Echt internetwaardig ja, ik zie dit elke dag in het verkeerd gebeuren en niemand geeft een neukquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende: [..] Dat is dan uit goedheid van jou maar dat betekent niet dat Braddie verkeerd zit. Integendeel, de Duitser in de witte bak moet gewoon wachten tot hij ruimte heeft om over te steken
Ik profileer mij misschien als een mongool op FOK!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paupertje pls, ik ben wel het laatste probleem waar jij je druk om moet maken
tong?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik profileer mij misschien als een mongool op FOK!
Jij profileert je zelf als een chronisch ongesteld katten vrouwtje wat alleen maar negativiteit om zich heen heeft.
PIZZA gvd nu al zin inquote:
Mmmmm lekker. Vertel mij wat je er mee gaat doen? Gaat die stoute kip in de oven, de tajine of toch maar in de pan?quote:
Je bent ook een mongoolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik profileer mij misschien als een mongool op FOK!
Jij profileert je zelf als een chronisch ongesteld katten vrouwtje wat alleen maar negativiteit om zich heen heeft.
Mag ik vragen als ik zo vrij mag zijn om tips te geven?quote:
Nee manquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat moet hij hier nu van zeggen. Het is geen godsgeschenk.
Alleen jammer dat ze geen neus hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen katten dan. Onze Perzen zijn geweldig
Dat is wat mensen denken ja, maar dat ben ik nietquote:
Met ham, salami, champignons en paprikaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat voor soort pizza? Wat voor macro's? Beetje vlees erop lekker mmm
Lolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wat mensen denken ja, maar dat ben ik niet
Maar niemand van KLB komt ooit op meets, dus ze zullen mij ook nooit ontmoeten en dan hun mening bijstellen, is natuurlijk geen probleem, maar er is een significant verschil tussen Braddie op FOK! En Braddie IRL.
Is idd wel lastig met schoonmaken, maar ze zitten gelukkig gewoon stil. Wel lief hoor, saampjes Billions en Vikings kijken en dan even kip met snijboontjes etenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze geen neus hebben.
Vind er geen bal aan, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgende OP nieuwe kansen. Misschein dat Frass een ander kiest nu.
you don't sayquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind er geen bal aan, eerlijk gezegd.
Je gaat verliezen vrind.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind er geen bal aan, eerlijk gezegd.
Mijn katten leggen drollen die nog slimmer zijn dan braddiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt kattenmens
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar niemand van KLB komt ooit op meets, dus ze zullen mij ook nooit ontmoeten en dan hun mening bijstellen, is natuurlijk geen probleem, maar er is een significant verschil tussen Braddie op FOK! En Braddie IRL.
Chloroform is wel echt chloroform, dat is ook de reden dat ze van meets afziet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als er een KLB meet aan zit te komen moet dat maar in de OP. Doe maar organiseren zou ik zeggen.quote:
Kom hier eens posten, pseudo-mod.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Lees die SC maar weer eens door.
Grgr
Nou, dat dat filmpje 47 keer bekeken, wat 10 keer zo veel is als de rest van zijn pingel- filmpjes, derhalve is het wel degelijk een geschenk uit de hemel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat moet hij hier nu van zeggen. Het is geen godsgeschenk.
Nee vandaag is het pizzadag alle pizza's 7 euroquote:
ik vind defok braddie zo afstotend dat ik de irl brafdie niet durf te ontmoetenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
14:00 Amsterdam Sloterdijk, neem je neven meequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Lees die SC maar weer eens door.
Grgr
Heb halverwege wel geskipt hoor. Er zijn rond Hilversum zoveel interessantere wegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Nou, dat dat filmpje 47 keer bekeken, wat 10 keer zo veel is als de rest van zijn pingel- filmpjes, derhalve is het wel degelijk een geschenk uit de hemel.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als er een KLB meet aan zit te komen moet dat maar in de OP. Doe maar organiseren zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
14:00 Amsterdam Sloterdijk, neem je neven mee
Zullen we hardromacore ook maar gewoon in de OP zetten? Iedereen is welkom hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hey hardromacore, hoe vind je het hier? Wel gezellig meelezen en janken maar niet posten
Is goed manquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind defok braddie zo afstotend dat ik de irl brafdie niet durf te ontmoeten
Daarnaast snap ik nooit zo goed waarom je irl anders zou zijn dan op fok, want dat is een riedeltje dat jij jezelf wijsmaakt omdat je mongool bent
Je moet naar de snackbar of je moet het nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb halverwege wel geskipt hoor. Er zijn rond Hilversum zoveel interessantere wegen.
Overigens, het concept dash-cam moet je niet te letterlijk nemen, Braddie. Ik wil de omgeving zien, niet de helft van je dashboard.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als er een KLB meet aan zit te komen moet dat maar in de OP. Doe maar organiseren zou ik zeggen.
19:15 Rotterdam, Gerrit van de Lindestraat 33quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
14:00 Amsterdam Sloterdijk, neem je neven mee
Lolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Overigens, het concept dash-cam moet je niet te letterlijk nemen, Braddie. Ik wil de omgeving zien, niet de helft van je dashboard.
Ja, zeer significantquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
significant he, lees je dat goed?
Ik baal dat ik te laat ben geboren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:52 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me af wat Etsu hiervan vindt:
NWS / Hitler hield van peopseks
Ik durf niet, wonen allemaal kale gekken daarquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
19:15 Rotterdam, Gerrit van de Lindestraat 33
Neem maar je sportkleding mee
Haha, dat deed hij bij dat 'Ga maar over het fietspad, heheheheh, nee joh'' - filmpje toch een stuk beter.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Overigens, het concept dash-cam moet je niet te letterlijk nemen, Braddie. Ik wil de omgeving zien, niet de helft van je dashboard.
Gezelligquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Zullen we hardromacore ook maar gewoon in de OP zetten? Iedereen is welkom hier.
*dit is positief en constructief bedoeld met als doel om wederzijds begrip te kweken en de SC gezellig en positief voort te kunnen zetten.quote:
Je topics bewijzen het tegendeel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit was niet m`n eigen auto, en moest hem hier ff snel neer plempenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
*dit is positief en constructief bedoeld met als doel om wederzijds begrip te kweken en de SC gezellig en positief voort te kunnen zetten.
Is dat degene die je hebt gepost? Die moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Haha, dat deed hij bij dat 'Ga maar over het fietspad, heheheheh, nee joh'' - filmpje toch een stuk beter.
Met die Vulvaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, dat deed hij bij dat 'Ga maar over het fietspad, heheheheh, nee joh'' - filmpje toch een stuk beter.
Ben jij btje lekker of nietquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dat degene die je hebt gepost? Die moet ik nog kijken.
Je post niet eens mee en niks is aan jou gericht, dat noem ik gewoon stoken aangezien er geen misdrijven worden gepleegd hier.quote:
Maar daar wil jij niet aan meewerken aangezien je ontwijkend antwoord?quote:
Omdat je hier zelf geen enkele last van ondervind, noch dat andere users die hier niet komen daar last van hebben. Het zijn in principe je zaken niet, dus je zal er een andere reden voor hebben en die zou ik erg graag horen. Misschien kan jij straks hier ook wel leuk meeposten.quote:
Picsquote:
Ach buiten zijn dode stuurpunt is het een prima sloep.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man
Die auto heeft hier de bijnaam Kapot, je hoeft er maar op te spugen en hij begint al te roesten man.
Ga er mee door de wasstraat en hij is wel schoner, maar je kan meteen door elk deel naar buiten kijken
Ja en toen heeft hij een 360 gemaakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef Etsu het volgende:
He Braddie, klopt het dat je autoremmen kapot waren en toch een stukje ging rijden 'omdat je toch een handrem' had?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach buiten zijn dode stuurpunt is het een prima sloep.
Shit man.quote:
@HPLC @wch @Chai @hoink @hugecooll @Pharkusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar daar wil jij niet aan meewerken aangezien je ontwijkend antwoord?
Ben je soms bang dat het met autisme lastiger is om je in een SC te mengen? Hier zijn genoeg users die over hun ervaring daarmee kunnen vertellen. Als je wilt kunnen ze je wel een dm sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |