quote:Zakenman Koen Everink dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven
Zakenman Koen Everink is vrijdagochtend dood aangetroffen in zijn huis in Bilthoven. De advocaat van Everink heeft dat bevestigd. De politie vermoedt een misdrijf en is een onderzoek gestart. De dode is gevonden aan de Hoflaan, zo schrijft RTV Utrecht.
Koen Everink kwam in 2012 in het nieuws nadat hij op Sensation White werd mishandeld door kickbokser Badr Hari, die daar een gevangenisstraf voor kreeg.
Verdachte omstandigheden
"We kregen melding dat er iets was bij het huis in Bilthoven", aldus een woordvoerster van de politie. "Toen agenten het huis binnengingen, werd een overleden persoon aangetroffen. Er was sprake van verdachte omstandigheden, dus er is direct een onderzoek ingesteld."
De politie heeft een Porsche die in de straat stond meegenomen voor onderzoek. Volgens de politie gaat het onderzoek nog geruime tijd duren.
Bronquote:Ontreddering in Bilthoven
door Jessica Bode en Chris Ververs
Bilthoven - Uren na de vondst van het levenloze lichaam van zakenman Koen Everink is het nog steeds onmogelijk om ook maar een beetje in de buurt te komen van zijn kapitale woning in Bilthoven.
De straat is met rood-witte politielinten volledig afgezet. Een omwonende staat vertwijfeld voor de afzetting. ,,Koen is dood..", stamelt hij ontredderd.
Natte sneeuw dwarrelt uit de loodgrijze lucht terwijl buurtbewoners bij elkaar schuilen onder paraplu's. ,,Zijn dochtertje werd met betraand gezicht uit de woning gedragen”, rilt een buurvrouw. ,,Het zou vreselijk zijn als dat kleine meisje hem heeft aangetroffen."
De dood van de succesvol zakenman die landelijk bekend werd als slachtoffer van kickbokser Badr Hari leidt direct tot veel speculaties in de chique Bilthovense wijk. ,,Ik stond in december nog met hem op het hockeyveld, toen gaf hij wel aan bedreigd te worden”, stelt een omstander.
Beveiligers werden door de buren nooit in de straat gespot. Wel kreeg Everink in het openbare leven vaak uit Marokkaanse hoek vervelende opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd. ,,Koen zei dan altijd tegen die jongens: dit willen jullie ook niet, als ik de politie bel zijn ze er binnen twee minuten.”
Naast politieauto's en busjes van de forensische opsporing trekt de woning ook bekijks van bekenden van Koen en ramptoeristen die willen weten wat er hand is. Sommige buurtbewoners spreken van een ordinaire roofmoord. De politie laat nog niets los zolang het onderzoek loopt.
Zoals jij het omschrijft zo was "Eliza was here" zeker, nu keek ik ff op hun site en snap nu ook de reactie van Geralt. Het lijkt nu inderdaad een gewone boekingssite. Vroeger was heel anders, bijzondere locaties en dorpjes.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:21 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Vreemd.
"Hij wil een vakantie inclusief alle hapjes, drankjes en uitstapjes. En hij is bereid daar ietsje meer voor te betalen.”
Dat wilden wij dus juist niet. En dat bieden ze dus ook niet. Maar bijv. wel mooie chique woningen met privé zwembad in het binnenland van Kreta.
Neemt niet weg dat het nog steeds allemaal alleen maar logies of logies+ontbijt is.... geen "all inclusive" vakanties die betekenen dat je je om 11.30 uur al klem kunt zuipen aan de gratis binnenlands gedestilleerde bagger.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zoals jij het omschrijft zo was "Eliza was here" zeker, nu keek ik ff op hun site en snap nu ook de reactie van Geralt. Het lijkt nu inderdaad een gewone boekingssite. Vroeger was heel anders, bijzondere locaties en dorpjes.
Hij stuurde me naar Ibiza toen de invasie daar nog niet was gearriveerd... Nu zou ik er nog niet gratis naar toe willen.
Misschien is er wat veranderd tijdens/na 2012?
Dat zeg ik toch nergens?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het nog steeds allemaal alleen maar logies of logies+ontbijt is.... geen "all inclusive" vakanties die betekenen dat je je om 11.30 uur al klem kunt zuipen aan de gratis binnenlands gedestilleerde bagger.
Nee, het is een complete vakantie waar alles geregeld is, behalve eten en drinken.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het nog steeds allemaal alleen maar logies of logies+ontbijt is.... geen "all inclusive" vakanties die betekenen dat je je om 11.30 uur al klem kunt zuipen aan de gratis binnenlands gedestilleerde bagger.
En niet in een of andere ARKE-flat 10 meter van het strand.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging juist om gebrek aan data, de Funda eigenaar von dat Funda voor iedereen open moest zijn, en niet alleen voor NVM makelaars, maar goed offtopic.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Iemand moet die data aangeven. Dat is raar.
klopt ja - Koen zocht zelf unieke locaties uit zoals deze :quote:Op zondag 6 maart 2016 21:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zoals jij het omschrijft zo was "Eliza was here" zeker, nu keek ik ff op hun site en snap nu ook de reactie van Geralt. Het lijkt nu inderdaad een gewone boekingssite. Vroeger was heel anders, bijzondere locaties en dorpjes.
Hij stuurde me naar Ibiza toen de invasie daar nog niet was gearriveerd... Nu zou ik er nog niet gratis naar toe willen.
Misschien is er wat veranderd tijdens/na 2012?
Als ik de site zo bekijk dan is dat nog steeds zo...quote:Op zondag 6 maart 2016 21:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, het is een complete vakantie waar alles geregeld is, behalve eten en drinken.
Dus incl. Vliegen, huurauto, verzekering en kleinschalige (of Naja, was tot een paar jaar geleden) accomodaties op wat afgelegenere plekjes. Ik vind/vond het wel een tof concept.
Nou, inderdaad. Hoeveel hoeren hij geneukt heeft is net zo relevant.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef bleiblei het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat gekonkel over zijn persoon in de context van hoe hij aan zijn geld komt en wat voor kutbedrijf Eliza wel niet is. Wat is dat voor een raar soort jaloezie/ ongefundeerd geroddel/ nieuwszucht?
Ja, d'r wordt hier flinke poging gedaan om iets te zoeken om maar te kunnen zeggen:quote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef bleiblei het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat gekonkel over zijn persoon in de context van hoe hij aan zijn geld komt en wat voor kutbedrijf Eliza wel niet is. Wat is dat voor een raar soort jaloezie/ ongefundeerd geroddel/ nieuwszucht?
Ah kijk, paar maanden geleden toen we in Spanje zaten ook, maar deze en gene lieten overkomen alsof dat ineens niet meer wasquote:Op zondag 6 maart 2016 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik de site zo bekijk dan is dat nog steeds zo...
Voor sommigen betekent "All in" nou eenmaal dat je je de hele dag kunt klemzuipen en vol kunt stouwen met inferieure rotzooi, en dat soort reisjes kosten over het algemeen niet heel veel idd.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah kijk, paar maanden geleden toen we in Spanje zaten ook, maar deze en gene lieten overkomen alsof dat ineens niet meer was.
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, d'r wordt hier flinke poging gedaan om iets te zoeken om maar te kunnen zeggen:
Zie je wel, eigen schuld...
Maar er wordt nog geen deuk in een pakje boter geslagen, en linken/bronnen geven juist een beeld van een hardwerkende ondernemer en een lieve vader.
Ben daarom ook erg benieuwd naar een onderbouwing met feiten dat Koen Everink in de foute handel/hoek zat..
Had jij het reisadvies van een zwetende Koen in joggingbroek aangenomen?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:12 schreef APK het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Hij verkocht vroeger schilderijen aan de deur alsof hij ze zelf gemaakt had, foei zeg.
En hij deed zich op zijn reissite voor als een hippie-achtige dame die heel europa bereisde om de mooiste plekjes te vinden waar je nog een beetje rust kunt vinden.
Very naughty!
Dat laatste wel trouwens, denk je 'Eliza's' beschrijving van een idyllisch plekje te lezen (vrijwel alle beschrijvingen zijn in de ik-vorm) bleek Everdink zwetend in een joggingbroek achter de laptop te zitten
De verkoper bepaald. Lijkt mij.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het ging juist om gebrek aan data, de Funda eigenaar von dat Funda voor iedereen open moest zijn, en niet alleen voor NVM makelaars, maar goed offtopic.
http://www.misdaadjournalist.nl/quote:“Zijn er (in)braak sporen? Alleen de politie weet dit.
Waarom is de auto meegenomen voor sporenonderzoek?
Ding is niet gestolen geweest, dus zou men er rekening mee houden dat het slachtoffer en dader gezamenlijk in het voertuig aanwezig waren geweest?
Waarom is het kind niet wakker geworden? Als het slachtoffer overlopen was geweest (betrapte inbreker, roofoverval),heeft hij minimaal even de tijd gehad hard te schreeuwen.
Iets zegt me dat dader en slachtoffer bekend met elkaar waren.
Genoeg gespeculeerd. We wachten af tot er meer bekend is.”
Aldus onze altijd scherpe ‘Joop’.
Dat zijn best wat inbraken in Bilthoven-Zuid in de afgelopen 3 maanden...quote:Zie update politie.nl: Everink werd in de nacht van donderdag op vrijdag om het leven gebracht.
– De auto meenemen voor sporenonderzoek lijkt me logisch. Ook om te weten waar Everink voor de moord is geweest aan de hand van het navigatiesysteem.
– Als Everink wakker is geworden omdat hij meende iets te horen kan hij eerst zelf op onderzoek zijn uitgegaan. De keuken waar hij is gevonden lijkt aan de achtertuin te zijn gesitueerd. Een geliefde toegang voor inbrekers.
– De vraag is of Everink de aanval heeft zien aankomen. Ik denk van niet. Hij had tenslotte een directe lijn met de politie om alarm te kunnen slaan bij calamiteiten en heeft daar geen gebruik (meer) van kunnen maken.
– Dat dader(s) en slachtoffer met elkaar bekend waren lijkt onwaarschijnlijk. Bekenden wisten dat er een directe lijn met de politie was en dat er om het huis beveiligingscamera ’s hingen.
– De laatste 10 weken zijn er in het postcodegebied van Everink 5 inbraken en 3 pogingen daartoe geweest:
26-02-2016 Poging tot inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
16-02-2016 Poging tot inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
23-01-2016 Inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
05-01-2016 Inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
22-12-2015 Inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
22-12-2015 Poging tot inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
15-12-2015 Inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
13-12-2015 Inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
daar staat dit tussen :quote:Op zondag 6 maart 2016 22:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://www.misdaadjournalist.nl/
en van de reactie's daar:
[..]
Dat zijn best wat inbraken in Bilthoven-Zuid in de afgelopen 3 maanden...
Vaak is dat een afspraak met de politie, een keer telefoon laten overgaan en ze staan direct op de stoep. Doen ze ook bij stalkingszaken.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:38 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
daar staat dit tussen :
Hij had tenslotte een directe lijn met de politie om alarm te kunnen slaan bij calamiteiten
is dat een noodnummer ?
Bij die data zitten 5 dinsdagen: 15 en 22 december, 5 januari en 16 februari.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
nou direct op de stoepquote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vaak is dat een afspraak met de politie, een keer telefoon laten overgaan en ze staan direct op de stoep. Doen ze ook bij stalkingszaken.
Je krijgt dan een speciaal telefoonnummer wat je moet bellen, tenminste ik toen wel.
Dat is gewoon een alarm centrale. Zeer waarschijnlijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:38 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
daar staat dit tussen :
Hij had tenslotte een directe lijn met de politie om alarm te kunnen slaan bij calamiteiten
is dat een noodnummer ?
Wel eens 112 moeten bellen? Duurt soms best lang, zeker in nood.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is gewoon een alarm centrale. Zeer waarschijnlijk.
Ja. Men komt soms zelfs nietquote:Op zondag 6 maart 2016 22:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wel eens 112 moeten bellen? Duurt soms best lang, zeker in nood.
Is een nummer, als dat gaat komt men direct zonder vragen, vaak kan dat dan helemaal niet.
Je hebt namelijk geen tijd om de situatie nog even uit te leggen.
Laatste twee waren pogingen tot braak, niet gelukt dus.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij die data zitten 5 dinsdagen: 15 en 22 december, 5 januari en 16 februari.
Verder een zondag, een zaterdag en een vrijdag.
Als zij tijd hebben.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:50 schreef hondjes het volgende:
Als je op de noodknop drukt van je alarm-installatie heb je gelijk bereik met de politie via je security-bedrijf.
Je hebt ook twee codewoorden, die alleen jij en het bedrijf kent.Als je het codewoord zegt, weet het bedrijf precies wat er aan de hand is, blijft via het kastje online en stuurt onmiddelijk de politie.
Gezien er pas alarm geslagen is nadat zijn dochtertje hem 's morgens vond, en ze onderzoek doen naar een misdrijf in de nacht van 3 op 4 maart verwacht ik niet dat hij zelf nog op een noodknop gedrukt heeft.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:50 schreef hondjes het volgende:
Als je op de noodknop drukt van je alarm-installatie heb je gelijk bereik met de politie via je security-bedrijf.
Je hebt ook twee codewoorden, die alleen jij en het bedrijf kent.Als je het codewoord zegt, weet het bedrijf precies wat er aan de hand is, blijft via het kastje online en stuurt onmiddelijk de politie.
Hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nou direct op de stoep
Bilthoven heeft geen politie meer
die moeten uit Zeist komen
Maandag t/m vrijdag van 09.00 uur – 16.30 uur. Zaterdag en zondag is het bureau gesloten.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Politie De Bilt is in januari 2016 verhuisd naar het gemeentehuis in Bilthoven.
Toch heb ik niet het gevoel dat het doel was om spullen mee te nemen uit het huis.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Hoe kom je aan dat gevoel?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:04 schreef Physsic het volgende:
[..]
Toch heb ik niet het gevoel dat het doel was om spullen mee te nemen uit het huis.
Dat is zo'n beetje ieder politiebureau..quote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Maandag t/m vrijdag van 09.00 uur – 16.30 uur. Zaterdag en zondag is het bureau gesloten.
Wat natuurlijk niet betekent dat er niemand is.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Maandag t/m vrijdag van 09.00 uur – 16.30 uur. Zaterdag en zondag is het bureau gesloten.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)woning-Everink.dhtmlquote:Koen Everink had geen bewakingscamera's in zijn woning. Hij waande zich volkomen veilig in zijn Bilthovense villa, zeggen intimi. De politie moet het dus doen zonder beelden van de moord en tast nog volledig in het duister over de toedracht.
De halfvrijstaande villa van Koen Everink aan de Hoflaan in Bilthoven is het hele weekend afgeschermd met zwarte hekken. Een rechercheteam is druk bezig met het verzamelen van sporen. Een politiehelikopter cirkelt zaterdagmorgen boven de buurt om foto's te maken van de omgeving. Buurtbewoners worden verhoord of zij iets verdachts hebben gezien.
In de middag kammen twee rechercheurs de straat uit met een politiehond. De Utrechtse politie tast nog in het duister over de toedracht van de moord op de 42-jarige zakenman Koen Everink. ,,We weten echt nog niet wat de aanleiding is geweest," geeft politiewoordvoerder Leonie Bosselaar toe.
Braakschade
Reden waarom alle scenario's nog openstaan. In het belang van het onderzoek houdt de politie de kaarten stijf tegen de borst. Ze wil niet zeggen of er braakschade aan de woning is, wat zou kunnen duiden op een inbraak. Evenmin wil de politie kwijt of er iets mist in de woning, of hoe Everink om het leven is gebracht. Er zijn geen camerabeelden van de moord. Vrienden van Everink bevestigen dat er geen camera's waren. ,,Koen had helemaal geen angst. Zijn deur stond altijd open. Dat er geen camera's hangen, geeft aan dat hij zich thuis veilig voelde. Ja, er hebben wel eens Marokkaantjes voor de deur gestaan die vonden dat hij de carrière van Badr Hari had kapotgemaakt. Dat vond hij vervelend, maar zag hij niet als een echte bedreiging."
Verbrijzeld
Zijn huis aan de Hoflaan in Bilthoven stond in de verkoop. Foto's van de makelaar tonen een smaakvolle, door een architect ingerichte villa, met veel zwart, hout en natuursteen. In de woonkamer hangt een portret van zijn 6-jarige dochter, die de eerste was die haar vader dood aantrof. Bij voetbalvereniging Kampong in Utrecht werd zaterdagmiddag een minuut stilte gehouden. Voordat zijn enkel werd verbrijzeld, speelde Everink in het veteranenteam
dit politiebureau heeft geen voordeurquote:Op zondag 6 maart 2016 23:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje ieder politiebureau..
Ja, Politiebureau Zeist bijvoorbeeld:quote:Op zondag 6 maart 2016 23:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje ieder politiebureau..
Wat verder niets zegt over het rondrijden en kijken.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Politiebureau Zeist bijvoorbeeld:
Maandag tot en met zaterdag van 09.00 uur tot 17.30 uur. Aangiften kunnen op afspraak worden opgenomen.
En wat heeft dat er precies mee te maken?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dit politiebureau heeft geen voordeur- 1.18
basis bureau zit in Baarn
I rest my case..quote:Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Politiebureau Zeist bijvoorbeeld:
Maandag tot en met zaterdag van 09.00 uur tot 17.30 uur. Aangiften kunnen op afspraak worden opgenomen.
Vreemd dat zoveel mensen zeggen dat hij zich bedreigd voelde en ook nauw contact had met de politie, terwijl nu beweerd wordt dat hij zich nergens zorgen op maakte.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ook wel bizar. Dat dik gedrukte stuk. Als het zo is.
Wie zegt wat en wat geloven mensen direct?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:21 schreef Physsic het volgende:
[..]
Vreemd dat zoveel mensen zeggen dat hij zich bedreigd voelde en ook nauw contact had met de politie, terwijl nu beweerd wordt dat hij zich nergens zorgen op maakte.
Dat van die Marokkaantjes had ik al wel gedacht.
Precies. Het is niet zo dat de politie in het bureau zit te wachten tot er iets aan de hand is. Die patrouilleren door hun werkgebied. Het maakt wat dat betreft dus niet zoveel uit waar er nog een bureau is en wanneer dat geopend is - dat is vooral relevant als je aangifte wilt doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat verder niets zegt over het rondrijden en kijken.
Lijkt mij ook. Blijkbaar denken sommige mensen anders.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Precies. Het is niet zo dat de politie in het bureau zit te wachten tot er iets aan de hand is. Die patrouilleren door hun werkgebied. Het maakt wat dat betreft dus niet zoveel uit waar er nog een bureau is en wanneer dat geopend is - dat is vooral relevant als je aangifte wilt doen.
Sure.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:10 schreef Physsic het volgende:
,,Koen had helemaal geen angst. Zijn deur stond altijd open.
De 6-jarige dochter natuurlijk, duhquote:
Wat is toevallig en precies?quote:Op maandag 7 maart 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel erg toevallig precies deze gozer.
En vaak niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er staan wel meer villa's in Bilthoven en hier is er een motief.
deze gozer.quote:
No prob, broquote:
quote:
Heb Russische buurman.quote:Op maandag 7 maart 2016 01:43 schreef Pek het volgende:
[..]![]()
Ik zou maar vast wat beveiliging gaan regelen als ik jou was
blijkbaar was bij deze villa de deur altijd open, dat maakt een eventuele woningoverval iets minder toevallig.quote:Op maandag 7 maart 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er staan wel meer villa's in Bilthoven en hier is er een motief.
Ja vast, vandaar die drukte daar met inbraken en zo.quote:Op maandag 7 maart 2016 06:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
blijkbaar was bij deze villa de deur altijd open, dat maakt een eventuele woningoverval iets minder toevallig.
of de deuren nou open staan of niet, waar wat te halen valt... Ze zullen de meest beveiligde villa's eerst wel voorbij lopen.quote:Op maandag 7 maart 2016 06:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja vast, vandaar die drukte daar met inbraken en zo.
http://www.telegraaf.nl/b(...)vijftien_tips__.htmlquote:Moord op Everink: vijftien tips
BILTHOVEN -
Tot laat in de middag heeft de recherche gisteren de villa van de vrijdagochtend hier dood aangetroffen zakenman Koen Everink doorzocht. Intensief speurwerk heeft nog niet tot een arrestatie geleid.
Inmiddels heeft de politie vijftien tips gekregen over de moord op Everink, die levenloos in de keuken van zijn villa werd gevonden door zijn dochtertje. Over de exacte inhoud van de tips doet de politie geen mededelingen.
Speurhonden
Rond de woning is uitgebreid forensisch onderzoek gedaan. In de omgeving hebben speurhonden naar door de dader of daders achtergelaten voorwerpen of andere sporen gezocht. De recherche bekijkt ook beelden van beveiligingscamera’s in en om de woning van Everink en in de buurt.
„Het onderzoek is nog in volle gang. Maandag gaan we verder”, aldus een woordvoerder van de politie.
Een uit de hand gelopen woningoverval of inbraak is een scenario waar de politie serieus rekening mee houdt, maar ook een gerichte actie tegen Everink wordt niet uitgesloten
Net zoals het toevallig precies Els Borst was?quote:Op maandag 7 maart 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel erg toevallig precies deze gozer.
En welke aanwijzingen zijn er voor dat scenario?quote:Op maandag 7 maart 2016 09:20 schreef Injetta het volgende:
Waarom niet het scenario: man deed ook nog wat duistere zaken en daar is wat misgegaan...
Als er bij een miljonair al niks te halen valt, wat valt er dan nog te halen bij een normaal rijtjeshuis?quote:Op maandag 7 maart 2016 09:20 schreef Injetta het volgende:
Ik ben geen overvaller van beroep, maar wat valt er echt te roven bij een miljonair? Alsof je dan gewoon wat miljoenen voor de grijp heb liggen? Sieraden gewoon ergens in een la?
En waarom dan als die man gewoon thuis is? En is er überhaupt iets meegenomen?
Waarom niet het scenario: man deed ook nog wat duistere zaken en daar is wat misgegaan...
waarom wel? Omdat je graag de schuld bij slachtoffer legt?quote:Op maandag 7 maart 2016 09:20 schreef Injetta het volgende:
Dat is laster.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:20 schreef Injetta het volgende:
Ik ben geen overvaller van beroep, maar wat valt er echt te roven bij een miljonair? Alsof je dan gewoon wat miljoenen voor de grijp heb liggen? Sieraden gewoon ergens in een la?
Ja, bij rijke mensen is er doorgaans meer te halen, denk aan een dikke BMW uit 2016 ipv. een Hyundai Atoz uit 1999, of een Audemars Piquet ipv. een Casiootje. Etc.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:20 schreef Injetta het volgende:
Denk je dat een man met een kind van 6 in huis nog tijd heeft voor allerlei illegale handeltjes ?quote:Op maandag 7 maart 2016 09:20 schreef Injetta het volgende:
Omdat je zo een man beticht van iets waar je totaal geen bronnen of feiten van hebt, zoals hier al geschreven is valt dat onder laster, daarom niet. Daarnaast is dat een bron voor roddels en achterklap en kunnen anderen denken dat er überhaupt een kern van waarheid inzit.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:20 schreef Injetta het volgende:
Die dwaas wist precies wie het was.quote:Op maandag 7 maart 2016 08:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Net zoals het toevallig precies Els Borst was?
Is dat niet een beetje uit de richting? Ik weet dat dat veel voorkomt bij het grensgebied.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:03 schreef raptorix het volgende:
Overigens worden dit soort overvallen vaak gepleegd door Oostblokkers, vaak veel geweld, weinig buit.
Ik was destijds bij Els Borst ook niet verbaasd geweest als het Oostblokkers waren geweest.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:03 schreef raptorix het volgende:
Overigens worden dit soort overvallen vaak gepleegd door Oostblokkers, vaak veel geweld, weinig buit.
En het bleef gewoon een dwaas.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dwaas wist precies wie het was.
Ja maar ook in Bilthoven toevallig.quote:
Wat is er typisch aan en is het zo'n dure wijk?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:32 schreef empa1010 het volgende:
Tis ook wel opmerkelijk dat hij binnenkort zou gaan verhuizen. Was dit huis aan de Hoflaan nu wel / niet voorzien van camera's? Daar is wel de nodige onduidelijkheid over.
Stel dat het een gerichte aanslag is geweest, dan kan de dader ook gedacht hebben: nu kan het nog makkelijker, dan dat hij straks in een bewaakt fort woont.
Dan zouden ze geweten hebben dat er rondom dit huis geen of te weinig camera's hingen.
Natuurlijk kun je een aanslag ook plegen als iemand in een auto zit bijv. maar dit was wel het eerste waar ik aan dacht. Het moment, ofwel een mogelijke planning. In dat nieuwe huis was het vast een stuk lastiger om bij hem te kunnen komen.
Als laatste, ik vind het typisch dat men aan de straat parkeert, in zo'n dure wijk. Maar dat heeft verder nergens iets mee te maken. Viel me alleen op, op streetview. Veel auto's in de berm. Ken legio chique wijken waar men dat niet eens zou willen. Iedereen netjes op z'n eigen terrein, is ook ruimte genoeg voor (en veiliger, in meerdere opzichten).
Hopen dat er iets bruikbaars tussen zit.quote:De politie heeft een tiental tips binnengekregen over de moord op de zakenman Koen Everink. De woordvoerder wil niet zeggen of er bruikbare informatie tussen zit.
Het hele weekend heeft de recherche onderzoek gedaan naar de dood van Everink. Daarbij werd onder meer gebruikgemaakt van een politiehelikopter. De politie wil nog niet vertellen hoe de zakenman om het leven is gebracht. "Dat is daderinformatie, dus daar melden we niets over."
Dancefeest
De 42-jarige Everink werd vrijdag door zijn dochtertje dood gevonden in zijn woning in Bilthoven. Zij waarschuwde de buren, die de politie inschakelden.
De zakenman kwam in 2012 in het nieuws nadat hij tijdens een dancefeest in Amsterdam was mishandeld door Badr Hari. De kickbokser kreeg daarvoor en voor vijf andere geweldszaken een gevangenisstraf van 2 jaar, waarvan 10 maanden voorwaardelijk.
http://nos.nl/artikel/209(...)op-koen-everink.html
Typisch: de percelen zijn groot genoeg om een oprit te maken waar je kunt parkeren. Met meerdere auto's zelfs. Auto's in de berm staat slordig en is onveiliger voor jezelf als vermogend persoon en praktisch gezien bijv. alleen al met je boodschappen: lekker eind sjouwen terwijl je binnen 5 passen in je huis kunt zijn ipv in 100 passen.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat is er typisch aan en is het zo'n dure wijk?
Er zijn talloze wijken waar dat zo is. Maakt in dit verhaal verder ook niet uit.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:38 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Typisch: de percelen zijn groot genoeg om een oprit te maken waar je kunt parkeren. Met meerdere auto's zelfs. Auto's in de berm staat slordig en is onveiliger voor jezelf als vermogend persoon en praktisch gezien bijv. alleen al met je boodschappen: lekker eind sjouwen terwijl je binnen 5 passen in je huis kunt zijn ipv in 100 passen.
Nee, dat schreef ik ook al: dat heeft verder nergens iets mee te maken.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er zijn talloze wijken waar dat zo is. Maakt in dit verhaal verder ook niet uit.
Bilthoven is aardig rijk en is het wel erg toevallig dat precies die villa bezocht is.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als het een andere villa was geweest kwam het ook niet zo in het nieuws.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bilthoven is aardig rijk en is het wel erg toevallig dat precies die villa bezocht is.
na 10 inbraken in de buurt isdat niet zo toevalligquote:Op maandag 7 maart 2016 11:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bilthoven is aardig rijk en is het wel erg toevallig dat precies die villa bezocht is.
Omdat daar niemand vermoord is misschien?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als het een andere villa was geweest kwam het ook niet zo in het nieuws.
Als tweekappers al meer dan 5 ton kosten dan is het over het algemeen idd een redelijk chique wijk (zeker buiten Amsterdam), overigens is dit dan nog de "verkeerde" kant van Bilthoven, want Bilthoven Zuid, Bilthoven Noord, dat later ontwikkeld is, bestaat nagenoeg alleen maar uit (vrijstaande) villa's.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar kan best een inbraak groep achter zitten.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
na 10 inbraken in de buurt isdat niet zo toevallig
En blijkbaar heeft men daar liever een tuin dan een oprit.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als tweekappers al meer dan 5 ton kosten dan is het over het algemeen idd een redelijk chique wijk (zeker buiten Amsterdam), overigens is dit dan nog de "verkeerde" kant van Bilthoven, want Bilthoven Zuid, Bilthoven Noord, dat later ontwikkeld is, bestaat nagenoeg alleen maar uit (vrijstaande) villa's.
Misschien is het idd wel een roofgroep, wat al vaker gezien is in Nederland. Paar jaar geleden ging een groep uit Den Haag nog villa's van mensen uit de Quote langs om in te breken. En mogelijk hebben ze bij die 10 inbraken succes gehad, kwam de politie / beveiligingsdienst a.d.h.v. de meldkamer niet of veel te laat opdagen, waardoor ze dit gebeuren konden herhalen. Het blijft gissen.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
na 10 inbraken in de buurt isdat niet zo toevallig
Mwah, na de moord op Els Borst was dit ongeacht het slachtoffer wel opvallend genoeg in een klein dorp als Bilthoven om het nieuws (weer) te halen, dat het slachtoffer ook nog eens bekend is, maakt het nieuws idd groter dan het anders zou zijn geweest.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als het een andere villa was geweest kwam het ook niet zo in het nieuws.
Met bontkraagjes.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar kan best een inbraak groep achter zitten.
Beiden is onmogelijk ofzo?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En blijkbaar heeft men daar liever een tuin dan een oprit.
Ik denk dat roofgroepen eerder kiezen voor plaatsen waar veel te halen valt.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, na de moord op Els Borst was dit ongeacht het slachtoffer wel opvallend genoeg in een klein dorp als Bilthoven om het nieuws (weer) te halen, dat het slachtoffer ook nog eens bekend is, maakt het nieuws idd groter dan het anders zou zijn geweest.
Als Piraat weet ik betere plekken.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik denk dat roofgroepen eerder kiezen voor plaatsen waar veel te halen valt.
Daar komt men vast ook soms langs.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als Piraat weet ik betere plekken.
en daar parkeert men wel naast het huis.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als tweekappers al meer dan 5 ton kosten dan is het over het algemeen idd een redelijk chique wijk (zeker buiten Amsterdam), overigens is dit dan nog de "verkeerde" kant van Bilthoven, want Bilthoven Zuid, Bilthoven Noord, dat later ontwikkeld is, bestaat nagenoeg alleen maar uit (vrijstaande) villa's.
Koen had ook gewoon een oprijlaan hoor aan de zijkant vh huisquote:Op maandag 7 maart 2016 11:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
en daar parkeert men wel naast het huis.
nog bedankt voor je toelichting gisteren.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Koen had ook gewoon een oprijlaan hoor aan de zijkant vh huis
Ik zie in Noord ook een hoop langs de weg staan, maar daar is ook gewoon de ruimte voor.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
en daar parkeert men wel naast het huis.
hoe weet je dat hij dat gekocht heeft ?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:58 schreef Leandra het volgende:
Dit is wel odd trouwens, Google streetview bij z'n nieuwe huis is van juni 2015, en daarop zie je al een verkocht bordje hangen en dat er volop aan het huis gewerkt werd....
in dit topic misschien wat minder, voor autodieven een dagtaakquote:Op maandag 7 maart 2016 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Interessant wel waar iemand zijn auto parkeert in bepaalde wijken.
Kan heel interessant zijn iddquote:Op maandag 7 maart 2016 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Lijkt mij dat als je in een rijke buurt woont je auto zo af en toe wel langs de weg kan laten staan.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:05 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Kan heel interessant zijn iddzeker wanneer je in de Quote vermeld staat. En bovendien, wie wil er een auto van een ton of duurder, langs de weg hebben staan
Wanneer je wilt opvallen dan neem je dikke auto.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:05 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Kan heel interessant zijn iddzeker wanneer je in de Quote vermeld staat. En bovendien, wie wil er een auto van een ton of duurder, langs de weg hebben staan
En dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als je in een rijke buurt woont je auto zo af en toe wel langs de weg kan laten staan.
Dit valt toch niet meer op? Was een Cayenne toch?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je wilt opvallen dan neem je dikke auto.
Een dikke Volvo kan natuurlik prima maar Porsche heeft toch wat snobischquote:Op maandag 7 maart 2016 12:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit valt toch niet meer op? Was een Cayenne toch?
Denk dat je in dat soort buurten eerder opvalt als je een simpele Suzuki neemt :p
Hmm ik zie ze genoeg rijden. Maar denk dat je daar niet meer met zo'n auto opvalt.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een dikke Volvo kan natuurlik prima maar Porsche heeft toch wat snobisch
http://www.quotenet.nl/Ni(...)gen-verhuizen-174813quote:Op maandag 7 maart 2016 12:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hoe weet je dat hij dat gekocht heeft ?
linkje ?
Ik bedoelde niet dat men een dikke auto neemt om interessant te doenquote:Op maandag 7 maart 2016 12:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je wilt opvallen dan neem je dikke auto.
merciquote:Op maandag 7 maart 2016 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.quotenet.nl/Ni(...)gen-verhuizen-174813
Ik vind (Marokkaanse) eerwraak net zo onwaarschijnlijk als een onzuivere deal, die misgegaan is.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Mislukte badje haring hoeft er niet eens wat met te maken te hebben, die is sowieso afgewerkt, genoeg andere dwazen lopen er nog rond voor soort van eerwraak.
Met het verschil dat er daar waarschijnlijk weinig jaloerse mensen langslopen, en wie er uit jaloersigheid al naar op zoek gaat boeit het ook weinig of een auto langs de weg of op de oprit staat.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:16 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat men een dikke auto neemt om interessant te doenmaar dat het potentieel gevaarlijk is om niet in / vlakbij je huis te parkeren. (inpandige garage bedoel ik dus of hooguit een paar stappen lopen naar de deur).
Maar blijkbaar had Everink wel een eigen oprit. Meende dat ik z'n Porsche op maps zag staan. Kan natuurlijk, even langs de weg zetten. Zou het niet aanraden met zo'n dure bak, menig jaloers mens beschadigd 'm.
Laten we dat maar hopen dan...quote:Op maandag 7 maart 2016 12:17 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik vind (Marokkaanse) eerwraak net zo onwaarschijnlijk als een onzuivere deal, die misgegaan is.
Ik bedoeld, die juweliersvrouw die twee Marokkaanse overvallers doodschoot leeft ook nog. Die vrouw, die een tasjesdief, achteruit rijdend in een boom perste is ook niet gewraakt.
Meestal zijn het grote woorden, weinig daden bij die jongens.
Puur toeval dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:17 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik vind (Marokkaanse) eerwraak net zo onwaarschijnlijk als een onzuivere deal, die misgegaan is.
Ik bedoeld, die juweliersvrouw die twee Marokkaanse overvallers doodschoot leeft ook nog. Die vrouw, die een tasjesdief, achteruit rijdend in een boom perste is ook niet gewraakt.
Meestal zijn het grote woorden, weinig daden bij die jongens.
Iedereen zet z'n auto daar buitenquote:Op maandag 7 maart 2016 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het verschil dat er daar waarschijnlijk weinig jaloerse mensen langslopen, en wie er uit jaloersigheid al naar op zoek gaat boeit het ook weinig of een auto langs de weg of op de oprit staat.
Het is nou ook geen exclusieve oldtimer of speciale Ferrari ofzo :pquote:Op maandag 7 maart 2016 12:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Iedereen zet z'n auto daar buiten
Is een dooie buurt waar nooit ook maar iets gebeurd
Voor inbrekers is er wel een ideale vlucht route aan het eind
vd Noord-Houdringelaan staat een hek en je vlucht daar zo het bos in
durfte?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.quotenet.nl/Ni(...)gen-verhuizen-174813
Nou wat een enorm hek.... poeh hee.... zo uitzonderlijk is dat nou ook weer niet, en het is ook geen 2 meter hoog ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:27 schreef Loekie1 het volgende:
Voor het nieuwe huis van Everink, dat hij sinds gisteren officieel mocht betrekken, betaalde de reismiljonair ¤1,75 miljoen. Een koopje, want de originele vraagprijs was ¤2,25 miljoen. Saillant detail aan de nieuwe woning is het enorme hek dat eromheen zit.
http://www.billionhomes.n(...)H-bilthoven/4266718/
spring je zo overheenquote:Op maandag 7 maart 2016 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou wat een enorm hek.... poeh hee.... zo uitzonderlijk is dat nou ook weer niet, en het is ook geen 2 meter hoog ofzo.
Nou, roofmoord komt ook weer niet dagelijks voor.quote:
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Gevonden in een plas bloed... Mja :pquote:Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Nou, roofmoord komt ook weer niet dagelijks voor.
Ik vraag me af waarom politie zo stellig is, dat het een misdrijf is.
Meestal heeft men een reden dat te denken en dan naar buiten te brengen.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Maar ook weinig roofmoorden?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier bij mij is het gewoon op straat maar wij hebben dan ook geen tuinen :p
Waarschijnlijk was Badr's gang in de buurt. 1 + 1 = 2.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Je ligt niet zomaar in een plas bloed natuurlijk.... en op natuurlijke wijze in een plas bloed komen te liggen is ook uitzonderlijk, daarbij denk ik dat ze niet zo stellig waren geweest als er redenen waren geweest te denken dat die plas bloed veroorzaakt werd door een noodlottig ongeval.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Heeft hij een gang?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was Badr's gang in de buurt. 1 + 1 = 2.
Volgens mij geen 1.Wel moorden in de relationele sfeer en wat kleine afrekeningen. Nja in een straal van 500 meter dan :pquote:
Maar is ook al officieel bekend gemaakt van wie die plas bloed was?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gevonden in een plas bloed... Mja :p
Nee nog niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:40 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Maar is ook al officieel bekend gemaakt van wie die plas bloed was?
Messenblok stond op het aanrecht, koelkast was inbouw, was trouwens wel een flinke messenset volgens Funda...quote:Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je ligt niet zomaar in een plas bloed natuurlijk.... en op natuurlijke wijze in een plas bloed komen te liggen is ook uitzonderlijk, daarbij denk ik dat ze niet zo stellig waren geweest als er redenen waren geweest te denken dat die plas bloed veroorzaakt werd door een noodlottig ongeval.
Maar wie weet was hij idd net bezig z'n messenblok van de koelkast te tillen en vielen ze er allemaal uit.
Ook wel bijzonder.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij geen 1.Wel moorden in de relationele sfeer en wat kleine afrekeningen. Nja in een straal van 500 meter dan :p
Nou, dan kunnen we dat scenario ook weer wegstrepenquote:Op maandag 7 maart 2016 12:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Messenblok stond op het aanrecht, koelkast was inbouw, was trouwens wel een flinke messenset volgens Funda...
Van dat dat laatste heb je waarschijnlijk weinig last.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vogelaar wijk en woon vlakbij een klein red light district.
Die hebben er niets met te maken, er liepen er toevallig nog wat meer rond.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
40 stuks, Ali Badr en de 40 rovers.
Totaal niet. En de verkeerde mensen die het aantrekt houden zich bezig met elkaar dus.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Van dat dat laatste heb je waarschijnlijk weinig last.
Die hebben ook een grot ergens. Daar waar ze de buit opslaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
badr en de 40 rovers?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:50 schreef Leandra het volgende:
Jongens, wat grapjes zijn leuk, maar als ze voor sommigen kennelijk te moeilijk zijn dan moeten we het misschien maar weer een beetje on-topic proberen te houden.
ja daar ben ik het helemaal mee eens. grapjes kunnen we hier beter achterwege laten.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:50 schreef Leandra het volgende:
Jongens, wat grapjes zijn leuk, maar als ze voor sommigen kennelijk te moeilijk zijn dan moeten we het misschien maar weer een beetje on-topic proberen te houden.
Precies.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Totaal niet. En de verkeerde mensen die het aantrekt houden zich bezig met elkaar dus.
Prima, dan doe we dat niet, het is geen verkapte SC die volgeplempt moet worden met posts omdat het kan.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:53 schreef Jaroon het volgende:
Er is dan ook werkelijk weinig nieuws te melden over de zaak.
En die geparkeerde auto's dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, dan doe we dat niet, het is geen verkapte SC die volgeplempt moet worden met posts omdat het kan.
De gozers die nu achter de reet gezeten worden gaat de potitie pas mededelingen over doen als het rond is of in afdeling onopgelost belandtquote:Op maandag 7 maart 2016 12:53 schreef Jaroon het volgende:
Er is dan ook werkelijk weinig nieuws te melden over de zaak.
Lijkt mij ook. Maar bepaalde mensen denken dat het volk constant op de hoogte is en moet blijven.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De gozers die nu achter de reet gezeten worden gaat de potitie pas mededelingen over doen als het rond is of in afdeling onopgelost belandt
Teveel toeval gewoon.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Maar bepaalde mensen denken dat het volk constant op de hoogte is en moet blijven.
Ok een rijke maar totaal onbekende man spant civiele rechtszaak aan.quote:
Er zijn wel meer rijke mensen die dat doen. Het ding is meer dat weinig mensen hier de gehele persoon Everink kennen. Alleen van die toestand met Badr. Daarom leggen mensen die link.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok een rijke maar totaal onbekende man spant civiele rechtszaak aan.
Die wordt toevallig overvallen en doodgemaakt.
Die ligt er ook dik bovenop maar bewijzen is ander verhaal of zou het toeval zijn omdat ie ruzie met dealer kreeg of zo?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er zijn wel meer rijke mensen die dat doen. Het ding is meer dat weinig mensen hier de gehele persoon Everink kennen. Alleen van die toestand met Badr. Daarom leggen mensen die link.
Toch onbegrijpelijk dat hij die camera's niet veel eerder heeft laten plaatsen. Alleen al vanwege het feit dat ie zo rijk was. Tel die zaak met Hari er bij op en de gevolgen voor Everink qua bedreigingen. Dan blijf ik erbij dat hij mogelijk bewust vermoord is i.p.v. een beroving. Omdat hij de boel qua beveiliging duidelijk niet op orde had en in z'n nieuwe woning wel.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:08 schreef StaceySinger het volgende:
De moord op Koen Everink is dinsdagavond een van de onderwerpen in Opsporing Verzocht.
Dat zegt AVROTROS tegen Shownieuws. In de zaak zijn volgens een politiewoordvoerder een tiental tips binnengekomen, maar blijkbaar is de hulp van het grotere publiek gewenst.
Er zullen in het programma geen bewakingscamerabeelden te zien zijn en er wordt ook geen gebruik gemaakt van een reconstructie. Een politiewoordvoerder zal in de meldkamer de laatste stand van zaken vertellen. Ook worden mogelijke aanknopingspunten met betrekking tot de dader of daders besproken. De politie roept mensen op die meer weten zich te melden.
Koen Everink werd vrijdagochtend dood gevonden in zijn woning in Bilthoven.
Misdaadverslaggever John van den Heuvel was een paar weken geleden nog bij Koen Everink thuis, zo vertelde hij maandagochtend in de ochtendshow van Edwin Evers (zie video): “Ik ben een paar weken geleden nog bij hem thuis geweest en toen hebben we in dezelfde keuken gezeten waar hij is gevonden.”
Volgens John voelde de miljonair zich niet veilig: “Hij gaf aan dat hij bewakingscamera’s zou laten plaatsen omdat hij zich wel degelijk onveilig voelde.”
http://www.show.nl/showfl(...)-opsporing-verzocht/
En een badkamer, woonkamer, 4 slaapkamers en een ruime keuken.quote:
Alles staat nog open nu. Ik weet niet of hij drugs gebruikte en een dealer had. Dat is het punt dus.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ligt er ook dik bovenop maar bewijzen is ander verhaal of zou het toeval zijn omdat ie ruzie met dealer kreeg of zo?
Je weet het niet, soms zijn zulke dingen niet te volgenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Alles staat nog open nu. Ik weet niet of hij drugs gebruikte en een dealer had. Dat is het punt dus.
Precies. En misschien moeten bepaalde mensen dan wat minder snel zaken gaan roepen. Dat hebben we hier al vaker gezien.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet het niet, soms zijn zulke dingen niet te volgen
Okay.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:17 schreef Leandra het volgende:
Heren, het is nu wel klaar met de SlowChat....
We wachten geduldig op de resultaten van de politiequote:Op maandag 7 maart 2016 13:17 schreef Leandra het volgende:
Heren, het is nu wel klaar met de SlowChat....
http://vlinderscrime.nl/quote:7 Maart 2016 11.07 uur
Ik kreeg een mailtje van iemand die zei dat er bij de buren een dag voor de moord iemand op camera stond maar omdat ik niet alles voor zoete koek stik ga je zelf even op onderzoek uit om te kijken of de buren wel camera’s aan de gevel hebben hangen en een mooier instrument als google map is er niet. Dat scheeld weer een rit naar de hoflaan 7 in Bilhoven .
En als je met google Maps een rond je lang de huizen gaat valt er op dat het huis acute Koen Evering dood Google onzichtbaar is gemaakt Zie hier het huis van Koen en als je dan links af gaat de overboslaan gelijk achter het huis van Koen Everink zie je dat het huis wazig is gemaakt door Google Maps, ja met welke reden..?
De foto die bij het mailtje zat plaats ik niet want de politie had deze zelf anders wel gelijk naar buiten gebracht als ze een foto hadden die bij de buren op camera had gestaan. En dat Koen Everink zelf geen camera systeem had verbaast me ook heel erg. Zo’s huis is voor de meeste woning overvallers een trekpleister van het ik jou daar.
En je kan tegen wording haast niet meer zo’n camera’s rond om je huis ook al is het schijn veiligheid maar hert schrik toch vele af en ze staan we vol in beeld als ze een paar dagen van te voren even gaan posten dus dan heb je vaak bruikbare beelden. Want je zou ze de kost moeten geven die ondanks camera beelden zo dom zijn om een pin apparaat te plunderen met een gestolen bankpasjes.
Goeie genade wat een slecht geschreven stukje zeg.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Koen had dan wel geen camera's buiten, maar de buren blijkbaar wel...
[..]
http://vlinderscrime.nl/
Klopt maar gaat mij om de inhoud, welke buur mailt hem ff een foto door van een camera??quote:Op maandag 7 maart 2016 14:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Goeie genade wat een slecht geschreven stukje zeg.
quote:De politie heeft het onderzoek in de woning van Koen Everink vrijwel afgerond. Maandagmiddag meldde de politie dat het onderzoek in de afrondende fase is.
Sinds Everink vrijdagmorgen dood werd aangetroffen in zijn woning was de politie continu bezig met onderzoek in het huis aan de Hoflaan. Ook in het weekend werd dat onderzoek voortgezet.
Maandag aan het begin van de middag werden de zwarte schermen verwijderd. Ook de overige politieapparatuur werd weggehaald. Dinsdagavond besteed de politie aandacht aan de dood van Everink in het programma Opsporing Verzocht. Tijdens de uitzending is er rechtstreeks contact met een woordvoerder van de politi over de laatste stand van zaken in het onderzoek en de mogelijke aankopingspunten.
Dochtertje
Everink werd vrijdag gevonden door zijn dochtertje, terwijl hij in een grote plas bloed lag. Vrijdagmiddag werd duidelijk dat er sprake is van een misdrijf.
Het huis van de zakenman, die in 2012 tijdens dancefeest Sensation werd mishandeld door Badr Hari, was niet met camera's uitgerust. Everink voelde zich veilig in zijn Bilthovense villa.
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)erink-afgerond.dhtml
De rest van de site barst ook van de spel- danwel tikvauten:quote:Op maandag 7 maart 2016 14:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat klopt en dat zou dit ook kunnen zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:34 schreef Wimperkruller het volgende:
Misschien een domme vraag? Maar als het op opsporing verzocht komt dan gaat het toch vaak om overvallen en zo?
Nee geen domme vraag. Er zijn gelukkig meer overvallen dan moordzaken, soms hebben ze ook een cold case. Maar ook de twee vermisten vrouwen in Panama, zedenmisdrijve en andere misdrijven kunnen er besproken worden.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:34 schreef Wimperkruller het volgende:
Misschien een domme vraag? Maar als het op opsporing verzocht komt dan gaat het toch vaak om overvallen en zo?
quote:BILTHOVEN - Het gebied rondom de woning van de om het leven gebrachte Koen Everink in Bilthoven is maandag door de politie vrijgegeven. Rondom het plaats delict zijn de laatste zwarte schotten door de politie weggehaald. Het technisch onderzoek in de Bilthovense woning van de vermoorde zakenman zal naar verwachting maandag worden afgerond.
Kan, maar hoeft niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:34 schreef Wimperkruller het volgende:
niet altijd hoor. er komen ook misdrijfzaken in voor.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:34 schreef Wimperkruller het volgende:
Ze hebben vast wel meer dan ze naar buiten brengen.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat justitie wel weet in welke kringen ze deze zeer toevallige moord moeten zoeken.
Omdat het nieuws is.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:25 schreef StaceySinger het volgende:
De morbide attractie van het lijk in de villawijk
Waarom spreken villamoorden als die op zakenman Koen Everink en politica Els Borst zo tot de verbeelding? Ze bewijzen dat de elite niet onkwetsbaar is.
[ afbeelding ]
https://www.vn.nl/de-morb(...)lawijk-koen-everink/
En wat was zijn visie, zei hij nog wat over de camerabeelden?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:40 schreef StaceySinger het volgende:
Nu in RTLBoulevard Pjotr de Vries laatste nieuws 'moordzaak' Koen Everink
Die kerel is voormalige boef Martin Kok en hij schijnt dyslexie te hebben. Vraag me af waarom die vent zijn stukjes niet laat nakijken door een redacteur, het is verschrikkelijk om te lezenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
en avond BLOquote:
moet nog kijken - de herhalingquote:Op maandag 7 maart 2016 19:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wat was zijn visie, zei hij nog wat over de camerabeelden?
Van wie krijgt hij zijn info, toch ook gewoon uit de media? Politievoorlichter daar is toch weer Bernard Jens?
Wat een stelletje droeftoeters ook. Even een kijkje nemen wat er allemaal aan gaande isquote:Op maandag 7 maart 2016 17:25 schreef StaceySinger het volgende:
De morbide attractie van het lijk in de villawijk
Waarom spreken villamoorden als die op zakenman Koen Everink en politica Els Borst zo tot de verbeelding? Ze bewijzen dat de elite niet onkwetsbaar is.
[ afbeelding ]
https://www.vn.nl/de-morb(...)lawijk-koen-everink/
Vlindercrime.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Koen had dan wel geen camera's buiten, maar de buren blijkbaar wel...
[..]
http://vlinderscrime.nl/
Peter _ er was wel degelijk camera bewakingquote:Op maandag 7 maart 2016 19:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
moet nog kijken - de herhaling
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)de-a552-4efb82e8da88
Wie wil nou voor zo'n figuur werken en dan ook nog eens voor nop? Dat soort gasten moet je sowieso niet in je leven willen.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die kerel is voormalige boef Martin Kok en hij schijnt dyslexie te hebben. Vraag me af waarom die vent zijn stukjes niet laat nakijken door een redacteur, het is verschrikkelijk om te lezen
Ik zet voorlopig in op een uit de hand gelopen conflict met een bekende die hij zelf mee naar huis genomen heeft. Dat zou kunnen verklaren dat de Porsche meteen veiliggesteld is (dna/sporen onderzoek van de passagierstoel). Zakenrelatie, schuldenaar/eiser, ex, kan van alles zijn. Kans lijkt mij vrij groot dat de politie al weet wie het is en wat er gebeurd is. De oproep bij OV is dan meer om het bewijs rond te krijgen dan om een spoor op te pikken. /speculatie, tml.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
moet nog kijken - de herhaling
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)de-a552-4efb82e8da88
Auto veiligstellen is standaard.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:08 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik zet voorlopig in op een uit de hand gelopen conflict met een bekende die hij zelf mee naar huis genomen heeft. Dat zou kunnen verklaren dat de Porsche meteen veiliggesteld is (dna/sporen onderzoek van de passagierstoel). Zakenrelatie, schuldenaar/eiser, ex, kan van alles zijn. Kans lijkt mij vrij groot dat de politie al weet wie het is en wat er gebeurd is. De oproep bij OV is dan meer om het bewijs rond te krijgen dan om een spoor op te pikken. /speculatie, tml.
Het onderbuik gevoel is wel erg groot.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 02:21 schreef vronie het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)rink-moest-dood.html
Dit bericht raakte mij.
Wat een pathetisch epistel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 02:21 schreef vronie het volgende:
Dit bericht raakte mij.
maar dan is de kans groot dat zijn dochter weet wie er bij hun thuis was.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:08 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik zet voorlopig in op een uit de hand gelopen conflict met een bekende die hij zelf mee naar huis genomen heeft. Dat zou kunnen verklaren dat de Porsche meteen veiliggesteld is (dna/sporen onderzoek van de passagierstoel). Zakenrelatie, schuldenaar/eiser, ex, kan van alles zijn. Kans lijkt mij vrij groot dat de politie al weet wie het is en wat er gebeurd is. De oproep bij OV is dan meer om het bewijs rond te krijgen dan om een spoor op te pikken. /speculatie, tml.
Mij ook. In mijn darmen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 02:21 schreef vronie het volgende:
Dit bericht raakte mij.
Daarom weet ik weer waarom ik nooit op de frontpage kom.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 02:21 schreef vronie het volgende:
Dit bericht raakte mij.
jij kwam dit gisteren posten:quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:33 schreef Injetta het volgende:
Apart dat zoveel mensen al exact blijken te weten dat het om Marokkanen gaat die wraak wilden nemen voor Badr Hari.
En al bezig zijn met de straf die ze verdienen en het meteen aangrijpen voor hun pleidooien tegen Niet Nedelanders.
Ik hoop dat de politie niet aan een dergelijke tunnelvisie lijdt en alle opties en scenario's onderzoekt.
Het kan toch nog van alles zijn?
Zo werd Fortuin tot grote verbazing van velen vermoord door een linkse Nederlander. En bleek Borst het slachtoffer van een Nederlander die flink van het padje af is.
Ik vind veel conclusies nogal voorbarig.
Hopelijk vinden ze dader(s) en ook het motief.
Een Monica Selesje dus?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:50 schreef KingRadler het volgende:
het was gewoon een gestoorde fan van Badr die het gedaan heeft, het maakt niet uit waar die vandaan kwam.
Dàt is het! Die loopt sinds kort weer vrij, en ze hebben zijn pistool inmiddels afgepakt. Harderwijk ligt ook niet zo ver van Bilthoven.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:33 schreef Injetta het volgende:
Het kan toch nog van alles zijn?
Zo werd Fortuin tot grote verbazing van velen vermoord door een linkse Nederlander.
Wat dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:53 schreef empa1010 het volgende:
Messteken zet je ook wel weer aan het denken
Messentrekkers ... jeweettog. Zijn keel zal wel zijn doorgesneden. Jeweettog.quote:
Dit was niet waar ik gelijk aan dacht :pquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Messentrekkers ... jeweettog. Zijn keel zal wel zijn doorgesneden. Jeweettog.
twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 13:47:33Everink werd doodgestoken https://t.co/a20fr6QbUo reageer retweet
http://www.telegraaf.nl/b(...)campaign=twitterfeedquote:Everink werd doodgestoken
BILTHOVEN -
Zakenman Koen Everink is vrijdag met messteken om het leven gebracht in zijn woning in Bilthoven. Dat heeft de politie dinsdag laten weten.
De zakenman is in de nacht van donderdag op vrijdag gedood. De politie trof vrijdagochtend rond kwart voor negen zijn lichaam aan in zijn woning in Bilthoven, nadat zijn buren alarm hadden geslagen door gegil van het dochtertje van Everink. Zij had haar vader even daarvoor gevonden in een plas bloed.
De politie heeft al ruim 30 tips binnengekregen over de zaak. Everink kwam in het verleden in het nieuws omdat hij zwaar was mishandeld door vechtsporter Badr Hari in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012.
De politie heeft al ruim dertig tips binnengekregen over de zaak. Everink kwam in het verleden in het nieuws omdat hij zwaar was mishandeld door vechtsporter Badr Hari in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012.
Het is de schuld van de media!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik snap wel dat Everink bekend is geworden door Hari maar ze blijven hem stelselmatig noemen in het nieuws..
Dat is niet zo gek natuurlijk met de rechtszaak en nu de moord.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik snap wel dat Everink bekend is geworden door Hari maar ze blijven hem stelselmatig noemen in het nieuws..
Nee link is snel gelegd. Het verbaast mij een beetje laat ik het zo zeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek natuurlijk met de rechtszaak en nu de moord.
Lijkt me van welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat is het nou, zijn er nou wél of geen beveiligingscamera's daar?
ja en?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Ohja nee natuurlijk, zo mag je niet denkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Messentrekkers ... jeweettog. Zijn keel zal wel zijn doorgesneden. Jeweettog.
Dan ben je niet zo heel erg slim.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee link is snel gelegd. Het verbaast mij een beetje laat ik het zo zeggen.
welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat is het nou, zijn er nou wél of geen beveiligingscamera's daar?
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het zou mij meer verbazen als dit stilgehouden werd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van mij mag je alles denken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef empa1010 het volgende:
Ohja nee natuurlijk, zo mag je niet denken
Waarom werd er dan eerst gezegd van niet? Om de dader op een dwaalspoor te brengen?quote:
Waar werd gezegd van niet? Er is/zijn nog geen dader(s), trouwens.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Waarom werd er dan eerst gezegd van niet? Om de dader op een dwaalspoor te brengen?
Die zijn er wel. Alleen weten wij nog niet wie :pquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar werd gezegd van niet? Er is/zijn nog geen dader(s), trouwens.
Volgens mij moet jij even het verschil tussen een verdachte en een dader opzoeken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die zijn er wel. Alleen weten wij nog niet wie :p
Er loopt toch iemand rond die het gedaan heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij even het verschil tussen een verdachte en een dader opzoeken.
Jezus Christus. Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er loopt toch iemand rond die het gedaan heeft.
oke xD :p ;'D =Pquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:12 schreef Yasmin23 het volgende:
We weten ook nog niet wie er officieel verdacht wordt :p
Volgens mij hebben de media maar wat geroepen.... de politie brengt weinig naar buiten, en verder maken ze er zelf wel een smeuïg verhaal van.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Waarom werd er dan eerst gezegd van niet? Om de dader op een dwaalspoor te brengen?
peter rd vries gisterenavondquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de media maar wat geroepen.... de politie brengt weinig naar buiten, en verder maken ze er zelf wel een smeuïg verhaal van.
"Er worden camerabeelden bekeken" ---> "De buren hadden een bewakingscamera" ---> "Everink had geen bewakingscamera".
De een beweert dit, de ander beweert dat, Everink zegt een maand geleden tegen vd Heuvel dat hij "binnenkort" bewakingscamera's laat plaatsen, en men trekt daaruit de conclusie dat er nu geen camera's zijn in het huis waar hij vermoord is, en dat die daar nog wel geplaatst zullen worden.
Het lijkt mij sterk dat als er vorig jaar juni al een flinke verbouwing in z'n nieuwe huis bezig was, dat hij daar dan nog bewakingscamera's zou moeten laten plaatsen.
dat slaat nergens opquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:14 schreef eight het volgende:
Messteken... weer een indicatie dat de daders Marokkanen waren
Ik ontken het ook niet. Ik zei alleen dat je even het verschil moet opzoeken tussen de 2 verschillende termen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan wat ik zeg dan?
Dus dan zou hij gestorven zijn terwijl zijn dochter thuis was en zij niks gehoord heeft. Brrrquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:03 schreef roos85 het volgende:
[..]twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 13:47:33Everink werd doodgestoken https://t.co/a20fr6QbUo reageer retweet
http://www.telegraaf.nl/b(...)campaign=twitterfeed
Ik weet de verschillen.... Beide zijn bij ons niet bekend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ontken het ook niet. Ik zei alleen dat je even het verschil moet opzoeken tussen de 2 verschillende termen.
Ja, naar hequote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus dan zou hij gestorven zijn terwijl zijn dochter thuis was en zij niks gehoord heeft. Brrr
Als je de topicreeks had gevolgd....quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar werd gezegd van niet? Er is/zijn nog geen dader(s), trouwens.
Dat is sowieso een nare gedachte. Maar een afrekening wordt wel steeds waarschijnlijker zo. Een roofoverval met messen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus dan zou hij gestorven zijn terwijl zijn dochter thuis was en zij niks gehoord heeft. Brrr
Bah, erg sneu deze zaak. Ik vraag me alleen wel af hoe het dan kan dat ze niet wakker is geworden. Je zou zeggen dat als hij zich verzet heeft dat je dat toch moet horen. Daarnaast lijkt het me dat je wel geluid maakt als je wordt gestoken?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mijn idee.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:26 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Bah, erg sneu deze zaak. Ik vraag me alleen wel af hoe het dan kan dat ze niet wakker is geworden. Je zou zeggen dat als hij zich verzet heeft dat je dat toch moet horen. Daarnaast lijkt het me dat je wel geluid maakt als je wordt gestoken?
Alles blijft gissen natuurlijk, maar het kan zo simpel zijn als verzet je niet of anders......quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:26 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Bah, erg sneu deze zaak. Ik vraag me alleen wel af hoe het dan kan dat ze niet wakker is geworden. Je zou zeggen dat als hij zich verzet heeft dat je dat toch moet horen. Daarnaast lijkt het me dat je wel geluid maakt als je wordt gestoken?
bij een roofoverval zijn ze uit op de bankpas & codequote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:24 schreef aspi het volgende:
[..]
Dat is sowieso een nare gedachte. Maar een afrekening wordt wel steeds waarschijnlijker zo. Een roofoverval met messen?
Ja, ik wil me ook niet echt wagen aan wat er gebeurd is, maar het is gewoon iets dat ik me afvroeg. Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat je geen kik geeft als iemand je steekt, want het lijkt me behoorlijk pijnlijk. Aan de andere kant, misschien heeft hij z'n dochtertje wel proberen te beschermen? Dat ze niet naar beneden kwam rennen en ook gepakt werd. Ok, ik spreek nu m'n eerste zin heel erg tegen en ben ook wild aan het speculeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:30 schreef aspi het volgende:
[..]
Alles blijft gissen natuurlijk, maar het kan zo simpel zijn als verzet je niet of anders......
Zou kunnen maar staat nog niet vast .quote:
Het was een verkoudheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Zou kunnen maar staat nog niet vast .
Ik vroeg me ook af of een liquidatie per sé met een geweer moet. In elk geval is dat wel gangbaar.quote:
bij messteken moet je op armlengte of minder van slachtoffer zijn en heb je veel meer kans op DNA sporen van jou op locatie of sporen van slachtoffer op jou. Schieten is sneller en veel efficiënterquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:42 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af of een liquidatie per sé met een geweer moet. In elk geval is dat wel gangbaar.
Hen je gezien wat voor kast van een huis dat is? Misschien sliep dat kind wel helemaal aan de andere kant met de deur dicht, dan kan ik me goed voorstellen dat je van wat gestommel of zelfs een schreeuw niet wakker word.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:26 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
twitter:PolitieUtrecht twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 14:25:35Bilthoven - Update zaak Bilthoven: Het onderzoek naar de dood van Koen Everink, wordt onverminderd voortgezet.... https://t.co/kgXgsF7I41 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |