aah ok man.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze speelt niet in zulke troep
Die waren er gewoon, maar doordat ze altijd al in de spits reizen is de NS geen piek opgevallen en gaan ze flauw publiceren over dat ze hun wekker niet hebben gezet enz.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heey ops waar zijn al die protesterende studenten in trein dan? He nou?
Beetje zoals Braddie dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Die waren er gewoon, maar doordat ze altijd al in de spits reizen is de NS geen piek opgevallen en gaan ze flauw publiceren over dat ze hun wekker niet hebben gezet enz.
ik haat studentenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Die waren er gewoon, maar doordat ze altijd al in de spits reizen is de NS geen piek opgevallen en gaan ze flauw publiceren over dat ze hun wekker niet hebben gezet enz.
quote:
Klopt, op het eind verlies ik het inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
thanks geen onaardige poging maar ja tegen klaus is het moeilijk strijden natuurlijk... en op het end verlies je hem een beetje maar
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
pfiew ben ik even blij dat ik een cursist ben
ja die loopjes zijn zo funky hoe hij ze speeltquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, op het eind verlies ik het inderdaadDie loopjes zijn tricky man
Maar er is niks tegen Klaus opgewassen
Ja absoluut, alsof het hem geen moeite kostquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die loopjes zijn zo funky hoe hij ze speelt
maar als we het ove0r funky en keys hebben dan is er 1 de baas en dat is Herbie Hancockquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja absoluut, alsof het hem geen moeite kost
Stevie Wonder niet vergetenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar als we het ove0r funky en keys hebben dan is er 1 de baas en dat is Herbie Hancock
zeker maar herbie is koning vind ikquote:
Krijg jeukquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
jammer dat jij daar niet aan bijdraagt
Alsof ik dat regelquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heey ops waar zijn al die protesterende studenten in trein dan? He nou?
Zijn vast wel mensen die zelfmoord hebben gepleegd door aanhoudende jeuk dus jaquote:
gewoon een tr voor alles plaatsenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn vast wel mensen die zelfmoord hebben gepleegd door aanhoudende jeuk dus ja
hey man ik ben blij dat je op mijn vriendenlijstje staat en dat ik je 1x per kwartaal online kan zienquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn vast wel mensen die zelfmoord hebben gepleegd door aanhoudende jeuk dus ja
Die van jou doen ze zeker wat mee, als iets voor een extremist al te ver gaat..quote:
Jij bent extremer dan ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die van jou doen ze zeker wat mee, als iets voor een extremist al te ver gaat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:24 schreef JimmyDean het volgende:
5 maanden was het toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk The Last Kingdom gekeken?
En?quote:
Des te verder het kwam des te beter. Het getouwtrek tussen loyaliteit aan de ene partij of de andere partij geven vond ik al snel een beetje irritant worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
En?
Heb nu 5 gezien, vind het best wel vet. Wel blij dat het qua verhaallijn gelukkig afwijkt van Vikings.
ik kon hem niet eens downloadenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |