Aannames zijn voor jouw rekening.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je post niet eens mee en niks is aan jou gericht, dat noem ik gewoon stoken aangezien er geen misdrijven worden gepleegd hier.
Lol.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
@HPLC @wch @Chai @hoink @hugecooll @Pharkus
lekker voor je handrem danquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef Etsu het volgende:
He Braddie, klopt het dat je autoremmen kapot waren en toch een stukje ging rijden 'omdat je toch een handrem' had?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef Etsu het volgende:
He Braddie, klopt het dat je autoremmen kapot waren en toch een stukje ging rijden 'omdat je toch een handrem' had?
Ja dit klopt, problemen met de hydrauliek. En m`n remmen waren niet gelijk weg, kon nog remmen tot dat ik in m`n straat was, maar ik remde wel extra met de handrem.quote:
Vrind, wat doe je nu steeds in de SC? En waarom moet het kapot volgens jou?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:37 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Aannames zijn voor jouw rekening.
Of er al dan geen misdrijven zijn gepleegd is niet aan jou.
wat doe ik nou weer?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
@HPLC @wch @Chai @hoink @hugecooll @Pharkus
Gelukkig is dit Fok!, anders had hij hem anaal kunnen inbrengen zonder glijmiddel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
Hey hardromacore. Ik zag dat je een mening hebt.
Excuses voor de autisme aanname trouwens, maar aangezien dat hier vaker voortkomt en het je wellicht zou kunnen helpen uit je schulp te kruipen (gezien je concreet antwoord geven zo lastig vindt) heb ik het toch maar gevraagd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:37 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Aannames zijn voor jouw rekening.
Of er al dan geen misdrijven zijn gepleegd is niet aan jou.
Moest lachenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je dan vliegtuigje bij elkaar?
Godsamme over triest gesprokenquote:
Braddie eet nogal veel snelle koolhydraten en sport niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:37 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarom? Simpele koolhydraten kunnen prima.
Dat zie je verkeerd.quote:
Nou, zoals je kon zien deed die vrouw sowieso al alles fout.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Shit man.Waarom laat je hem niet gewoon even invoegen, lulhannes.
Er hoeft niets kapot.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vrind, wat doe je nu steeds in de SC? En waarom moet het kapot volgens jou?
Maar moet je dat gedrag gelijk afstraffen, waardoor je alleen verdere vertraging veroorzaakt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:40 schreef MrBradge het volgende:
Door haar gedrag krijg je dus files. Regel op dat kruispunt is eerste die vooraan staat gaat voor, en dat was ik in dit geval, dat die vrouw dan door duwt en ervoor wilt is niet mijn probleem.
Door jouw gedrag krijg je ruzies.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou, zoals je kon zien deed die vrouw sowieso al alles fout.
Ze had namelijk daar bij die drempel constructie moeten blijven staan totdat ze kon zien dat er ruimte was.
Die was er niet, daarom blokkeerde ze de weg. Want ze moest en zou ervoor.
Zoals ook te zien is in het filmpje duwt ze terwijl ik voor haar sta nog even die lompe witte knakenbak door. Dus sorry, die laat ik niet voor.
Door haar gedrag krijg je dus files. Regel op dat kruispunt is eerste die vooraan staat gaat voor, en dat was ik in dit geval, dat die vrouw dan door duwt en ervoor wilt is niet mijn probleem.
Maar waarom nou wel meelezen en niet meeposten?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Er hoeft niets kapot.
Het zal fijn zijn als jullie jezelf een beetje reguleren.
Zo niet dan hop ik lekker langs.
Ik ben voor niemand, wel tegen bepaald gedrag.
Wil jij mod worden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Er hoeft niets kapot.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Er hoeft niets kapot.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Er hoeft niets kapot.
Je kan ook actief proberen te sturen als het je zo nauw aan het hart gaat hoe onbekenden met elkaar overweg gaan in een uithoek van het internet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
Maar waarom nou wel meelezen en niet meeposten?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat is er nou allemaal aan de hand met die hardromacore2.0, het boeit me zo weinig dat ik allemaal niet volg
Hij schijnt lekker te zijn 8/10 pics komen nogquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat is er nou allemaal aan de hand met die hardromacore2.0, het boeit me zo weinig dat ik allemaal niet volg
Daarom.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom moet je deze vraag nog binnen dezelfde minuut herhalen?
Waarom zou ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Je kan ook actief proberen te sturen als het je zo nauw aan het hart gaat hoe onbekenden met elkaar overweg gaan in een uithoek van het internet.
Wow krijg ik concurrentie?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij schijnt lekker te zijn 8/10 pics komen nog
Dan is het een probleem.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Braddie eet nogal veel snelle koolhydraten en sport niet.
Ja pics sturenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:44 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik![]()
Ik kom er vast nog wel op terug, nu andere activiteiten.
oke kijk ernaar uitquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij schijnt lekker te zijn 8/10 pics komen nog
Omdat dit nogal achterbaks is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:44 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Waarom zou ik![]()
Ik kom er vast nog wel op terug, nu andere activiteiten.
Plsquote:
Ik ook, duurt wel langquote:
Ja we hebben een busje gehuurd en gaan op huisbezoek bij roma.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:54 schreef HPLC het volgende:
van stormlooptopic naar topickill in 10 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |