Echt internetwaardig ja, ik zie dit elke dag in het verkeerd gebeuren en niemand geeft een neukquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende: [..] Dat is dan uit goedheid van jou maar dat betekent niet dat Braddie verkeerd zit. Integendeel, de Duitser in de witte bak moet gewoon wachten tot hij ruimte heeft om over te steken
Ik profileer mij misschien als een mongool op FOK!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paupertje pls, ik ben wel het laatste probleem waar jij je druk om moet maken
tong?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik profileer mij misschien als een mongool op FOK!
Jij profileert je zelf als een chronisch ongesteld katten vrouwtje wat alleen maar negativiteit om zich heen heeft.
PIZZA gvd nu al zin inquote:
Mmmmm lekker. Vertel mij wat je er mee gaat doen? Gaat die stoute kip in de oven, de tajine of toch maar in de pan?quote:
Je bent ook een mongoolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik profileer mij misschien als een mongool op FOK!
Jij profileert je zelf als een chronisch ongesteld katten vrouwtje wat alleen maar negativiteit om zich heen heeft.
Mag ik vragen als ik zo vrij mag zijn om tips te geven?quote:
Nee manquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat moet hij hier nu van zeggen. Het is geen godsgeschenk.
Alleen jammer dat ze geen neus hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen katten dan. Onze Perzen zijn geweldig
Dat is wat mensen denken ja, maar dat ben ik nietquote:
Met ham, salami, champignons en paprikaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat voor soort pizza? Wat voor macro's? Beetje vlees erop lekker mmm
Lolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wat mensen denken ja, maar dat ben ik niet
Maar niemand van KLB komt ooit op meets, dus ze zullen mij ook nooit ontmoeten en dan hun mening bijstellen, is natuurlijk geen probleem, maar er is een significant verschil tussen Braddie op FOK! En Braddie IRL.
Is idd wel lastig met schoonmaken, maar ze zitten gelukkig gewoon stil. Wel lief hoor, saampjes Billions en Vikings kijken en dan even kip met snijboontjes etenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze geen neus hebben.
Vind er geen bal aan, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgende OP nieuwe kansen. Misschein dat Frass een ander kiest nu.
you don't sayquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind er geen bal aan, eerlijk gezegd.
Je gaat verliezen vrind.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind er geen bal aan, eerlijk gezegd.
Mijn katten leggen drollen die nog slimmer zijn dan braddiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt kattenmens
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar niemand van KLB komt ooit op meets, dus ze zullen mij ook nooit ontmoeten en dan hun mening bijstellen, is natuurlijk geen probleem, maar er is een significant verschil tussen Braddie op FOK! En Braddie IRL.
Chloroform is wel echt chloroform, dat is ook de reden dat ze van meets afziet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als er een KLB meet aan zit te komen moet dat maar in de OP. Doe maar organiseren zou ik zeggen.quote:
Kom hier eens posten, pseudo-mod.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Lees die SC maar weer eens door.
Grgr
Nou, dat dat filmpje 47 keer bekeken, wat 10 keer zo veel is als de rest van zijn pingel- filmpjes, derhalve is het wel degelijk een geschenk uit de hemel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat moet hij hier nu van zeggen. Het is geen godsgeschenk.
Nee vandaag is het pizzadag alle pizza's 7 euroquote:
ik vind defok braddie zo afstotend dat ik de irl brafdie niet durf te ontmoetenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
14:00 Amsterdam Sloterdijk, neem je neven meequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Lees die SC maar weer eens door.
Grgr
Heb halverwege wel geskipt hoor. Er zijn rond Hilversum zoveel interessantere wegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Nou, dat dat filmpje 47 keer bekeken, wat 10 keer zo veel is als de rest van zijn pingel- filmpjes, derhalve is het wel degelijk een geschenk uit de hemel.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als er een KLB meet aan zit te komen moet dat maar in de OP. Doe maar organiseren zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
14:00 Amsterdam Sloterdijk, neem je neven mee
Zullen we hardromacore ook maar gewoon in de OP zetten? Iedereen is welkom hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hey hardromacore, hoe vind je het hier? Wel gezellig meelezen en janken maar niet posten
Is goed manquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind defok braddie zo afstotend dat ik de irl brafdie niet durf te ontmoeten
Daarnaast snap ik nooit zo goed waarom je irl anders zou zijn dan op fok, want dat is een riedeltje dat jij jezelf wijsmaakt omdat je mongool bent
Je moet naar de snackbar of je moet het nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb halverwege wel geskipt hoor. Er zijn rond Hilversum zoveel interessantere wegen.
Overigens, het concept dash-cam moet je niet te letterlijk nemen, Braddie. Ik wil de omgeving zien, niet de helft van je dashboard.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als er een KLB meet aan zit te komen moet dat maar in de OP. Doe maar organiseren zou ik zeggen.
19:15 Rotterdam, Gerrit van de Lindestraat 33quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
14:00 Amsterdam Sloterdijk, neem je neven mee
Lolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Overigens, het concept dash-cam moet je niet te letterlijk nemen, Braddie. Ik wil de omgeving zien, niet de helft van je dashboard.
Ja, zeer significantquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
significant he, lees je dat goed?
Ik baal dat ik te laat ben geboren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:52 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me af wat Etsu hiervan vindt:
NWS / Hitler hield van peopseks
Ik durf niet, wonen allemaal kale gekken daarquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
19:15 Rotterdam, Gerrit van de Lindestraat 33
Neem maar je sportkleding mee
Haha, dat deed hij bij dat 'Ga maar over het fietspad, heheheheh, nee joh'' - filmpje toch een stuk beter.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Overigens, het concept dash-cam moet je niet te letterlijk nemen, Braddie. Ik wil de omgeving zien, niet de helft van je dashboard.
Gezelligquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Zullen we hardromacore ook maar gewoon in de OP zetten? Iedereen is welkom hier.
*dit is positief en constructief bedoeld met als doel om wederzijds begrip te kweken en de SC gezellig en positief voort te kunnen zetten.quote:
Je topics bewijzen het tegendeel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit was niet m`n eigen auto, en moest hem hier ff snel neer plempenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
*dit is positief en constructief bedoeld met als doel om wederzijds begrip te kweken en de SC gezellig en positief voort te kunnen zetten.
Is dat degene die je hebt gepost? Die moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Haha, dat deed hij bij dat 'Ga maar over het fietspad, heheheheh, nee joh'' - filmpje toch een stuk beter.
Met die Vulvaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, dat deed hij bij dat 'Ga maar over het fietspad, heheheheh, nee joh'' - filmpje toch een stuk beter.
Ben jij btje lekker of nietquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dat degene die je hebt gepost? Die moet ik nog kijken.
Je post niet eens mee en niks is aan jou gericht, dat noem ik gewoon stoken aangezien er geen misdrijven worden gepleegd hier.quote:
Maar daar wil jij niet aan meewerken aangezien je ontwijkend antwoord?quote:
Omdat je hier zelf geen enkele last van ondervind, noch dat andere users die hier niet komen daar last van hebben. Het zijn in principe je zaken niet, dus je zal er een andere reden voor hebben en die zou ik erg graag horen. Misschien kan jij straks hier ook wel leuk meeposten.quote:
Picsquote:
Ach buiten zijn dode stuurpunt is het een prima sloep.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man
Die auto heeft hier de bijnaam Kapot, je hoeft er maar op te spugen en hij begint al te roesten man.
Ga er mee door de wasstraat en hij is wel schoner, maar je kan meteen door elk deel naar buiten kijken
Ja en toen heeft hij een 360 gemaakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef Etsu het volgende:
He Braddie, klopt het dat je autoremmen kapot waren en toch een stukje ging rijden 'omdat je toch een handrem' had?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach buiten zijn dode stuurpunt is het een prima sloep.
Shit man.quote:
@HPLC @wch @Chai @hoink @hugecooll @Pharkusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar daar wil jij niet aan meewerken aangezien je ontwijkend antwoord?
Ben je soms bang dat het met autisme lastiger is om je in een SC te mengen? Hier zijn genoeg users die over hun ervaring daarmee kunnen vertellen. Als je wilt kunnen ze je wel een dm sturen.
Aannames zijn voor jouw rekening.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je post niet eens mee en niks is aan jou gericht, dat noem ik gewoon stoken aangezien er geen misdrijven worden gepleegd hier.
Lol.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
@HPLC @wch @Chai @hoink @hugecooll @Pharkus
lekker voor je handrem danquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef Etsu het volgende:
He Braddie, klopt het dat je autoremmen kapot waren en toch een stukje ging rijden 'omdat je toch een handrem' had?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef Etsu het volgende:
Ja dit klopt, problemen met de hydrauliek. En m`n remmen waren niet gelijk weg, kon nog remmen tot dat ik in m`n straat was, maar ik remde wel extra met de handrem.quote:
Vrind, wat doe je nu steeds in de SC? En waarom moet het kapot volgens jou?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:37 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Aannames zijn voor jouw rekening.
Of er al dan geen misdrijven zijn gepleegd is niet aan jou.
wat doe ik nou weer?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
@HPLC @wch @Chai @hoink @hugecooll @Pharkus
Gelukkig is dit Fok!, anders had hij hem anaal kunnen inbrengen zonder glijmiddel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
Hey hardromacore. Ik zag dat je een mening hebt.
Excuses voor de autisme aanname trouwens, maar aangezien dat hier vaker voortkomt en het je wellicht zou kunnen helpen uit je schulp te kruipen (gezien je concreet antwoord geven zo lastig vindt) heb ik het toch maar gevraagd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:37 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Aannames zijn voor jouw rekening.
Of er al dan geen misdrijven zijn gepleegd is niet aan jou.
Moest lachenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je dan vliegtuigje bij elkaar?
Godsamme over triest gesprokenquote:
Braddie eet nogal veel snelle koolhydraten en sport niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:37 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarom? Simpele koolhydraten kunnen prima.
Dat zie je verkeerd.quote:
Nou, zoals je kon zien deed die vrouw sowieso al alles fout.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Shit man.Waarom laat je hem niet gewoon even invoegen, lulhannes.
Er hoeft niets kapot.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vrind, wat doe je nu steeds in de SC? En waarom moet het kapot volgens jou?
Maar moet je dat gedrag gelijk afstraffen, waardoor je alleen verdere vertraging veroorzaakt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:40 schreef MrBradge het volgende:
Door haar gedrag krijg je dus files. Regel op dat kruispunt is eerste die vooraan staat gaat voor, en dat was ik in dit geval, dat die vrouw dan door duwt en ervoor wilt is niet mijn probleem.
Door jouw gedrag krijg je ruzies.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou, zoals je kon zien deed die vrouw sowieso al alles fout.
Ze had namelijk daar bij die drempel constructie moeten blijven staan totdat ze kon zien dat er ruimte was.
Die was er niet, daarom blokkeerde ze de weg. Want ze moest en zou ervoor.
Zoals ook te zien is in het filmpje duwt ze terwijl ik voor haar sta nog even die lompe witte knakenbak door. Dus sorry, die laat ik niet voor.
Door haar gedrag krijg je dus files. Regel op dat kruispunt is eerste die vooraan staat gaat voor, en dat was ik in dit geval, dat die vrouw dan door duwt en ervoor wilt is niet mijn probleem.
Maar waarom nou wel meelezen en niet meeposten?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Er hoeft niets kapot.
Het zal fijn zijn als jullie jezelf een beetje reguleren.
Zo niet dan hop ik lekker langs.
Ik ben voor niemand, wel tegen bepaald gedrag.
Wil jij mod worden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Er hoeft niets kapot.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Er hoeft niets kapot.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Er hoeft niets kapot.
Je kan ook actief proberen te sturen als het je zo nauw aan het hart gaat hoe onbekenden met elkaar overweg gaan in een uithoek van het internet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
Maar waarom nou wel meelezen en niet meeposten?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat is er nou allemaal aan de hand met die hardromacore2.0, het boeit me zo weinig dat ik allemaal niet volg
Hij schijnt lekker te zijn 8/10 pics komen nogquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat is er nou allemaal aan de hand met die hardromacore2.0, het boeit me zo weinig dat ik allemaal niet volg
Daarom.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom moet je deze vraag nog binnen dezelfde minuut herhalen?
Waarom zou ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Je kan ook actief proberen te sturen als het je zo nauw aan het hart gaat hoe onbekenden met elkaar overweg gaan in een uithoek van het internet.
Wow krijg ik concurrentie?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij schijnt lekker te zijn 8/10 pics komen nog
Dan is het een probleem.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Braddie eet nogal veel snelle koolhydraten en sport niet.
Ja pics sturenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:44 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik![]()
Ik kom er vast nog wel op terug, nu andere activiteiten.
oke kijk ernaar uitquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij schijnt lekker te zijn 8/10 pics komen nog
Omdat dit nogal achterbaks is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:44 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Waarom zou ik![]()
Ik kom er vast nog wel op terug, nu andere activiteiten.
Plsquote:
Ik ook, duurt wel langquote:
Ja we hebben een busje gehuurd en gaan op huisbezoek bij roma.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:54 schreef HPLC het volgende:
van stormlooptopic naar topickill in 10 minuten
Haha :$ wees me dankbaar, cashewnoten zijn goddelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:54 schreef Catkiller het volgende:
Chloro ik krijg drie euro van je. Jij begon pas over cashewnoten eten en daarom moest ik ze nu ook kopen van mijzelf.
en pistache noten?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha :$ wees me dankbaar, cashewnoten zijn goddelijk.
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
En waarom onzinnige posts van 10 min geleden wijzigen.
rtquote:
Jij weetquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cashewnoten in Aziatische gerechten
Gisteren gedaan + gebakken uitjes =quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cashewnoten in Aziatische gerechten
Bohhhquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gisteren gedaan + gebakken uitjes =
dat klinkt als ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
En waarom onzinnige posts van 10 min geleden wijzigen.
nou dat klinkt als een matchquote:
o braddie doet dat dus? ik had niet terug gelezen. Nee doe maar niet. ik vind madge niet zoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou dat klinkt als een match
madge en bradge
maar bradge dus welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o braddie doet dat dus? ik had niet terug gelezen. Nee doe maar niet. ik vind madge niet zo
madge made in heavenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o braddie doet dat dus? ik had niet terug gelezen. Nee doe maar niet. ik vind madge niet zo
ik vind admiral anaal wel bij je naam passen, de user an sich niet geheelquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de combi van onze namen is niet leuk. ik wil een fokker waar dat wel leuk bij is
Admiraal Madelief? Madelief Anaal?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind admiral anaal wel bij je naam passen, de user an sich niet geheel
hoe zie je dat voor je? madenaal?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind admiral anaal wel bij je naam passen, de user an sich niet geheel
zoeits, hee nu ik je toch tref hehquote:
Dan ontneem (hihihih neem) Je wel Admiraal anaal van z`n functie he.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
admiraal madeliefff kan ik wel mee leven
Hee ja wel goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoeits, hee nu ik je toch tref heh
Wat vind je van Klaus Wunderlich?
care ik heb er dan een bij gekregenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan ontneem (hihihih neem) Je wel Admiraal anaal van z`n functie he.
ja zeker maar tico tico, la felicidad en asta la vista zijn echt super lekker , slippende hammond allesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hee ja wel goed.
Klaus is een fantastisch organistBeetje kazig.
Tico Ticoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeker maar tico tico, la felicidad en asta la vista zijn echt super lekker , slippende hammond alles
That's the spirit!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
care ik heb er dan een bij gekregen
nog een kazige baasquote:
Nee, dat was oprecht een foutjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:12 schreef Chai het volgende:
Braddie die van plan is om te vertrekken, maar na 10 minuten zijn cya snel gaat wijzigen in cyka, omdat hij nog niet genoeg geFOK!t heeft om zijn forumverslaving te bevredigen.
Die lead soundquote:
heintje davidsquote:
daaaromquote:
Nee manquote:
Sorry madekillerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hou je liever bezig met het vinden van mijn perfecte naammatch
maar ga tico tico oefenen manquote:
dit is kunnenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die kan ik al man(Al dan niet perfect)
volgens mij begint het vanavond weerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer komt nieuwe aflevering eindelijk eens?
Sorry Hansquote:
dit is sofia gekquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze heeft alleen een hekel aan Chloe Bennet, dacht ik.
Ik vraag me af waarom
omdat.... elke keer die gifjes man al een jaar lang van dezelfde persoon .quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze heeft alleen een hekel aan Chloe Bennet, dacht ik.
Ik vraag me af waarom
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat.... elke keer die gifjes man al een jaar lang van dezelfde persoon .
[..]
don't get mad, get even..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
Hij is aan't uploadenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit is kunnen
maar serieus al sje hem kan wil ik wel een keer een filmpje zien
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze speelt niet in zulke troepquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Speelt zij toevallig in you're next?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wist niet dat ze zo'n goeie voorgevel had, welke serie zei je?
aah ok man.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze speelt niet in zulke troep
Die waren er gewoon, maar doordat ze altijd al in de spits reizen is de NS geen piek opgevallen en gaan ze flauw publiceren over dat ze hun wekker niet hebben gezet enz.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heey ops waar zijn al die protesterende studenten in trein dan? He nou?
Beetje zoals Braddie dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Die waren er gewoon, maar doordat ze altijd al in de spits reizen is de NS geen piek opgevallen en gaan ze flauw publiceren over dat ze hun wekker niet hebben gezet enz.
ik haat studentenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Die waren er gewoon, maar doordat ze altijd al in de spits reizen is de NS geen piek opgevallen en gaan ze flauw publiceren over dat ze hun wekker niet hebben gezet enz.
quote:
Klopt, op het eind verlies ik het inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
thanks geen onaardige poging maar ja tegen klaus is het moeilijk strijden natuurlijk... en op het end verlies je hem een beetje maar
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
pfiew ben ik even blij dat ik een cursist ben
ja die loopjes zijn zo funky hoe hij ze speeltquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, op het eind verlies ik het inderdaadDie loopjes zijn tricky man
Maar er is niks tegen Klaus opgewassen
Ja absoluut, alsof het hem geen moeite kostquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die loopjes zijn zo funky hoe hij ze speelt
maar als we het ove0r funky en keys hebben dan is er 1 de baas en dat is Herbie Hancockquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja absoluut, alsof het hem geen moeite kost
Stevie Wonder niet vergetenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar als we het ove0r funky en keys hebben dan is er 1 de baas en dat is Herbie Hancock
zeker maar herbie is koning vind ikquote:
Krijg jeukquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
jammer dat jij daar niet aan bijdraagt
Alsof ik dat regelquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heey ops waar zijn al die protesterende studenten in trein dan? He nou?
Zijn vast wel mensen die zelfmoord hebben gepleegd door aanhoudende jeuk dus jaquote:
gewoon een tr voor alles plaatsenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn vast wel mensen die zelfmoord hebben gepleegd door aanhoudende jeuk dus ja
hey man ik ben blij dat je op mijn vriendenlijstje staat en dat ik je 1x per kwartaal online kan zienquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn vast wel mensen die zelfmoord hebben gepleegd door aanhoudende jeuk dus ja
Die van jou doen ze zeker wat mee, als iets voor een extremist al te ver gaat..quote:
Jij bent extremer dan ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die van jou doen ze zeker wat mee, als iets voor een extremist al te ver gaat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:24 schreef JimmyDean het volgende:
5 maanden was het toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk The Last Kingdom gekeken?
En?quote:
Des te verder het kwam des te beter. Het getouwtrek tussen loyaliteit aan de ene partij of de andere partij geven vond ik al snel een beetje irritant worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
En?
Heb nu 5 gezien, vind het best wel vet. Wel blij dat het qua verhaallijn gelukkig afwijkt van Vikings.
ik kon hem niet eens downloadenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |