Geen leven.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zit je na 220 posts in het topic nog naar de OP te kijken
Boeit niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:21 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja van wie ben ik dan een kloon hey.
luxeprobblemsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees net iets nieuws
Er bestaan scooters met handvatverwarming
geniaal tochquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees net iets nieuws
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
-Ga de rest zo lezen maar met termen als Rafawida in de eerste alinea heb ik geen positief beeld over de rest van de tekst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er bestaan ook sinds kort handschoenen met handverwarmingquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees net iets nieuws
Wat is het nut daarvan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees net iets nieuws
Dat is nog wel logisch.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er bestaan ook sinds kort handschoenen met handverwarming
Lijkt me handig als je dik bent maar nog steeds hele magere handjes hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit lijkt me lkkrquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Is alleen saai, als je het zelf saai maakt.quote:
Bij mij verzamelt het vet ook niet op mijn handen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Lijkt me handig als je dik bent maar nog steeds hele magere handjes hebt.
Kutjochquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh het was een grapje omdat handschoenen al bedoeld zijn om je handen te verwarmen maar ja ok
Gelukkig niet, ik ben bang voor mensen met dikke vingers.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij verzamelt het vet ook niet op mijn handen.
Ik zou de hele dag m'n cock op die handvat verwarmingen leggen toch!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees net iets nieuws
1.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wow wel veel mensen uit Roosendaal/Breda hier. Breda heeft maar een station btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |