Niet te vreten man zo`n loempiaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
pfoeee, zou nu wel moord doen voor een paar loempia's van LiuMorgen staat die baas er weer
Frank had gekeken waar er meer doorgroeimogelijkheden zijn. Het probleem voor jou is dat het twijfelachtig is of PvdA weer groot wordt. Ik denk van wel maar daar gaat heel wat jaar overheen. D66 is een leuke partij, alleen wel nogal een oppositie-partij op dit moment. Eventueel kan je daar wat aan veranderen. Alleen is lokale politiek wel heel wat anders dan landelijke politiek. In het lokale gaat het als je ambities hebt voor landelijk meer om je dossiers goed uitvoeren, goede plannen aandragen. Je zal moeten opvallen om hoog op kieslijst te komen voor Tweede Kamer.quote:
Hoe werkt figuurlijk aftrekken? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
In de letterlijk en figuurlijke zin van het woord.
Jij bent een kever, wat verwacht jequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:19 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
dit forum is niet zo lief voor nieuwe gebruikers he
Ik vind je wel lief hoor, VanilleKeverquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:19 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
Is traditie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:19 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ik begin langzaam een beetje boos te worden over dat hele vanillegedoe, ik snap er niks vanquote:
en optellenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe werkt figuurlijk aftrekken? Ben wel benieuwd
ja hoe kan ik bewijzen dat ik geen kloon ben?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is DP? Die herkent een kloon uit duizenden
Mijn probleem is zowel dat ik de Burger King en McDonalds te vaak bezoek (En andere snackbarketens)quote:
Vertellen wat je andere account isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:21 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja hoe kan ik bewijzen dat ik geen kloon ben?
Haha, echt he. Ik ken hetquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn probleem is zowel dat ik de Burger King en McDonalds te vaak bezoek (En andere snackbarketens)
En dat ik ook na een uur of 12 s'nachts wel een paar tosti's brouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |