Misschien als we het als een christelijke zending verpakken dat ze nog wel willen komen, veel goddelozer en verderfelijker dan hier wordt het denk ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
"Gezocht: Stamgast voor politiek café"
Oh, dat vind ik wel weer stoer dan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:59 schreef Gutmensch het volgende:
Met m'n vriendin ga ik er wel eens heen ja. Voor de foute muziek
Nee, alles behalve. Als het geen tieten en een kut heeft wil ik er geen seks mee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:00 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Remlof ook al van de verkeerde kant?
Geen straf zwaar genoeg voor deze kritische user.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:02 schreef Ryon het volgende:
Ohoh. Iemand stelt de vraag die eigenlijk niet gesteld moet worden.
KLB / waar leidt dit allemaal toe?
Kast heteroseksueel. Dat zijn de ergste.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:03 schreef Kaas- het volgende:
Tijdens de seks zei iemand ooit tegen me "ja, neem me in m'n kutje" en dat vond ik zo verschrikkelijk smerig en fout dat ik er eigenlijk direct mee wilde kappen. Wtf.
Kast transseksueel lijkt het eerder. En dat mogen we allemaal via de basisverzekering bekostigen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kast heteroseksueel. Dat zijn de ergste.
Ach een beetje andere mensen de les lezen met een hautaine houding is gewoon best vermakelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:02 schreef Ryon het volgende:
Geslachten afschaffen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Kast transseksueel lijkt het eerder. En dat mogen we allemaal via de basisverzekering bekostigen.
En kan jij gewoon met handtasjes blijven sjouwen zonder dat mensen vreemd opkijken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geslachten afschaffen.
Dan kan ook niemand meer een geslachtsverandering aanvragen.
Dat kan sowieso al.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En kan jij gewoon met handtasjes blijven sjouwen zonder dat mensen vreemd opkijken.
Moet ik dat nu al plannen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Neem je je man purse ook mee naar de meet?
Whehe. Toch kan ik er erg van genieten om op Fok elkaar een beetje af te zeiken. Zeker als je een beetje weet wie er achter de usernames schuilgaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:02 schreef Ryon het volgende:
Het was gewoon een vraag.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet ik dat nu al plannen?
Uw interesse in mijn accessoires is opmerkelijk.
Het is niet de vraag of, maar de vraag welke hij meeneemt. Zal afhangen van de outfit van de dag.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Neem je je man purse ook mee naar de meet?
Ah ja dat zal. Zo zit ik niet in elkaar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is niet de vraag of, maar de vraag welke hij meeneemt. Zal afhangen van de outfit van de dag.
Net als het bij u altijd de vraag is of u een ceder-, eiken- of mahoniehouten strik draagt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is niet de vraag of, maar de vraag welke hij meeneemt. Zal afhangen van de outfit van de dag.
Die Freddy Mercury toch.quote:
Ho ho, die dingen draag ik niet zelf.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net als het bij u altijd de vraag is of u een ceder-, eiken- of mahoniehouten strik draagt.
Mag niet van bompa, zeker.quote:
Dan verzet je je vakantie maar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
Lekker de POL-meet in mijn vakantie gepland. Nice.
Verbazend effectieve homolokTT dus.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:45 schreef murp het volgende:
eerste post in POL ooit!
en dat vanwege de TT
De Commonwealth is voldoende unie voor haar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ook mijn gedachte. Bleek het toch die ene mevrouw te zijn.
[ afbeelding ]
murpie!quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:45 schreef murp het volgende:
eerste post in POL ooit!
en dat vanwege de TT
Leuke UI zeg.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:45 schreef murp het volgende:
eerste post in POL ooit!
en dat vanwege de TT
Daar spreek ik hem al 10 jaar op aan, maar luisteren ho maar.quote:
Naar Nederland? Dan kan je gewoon komen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
Lekker de POL-meet in mijn vakantie gepland. Nice.
Het is wel bij jou thuis. Dus laat de sleutel onder de mat liggen gaarne.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat iedereen rekening met mij gaat houden natuurlijk.
Ik word knettergek van je plaatje man.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:45 schreef murp het volgende:
eerste post in POL ooit!
en dat vanwege de TT
Flikkert er iets, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik word knettergek van je plaatje man.
2/10quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Flikkert er iets, is het weer niet goed.
Ik vind het gewoon bewonderenswaardig, want met de andere hand zit persoon in kwestie iedereen te schofferen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Je hebt gelijk Disana, ik doe soms teveel moeite.
10/10quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het volgende deel krijgt een TT met daarin 'jonge rondborstige lesbiënnes'-café.quote:
Liever rondborstige biseksuelen danquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het volgende deel krijgt een TT met daarin 'jonge rondborstige lesbiënnes'-café.
Dan gaat Bob doen alsof hij tieten heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Liever rondborstige biseksuelen dan
Rondborstig kan je hem toch moeilijk noemenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan gaat Bob doen alsof hij tieten heeft.
Niks wat siliconen niet op kunnen lossen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Rondborstig kan je hem toch moeilijk noemen
Ieuw.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niks wat siliconen niet op kunnen lossen.
Geld zonder tegenprestatie heeft geen waarde.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:04 schreef Boze_Appel het volgende:
NWS / Binnenkort gratis geld voor alle mensen!
Gratis geld.
Er is toch een tegenpresatie geweest van iemand.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Geld zonder tegenprestatie heeft geen waarde.
Ligt eraan van wat.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:07 schreef robin007bond het volgende:
Medezeggenschapsraad, op CV zetten of niet?
Wel als er voor de rest weinig tot niets op staat.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:07 schreef robin007bond het volgende:
Nee. Wel je programmeerskills pimpen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:07 schreef robin007bond het volgende:
Er staat genoeg op. Ik twijfel of ik bijdragen aan vrije software projecten er ook op moet zettenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel als er voor de rest weinig tot niets op staat.
Doe ik uiteraard. En lekker veel buzzwords zodat HR-departments blij worden als ze scannen op bepaalde woorden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee. Wel je programmeerskills pimpen.
Kan allebei natuurlijk. Ik heb ook een voorzitterschap van een VVE erop staan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee. Wel je programmeerskills pimpen.
Kun je daar een beetje mee frauderen of wat?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan allebei natuurlijk. Ik heb ook een voorzitterschap van een VVE erop staan.
Hulde.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doe ik uiteraard. En lekker veel buzzwords zodat HR-departments blij worden als ze scannen op bepaalde woorden.
Tsja, vrijwilligerswerk. Ook lastig. Ik vermeld het maar niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan allebei natuurlijk. Ik heb ook een voorzitterschap van een VVE erop staan.
En vrijwilligerswerk wat ik vroeger als bestuurslid heb gedaan.
Corporate Robinquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doe ik uiteraard. En lekker veel buzzwords zodat HR-departments blij worden als ze scannen op bepaalde woorden.
Nee, wel gebruiken om een betere prijs bij de gemeente voor uitkoping te onderhandelen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Kun je daar een beetje mee frauderen of wat?
Interesseert me geen hol op een developers-CV. Overzichtje van technologieën waar je ervaring mee hebt, dan projecten die je hebt gedaan en dan nog even de standaard educatieve en professionele levensloop erachteraan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:07 schreef robin007bond het volgende:
geen gezeik, iedereen rijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Kaas- het volgende:
Enige dat ik op m'n cv zet is dat ik lid ben van de juiste partij. Dat moet genoeg zijn.
Ik heb enkel hutjes en boerderijen gezien in Afrika. En nog wat gare flats in Windhoek trouwensquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg Kaas, als je nog geinteresseerd bent in Afrika (en de booming business), dan is skyscrapercity een erg interessant forum. Het Afrikaanse continent is daar ook goed vertegenwoordigd.
Oe, ik ben dat absoluut maar nog een extra forumverslaving lijkt me niet zo handig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg Kaas, als je nog geinteresseerd bent in Afrika (en de booming business), dan is skyscrapercity een erg interessant forum. Het Afrikaanse continent is daar ook goed vertegenwoordigd.
Lastig allemaal.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Interesseert me geen hol op een developers-CV. Overzichtje van technologieën waar je ervaring mee hebt, dan projecten die je hebt gedaan en dan nog even de standaard educatieve en professionele levensloop erachteraan.
Leuke werkgerelateerde hobbyprojecten kun je ook opnemen.
Dit is de eeuw van Afrika.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb enkel hutjes en boerderijen gezien in Afrika. En nog wat gare flats in Windhoek trouwens
Het platteland van Afrika bestaat inderdaad uit boerderijen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb enkel hutjes en boerderijen gezien in Afrika. En nog wat gare flats in Windhoek trouwens
Gewoon laten afhangen van waar je solliciteert. Bij een sollicitatie in de IT weglaten, omdat ze het alleen maar kut vinden als je af en toe ook iets anders doet dan codekloppen. Wanneer je op een normale plek solliciteert wel erin zetten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lastig allemaal.Tsja tsja tsja...
Met mensen die in hutjes dood liggen te gaan van de TBCquote:
En wij hebben voedselbanken. Het gaat om de grote lijnen pompom.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met mensen die in hutjes dood liggen te gaan van de TBC
Slim. Maar wij doen echt meer dan alleen codekloppen hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon laten afhangen van waar je solliciteert. Bij een sollicitatie in de IT weglaten, omdat ze het alleen maar kut vinden als je af en toe ook iets anders doet dan codekloppen. Wanneer je op een normale plek solliciteert wel erin zetten.
Nog fouter gemaakt.quote:
En anderzijds:quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met mensen die in hutjes dood liggen te gaan van de TBC
Gratis geld verwatert de waarde van het geld waar wel iets voor gedaan is.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is toch een tegenpresatie geweest van iemand.
De foto's of de bouwwerken?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef xpompompomx het volgende:
Werk van Pom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mensen van het ECB werken heeeeeel hard!quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Gratis geld verwatert de waarde van het geld waar wel iets voor gedaan is.
Ach het kan altijd in een kort lijstje van overige gedane activiteiten. Ligt er natuurlijk ook aan of het eerst langs HR gaat.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Interesseert me geen hol op een developers-CV. Overzichtje van technologieën waar je ervaring mee hebt, dan projecten die je hebt gedaan en dan nog even de standaard educatieve en professionele levensloop erachteraan.
Leuke werkgerelateerde hobbyprojecten kun je ook opnemen.
Zo zo, flink bezig geweest. Chinees staal gebruikt?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef xpompompomx het volgende:
Werk van Pom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oorlogsmisdadigers.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De mensen van het ECB werken heeeeeel hard!
Een zeer moderne man die zich nog feminist noemt ook.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:29 schreef Kaas- het volgende:
Dit is trouwens de premier van Canada:
[ afbeelding ]
Canada moet zich bij de VS voegen zodat hij president kan worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Een zeer moderne man die zich nog feminist noemt ook.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Een zeer moderne man die zich nog feminist noemt ook.
Amerikanen die Trump willen ontvluchten kunnen asiel krijgen in Canada.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Canada moet zich bij de VS voegen zodat hij president kan worden.
Ach het kan inderdaad, maar organisaties die aan HR-filtering voor developersfuncties doen zou ik sowieso wantrouwen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach het kan altijd in een kort lijstje van overige gedane activiteiten. Ligt er natuurlijk ook aan of het eerst langs HR gaat.
Daarbuiten is het vooral belangrijk. Tenminste ik krijg er altijd complimenten voor dat alles op 1 A4-tje past en niet een halve bijbel met onwijze beschrijvingen wat je waar hebt gedaan.
Nope. Duits.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:29 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo zo, flink bezig geweest. Chinees staal gebruikt?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:04 schreef Boze_Appel het volgende:
NWS / Binnenkort gratis geld voor alle mensen!
Gratis geld.
Zou het gespeeld zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het verbaast me dat ze niet eerder met het idee van gratis geld gekomen zijn. Veel armoede en ellende zouden voorkomen kunnen worden met het uitdelen van geld. Wat kost het drukken van een 50-je nu? Misschien 20 cent, terwijl de gewone mensen er veel aan hebben.
Bloedserieus.quote:
Beter.quote:
Nee nee, dit is hoe het volk denkt.quote:
Zimbabwaanse economie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee nee, dit is hoe het volk denkt.
QE, maar dan voor normale mensen.
Ik vraag mij dan ook meteen af of ik dan onderdeel van die 'gewone mensen' benquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee nee, dit is hoe het volk denkt.
QE, maar dan voor normale mensen.
Beetje te weinig lekkere wijven.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:16 schreef Kaas- het volgende:
Het Nederlands elftal speelt op dit moment een belangrijke wedstrijd.
Maar niemand weet dit of kijkt ernaar want het zijn de vrouwen.
Vrouwenvoetbal? Grappig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:16 schreef Kaas- het volgende:
Het Nederlands elftal speelt op dit moment een belangrijke wedstrijd.
Maar niemand weet dit of kijkt ernaar want het zijn de vrouwen.
Bedankt voor het delen. Goed dat er wat aan gedaan wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://www.politico.eu/ar(...)tax-avoidance-rules/
Daarom EU.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen. Goed dat er wat aan gedaan wordt.
Hier ben ik overigens wel een voorstander vanquote:Kunnen we een aansprekende (jonge) woorvoerd(st)er vinden die onze vernieuwende
ideeën wekelijks presenteert, op het Web?
quote:
Ik zie het verband niet zo, maar als die persoon het wil:quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:26 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Zit een beetje naar het kandidatenboek te kijken voor de bestuursfuncties bij D66 Onderwijs en Wetenschap. Weet niet wat ik daar nou helemaal van moet vinden. Uiteraard heeft iedereen zich op de positie 'Politiek' kandidaat gesteld, de andere plekken hebben allemaal maar één kandidaat.
Eentje heeft zelfs vragen in zijn tekstje gezet als "Kunnen we een D66 Flash-Mop doen, op de Onderwijsboulewaard, in den Bosch?", die valt af
Wel, anders zou je niet tegen stemmen in april.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]Ik heb niets tegen de EU hoor, maar het kan wel flink verbeterd worden.
Ook bijvoorbeeld vluchtelingenbeleid verdient echt een Europese aanpak.
Nee, ik heb andere redenen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel, anders zou je niet tegen stemmen in april.
Punt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach het kan inderdaad, maar organisaties die aan HR-filtering voor developersfuncties doen zou ik sowieso wantrouwen.
Nee. Ik denk dat de Oekraïense industrie niet goed kan concurreren tegen de onze en dat het makkelijker wordt voor westerse bedrijven om de bevolking te exploiteren tegen lekker lage lonen, zonder dat het land zelf veel van de winst terugziet.quote:
Dat vindt de Oekraïne vast tof, dat jij dat even voor ze beslist zonder ook maar over enige relevante kennis op dat gebied te beschikken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat de Oekraïense industrie niet goed kan concurreren tegen de onze en dat het makkelijker wordt voor westerse bedrijven om de bevolking te exploiteren tegen lekker lage lonen, zonder dat het land zelf veel van de winst terugziet.
Nee, dat heet opportuun.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:13 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben pragmatisch. Slecht plan van de ECB, maar als ze het op mijn rekening storten ben ik wel voor.
Er zijn genoeg redenen om tegen te stemmen naast de vaak debiele redenen die GeenPeil noemt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat vindt de Oekraïne vast tof, dat jij dat even voor ze beslist zonder ook maar over enige relevante kennis op dat gebied te beschikken.
Goed bezig Robin
Ik had je heel veel slimmer ingeschat.
Dom is te denken dat jij kan bepalen in zo'n complex dossier wat de juiste beslissing is zonder alle details te kennen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zijn genoeg redenen om tegen te stemmen naast de vaak debiele redenen die GeenPeil noemt.
Niet iedereen die het niet met je eens bent is dom.
En als het een verdrag is tussen meerdere landen, lijkt me dat het alle landen aangaat en niet enkel Oekraïne.
Datzelfde zou toch net zo goed kunnen gelden voor een ja-stem?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dom is te denken dat jij kan bepalen in zo'n complex dossier wat de juiste beslissing is zonder alle details te kennen.
En dat is wat GeenPeil doet en wat jij ook doet.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:04 schreef robin007bond het volgende:
Remlof-logica: vrijhandelsverdrag met de VS. Wij mogen er niets over zeggen, alleen de VS. En wij beslissen wel even eigenhandig of de VS dat verdrag aangaat.
Volgens jou beslis ik eigenhandig wat goed is voor Oekraïne. Dat doe je toch net zo goed bij ieder willekeurig land waarmee je een handelsverdrag afsluit?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]_!
Wat is er met je gebeurd Robin, dat je nu zelfs met drogredenen gaat schermen?
Totaal van het padje af, jammer.
Ja, ik wil hier dan ook helemaal niet over stemmen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Datzelfde zou toch net zo goed kunnen gelden voor een ja-stem?
Ik wil helemaal niet over handelsverdragen beslissen. Daar kiezen we parlementariërs voor die zich fulltime in de materie kunnen verdiepen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens jou beslis ik eigenhandig wat goed is voor Oekraïne. Dat doe je toch net zo goed bij ieder willekeurig land waarmee je een handelsverdrag afsluit?
Exactly.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Peter het volgende:
Te weinig opkomst of een voor-uitslag, alles is prima. Dit onderwerp is een hele slechte keuze voor een referendum...
Ho ho, in mijn geval wel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet iedereen die het niet met je eens bent is dom.
Noem het beestje dan gewoon bij zijn naampje.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Anders ga je er even serieus op in.![]()
Nog een beetje goed gegaan de rest van de dag trouwens?
Als ze daar de tijd en expertise voor hebben, dan zouden ze ook in staat moeten zijn om helder uiteen te zetten waarom dit verslag door Nederland op morele of rationele gronden geratificeerd zou moeten worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet over handelsverdragen beslissen. Daar kiezen we parlementariërs voor die zich fulltime in de materie kunnen verdiepen.
Nee, na die uurtjes in M en T werd ik helaas stukken minder productief.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Noem het beestje dan gewoon bij zijn naampje.
Jahoor. Beetje samenvattingen doorgekeken en ik weet nu denk ik wel genoeg omdat tentamen te acen morgenmiddag. Jij nog wat nuttigs gedaan behalve je evaluatie van de voorverkiezingen van gisteren?
Nee hoor dat doe ik niet. En ik weet ook dat elke fractie hooguit een paar specialisten heeft die zich er in verdiepen en dat de fractie dan afgaat op hun oordeel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ze daar de tijd en expertise voor hebben, dan zouden ze ook in staat moeten zijn om helder uiteen te zetten waarom dit verslag door Nederland op morele of rationele gronden geratificeerd zou moeten worden.
Feitelijk zijn heel veel van de potentiële effecten van zo'n verslag natuurlijk volstrekt koffiedik kijken, maar als jij parlementariërs magische gaven wil toedichten, dan mag dat.
Dat mag je vinden, maar dat was je argument natuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee hoor dat doe ik niet. En ik weet ook dat elke fractie hooguit een paar specialisten heeft die zich er in verdiepen en dat de fractie dan afgaat op hun oordeel.
Maar ik stem op een bepaalde partij omdat ik daarmee standpunten en ideeën deel en ik vertrouw erop dat die ideeën worden meegenomen als er een nieuw standpunt moet worden ingenomen.
Als ik daar te vaak in word teleurgesteld stem ik de volgende keer niet meer op die partij.
Mijn argument was dat de gemiddelde burger niet genoeg kennis heeft om over dergelijke conplexe zaken te kunnen oordelen. Dat heb ik volgens mij niet ontkracht.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat was je argument natuurlijk niet.
En nu kan die industrie wel concurreren? Overigens is meer samenwerking met de EU juist de nadrukkelijke wens van de bevolking aldaar. Of heb je aangespoord door de SP een hekel aan het Oekraïense volk?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat de Oekraïense industrie niet goed kan concurreren tegen de onze en dat het makkelijker wordt voor westerse bedrijven om de bevolking te exploiteren tegen lekker lage lonen, zonder dat het land zelf veel van de winst terugziet.
Maar ze nemen ongetwijfeld kennis van de argumenten van de onderhandelaars.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:28 schreef Kaas- het volgende:
Heel eerlijk gezegd wordt het gros van de verdragen die Nederland tekent überhaupt niet gelezen door een parlementariër of zijn/haar medewerkers. Er wordt doorgaans hoogstens even naar gekeken of om te bepalen of ze het willen onthameren of niet. Sommige verdragen werden gewoon aan een stagiair uitgedeeld en die stagiair is dan de enige die even (een samenvatting) van dat verdrag gaat doorlezen. Onze parlementariërs hebben veel te weinig ondersteuning om écht serieus hun werk te kunnen doen.
Eens, bijzonder matige keuze dit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Peter het volgende:
Te weinig opkomst of een voor-uitslag, alles is prima. Dit onderwerp is een hele slechte keuze voor een referendum...
Totaal niet eigenlijk, voor zover ik dat 100% meekreeg.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar ze nemen ongetwijfeld kennis van de argumenten van de onderhandelaars.
Robin is tegen soevereiniteit. De gewone man in Oekraïne maakt een beslissing over welke toekomst hij voor hem en z'n land ziet? Nee, maar dat kan niet?!? Robin uit Nederland zal hen even overrulen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En nu kan die industrie wel concurreren? Overigens is meer samenwerking met de EU juist de nadrukkelijke wens van de bevolking aldaar. Of heb je aangespoord door de SP een hekel aan het Oekraïense volk?
Dat lijkt me sterk. Tenzij het over irrelevante bilaterale verdragen gaat. En dat is ongetwijfeld het gros.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk, voor zover ik dat 100% meekreeg.
Het is ook veel beter als ze hun soevereiniteit opgeven aan Poetin dan aan de EU. Dan heeft de EU immers geen bloed aan haar handen. Oh wacht.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Robin is tegen soevereiniteit. De gewone man in Oekraïne maakt een beslissing over welke toekomst hij voor hem en z'n land ziet? Nee, maar dat kan niet?!? Robin uit Nederland zal hen even overrulen.
Ja, schandalig arrogant van hem.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Robin is tegen soevereiniteit. De gewone man in Oekraïne maakt een beslissing over welke toekomst hij voor hem en z'n land ziet? Nee, maar dat kan niet?!? Robin uit Nederland zal hen even overrulen.
Want buiten Europa wordt hun industrie wel spontaan weer concurrerend.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, dat kan je hem niet aanrekenen. Hooguit de volkophitsers van PVV, GS en SP..quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, schandalig arrogant van hem.
Hij maakt hele levens kapot omdat ie denkt het beter te weten.
Het zou ook een beetje vreemd zijn wanneer je je eigen argumenten zou ontkrachten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mijn argument was dat de gemiddelde burger niet genoeg kennis heeft om over dergelijke conplexe zaken te kunnen oordelen. Dat heb ik volgens mij niet ontkracht.
Drie concrete voorbeelden van verdragen die enkel door een stagiair gezien werden: belastingverdrag met Duitsland, belastingverdrag met de VS, VN-verdrag over de rechten van gehandicapten. Die laatste is later wel volledig door een parlementariër gelezen overigens toen het onthamerd werd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Tenzij het over irrelevante bilaterale verdragen gaat. En dat is ongetwijfeld het gros.
Ok, maar dat heb ik ook helemaal niet tegengesproken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou ook een beetje vreemd zijn wanneer je je eigen argumenten zou ontkrachten.
Ik bracht er daarentegen wel wat tegen in.
Het hele idee van een representatieve democratie is juist dat de vertegenwoordigers standpunten uitleggen en de kiezers er van overtuigen dat die van hen juist zijn. Daarbij worden allerhande zeer complexe zaken gereduceerd tot hapklare brokken. Sterker nog daarbij wordt vaak niet één enkel handelsverdrag bepleit, maar het hele concept van handelsverdragen bijvoorbeeld. In de VS zijn handelsverdragen niet voor niets een belangrijk aspect van de campagnes bij beide partijen.
Anderzijds is er de fundamentele vraag of potentiële effecten van dergelijke verdragen überhaupt te voorspellen zijn. Economen worden hier natuurlijk niet voor niets vaak geridiculiseerd.
Precies, alleen de irrelevante bilateraaltjes dus.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Drie concrete voorbeelden van verdragen die enkel door een stagiair gezien werden: belastingverdrag met Duitsland, belastingverdrag met de VS, VN-verdrag over de rechten van gehandicapten. Die laatste is later wel volledig door een parlementariër gelezen overigens toen het onthamerd werd.
Dat laatste verdrag proberen allerlei belangenorganisaties nu volgens mij ook aan te grijpen om dingen voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Drie concrete voorbeelden van verdragen die enkel door een stagiair gezien werden: belastingverdrag met Duitsland, belastingverdrag met de VS, VN-verdrag over de rechten van gehandicapten. Die laatste is later wel volledig door een parlementariër gelezen overigens toen het onthamerd werd.
Geen commentaar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Precies, alleen de irrelevante bilateraaltjes dus.
En was jij die stagiair?
Nee, maar ik jou wel. Jij stelt dat de wenselijkheid van zo'n verdrag iets is dat enkel door experts kan worden bepaald en dat dit niet aan leken kan worden uitgelegd. Ik betwist beide punten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ok, maar dat heb ik ook helemaal niet tegengesproken.
Dat de D66 haar publieke taak niet serieus neemt en politieke verdragen als lastig intermezzo ziet tussen het solliciteren op functies in het campagneteam van Hillary en het Tinderen of Grindren door, zou niet tot norm moeten worden verheven.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daarom moet het budget voor ambtelijke ondersteuning van parlementariërs ook vertienvoudigd worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat de D66 haar publieke taak niet serieus neemt en politieke verdragen als lastig intermezzo ziet tussen het solliciteren op functies in het campagneteam van Hillary en het Tinderen of Grindren door, zou niet tot norm moeten worden verheven.
Transnational Institute gaat ook gewoon een nee-campagne houden hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat kan je hem niet aanrekenen. Hooguit de volkophitsers van PVV, GS en SP..
Je kan ook niet alles waar het parlement over moet beslissen helemaal uitleggen. Daarom stem je op een partij waarvan je over het algemeen tevreden bent met de standpunten die ze inhet verleden hebben ingenomen,quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, maar ik jou wel. Jij stelt dat de wenselijkheid van zo'n verdrag iets is dat enkel door experts kan worden bepaald en dat dit niet aan leken kan worden uitgelegd. Ik betwist beide punten.
Dat is dan ook zo mogelijk nog linkser dan de SP.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Transnational Institute gaat ook gewoon een nee-campagne houden hoor.
Valt wel mee toch.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo mogelijk nog linkser dan de SP.
Nee, die industrie kan nu ook niet concurreren. Maar met minder handelsbelemmeringen lijkt het me dat onze industrieën makkelijker daarnaartoe kunnen exporteren, waardoor de binnenlandse consumptie minder ten goede komt aan hun nationale bedrijven.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En nu kan die industrie wel concurreren? Overigens is meer samenwerking met de EU juist de nadrukkelijke wens van de bevolking aldaar. Of heb je aangespoord door de SP een hekel aan het Oekraïense volk?
Wat hebben we aan een wereld zonder dromers? En met pacifisme is niets mis.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het zijn vooral pacifisten en geen realisten.
Ah, de hippie-organisatie die wereldwijd voor drugslegalisatie strijdt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi toch?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, de hippie-organisatie die wereldwijd voor drugslegalisatie strijdt.
Een clubje wat niemand kent, wat geen invloed heeft en wat ook weer met valse argumenten komt. Erg sterk wordt het er niet van, Robin.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En hun bedrijven kunnen profiteren van Eem gigantische nieuwe markt. Dat is allicht beter dan in isolement gedreven worden, of het realistischer alternatief, aan Poetins grillen overgeleverd...quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, die industrie kan nu ook niet concurreren. Maar met minder handelsbelemmeringen lijkt het me dat onze industrieën makkelijker daarnaartoe kunnen exporteren, waardoor de binnenlandse consumptie minder ten goede komt aan hun nationale bedrijven.
Referenda zijn ook helemaal niet bedoeld om over elk onderwerp alles uit te leggen. Maar je draait om de materie heen. Ik stel dat parlementariërs niet eens in staat zijn om de effecten van een verdrag in te schatten, omdat dat überhaupt niet mogelijk is. Het idee dat zij wel zouden kunnen oordelen maar niet kunnen uitleggen is dan ook vrij lachwekkend.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles waar het parlement over moet beslissen helemaal uitleggen. Daarom stem je op een partij waarvan je over het algemeen tevreden bent met de standpunten die ze inhet verleden hebben ingenomen,
Ik geloof niet in directe democratie. Dat waait maar mee op de waan van de dag.
Ook voor Nederland is het denk ik beter. Het is niet dat ik denk: "Gne gne. Ik ga even kijken wat beter voor jullie is."quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:13 schreef Kaas- het volgende:
Even ertegen in nu hoor, want met z'n allen tegen Robin is ook niks. Om Robin te verdedigen: ik vind het prachtig dat hij gewoon gaat overrulen wat de gewone Oekraïense man wil, omdat Robin beter denkt te weten wat goed voor het Oekraïense volk is en dan hun bevolking die verantwoordelijk zelf niet aan kan volgens hem. Dergelijke arrogantie kom je zelfs in Brussel en bij D66 niet tegen. Héérlijk. Ik vind het helemaal mooi.
Waar komt dit eigenlijk vandaan en wat betekent het nou? Dat 'woord schmoord'. Zie je wel vaker op fok.quote:
Je gunt het Oekraïense volk hun stem niet, omdat jij wil beslissen wat goed voor hen is, al druist dat in tegen wat ze zelf denken. Soevereiniteit is leuk, tot een volk iets beslist waar je het niet mee eens bent. Kom daar gewoon eerlijk voor uit, want er valt moeilijk omheen te draaien.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook voor Nederland is het denk ik beter. Het is niet dat ik denk: "Gne gne. Ik ga even kijken wat beter voor jullie is."
Valt zo zwaar tegen weer.quote:
Jiddischquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar komt dit eigenlijk vandaan en wat betekent het nou? Dat 'woord schmoord'. Zie je wel vaker op fok.
Het is een verdrag voor beide landen Kaas-. Als land mag je toch ook zelf beslissen of je zoiets ondertekend? Dat is ook soevereiniteit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je gunt het Oekraïense volk hun stem niet, omdat jij wil beslissen wat goed voor hen is, al druist dat in tegen wat ze zelf denken. Soevereiniteit is leuk, tot een volk iets beslist waar je het niet mee eens bent. Kom daar gewoon eerlijk voor uit, want er valt moeilijk omheen te draaien.
Hè, verdorie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:19 schreef Reya het volgende:
Mijn Nederlandse paspoort is verlopen, dus ik kon me überhaupt niet inschrijven om te stemmen.
Ja, beetje zoals de nazi's zelf mochten beslissen of ze Nederland wel/niet wilden binnenvallen. Wat de Nederlanders daarvan vonden maakte daarbij niet uit. Zoals de stem van Oekraine nu ook niet uitmaakt, terwijl het om hen gaat. Ben je een nazi, Robin?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is een verdrag voor beide landen Kaas-. Als land mag je toch ook zelf beslissen of je zoiets ondertekend? Dat is ook soevereiniteit.
Wowquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, beetje zoals de nazi's zelf mochten beslissen of ze Nederland wel/niet wilden binnenvallen. Wat de Nederlanders daarvan vonden maakte daarbij niet uit. Zoals de stem van Oekraine nu ook niet uitmaakt, terwijl het om hen gaat. Ben je een nazi, Robin?
Te matig, dit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, beetje zoals de nazi's zelf mochten beslissen of ze Nederland wel/niet wilden binnenvallen. Wat de Nederlanders daarvan vonden maakte daarbij niet uit. Zoals de stem van Oekraine nu ook niet uitmaakt, terwijl het om hen gaat. Ben je een nazi, Robin?
Toch is dat wat die SPVV'ers hiermee vooral uitstralen... Naast de gebruikelijke portie angst voor het vreemde.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook voor Nederland is het denk ik beter. Het is niet dat ik denk: "Gne gne. Ik ga even kijken wat beter voor jullie is."
Dramaqueenquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Verwoordt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:24 schreef robin007bond het volgende:
Dit artikel verwoord mijn gedachten over het referendum wel aardig.
http://www.grenzeloos.org(...)a%C3%AFne-referendum
Ondertekent.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is een verdrag voor beide landen Kaas-. Als land mag je toch ook zelf beslissen of je zoiets ondertekend? Dat is ook soevereiniteit.
Weer zo'n extreemlinks blog.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:24 schreef robin007bond het volgende:
Ik moet in ieder geval de eerste echt genuanceerde blog nog vinden. Het is altijd vanuit één perspectief met eventueel goedkoop scoren met vrij controversiële titels.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Weer zo'n extreemlinks blog.
Blogs moeten sowieso genegeerd worden, van welke signatuur dan ook.
Dat bedoel ik. Blogs zijn wel het laatste waar je op af moet gaan als je een mening wil vormen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:59 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik moet in ieder geval de eerste echt genuanceerde blog nog vinden. Het is altijd vanuit één perspectief met eventueel goedkoop scoren met vrij controversiële titels.
Het is altijd makkelijker om een mening na te blaten dan er eentje te vormen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Blogs zijn wel het laatste waar je op af moet gaan als je een mening wil vormen.
Zie Geenstijl. Totaal geen discussie daar, alleen houzee-geroep.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is altijd makkelijker om een mening na te blaten dan er eentje te vormen.
Wat lees jij dan zoal?quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Blogs zijn wel het laatste waar je op af moet gaan als je een mening wil vormen.
Ook tijdje geprobeerd, ik vind het eerlijk gezegd vrij duurquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Kranten en weekbladen via Blendle.
Ik ga net als Robin, kennelijk, tegen het associatieverdrag stemmen. Goedzo Robin.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel, anders zou je niet tegen stemmen in april.
Van een extremist als u had ik ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 10 maart 2016 01:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ga net als Robin, kennelijk, tegen het associatieverdrag stemmen. Goedzo Robin.
Het dedain ten opzichte van referenda in deze SC is naar mijn ook vooral een uiting van gebrekkig bestuurlijk inzicht. Referenda zijn slechts één van de middelen om een betere koppeling tussen bestuur/politiek en burger tot stand te brengen. Blijft onderhoud aan die koppeling uit, bijvoorbeeld door soms zaken voor te leggen in een referendum, dan ben ik er van overtuigd dat dat op termijn schadelijke gevolgen heeft voor het vertrouwen vanuit de burger in bestuur en politiek. Iets wat naar mijn idee inzake de EU nu duidelijk zichtbaar begint te worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteindelijk staat of valt aan democratie bij draagvlak. Daar zie je nu in veel westerse landen op sommige punten dan ook een zekere discrepantie ontstaan tussen wat partijen, regeringen en parlementen enerzijds in meerderheid voorstaan en een groot deel van de burgers anderzijds. Als dat blijft bestaan, dan gaat dat vanzelf de extremere partijen macht geven.
Louter omdat ik jouw opvattingen niet deel ben ik al een extremist.quote:Op donderdag 10 maart 2016 01:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Van een extremist als u had ik ook niet anders verwacht.
Nee, dat is omdat u heult met Poetin en het Oekraïnse volk verraadt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 01:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Louter omdat ik jouw opvattingen niet deel ben ik al een extremist.
Ik heul helemaal niet met Poetin. Waarom zou ik? Omdat ik tegen economische sancties tegen Rusland ben? En wat de Oekraïense homo met een associatieverdrag te maken hebben volg ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 01:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat u heult met Poetin en het Oekraïnse volk verraadt.
Om nog maar te zwijgen over de Oekraïnse homo's.
Die Oekraïnse homo is heel erg voor dit associatieakkoord. Net als de meerderheid van de Oekraïnse bevolking.quote:Op donderdag 10 maart 2016 02:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heul helemaal niet met Poetin. Waarom zou ik? Omdat ik tegen economische sancties tegen Rusland ben? En wat de Oekraïense homo met een associatieverdrag te maken hebben volg ik niet eigenlijk.
Ha, zat jij er ookquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:21 schreef Tchock het volgende:
Hoinaar Muse geweest in de Ziggo Dome.
Lekker uitwaaien voor de speakers.quote:Op donderdag 10 maart 2016 02:34 schreef Perrin het volgende:
Ze hebben (hadden?) daar ook wel feestjes voor Drugshonden:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon net zulke matig onderbouwde populistische prietpraat als van GS en consorten. Ik mis ook weer het alternatief voor de wens van het Oekraïense volk voor samenwerking met Europa door Oekraïne.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:24 schreef robin007bond het volgende:
Volgens mij hebben tot nu toe vooral die kansloze referenda schadelijke gevolgen voor het vertrouwen in bestuur en politiek.quote:Op donderdag 10 maart 2016 01:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het dedain ten opzichte van referenda in deze SC is naar mijn ook vooral een uiting van gebrekkig bestuurlijk inzicht. Referenda zijn slechts één van de middelen om een betere koppeling tussen bestuur/politiek en burger tot stand te brengen. Blijft onderhoud aan die koppeling uit, bijvoorbeeld door soms zaken voor te leggen in een referendum, dan ben ik er van overtuigd dat dat op termijn schadelijke gevolgen heeft voor het vertrouwen vanuit de burger in bestuur en politiek. Iets wat naar mijn idee inzake de EU nu duidelijk zichtbaar begint te worden.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 01:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ga net als Robin, kennelijk, tegen het associatieverdrag stemmen. Goedzo Robin.
Welke referenda eigenlijk?quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben tot nu toe vooral die kansloze referenda schadelijke gevolgen voor het vertrouwen in bestuur en politiek.
Lekker boeiend. En ik vond het een beter stuk dan wat Ewald Engelen in De Groene had geschreven.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Weer zo'n extreemlinks blog.
Blogs moeten sowieso genegeerd worden, van welke signatuur dan ook.
Ging jij ooit nog maar eens een politieke discussie aan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:35 schreef Reya het volgende:
In discussie gaan met 99.999; het blijft dapper.
Dat over de grondwet en nu dat over het associatieverdrag. In beide gevallen kan de politiek in de praktijk niet de uitslag overnemen. Het zorgt dus voor een onmogelijke spagaat.quote:
Haha, dat is ook niet heel uitdagendquote:Op donderdag 10 maart 2016 07:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekker boeiend. En ik vond het een beter stuk dan wat Ewald Engelen in De Groene had geschreven.
Daar zit dus juist het probleem.quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat over de grondwet en nu dat over het associatieverdrag. In beide gevallen kan de politiek in de praktijk niet de uitslag overnemen. Het zorgt dus voor een onmogelijke spagaat.
Maar in de praktijk sloopt dit de voedingsbodem harder dan de reguliere politiek die het volgens jou in theorie zou kunnen slopenquote:Op donderdag 10 maart 2016 08:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daar zit dus juist het probleem.Telkens maar weer die voldongen feiten. De ontwikkeling van de EU is er de laatste 20 jaar een aaneenschakeling van. En dat is een verkeerde tactiek om tot duurzame voedingsbodem voor een dergelijk project te komen.
Het beter doen dan een econoom; net zo'n prestatie als de 100 meter sneller lopen dan Jetta Klijnsma.quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekker boeiend. En ik vond het een beter stuk dan wat Ewald Engelen in De Groene had geschreven.
Er worden in Nederland nauwelijks referenda gehouden. Dus in die stellingname zie ik niet zoveel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar in de praktijk sloopt dit de voedingsbodem harder dan de reguliere politiek die het volgens jou in theorie zou kunnen slopen.
Och, ook iets wat uitonderhandeld is kan naar mijn idee prima naar de prullenbak verwezen worden. Bij het vooraf houden van een referendum zit je weer met het punt dat er geen duidelijkheid geboden kan worden, immers er moet nog onderhandeld worden.quote:Ik ben niet zo van de referenda maar als je het doet past dat volgens mij beter aan de voorkant van het proces, als de besluitvorming nog geheel open ligt, dan aan het eind waar je een oordeel moet geven over iets wat al uit is onderhandeld. Dat laatste levert alleen maar verliezers op naar mijn idee.
Heeft hij zoveel 'bestuurlijk gewicht' opgedaan dat hij niet meer in eentje past?quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:18 schreef Heilwasser het volgende:
Whehe, lekker geloofwaardig dreigement van Samsom. Met z'n twee zetels.
Aannemende dat zijn dichtheid gelijk blijft.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heeft hij zoveel 'bestuurlijk gewicht' opgedaan dat hij niet meer in eentje past?
Ik hoorde het op Radio 1quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:43 schreef Kowloon het volgende:
Sinds wanneer ben jij Telegraaf-abonnee?
Ik vind dat er zo weinig leesvoer in staat. Vind ik trouwens ook van het AD.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik lees 'm wel eens bij de kapper.
Ik lees dan meestal het sportkatern, dat is nog best te doen. De rest waag ik mij niet aan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat er zo weinig leesvoer in staat. Vind ik trouwens ook van het AD.
Zou u dat lukken?quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Het beter doen dan een econoom; net zo'n prestatie als de 100 meter sneller lopen dan Jetta Klijnsma.
Ah ja. Sport interesseert mij ook niet. Als er ergens bladen liggen, ga ik meestal voor de Panorama sinds de Nieuwe Revu niet meer bestaat.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik lees dan meestal het sportkatern, dat is nog best te doen. De rest waag ik mij niet aan.
Een willekeurige neef van Guido, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:25 schreef 99.999 het volgende:
Ik kies gewoon een kapper waar ik rap aan de beurt ben.
Ik vroeger ook. Nu praat ik er de hele tijd over reizen en vakanties.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:34 schreef xpompompomx het volgende:
Ik vind naar de kapper gaan echt vreselijk.
Probeer je hem nu weer het ja-kamp in te drukken? Niemand wil dezelfde politieke mening als jij hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2016 01:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gelukkig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 02:23 schreef Drugshond het volgende:
Military shops in Polen alsook in Spanje zijn fuck... In Tsjechië slaagde ik wel.Heb er =veel positieve) opmerkingen over gekregen...
Ja, daar vragen die mutsen bij mij ook altijd naar. Maar aangezien dat van dat volk is dat graag naar de Griekse eilanden gaat om in de zon te liggen, zie je ze altijd een beetje glazig kijken als ze ik ze dan weer vertel wat ik allemaal smurf op vakantie.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik vroeger ook. Nu praat ik er de hele tijd over reizen en vakanties.
Reya heeft toch ook die award gewonnen voor de user die er altijd is maar niks toevoegt?quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ging jij ooit nog maar eens een politieke discussie aan.
Bek houden, Fabiola.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Reya heeft toch ook die award gewonnen voor de user die er altijd is maar niks toevoegt?
Klinkt aannemelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Reya heeft toch ook die award gewonnen voor de user die er altijd is maar niks toevoegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |