Jij bent srs domquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ff srs joh waar moet ik die skye van kennen dan? Heb ik volgens mij al x keer gevraagd
zijn veel gebieden waar vrachtwagens op de busbaan mogen jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:42 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf brad. Wat is hier nou mis mee dan?
minder drugsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ff srs joh waar moet ik die skye van kennen dan? Heb ik volgens mij al x keer gevraagd
Dit. Tevens zou liever met hem meerijden dan een buschauffeurquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:42 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
zijn veel gebieden waar vrachtwagens op de busbaan mogen ja
jonge, je ziet toch al meteen waarom ie de busbaan pakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:42 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
zijn veel gebieden waar vrachtwagens op de busbaan mogen ja
Braddie heeft nooit verder leren kijken dan z'n ruitenwisser man. Doe rustig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jonge, je ziet toch al meteen waarom ie de busbaan pakt.
verhip had het filmpje niet afgekeken. ja nogal wiedes inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jonge, je ziet toch al meteen waarom ie de busbaan pakt.
echt hequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor wie het niet ziet
ER STAAT EEN GRAAFMACHINE OP LINKERRIJBAAN
dacht dat dat er maar een was maar dan alsnog dacht dat hij het bleef ontkennen vind dat overigens minder homo dan al die homokettinkjes die Dima post.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was je er niet bij toen hij 20 plaatjes van een dikke mantrain postte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |