*dit is positief en constructief bedoeld met als doel om wederzijds begrip te kweken en de SC gezellig en positief voort te kunnen zetten.quote:
Je topics bewijzen het tegendeel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wat mensen denken ja, maar dat ben ik niet
Maar niemand van KLB komt ooit op meets, dus ze zullen mij ook nooit ontmoeten en dan hun mening bijstellen, is natuurlijk geen probleem, maar er is een significant verschil tussen Braddie op FOK! En Braddie IRL.
Dit was niet m`n eigen auto, en moest hem hier ff snel neer plempenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Overigens, het concept dash-cam moet je niet te letterlijk nemen, Braddie. Ik wil de omgeving zien, niet de helft van je dashboard.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
*dit is positief en constructief bedoeld met als doel om wederzijds begrip te kweken en de SC gezellig en positief voort te kunnen zetten.
Is dat degene die je hebt gepost? Die moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Haha, dat deed hij bij dat 'Ga maar over het fietspad, heheheheh, nee joh'' - filmpje toch een stuk beter.
Met die Vulvaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, dat deed hij bij dat 'Ga maar over het fietspad, heheheheh, nee joh'' - filmpje toch een stuk beter.
Ben jij btje lekker of nietquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dat degene die je hebt gepost? Die moet ik nog kijken.
Je post niet eens mee en niks is aan jou gericht, dat noem ik gewoon stoken aangezien er geen misdrijven worden gepleegd hier.quote:
Maar daar wil jij niet aan meewerken aangezien je ontwijkend antwoord?quote:
Omdat je hier zelf geen enkele last van ondervind, noch dat andere users die hier niet komen daar last van hebben. Het zijn in principe je zaken niet, dus je zal er een andere reden voor hebben en die zou ik erg graag horen. Misschien kan jij straks hier ook wel leuk meeposten.quote:
Picsquote:
Ach buiten zijn dode stuurpunt is het een prima sloep.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man
Die auto heeft hier de bijnaam Kapot, je hoeft er maar op te spugen en hij begint al te roesten man.
Ga er mee door de wasstraat en hij is wel schoner, maar je kan meteen door elk deel naar buiten kijken
Ja en toen heeft hij een 360 gemaakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef Etsu het volgende:
He Braddie, klopt het dat je autoremmen kapot waren en toch een stukje ging rijden 'omdat je toch een handrem' had?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach buiten zijn dode stuurpunt is het een prima sloep.
Shit man.quote:
@HPLC @wch @Chai @hoink @hugecooll @Pharkusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar daar wil jij niet aan meewerken aangezien je ontwijkend antwoord?
Ben je soms bang dat het met autisme lastiger is om je in een SC te mengen? Hier zijn genoeg users die over hun ervaring daarmee kunnen vertellen. Als je wilt kunnen ze je wel een dm sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |