Soms dan lijkt dat inderdaad eerder regel dan uitzondering helaas.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veel afgezeik hier dat is wel een beetje jammer.
ja gaat soms wat ver heb ik het idee. zit nu je dashcam-video's te kijken, echt absurd hoe sommige kunnen rijden he? goed dat je als goede chauffeur deze dingen op de kaart probeert te zettenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh man, ik zit al +- 8 jaar op FOK! (En grootendeels in de KLBSC) En ik ben nog niet eens gewend aan hoe sommige users kunnen doen tegen elkaar
Gaat mij soms echt m`n pet te boven
wie is die ash nu weer? waarom moet ik per se een kloon zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tof. jij bent ash dus
ash waarom post je met kloon?
Denken dat Ash zo goed kan typenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tof. jij bent ash dus
ash waarom post je met kloon?
GOEDE CHAUFFEURquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:29 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja gaat soms wat ver heb ik het idee. zit nu je dashcam-video's te kijken, echt absurd hoe sommige kunnen rijden he? goed dat je als goede chauffeur deze dingen op de kaart probeert te zetten
Dit geloof je toch zeker zelf niet hequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:29 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja gaat soms wat ver heb ik het idee. zit nu je dashcam-video's te kijken, echt absurd hoe sommige kunnen rijden he? goed dat je als goede chauffeur deze dingen op de kaart probeert te zetten
oh zie je in je video's niks verkeerds doen anders?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
GOEDE CHAUFFEUR![]()
Zit je op het goede kanaal?
Ik rij als een natte krant man serieus, zo goed als ik ben achter de toetsen zo slecht ben ik achter het stuur.
Nee in de video's niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:32 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
oh zie je in je video's niks verkeerds doen anders?
Geen probleemquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
oh brad, de helft van de views van je dashcamfilmpjes zijn van mij
Danku! Doe m`n bestquote:
oh dan is het wel vreemd dat je video's post waar je het rijgedrag van anderen bekritiseertquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee in de video's niet.
Maar ik rij over het algemeen echt verschrikkelijk slecht.
De regels kennen is het probleem niet, maar het autorijden zelf![]()
We zitten in KLB...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:33 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
oh dan is het wel vreemd dat je video's post waar je het rijgedrag van anderen bekritiseert
Neuh, iedereen heeft zo z`n eigen kijk daar op.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:33 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
oh dan is het wel vreemd dat je video's post waar je het rijgedrag van anderen bekritiseert
ja iedereen kan regels leren, dat is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Neuh, iedereen heeft zo z`n eigen kijk daar op.
En als ik vind dat iemand iets doet wat niet kan in mijn ogen dan post ik dat gewoon.
Nogmaals, regels kennen is geen issue. Maar het rijden zelf(Bedoel nu puur voertuig controle) Is gewoon kantjeboord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |