Precies.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:36 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja iedereen kan regels leren, dat is niet zo moeilijk
Terwijl hij negen van de tien keer zelf ook verkeerd zit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:33 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
oh dan is het wel vreemd dat je video's post waar je het rijgedrag van anderen bekritiseert
ja dat snap ik dan ook niet zo goedquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terwijl hij negen van de tien keer zelf ook verkeerd zit.
ik vond dat juist een leuke gifquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:38 schreef NoelGallagher het volgende:
die eerste pic in de op is wel slecht man. ziet er beetje uit als mongol als je page down scrollt
leef jij ook nog ex-baggermodquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terwijl hij negen van de tien keer zelf ook verkeerd zit.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:38 schreef NoelGallagher het volgende:
die eerste pic in de op is wel slecht man. ziet er beetje uit als mongol als je page down scrollt
Nee, ik vind dat een pauperserie. M'n vrouw heeft het wel een tijdje gekeken, maar vond het ook een beetje matig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hey Hork,
Ga je morgen ook kijken naar Marvel Agents of S.H.I.E.L.D. S03E11?
en wat heb je tot nu toe ondervondenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk Hermanneke, ik stalk je nog elke dag op PSN.
Je gamed veel. Ik vond dat wel een prettige ervaring.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en wat heb je tot nu toe ondervonden
gastquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ff srs joh waar moet ik die skye van kennen dan? Heb ik volgens mij al x keer gevraagd
en zit soms zelfs offline te gamen zoals nuquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je gamed veel. Ik vond dat wel een prettige ervaring.
Agents of SHIELDquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ff srs joh waar moet ik die skye van kennen dan? Heb ik volgens mij al x keer gevraagd
Ik ben trots op je mijn zoon.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en zit soms zelfs offline te gamen zoals nu
goed he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |