Precies.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:36 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja iedereen kan regels leren, dat is niet zo moeilijk
Terwijl hij negen van de tien keer zelf ook verkeerd zit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:33 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
oh dan is het wel vreemd dat je video's post waar je het rijgedrag van anderen bekritiseert
ja dat snap ik dan ook niet zo goedquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terwijl hij negen van de tien keer zelf ook verkeerd zit.
ik vond dat juist een leuke gifquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:38 schreef NoelGallagher het volgende:
die eerste pic in de op is wel slecht man. ziet er beetje uit als mongol als je page down scrollt
leef jij ook nog ex-baggermodquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terwijl hij negen van de tien keer zelf ook verkeerd zit.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:38 schreef NoelGallagher het volgende:
die eerste pic in de op is wel slecht man. ziet er beetje uit als mongol als je page down scrollt
Nee, ik vind dat een pauperserie. M'n vrouw heeft het wel een tijdje gekeken, maar vond het ook een beetje matig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hey Hork,
Ga je morgen ook kijken naar Marvel Agents of S.H.I.E.L.D. S03E11?
en wat heb je tot nu toe ondervondenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk Hermanneke, ik stalk je nog elke dag op PSN.
Je gamed veel. Ik vond dat wel een prettige ervaring.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en wat heb je tot nu toe ondervonden
gastquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ff srs joh waar moet ik die skye van kennen dan? Heb ik volgens mij al x keer gevraagd
en zit soms zelfs offline te gamen zoals nuquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je gamed veel. Ik vond dat wel een prettige ervaring.
Agents of SHIELDquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ff srs joh waar moet ik die skye van kennen dan? Heb ik volgens mij al x keer gevraagd
Ik ben trots op je mijn zoon.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en zit soms zelfs offline te gamen zoals nu
goed he
Jij bent srs domquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
zijn veel gebieden waar vrachtwagens op de busbaan mogen jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:42 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf brad. Wat is hier nou mis mee dan?
minder drugsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit. Tevens zou liever met hem meerijden dan een buschauffeurquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:42 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
zijn veel gebieden waar vrachtwagens op de busbaan mogen ja
jonge, je ziet toch al meteen waarom ie de busbaan pakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:42 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
zijn veel gebieden waar vrachtwagens op de busbaan mogen ja
Braddie heeft nooit verder leren kijken dan z'n ruitenwisser man. Doe rustig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jonge, je ziet toch al meteen waarom ie de busbaan pakt.
verhip had het filmpje niet afgekeken. ja nogal wiedes inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jonge, je ziet toch al meteen waarom ie de busbaan pakt.
echt hequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor wie het niet ziet
ER STAAT EEN GRAAFMACHINE OP LINKERRIJBAAN
dacht dat dat er maar een was maar dan alsnog dacht dat hij het bleef ontkennen vind dat overigens minder homo dan al die homokettinkjes die Dima post.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was je er niet bij toen hij 20 plaatjes van een dikke mantrain postte
Gadverdammequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef Ashqelon het volgende:
Hoe kan je zoiets laten bezorgen zonder dat iemand er achter komt?
[ afbeelding ]
Ik troost je welquote:
Prima actie van vrachtwagen om opzij te gaan, wil je niet frontaal tegen aan rijden.quote:
oh werken hashtags hier ook? tofquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
#latereactie #griepig @overheid @rutte
volgens wie?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
hoi ash het schijnt dat ik jou ben
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
#latereactie #griepig @overheid @rutte
Daarom. Snap dan werkelijk waar niet waarom braddie zulke filmpjes upload.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik troost je wel
[..]
Prima actie van vrachtwagen om opzij te gaan, wil je niet frontaal tegen aan rijden.
weet je hoe je dat kan laten bezorgen zonder dat iemand daar achtee komt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha hey bitches even een sg'tje doen en zeuren over mn denkbeeldig vriendje IK BEN KLAAR MET HEM. Over en uit doei.![]()
Dusja wtf heb ik gemist waarom post ash zo'n halve romp sexpop....
Ik vind van welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:47 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
oh werken hashtags hier ook? tof
OMDAT HIJ ANDERS TEGEN DIE AUTO AANKLAPT DIE DE GRAAFMACHINE IN HAALT. GODVERDOMME MAN.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:47 schreef MrBradge het volgende:
Serieus?
Er staat een graafmachine op de linkerrijbaan dat klopt, maar wáááárom gaat die vrachtwagen dan op de BUSbaan rijden terwijl die ook voor mij had kunnen blijven rijden?
Want als je het filmpje afkijkt dan zie je dat'ie op een gegeven moment weer teruggaat naar "mijn "Rijstrook. Dus wat de fuck. Zo`n vrachtwagen is breed, maar hij had niet op de busbaan hoeven rijden
Hap nou niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:47 schreef MrBradge het volgende:
Serieus?
Er staat een graafmachine op de linkerrijbaan dat klopt, maar wáááárom gaat die vrachtwagen dan op de BUSbaan rijden terwijl die ook voor mij had kunnen blijven rijden?
Want als je het filmpje afkijkt dan zie je dat'ie op een gegeven moment weer teruggaat naar "mijn "Rijstrook. Dus wat de fuck. Zo`n vrachtwagen is breed, maar hij had niet op de busbaan hoeven rijdenStuk uitwijken had best gekund maar helemaal op die strook gaan rijden vond ik wat overdreven.
Het maakt geen donder uit wie wie is.quote:
waarom wil je dit wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
weet je hoe je dat kan laten bezorgen zonder dat iemand daar achtee komt?
srs?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:47 schreef MrBradge het volgende:
Serieus?
Want als je het filmpje afkijkt dan zie je dat'ie op een gegeven moment weer teruggaat naar "mijn "Rijstrook. Dus wat de fuck. Zo`n vrachtwagen is breed, maar hij had niet op de busbaan hoeven rijdenStuk uitwijken had best gekund maar helemaal op die strook gaan rijden vond ik wat overdreven.
Ja, adres van je buren geven terwijl jouw naam erop staat en track&trace om zeker te weten dat het aangekomen is gr grquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
weet je hoe je dat kan laten bezorgen zonder dat iemand daar achtee komt?
Motor naar vaantjes, hele tijd burnoutquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:49 schreef LompeHork het volgende:
Zo'n leerling als MrBradge zou ik voor z'n school laten instappen, terwijl ik de rem ingedrukt hou gewoon zeggen: "RIJ MAAR WEG".
Hoe wil je wegrijden als rem ingedrukt is ;ssquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:49 schreef LompeHork het volgende:
Zo'n leerling als MrBradge zou ik voor z'n school laten instappen, terwijl ik de rem ingedrukt hou gewoon zeggen: "RIJ MAAR WEG".
Echt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe wil je wegrijden als rem ingedrukt is ;ss
Beter doet Hork het ook bij jouquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe wil je wegrijden als rem ingedrukt is ;ss
Gelukkig nooit bij school laten ophalen door rij instructeurquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:49 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter doet Hork het ook bij jou
Alles.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat is daar anders aan dan een vibrator?
en het risico nemen dat de buren gaan kijken wat het is zeker.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, adres van je buren geven terwijl jouw naam erop staat en track&trace om zeker te weten dat het aangekomen is gr gr
Dus die vrachtwagen had EERDER op de busbaan moeten gaan rijden? En je zeikt dat hij de busbaan alsnog op rijdt? Die vat ik even niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef MrBradge het volgende:
ik ZIE dat die auto inhaalt.
Maar die vrachtwagen blijft IN MIJN OGEN, lees, in MIJN ogen. Wel érg lang links hangen.
Maar is al prima. Volgens alle FOK!Kers hier had ik toch m`n rijbewijs nooit mogen halen, en ben ik een gevaar op de weg etc etc dus het zal allemaal best.
blufquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:52 schreef MrBradge het volgende:
Nu ga ik m`n sabbatical houden en sporten srs.
Nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dus die vrachtwagen had EERDER op de busbaan moeten gaan rijden? En je zeikt dat hij de busbaan alsnog op rijdt? Die vat ik even niet.
Oh, fucking ninja-edit. Flik je me dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef MrBradge het volgende:
ik ZIE dat die auto inhaalt.
Maar die vrachtwagen blijft IN MIJN OGEN, lees, in MIJN ogen. Wel érg lang op die busbaan hangen.
Maar is al prima. Volgens alle FOK!Kers hier had ik toch m`n rijbewijs nooit mogen halen, en ben ik een gevaar op de weg etc etc dus het zal allemaal best.
hij ging de busbaan op zodat het tegenmoetkomende verkeer een vrije baan had om te rijden. vind je dat zo moeilijk om te begrijpen, ben je echt zo achterlijk? goede doorstroom van verkeer enzoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee.
Hij had niet zoveel tijd op die busbaan moeten blijven plakken nadat die auto had ingehaald.
Zie nieuwe post, met je ninjaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee.
Hij had niet zoveel tijd op die busbaan moeten blijven plakken nadat die auto had ingehaald.
Laten afleveren bij zo'n ophaalpunt? Denk zelflogisch na als je een halverompsexpop wil hebben gofferdommequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
en het risico nemen dat de buren gaan kijken wat het is zeker.
Wat dan hè?quote:
Is ook wel normaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Toen ik net begon met rijden kwam ik tussen 2 vrachtwagens en een derde kwam naast mij rijden en ik werd er echt claustrofobisch van
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef LompeHork het volgende:
Zou een buste van Crip aanschaffen 12/10 - IGN
Ga zelf fietsen.quote:
doe eens normaal junkiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan kanker je toch lekker weer op
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:55 schreef NoelGallagher het volgende:
verdomme brad, heb je die video verwijderd? Wilde hem nog ff checken namelijk
Zo, nou, dat vind ik dan toch weer een tandje teveel. Ik bedoel, mijn opa is ook overleden nadat hij van de trap was gekankerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan kanker je toch lekker weer op
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo, nou, dat vind ik dan toch weer een tandje teveel. Ik bedoel, mijn opa is ook overleden nadat hij van de trap was gekankerd.
Daarom ben ik ook voor roltrappenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo, nou, dat vind ik dan toch weer een tandje teveel. Ik bedoel, mijn opa is ook overleden nadat hij van de trap was gekankerd.
Ik ben voor "loltrappen", maar mijn oma kon er dan weer niet om lachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voor roltrappen
Zo nou dat vind ik ook een tandje te veel, mn oma droeg een burka en die is tussen de roltrap gekomen met haar burka en toen dood geflikkert.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voor roltrappen
Wie maakt srs tr's dan?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo nou dat vind ik ook een tandje te veel, mn oma droeg een burka en die is tussen de roltrap gekomen met haar burka en toen dood geflikkert.
rt maar dan omgedraaidquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Karel_de_Kever het volgende:
kan iemand me nu eens vertellen wat een tr is?
Remqo noemt dat van de trap islamiserenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo nou dat vind ik ook een tandje te veel, mn oma droeg een burka en die is tussen de roltrap gekomen met haar burka en toen dood geflikkert.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Karel_de_Kever het volgende:
topic rescuequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Karel_de_Kever het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Remqo noemt dat van de trap islamiseren
remqo heeft aparte humorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Remqo noemt dat van de trap islamiseren
Alsof vrouwen met een burka op plekken komen waar een roltrap isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom reageert ie dan niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hugo zit gewoon altijd mee te lurken
Ben bang dat ze zo'n Schipholding hebben tegen terrorisme of dat ze kunnen zien dat het iets vreemds isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten afleveren bij zo'n ophaalpunt? Denk zelflogisch na als je een halverompsexpop wil hebben gofferdomme
Ow, lok hem met een wortel ofzo :squote:
Omdat het ook een andere mod kan zijn, vanuit een ander forum, het is niet alsof je niet ergens anders mag modden. Voor hetzelfde geld is het een FA.quote:
hugo is de enige mod die het aandurft om in dit afvoerputje te komenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat het ook een andere mod kan zijn, vanuit een ander forum, het is niet alsof je niet ergens anders mag modden. Voor hetzelfde geld is het een FA.
Leugens.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hugo is de enige mod die het aandurft om in dit afvoerputje te komen
hee pas op, mijn tante ging een keer met de roltrap en die werd later verpletterd door een zeecontainerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
ja toch wat minder grappigquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee pas op, mijn tante ging een keer met de roltrap en die werd later verpletterd door een zeecontainer
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Godverdomme, RIP aan de nabestaanden, maakte de roltrap het wel goed na die zeecontainer?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee pas op, mijn tante ging een keer met de roltrap en die werd later verpletterd door een zeecontainer
Maar meelezen is toch best saai voor hun? Kunnen ze ook meteen meepraten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat het ook een andere mod kan zijn, vanuit een ander forum, het is niet alsof je niet ergens anders mag modden. Voor hetzelfde geld is het een FA.
had die als?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Frank ook maar die is inmiddels overleden
Valt echt mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar meelezen is toch best saai voor hun? Kunnen ze ook meteen meepraten.
Ze zijn beetje verlegenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar meelezen is toch best saai voor hun? Kunnen ze ook meteen meepraten.
je plaatst de letters TR en vervolgens moeten de eerste 4 post die je maakt van hoog kwaliteit zijn. als een user vind dat je daarin faalt mag je die dag niet meer posten maaar doe je het goed krijg je een positieve note.quote:
TRquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je plaatst de letters TR en vervolgens moeten de eerste 4 post die je maakt van hoog kwaliteit zijn. als een user vind dat je daarin faalt mag je die dag niet meer posten maaar doe je het goed krijg je een positieve note.
Als hij een tijd niet post heb ik weleens het idee dat hij overleden is aan ouderdomquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Frank ook maar die is inmiddels overleden
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als hij een tijd niet post heb ik weleens het idee dat hij overleden is aan ouderdom
ik snap er steeds minder vanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je plaatst de letters TR en vervolgens moeten de eerste 4 post die je maakt van hoog kwaliteit zijn. als een user vind dat je daarin faalt mag je die dag niet meer posten maaar doe je het goed krijg je een positieve note.
oh geen idee dat dat niet mocht.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
NSFW ookal werkt haast niemand hier.
ja hij was wel geschrokken van het nieuws thoughquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme, RIP aan de nabestaanden, maakte de roltrap het wel goed na die zeecontainer?
waarom nu meteen weer zo beledigend?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Madeliefff's hersencapaciteiten zij niet zo hoog.
FAALquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Madeliefff is stiekem een behaarde man van 38
Maar zal wel niet.quote:
Er zijn hier geen vrouwen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:03 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:03 schreef LompeHork het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Godverdomme.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Madeliefff was gisteren jarig, hij is nu 39
Dit kan ik beamenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:03 schreef LompeHork het volgende:
ik laat je er deze keer mee weg komenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:03 schreef LompeHork het volgende:
jij?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
als je het er koud instopt wel ja.
wie bied z'n piemel aan?
jij bent echt een moeilijk rare kwiebus. Zo raar dat ik nu ga slapen xoxoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
als je het er koud instopt wel ja.
wie bied z'n piemel aan?
Dat noem je ook wel ronselenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
Echt schattig, ging zo'n bekeerling die islam bestudeerd en erover post op fb volgen en hij begroet iedereen gewoon die hem volgt/toevoegd.
echt cute gewoon
Past gewoon in de SC dusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent echt een moeilijk rare kwiebus. Zo raar dat ik nu ga slapen xoxo
Sorry man, nog gefeliciteerd met je 39e verjaardag. Ik ga wel slapen, ik mag niet meer posten tot morgenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik laat je er deze keer mee weg komen
Vroeg me al af waar Etto was, maar heeft dus een kloonquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas mag ik niet meer posten, ik hoor net dat hij 39 is geworden.
ja dankje nogquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sorry man, nog gefeliciteerd met je 39e verjaardag. Ik ga wel slapen, ik mag niet meer posten tot morgen
nwe ik ben de kloon van wchquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar Etto was, maar heeft dus een kloon
Dat weet Hermann beterquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ben bottom.
heet die nieuwe pokemon btw srs top and bottom?
Ik zie het wel eens op FB, maar dat zijn dan vaak van laagopgeleide mensen tbh.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
pls.
vond dat echt een lief gebaar, want hij heeft best veel vrienden/volgers op fb.
Ben je dan ook kaal?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja anders zou t nogal opvallen he als we dezelfde leeftijd hadden
heel veel zijn shit, kijk ik niet eens 's naar. Krijg ik slechte zin vanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie het wel eens op FB, maar dat zijn dan vaak van laagopgeleide mensen tbh.
Ken ook een aantal bekeerlingen maar vraag me af wat die mensen ertoe heeft gedreven om zich te bekeren en of het niet een fase is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
pls.
vond dat echt een lief gebaar, want hij heeft best veel vrienden/volgers op fb.
heerlenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij komt uit Heerlen, dus hij kent geen lekkere patat
ja ben gewoon geen kopie van een ander account ofzo waarom is dat zo moeilijk om te accepterenquote:
Sorry, this content isn't available right nowquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:16 schreef Crip het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5350.&type=3&theater
Als wij zeggen dat je een kloon bent, dan ben je een kloon.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:17 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja ben gewoon geen kopie van een ander account ofzo waarom is dat zo moeilijk om te accepteren
Las het op fantastisch, varkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zit je na 220 posts in het topic nog naar de OP te kijken
-quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:17 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
Sorry, this content isn't available right now
The link you followed may have expired, or the page may only be visible to an audience you're not in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
-ja sorry dat is echt een te grote lap tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Karel is een kever.
ja van wie ben ik dan een kloon hey. ben nu al voor minstens vijf andere users uitgemaaktquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als wij zeggen dat je een kloon bent, dan ben je een kloon.
Get over it
oke vkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:21 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja sorry dat is echt een te grote lap tekst
retryquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:21 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja van wie ben ik dan een kloon hey. ben nu al voor minstens vijf andere users uitgemaakt
Geen leven.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zit je na 220 posts in het topic nog naar de OP te kijken
Boeit niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:21 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja van wie ben ik dan een kloon hey.
luxeprobblemsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees net iets nieuws
Er bestaan scooters met handvatverwarming
geniaal tochquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees net iets nieuws
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
-Ga de rest zo lezen maar met termen als Rafawida in de eerste alinea heb ik geen positief beeld over de rest van de tekst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er bestaan ook sinds kort handschoenen met handverwarmingquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees net iets nieuws
Wat is het nut daarvan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees net iets nieuws
Dat is nog wel logisch.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er bestaan ook sinds kort handschoenen met handverwarming
Lijkt me handig als je dik bent maar nog steeds hele magere handjes hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit lijkt me lkkrquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Is alleen saai, als je het zelf saai maakt.quote:
Bij mij verzamelt het vet ook niet op mijn handen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Lijkt me handig als je dik bent maar nog steeds hele magere handjes hebt.
Kutjochquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh het was een grapje omdat handschoenen al bedoeld zijn om je handen te verwarmen maar ja ok
Gelukkig niet, ik ben bang voor mensen met dikke vingers.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij verzamelt het vet ook niet op mijn handen.
Ik zou de hele dag m'n cock op die handvat verwarmingen leggen toch!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees net iets nieuws
1.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wow wel veel mensen uit Roosendaal/Breda hier. Breda heeft maar een station btw.
Hoezo? Met dunnere vingers kan je veel freakier shit doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik ben bang voor mensen met dikke vingers.
Nee.quote:
Het was een grapje, ik vind dikke vingers er gewoon raar uit zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoezo? Met dunnere vingers kan je veel freakier shit doen.
Ik woon niet in breda en willow en dermann zijn broer en zus en wonen bij hun ouders, dus in dezelfde stad.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoink dermann en ash roosendaal
tardis mcgrath willow breda.
we wonen niet samenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik woon niet in breda en willow en dermann zijn broer en zus en wonen bij hun ouders, dus in dezelfde stad.
Breda-Prinsenbeek. 2 dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wow wel veel mensen uit Roosendaal/Breda hier. Breda heeft maar een station btw.
Dingen uit snoepautomaten halen zonder te betalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het was een grapje, ik vind dikke vingers er gewoon raar uit zien.
Wat kan je dan met dunne vingers?
Wow dat lukt me nooit, ik heb dikke vingersquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dingen uit snoepautomaten halen zonder te betalen.
srs bron?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik woon niet in breda en willow en dermann zijn broer en zus en wonen bij hun ouders, dus in dezelfde stad.
Beetje oefenen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wow dat lukt me nooit, ik heb dikke vingers
Amsterdam-West beste Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waar woon je? grote delen van amsterdam zijn ook pauper.
O, kom gelukkig uit West-Friesland, maar niemand weet waar dat ligt #mmgquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zou mn zusje ook snoeihard neuken al heeft dat niks met geld te maken hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Willoow het volgende:
Vroeger was het in rijke families gewoon normaal om het met elkaar te doen om het geld binnen de familie te houden.
Kevertquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:32 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ik snap die persoon niet zo goed
Nee, noord,quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:37 schreef Ashqelon het volgende:
reken prinsenbeek niet mee is dat srs zuid btw?
In Urk nog steeds hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Willoow het volgende:
Vroeger was het in rijke families gewoon normaal om het met elkaar te doen om het geld binnen de familie te houden.
Vanillekwark, vergeet je rol nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
zou mn zusje ook snoeihard neuken al heeft dat niks met geld te maken hoor
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
zou mn zusje ook snoeihard neuken al heeft dat niks met geld te maken hoor
Litersquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:41 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ik blijf erbij, geen idee wat je slikt, maar ik wil het ook.
gekke boiquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Liters
Maar dan ook echt LITERS!!!!
KWAK!!!!
WHA!
VK ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
valt het jullie ook op dat dp niet is gespot sinds rozevla post
Rip dpquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
Ja idd,quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende: