Hoe wil je wegrijden als rem ingedrukt is ;ssquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:49 schreef LompeHork het volgende:
Zo'n leerling als MrBradge zou ik voor z'n school laten instappen, terwijl ik de rem ingedrukt hou gewoon zeggen: "RIJ MAAR WEG".
Echt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe wil je wegrijden als rem ingedrukt is ;ss
Beter doet Hork het ook bij jouquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe wil je wegrijden als rem ingedrukt is ;ss
Gelukkig nooit bij school laten ophalen door rij instructeurquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:49 schreef LompeHork het volgende:
Zo'n leerling als MrBradge zou ik voor z'n school laten instappen, terwijl ik de rem ingedrukt hou gewoon zeggen: "RIJ MAAR WEG".
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter doet Hork het ook bij jou
Alles.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat is daar anders aan dan een vibrator?
en het risico nemen dat de buren gaan kijken wat het is zeker.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, adres van je buren geven terwijl jouw naam erop staat en track&trace om zeker te weten dat het aangekomen is gr gr
Dus die vrachtwagen had EERDER op de busbaan moeten gaan rijden? En je zeikt dat hij de busbaan alsnog op rijdt? Die vat ik even niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef MrBradge het volgende:
ik ZIE dat die auto inhaalt.
Maar die vrachtwagen blijft IN MIJN OGEN, lees, in MIJN ogen. Wel érg lang links hangen.
Maar is al prima. Volgens alle FOK!Kers hier had ik toch m`n rijbewijs nooit mogen halen, en ben ik een gevaar op de weg etc etc dus het zal allemaal best.
blufquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:52 schreef MrBradge het volgende:
Nu ga ik m`n sabbatical houden en sporten srs.
Nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dus die vrachtwagen had EERDER op de busbaan moeten gaan rijden? En je zeikt dat hij de busbaan alsnog op rijdt? Die vat ik even niet.
Oh, fucking ninja-edit. Flik je me dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef MrBradge het volgende:
ik ZIE dat die auto inhaalt.
Maar die vrachtwagen blijft IN MIJN OGEN, lees, in MIJN ogen. Wel érg lang op die busbaan hangen.
Maar is al prima. Volgens alle FOK!Kers hier had ik toch m`n rijbewijs nooit mogen halen, en ben ik een gevaar op de weg etc etc dus het zal allemaal best.
hij ging de busbaan op zodat het tegenmoetkomende verkeer een vrije baan had om te rijden. vind je dat zo moeilijk om te begrijpen, ben je echt zo achterlijk? goede doorstroom van verkeer enzoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee.
Hij had niet zoveel tijd op die busbaan moeten blijven plakken nadat die auto had ingehaald.
Zie nieuwe post, met je ninjaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee.
Hij had niet zoveel tijd op die busbaan moeten blijven plakken nadat die auto had ingehaald.
Laten afleveren bij zo'n ophaalpunt? Denk zelflogisch na als je een halverompsexpop wil hebben gofferdommequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
en het risico nemen dat de buren gaan kijken wat het is zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |