Of een Scjvb-topic.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
Toch nog altijd leuker dan een tong80 topic.
Mag niet van Brussel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:49 schreef Kaas- het volgende:
Reya zal trouwens heus wel een mening over politiek hebben, die heeft 'ie toevallig alleen nog nooit gedeeld in POL.
Klinkt niet onlogisch.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:49 schreef Kaas- het volgende:
Reya zal trouwens heus wel een mening over politiek hebben, die heeft 'ie toevallig alleen nog nooit gedeeld in POL.
Beetje corpulent, brilletje en slecht ter been. Oftewel een VVD'er in hart en nieren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:49 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Beetje corpulent, brilletje en slecht ter been. Oftewel een VVD'er in hart en nieren.
Whehe.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Beetje corpulent, brilletje en slecht ter been. Oftewel een VVD'er in hart en nieren.
Erik, Ryon en GS.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:01 schreef xpompompomx het volgende:
Bij VVD'ers moet ik altijd denk aan zulk volk:
De actrice wier naam.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:03 schreef Heilwasser het volgende:
Schattige hertje die actrice wiens naam ik ben vergeten.
Carice?quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:03 schreef Heilwasser het volgende:
Schattige hertje die actrice wiens naam ik ben vergeten.
Wiers naam ik ben vergeten.quote:
Carice.quote:
Volgens mij zeggen die het hertje.quote:
11/10.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hehequote:Op donderdag 10 maart 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik hoorde daarover op de radio vanochtend. Rutte heeft ook wel een punt als het klopt: Samsom liep er gewoon zonder overleg mee weg.quote:
Samsom is een beetje van het padje af geloof ik.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde daarover op de radio vanochtend. Rutte heeft ook wel een punt als het klopt: Samsom liep er gewoon zonder overleg mee weg.
Iemand zei dat hij de oude activistische Samsom weer terug zag toen hij zijn vluchtelingenplan in de openbaarheid gooide.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Samsom is een beetje van het padje af geloof ik.
Dat is niet de Samsom waar ik op zou stemmen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand zei dat hij de oude activistische Samsom weer terug zag toen hij zijn vluchtelingenplan in de openbaarheid gooide.
Misschien wordt het dan toch tijd voor een ander?quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is niet de Samsom waar ik op zou stemmen.
Dat sowieso. Allicht is het tijd voor een mooie interne strijd zoals tussen Rutte en Verdonk in de VVD.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan toch tijd voor een ander?
Hihi.quote:
Niemand zal erop stemmen. Moet echt een nieuwe roerganger komen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is niet de Samsom waar ik op zou stemmen.
Wie zie je dan als alternatief? Asscher?quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat sowieso. Allicht is het tijd voor een mooie interne strijd zoals tussen Rutte en Verdonk in de VVD.
Heb geen idee wie het realistische alternatief is. Hoe dan ook, voldoende potentiele kandidaten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zie je dan als alternatief? Asscher?
Het moet natuurlijk wel een beetje een spannende strijd worden. Asscher is niet zo'n heethoofd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:40 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heb geen idee wie het realistische alternatief is. Hoe dan ook, voldoende potentiele kandidaten.
Dat is het pas wanneer jij gaat proberen de laatste post van het topic te behalen om het maar weer naar je standaard te kunnen veranderen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dwangmatige afwisseling is dan weer minder gezond.
Kwestie van enige gewenning.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:12 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ze krabbelen waarschijnlijk wel weer terug wanneer ze de code van de Indiërs terugkrijgen
Als daar uitwerpselen op zitten bedoel je?quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:12 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ze krabbelen waarschijnlijk wel weer terug wanneer ze de code van de Indiërs terugkrijgen
Van 0,05 % naar 0 %.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Kowloon wordt succesvol getrolld, in ieder geval.
China heeft beter monetair beleid dan de EU.quote:
Die van ons pas in 2023, en als ze met een goed voorstel komen wil ik het wel 15 of 20 jaar vastzetten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:43 schreef 99.999 het volgende:
Mijn rentevaste periode eindig denk ik eind 2017. Ben ook erg benieuwd
Bij een goed voorstel tussentijds misschien wel maar ik denk dat ik het afwacht.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van ons pas in 2023, en als ze met een goed voorstel komen wil ik het wel 15 of 20 jaar vastzetten.
Kan jij met je staatsjuridische kennis niet ook wat zeggen over de Poolse Grondwet? Zie het POL-topic.quote:
Liefhebber van kattenvlees, vermoedelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik mis Nout Wellink. Heerlijk vervelende bal was dat.
Die werkt nu ook voor een bank in China trouwens, de beste man weet natuurlijk weer de toekomst ligt.
Weimarrepubliek tegen die tijd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:43 schreef 99.999 het volgende:
Mijn rentevaste periode eindig denk ik eind 2017. Ben ook erg benieuwd
Familie van Marianne?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:37 schreef Kowloon het volgende:
Ik wil Axel Weber terug. Die Zuid-Europeanen bakken er weer niks van.
Gelukkig blijven uw diamanten waardevast.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Weimarrepubliek tegen die tijd.
Klopt, daar komt de roverheid niet aan. Tenzij ze hun stormtroepen sturen om mijn ruiten in te gooien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig blijven uw diamanten waardevast.
Uw opa?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, van deze man natuurlijk.
[ afbeelding ]
Nerd. Hopelijk is 'ie veel in elkaar gebeukt.quote:
Omdat hij wel afgestudeerd is?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:12 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nerd. Hopelijk is 'ie veel in elkaar gebeukt.
Ook dat, de streber. Pak aan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat hij wel afgestudeerd is?
Ik stond, maar jaquote:
Ik stond er maandag. Erg indrukwekkende visuele show.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stond, maar jaTof zeg. Had Muse eerder gezien maar nooit in een club/arena. Die drones tijdens de show
Heb je de bandleden goed van dichtbij gezien? Ik zat op de tribune, kon de mooie projecties (en de drones) goed zien..quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stond, maar jaTof zeg. Had Muse eerder gezien maar nooit in een club/arena. Die drones tijdens de show
Stond op een meter of vijf van het podium, prima te zien. Alleen de uiterste hoek (niet die waar de piano stond, maar de andere kant) kon ik slecht zien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je de bandleden goed van dichtbij gezien? Ik zat op de tribune, kon de mooie projecties (en de drones) goed zien..
Tijdens mijne ook.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:29 schreef Kaas- het volgende:
Muse, die maakte tijdens mijn pubertijd goede platen.
Nu al heel lang niet meer eigenlijk, of wel? Wat overigens niks afdoet aan hoe vet ik het ook zou vinden om erheen te gaan hoor!quote:
quote:
Mat Herben, nu met bril.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:41 schreef Heilwasser het volgende:
Geen idee wie dat rare mannetje helemaal rechts is verder.
Nee, het is al drie albums kommer en kwel. Laatste echt goede werk was uit 2006.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu al heel lang niet meer eigenlijk, of wel? Wat overigens niks afdoet aan hoe vet ik het ook zou vinden om erheen te gaan hoor!
Hij heeft wel ogen voor Max zo te zien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:41 schreef Heilwasser het volgende:
Geen idee wie dat rare mannetje helemaal rechts is verder.
Wel jammer. Af en toe een minder album tussendoor is niet zo'n ramp, maar als je vanaf een bepaald moment in je muziekcarrière consequent albums van een veel lager niveau maakt dan voor die kentering, gaat het toch een beetje uit als een nachtkaars.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het is al drie albums kommer en kwel. Laatste echt goede werk was uit 2006.
Daarna hebben ze ook nog wel een handvol goede nummers gemaakt, maar ook een boel prut.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel jammer. Af en toe een minder album tussendoor is niet zo'n ramp, maar als je vanaf een bepaald moment in je muziekcarrière consequent albums van een veel lager niveau maakt dan voor die kentering, gaat het toch een beetje uit als een nachtkaars.
Leuk kantoortje voor Mat.quote:
Mooi toch, dat soort gebruiken? Wij vinden het wat luguber maar voor een deel van de Chinezen is het kennelijk niet ongewoon.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:04 schreef Disana het volgende:
Kowloon, wat een maffe Chinezen!
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)dan-geen-bruid.dhtml
Duurt gelukkig ook maar tien minuten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Hoewel hun commercieel succes niet echt af lijkt te nemen, de massa vindt het nieuwe werk super en de fans zijn trouw genoeg om toch wel te komen.
Maar ze speelden gisteren bijvoorbeeld ook dit, als een soort intermezzo:
Los van de werkelijk fenomenale projecties staat de zaal zich dan gewoon te vervelen.
Cultuurlollercopter.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mooi toch, dat soort gebruiken? Wij vinden het wat luguber maar voor een deel van de Chinezen is het kennelijk niet ongewoon.
Waarschijnlijk zijn er meer Chinezen die dat doen dan dat er Nederlanders bestaan. Ergo het is normaal en wij zijn raar.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mooi toch, dat soort gebruiken? Wij vinden het wat luguber maar voor een deel van de Chinezen is het kennelijk niet ongewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |