quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Er hoeft niets kapot.
Het zal fijn zijn als jullie jezelf een beetje reguleren.
Zo niet dan hop ik lekker langs.
Ik ben voor niemand, wel tegen bepaald gedrag.
Je kan ook actief proberen te sturen als het je zo nauw aan het hart gaat hoe onbekenden met elkaar overweg gaan in een uithoek van het internet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
Maar waarom nou wel meelezen en niet meeposten?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat is er nou allemaal aan de hand met die hardromacore2.0, het boeit me zo weinig dat ik allemaal niet volg
Hij schijnt lekker te zijn 8/10 pics komen nogquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat is er nou allemaal aan de hand met die hardromacore2.0, het boeit me zo weinig dat ik allemaal niet volg
Daarom.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom moet je deze vraag nog binnen dezelfde minuut herhalen?
Waarom zou ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Je kan ook actief proberen te sturen als het je zo nauw aan het hart gaat hoe onbekenden met elkaar overweg gaan in een uithoek van het internet.
Wow krijg ik concurrentie?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij schijnt lekker te zijn 8/10 pics komen nog
Dan is het een probleem.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Braddie eet nogal veel snelle koolhydraten en sport niet.
Ja pics sturenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:44 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik![]()
Ik kom er vast nog wel op terug, nu andere activiteiten.
oke kijk ernaar uitquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij schijnt lekker te zijn 8/10 pics komen nog
Omdat dit nogal achterbaks is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:44 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Waarom zou ik![]()
Ik kom er vast nog wel op terug, nu andere activiteiten.
Plsquote:
Ik ook, duurt wel langquote:
Ja we hebben een busje gehuurd en gaan op huisbezoek bij roma.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:54 schreef HPLC het volgende:
van stormlooptopic naar topickill in 10 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |