Hoezo? Met dunnere vingers kan je veel freakier shit doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik ben bang voor mensen met dikke vingers.
Nee.quote:
Het was een grapje, ik vind dikke vingers er gewoon raar uit zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoezo? Met dunnere vingers kan je veel freakier shit doen.
Ik woon niet in breda en willow en dermann zijn broer en zus en wonen bij hun ouders, dus in dezelfde stad.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoink dermann en ash roosendaal
tardis mcgrath willow breda.
we wonen niet samenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik woon niet in breda en willow en dermann zijn broer en zus en wonen bij hun ouders, dus in dezelfde stad.
Breda-Prinsenbeek. 2 dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wow wel veel mensen uit Roosendaal/Breda hier. Breda heeft maar een station btw.
Dingen uit snoepautomaten halen zonder te betalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het was een grapje, ik vind dikke vingers er gewoon raar uit zien.
Wat kan je dan met dunne vingers?
Wow dat lukt me nooit, ik heb dikke vingersquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dingen uit snoepautomaten halen zonder te betalen.
srs bron?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik woon niet in breda en willow en dermann zijn broer en zus en wonen bij hun ouders, dus in dezelfde stad.
Beetje oefenen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wow dat lukt me nooit, ik heb dikke vingers
Amsterdam-West beste Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waar woon je? grote delen van amsterdam zijn ook pauper.
O, kom gelukkig uit West-Friesland, maar niemand weet waar dat ligt #mmgquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wow wel veel mensen uit Roosendaal/Breda hier. Breda heeft maar een station btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |