madge made in heavenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o braddie doet dat dus? ik had niet terug gelezen. Nee doe maar niet. ik vind madge niet zo
ik vind admiral anaal wel bij je naam passen, de user an sich niet geheelquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de combi van onze namen is niet leuk. ik wil een fokker waar dat wel leuk bij is
Admiraal Madelief? Madelief Anaal?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind admiral anaal wel bij je naam passen, de user an sich niet geheel
hoe zie je dat voor je? madenaal?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind admiral anaal wel bij je naam passen, de user an sich niet geheel
zoeits, hee nu ik je toch tref hehquote:
Dan ontneem (hihihih neem) Je wel Admiraal anaal van z`n functie he.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
admiraal madeliefff kan ik wel mee leven
Hee ja wel goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoeits, hee nu ik je toch tref heh
Wat vind je van Klaus Wunderlich?
care ik heb er dan een bij gekregenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan ontneem (hihihih neem) Je wel Admiraal anaal van z`n functie he.
ja zeker maar tico tico, la felicidad en asta la vista zijn echt super lekker , slippende hammond allesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hee ja wel goed.
Klaus is een fantastisch organistBeetje kazig.
Tico Ticoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeker maar tico tico, la felicidad en asta la vista zijn echt super lekker , slippende hammond alles
That's the spirit!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
care ik heb er dan een bij gekregen
nog een kazige baasquote:
Nee, dat was oprecht een foutjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:12 schreef Chai het volgende:
Braddie die van plan is om te vertrekken, maar na 10 minuten zijn cya snel gaat wijzigen in cyka, omdat hij nog niet genoeg geFOK!t heeft om zijn forumverslaving te bevredigen.
Die lead soundquote:
heintje davidsquote:
daaaromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |