Kom hier eens posten, pseudo-mod.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Lees die SC maar weer eens door.
Grgr
Nou, dat dat filmpje 47 keer bekeken, wat 10 keer zo veel is als de rest van zijn pingel- filmpjes, derhalve is het wel degelijk een geschenk uit de hemel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat moet hij hier nu van zeggen. Het is geen godsgeschenk.
Nee vandaag is het pizzadag alle pizza's 7 euroquote:
ik vind defok braddie zo afstotend dat ik de irl brafdie niet durf te ontmoetenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wat mensen denken ja, maar dat ben ik niet
Maar niemand van KLB komt ooit op meets, dus ze zullen mij ook nooit ontmoeten en dan hun mening bijstellen, is natuurlijk geen probleem, maar er is een significant verschil tussen Braddie op FOK! En Braddie IRL.
14:00 Amsterdam Sloterdijk, neem je neven meequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Lees die SC maar weer eens door.
Grgr
Heb halverwege wel geskipt hoor. Er zijn rond Hilversum zoveel interessantere wegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Nou, dat dat filmpje 47 keer bekeken, wat 10 keer zo veel is als de rest van zijn pingel- filmpjes, derhalve is het wel degelijk een geschenk uit de hemel.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als er een KLB meet aan zit te komen moet dat maar in de OP. Doe maar organiseren zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
14:00 Amsterdam Sloterdijk, neem je neven mee
Zullen we hardromacore ook maar gewoon in de OP zetten? Iedereen is welkom hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hey hardromacore, hoe vind je het hier? Wel gezellig meelezen en janken maar niet posten
Is goed manquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind defok braddie zo afstotend dat ik de irl brafdie niet durf te ontmoeten
Daarnaast snap ik nooit zo goed waarom je irl anders zou zijn dan op fok, want dat is een riedeltje dat jij jezelf wijsmaakt omdat je mongool bent
Je moet naar de snackbar of je moet het nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb halverwege wel geskipt hoor. Er zijn rond Hilversum zoveel interessantere wegen.
Overigens, het concept dash-cam moet je niet te letterlijk nemen, Braddie. Ik wil de omgeving zien, niet de helft van je dashboard.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als er een KLB meet aan zit te komen moet dat maar in de OP. Doe maar organiseren zou ik zeggen.
19:15 Rotterdam, Gerrit van de Lindestraat 33quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
14:00 Amsterdam Sloterdijk, neem je neven mee
Lolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Overigens, het concept dash-cam moet je niet te letterlijk nemen, Braddie. Ik wil de omgeving zien, niet de helft van je dashboard.
Ja, zeer significantquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
significant he, lees je dat goed?
Ik baal dat ik te laat ben geboren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:52 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me af wat Etsu hiervan vindt:
NWS / Hitler hield van peopseks
Ik durf niet, wonen allemaal kale gekken daarquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
19:15 Rotterdam, Gerrit van de Lindestraat 33
Neem maar je sportkleding mee
Haha, dat deed hij bij dat 'Ga maar over het fietspad, heheheheh, nee joh'' - filmpje toch een stuk beter.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Overigens, het concept dash-cam moet je niet te letterlijk nemen, Braddie. Ik wil de omgeving zien, niet de helft van je dashboard.
Gezelligquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Zullen we hardromacore ook maar gewoon in de OP zetten? Iedereen is welkom hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |