Nee manquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat moet hij hier nu van zeggen. Het is geen godsgeschenk.
Alleen jammer dat ze geen neus hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen katten dan. Onze Perzen zijn geweldig
Dat is wat mensen denken ja, maar dat ben ik nietquote:
Met ham, salami, champignons en paprikaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat voor soort pizza? Wat voor macro's? Beetje vlees erop lekker mmm
Lolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wat mensen denken ja, maar dat ben ik niet
Maar niemand van KLB komt ooit op meets, dus ze zullen mij ook nooit ontmoeten en dan hun mening bijstellen, is natuurlijk geen probleem, maar er is een significant verschil tussen Braddie op FOK! En Braddie IRL.
Is idd wel lastig met schoonmaken, maar ze zitten gelukkig gewoon stil. Wel lief hoor, saampjes Billions en Vikings kijken en dan even kip met snijboontjes etenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze geen neus hebben.
Vind er geen bal aan, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgende OP nieuwe kansen. Misschein dat Frass een ander kiest nu.
you don't sayquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind er geen bal aan, eerlijk gezegd.
Je gaat verliezen vrind.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind er geen bal aan, eerlijk gezegd.
Mijn katten leggen drollen die nog slimmer zijn dan braddiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt kattenmens
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar niemand van KLB komt ooit op meets, dus ze zullen mij ook nooit ontmoeten en dan hun mening bijstellen, is natuurlijk geen probleem, maar er is een significant verschil tussen Braddie op FOK! En Braddie IRL.
Chloroform is wel echt chloroform, dat is ook de reden dat ze van meets afziet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |