Ben je dan ook kaal?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja anders zou t nogal opvallen he als we dezelfde leeftijd hadden
heel veel zijn shit, kijk ik niet eens 's naar. Krijg ik slechte zin vanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie het wel eens op FB, maar dat zijn dan vaak van laagopgeleide mensen tbh.
Ken ook een aantal bekeerlingen maar vraag me af wat die mensen ertoe heeft gedreven om zich te bekeren en of het niet een fase is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
pls.
vond dat echt een lief gebaar, want hij heeft best veel vrienden/volgers op fb.
heerlenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij komt uit Heerlen, dus hij kent geen lekkere patat
ja ben gewoon geen kopie van een ander account ofzo waarom is dat zo moeilijk om te accepterenquote:
Sorry, this content isn't available right nowquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:16 schreef Crip het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5350.&type=3&theater
Als wij zeggen dat je een kloon bent, dan ben je een kloon.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:17 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja ben gewoon geen kopie van een ander account ofzo waarom is dat zo moeilijk om te accepteren
Las het op fantastisch, varkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zit je na 220 posts in het topic nog naar de OP te kijken
-quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:17 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
Sorry, this content isn't available right now
The link you followed may have expired, or the page may only be visible to an audience you're not in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
-ja sorry dat is echt een te grote lap tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Karel is een kever.
ja van wie ben ik dan een kloon hey. ben nu al voor minstens vijf andere users uitgemaaktquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als wij zeggen dat je een kloon bent, dan ben je een kloon.
Get over it
oke vkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:21 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja sorry dat is echt een te grote lap tekst
retryquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:21 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja van wie ben ik dan een kloon hey. ben nu al voor minstens vijf andere users uitgemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |