklijke familie is in Nederland. DAT is pas een trieste houding.
Nope, maar het staat je uiteraard vrij om tegenstander te zijn van de monarchie. Daar voor- of tegenstander van zijn is geen van beide triest.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, dat wij het normaal vinden dat er een Koninklijke familie is in Nederland. DAT is pas een trieste houding.
Het is gewoon hypocriet. Wel allemaal leuk prins en prinsesje willen spelen maar de immense aandacht van de media is dan plotseling weer een probleem.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het een sluit het ander absoluut niet uit. Bovendien ís het ook normaal, in elk geval de afgelopen honderd jaar en de nabije toekomst.
Als er iemand kan kiezen voor het afschaffen van de Monarchie is het de Koninklijke familie wel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nope, maar het staat je uiteraard vrij om tegenstander te zijn van de monarchie. Daar voor- of tegenstander van zijn is geen van beide triest.
Feit is dat onze Koninklijke Familie zelf niet heeft gekozen voor het zijn van de Koninklijke Familie. Om het prima te vinden dat er allerlei fatsoensnormen worden overschreden bij mensen die iets doenzijn waar jij het toevallig niet mee eens bent - dat is wel triest.
Prins en prinsesje willen spelen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is gewoon hypocriet. Wel allemaal leuk prins en prinsesje willen spelen maar de immense aandacht van de media is dan plotseling weer een probleem.
Daar kies je gewoon voor als koninklijke familie, niets houdt ze tegen om gewoon een rijke adelijke familie in Nederland te zijn. Ja, hun eigen ego misschien.
Gasmaskers bij de hand houden. Dat is toch mal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:14 schreef Monolith het volgende:
Ondertussen is het weer ouderwets gezellig in het Kosovaarse parlement:
http://foreignpolicy.com/(...)&utm_campaign=buffer
Lijkt mij dat het parlement daar over gaat, niet de Koning of de Koninklijke familie.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als er iemand kan kiezen voor het afschaffen van de Monarchie is het de Koninklijke familie wel.
Absoluut, maar dat vergeet Euri maar even.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het parlement daar over gaat, niet de Koning of de Koninklijke familie.
Ik gebruik een vrij oude versie (7.0.3), dat scheelt nog wel eens in de opties.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik probeer ook wel eens wat met ableton maar heb nog niet het geduld kunnen opbrengen om het echt goed te leren. Zo uitgebreid, ik snap er nog weinig van
Nee, nu maak je de denkfout dat de Koninklijke familie uit gewone mensen bestaat. Dat is duidelijk niet het geval, want anders hadden ze geen enkele legitimiteit om Koninklijke Familie te zijn (anders was iedereen immers wel Koninklijke Familie).quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prins en prinsesje willen spelen?Ze maken bekend wat ze bekend willen maken, zoals dat ook voor acteurs en politici en allerlei bekende mensen zo is. Op achterbakse wijze medische gegevens achterhalen en daarover in een krant publiceren kán gewoon niet, ongeacht wie de persoon is waar je over schrijft. Dat geldt voor jou, mijn boze buurman en ook voor Prins Friso.
Verder sluit ik me aan bij Janneke.
Ietwat.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Gasmaskers bij de hand houden. Dat is toch mal.
Door te gaan skiën in Lech en actief deel te nemen aan de Koninklijke activiteiten is dat hele debacle überhaupt begonnen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
Friso had zijn (eventuele) aanspraak op de troon trouwens al laten varen. Veel meer kon 'ie volgens mij niet doen. Lid van de Koninklijke Familie blijf je namelijk toch.
Je doet net alsof het géén mensen zijn, omdat ze door God benoemd zijn (waar je zelf niet eens in gelooft! Dus wat is dit voor zwakke stropop?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, nu maak je de denkfout dat de Koninklijke familie uit gewone mensen bestaat. Dat is duidelijk niet het geval, want anders hadden ze geen enkele legitimiteit om Koninklijke Familie te zijn (anders was iedereen immers wel Koninklijke Familie).
Ze zijn door God gekozen om ons land te leiden. Tot het moment dat ze er zelf voor uitkomen dat dat complete onzin is zoeken ze hun steun wat betreft hun rechten maar bij God (wat ze tot nu toe ook prima afgaat, gezien hun positie). Van mij hoeven ze niets te verwachten.
Je Oranjehaat verblindt logisch nadenken. Op vakantie met je familie "actief deelnemen aan de Koninklijke activiteiten" noemen is niets dan framen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als ie niet was gaan skiën in Lech en actief deel te nemen aan de Koninklijke activiteiten is dat hele debacle überhaupt begonnen.
Als het om de enige overlevende van een vliegramp zou gaan dan was mijn reactie dezelfde geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wereldschokkend ja. Ik was alleen in de veronderstelling dat de Koninklijke familie bestond uit superhelden die bij gratie Gods ons land uit de handen van de duivel houden, waarom zou van die heiligen geen verslag gedaan mogen worden?
Als ze nou massaal afstand van de troon zouden doen..
Niet dat het geen gewone mensen zijn nee. Maar daar gaan ze juist zelf prat op.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je doet net alsof het géén mensen zijn, omdat ze door God benoemd zijn (waar je zelf niet eens in gelooft! Dus wat is dit voor zwakke stropop?)
Iedereen in Nederland heeft grondrechten. Niet bijna iedereen of iedereen behalve die en die en die.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet dat het geen gewone mensen zijn nee. Maar daar gaan ze juist zelf prat op.
Zij vinden zichzelf anders dan de rest -> ik vind ze anders dan de restquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je Oranjehaat verblindt logisch nadenken. Op vakantie met je familie "actief deelnemen aan de Koninklijke activiteiten" noemen is niets dan framen.
Dus iedereen in Nederland is gelijk? Vandaar dat de ministers verantwoordelijk zijn voor wat de koning doetzquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen in Nederland heeft grondrechten. Niet bijna iedereen of iedereen behalve die en die en die.
“The rights of every man are diminished when the rights of one man are threatened.”quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zij vinden zichzelf anders dan de rest -> ik vind ze anders dan de rest
Over grondrechten hebben we het wel weer als ze zichzelf gelijk vinden aan elke andere Nederlander.
Nee, dat zeg ik expliciet niet. Weer stropop.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus iedereen in Nederland is gelijk? Vandaar dat de ministers verantwoordelijk zijn voor wat de koning doetz
Beatrix geloofde dat ze door god was gezonden, maar zouden Alex en Maxima dat nou ook nog denken? Zou Alex niet gewoon in die rol gegoten zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet dat het geen gewone mensen zijn nee. Maar daar gaan ze juist zelf prat op.
Als het maar uiteindelijk de schuld van de moslims is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:33 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien kun je er nog wat meer dingen bij halen die er niets mee te maken hebben. Doet je verhaal vast goed.
Een heel goed argument om direct het Koningshuis af te schaffen inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
“The rights of every man are diminished when the rights of one man are threatened.”
- JFK
De discussie gaat helemaal niet over het afschaffen van het koningshuis. Het is jammerlijk dat je dat niet kunt zien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een heel goed argument om direct het Koningshuis af te schaffen inderdaad.
Cool, ook in het (vrij dode) Produceer topic gezeten?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik gebruik een vrij oude versie (7.0.3), dat scheelt nog wel eens in de opties.Maar wat ik doe is heel eenvoudig nummers aan elkaar mixen. Losse nummers luisteren klinkt bij elektronische muziek nergens naar vanwege de lange intro's en outro's, dus vandaar.
Nee, want wat nummers aan elkaar mixen is geen produceren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:53 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Cool, ook in het (vrij dode) Produceer topic gezeten?
Ah, op die fiets. Ik produceer zelf muziek (of althans, dat wil ik gaan leren dus).quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik gebruik een vrij oude versie (7.0.3), dat scheelt nog wel eens in de opties.Maar wat ik doe is heel eenvoudig nummers aan elkaar mixen. Losse nummers luisteren klinkt bij elektronische muziek nergens naar vanwege de lange intro's en outro's, dus vandaar.
Ah, kon dat je dat ook deedquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, want wat nummers aan elkaar mixen is geen produceren.
Smitse?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zat zojuist in het studentencafe en ze draaiden gewoon bijna exact mijn playlist. De verantwoordelijkelijke dame maar eens mee uitvragen denk ik zo.
Gewoon keihard, JONGE!quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft humor, hij is betrokken bij de mensen, hij blijft bij zijn standpunt (al 30 jaar), hij is progressief (ook al 30 jaar). Ik zou keihard voor hem stemmen.
En toch zat je een discussie te voeren op FOK!. Je doet wat fout.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |