Dit kan ik beamenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Madeliefff is stiekem een behaarde man van 38
ik laat je er deze keer mee weg komenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Madeliefff's hersencapaciteiten zij niet zo hoog.
jij?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
als je het er koud instopt wel ja.
wie bied z'n piemel aan?
jij bent echt een moeilijk rare kwiebus. Zo raar dat ik nu ga slapen xoxoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
als je het er koud instopt wel ja.
wie bied z'n piemel aan?
Dat noem je ook wel ronselenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
Echt schattig, ging zo'n bekeerling die islam bestudeerd en erover post op fb volgen en hij begroet iedereen gewoon die hem volgt/toevoegd.
echt cute gewoon
Past gewoon in de SC dusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent echt een moeilijk rare kwiebus. Zo raar dat ik nu ga slapen xoxo
Sorry man, nog gefeliciteerd met je 39e verjaardag. Ik ga wel slapen, ik mag niet meer posten tot morgenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik laat je er deze keer mee weg komen
Vroeg me al af waar Etto was, maar heeft dus een kloonquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas mag ik niet meer posten, ik hoor net dat hij 39 is geworden.
ja dankje nogquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sorry man, nog gefeliciteerd met je 39e verjaardag. Ik ga wel slapen, ik mag niet meer posten tot morgen
nwe ik ben de kloon van wchquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar Etto was, maar heeft dus een kloon
Dat weet Hermann beterquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ben bottom.
heet die nieuwe pokemon btw srs top and bottom?
Ik zie het wel eens op FB, maar dat zijn dan vaak van laagopgeleide mensen tbh.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
pls.
vond dat echt een lief gebaar, want hij heeft best veel vrienden/volgers op fb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |