ik zat vroeger altijd op het viva-forum, maar daar ben ik weggegaan, rare mensen daar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vertellen wat je andere account is
ben je nou echt zo dom of?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:22 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
oh je hebt een youtubekanaal? mag ik de link?
Staat in m`n signature (Siknetjuur)quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:22 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
oh je hebt een youtubekanaal? mag ik de link?
ohja niet gezien, sorry. zal er eens naar kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Staat in m`n signature (Siknetjuur)
https://www.youtube.com/channel/UCBGlTPTcXbCC3VnULJsHNug
JA HOHO!!! ALLEEN KIJKEN HE.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:25 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ohja niet gezien, sorry. zal er eens naar kijken
Hier hele normale mensen, vooral in de KLB SC.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:23 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ik zat vroeger altijd op het viva-forum, maar daar ben ik weggegaan, rare mensen daar.
Alleen maar normale mensen jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hier hele normale mensen, vooral in de KLB SC.
ik vind iedereen hier maar beetje gemeen eigenlijk maar misschien moet ik nog wennenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hier hele normale mensen, vooral in de KLB SC.
sws eten <333quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
S'nachts eten lijkt vaak ook chiller dan overdag
helemaal niet, rot op johquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:27 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ik vind iedereen hier maar beetje gemeen eigenlijk maar misschien moet ik nog wennen
Oh man, ik zit al +- 8 jaar op FOK! (En grootendeels in de KLBSC) En ik ben nog niet eens gewend aan hoe sommige users kunnen doen tegen elkaarquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:27 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ik vind iedereen hier maar beetje gemeen eigenlijk maar misschien moet ik nog wennen
Ik wil graag een studio huren, kan dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:27 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:27 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
Veel afgezeik hier dat is wel een beetje jammer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:27 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |