abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160474616
quote:
Zakenman Koen Everink dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven

Zakenman Koen Everink is vrijdagochtend dood aangetroffen in zijn huis in Bilthoven. De advocaat van Everink heeft dat bevestigd. De politie vermoedt een misdrijf en is een onderzoek gestart. De dode is gevonden aan de Hoflaan, zo schrijft RTV Utrecht.

Koen Everink kwam in 2012 in het nieuws nadat hij op Sensation White werd mishandeld door kickbokser Badr Hari, die daar een gevangenisstraf voor kreeg.

Verdachte omstandigheden
"We kregen melding dat er iets was bij het huis in Bilthoven", aldus een woordvoerster van de politie. "Toen agenten het huis binnengingen, werd een overleden persoon aangetroffen. Er was sprake van verdachte omstandigheden, dus er is direct een onderzoek ingesteld."

De politie heeft een Porsche die in de straat stond meegenomen voor onderzoek. Volgens de politie gaat het onderzoek nog geruime tijd duren.

Profiel Koen Everink: Groot geworden in de reiswereld

Everink stond bij zakenblad Quote al bekend als een succesvolle zakenman. Zo werd zijn vermogen in de Quote 500 Junior 2013 geschat op 15 miljoen euro. Hij was al sinds 1997 actief in de reisbranche.

De oprichter van reisbureau Eliza was Here verkocht zijn bedrijf kort voor de mishandeling voor miljoenen aan de reisgigant Sundio Group. De reisondernemer was ook aandeelhouder bij deze groep.
Tennissers

Hij hield van snelle sportauto's, voetbal, fitness en tennis. Naar eigen zeggen was Everink goed bevriend met bekende tennissers als Robin Haase en Igor Sijsling.

In een interview met De Telegraaf vertelde hij vorige maand nog dat hij de tennissers hielp met het boeken van oefenbanen, het laten bespannen van de rackets, het klaarmaken van de drankflesjes, het regelen van ballen of het ophalen van tickets.

"Inderdaad, ik ben een manusje van alles, een duizendpoot. Ik betaal alles zelf om onafhankelijk te blijven. De afgelopen jaren ging ik zo'n tien tot twaalf toernooien per seizoen met ze mee. Ik ken mijn plek. Ik ben een soort loopjongen, zo kun je het wel zien", vertelde hij toen. Dat zag de ondernemer als een soort therapie om de mishandeling te verwerken.

http://www.nu.nl/dvn/4224(...)n-in-reiswereld.html

quote:
Ontreddering in Bilthoven
door Jessica Bode en Chris Ververs

Bilthoven - Uren na de vondst van het levenloze lichaam van zakenman Koen Everink is het nog steeds onmogelijk om ook maar een beetje in de buurt te komen van zijn kapitale woning in Bilthoven.

De straat is met rood-witte politielinten volledig afgezet. Een omwonende staat vertwijfeld voor de afzetting. ,,Koen is dood..", stamelt hij ontredderd.

Natte sneeuw dwarrelt uit de loodgrijze lucht terwijl buurtbewoners bij elkaar schuilen onder paraplu's. ,,Zijn dochtertje werd met betraand gezicht uit de woning gedragen”, rilt een buurvrouw. ,,Het zou vreselijk zijn als dat kleine meisje hem heeft aangetroffen."

De dood van de succesvol zakenman die landelijk bekend werd als slachtoffer van kickbokser Badr Hari leidt direct tot veel speculaties in de chique Bilthovense wijk. ,,Ik stond in december nog met hem op het hockeyveld, toen gaf hij wel aan bedreigd te worden”, stelt een omstander.

Beveiligers werden door de buren nooit in de straat gespot. Wel kreeg Everink in het openbare leven vaak uit Marokkaanse hoek vervelende opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd. ,,Koen zei dan altijd tegen die jongens: dit willen jullie ook niet, als ik de politie bel zijn ze er binnen twee minuten.”

Naast politieauto's en busjes van de forensische opsporing trekt de woning ook bekijks van bekenden van Koen en ramptoeristen die willen weten wat er hand is. Sommige buurtbewoners spreken van een ordinaire roofmoord. De politie laat nog niets los zolang het onderzoek loopt.
Bron
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160474814
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:21 schreef agter het volgende:

[..]

Ja. Vreemd.
"Hij wil een vakantie inclusief alle hapjes, drankjes en uitstapjes. En hij is bereid daar ietsje meer voor te betalen.”
Dat wilden wij dus juist niet. En dat bieden ze dus ook niet. Maar bijv. wel mooie chique woningen met privé zwembad in het binnenland van Kreta.
Zoals jij het omschrijft zo was "Eliza was here" zeker, nu keek ik ff op hun site en snap nu ook de reactie van Geralt. Het lijkt nu inderdaad een gewone boekingssite. Vroeger was heel anders, bijzondere locaties en dorpjes.

Hij stuurde me naar Ibiza toen de invasie daar nog niet was gearriveerd... Nu zou ik er nog niet gratis naar toe willen.

Misschien is er wat veranderd tijdens/na 2012?
  zondag 6 maart 2016 @ 21:33:41 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160474905
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zoals jij het omschrijft zo was "Eliza was here" zeker, nu keek ik ff op hun site en snap nu ook de reactie van Geralt. Het lijkt nu inderdaad een gewone boekingssite. Vroeger was heel anders, bijzondere locaties en dorpjes.

Hij stuurde me naar Ibiza toen de invasie daar nog niet was gearriveerd... Nu zou ik er nog niet gratis naar toe willen.

Neemt niet weg dat het nog steeds allemaal alleen maar logies of logies+ontbijt is.... geen "all inclusive" vakanties die betekenen dat je je om 11.30 uur al klem kunt zuipen aan de gratis binnenlands gedestilleerde bagger.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160474968
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het nog steeds allemaal alleen maar logies of logies+ontbijt is.... geen "all inclusive" vakanties die betekenen dat je je om 11.30 uur al klem kunt zuipen aan de gratis binnenlands gedestilleerde bagger.
Dat zeg ik toch nergens?
  zondag 6 maart 2016 @ 21:36:24 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160475010
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch nergens?
Het was ook geen commentaar, meer aanvulling ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 6 maart 2016 @ 21:37:28 #6
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_160475059
quote:

[..]

Nee, het is een complete vakantie waar alles geregeld is, behalve eten en drinken.
Dus incl. Vliegen, huurauto, verzekering en kleinschalige (of Naja, was tot een paar jaar geleden) accomodaties op wat afgelegenere plekjes. Ik vind/vond het wel een tof concept.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:38:12 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_160475089
quote:

[..]

En niet in een of andere ARKE-flat 10 meter van het strand.
Het is gewoon comfortabel 'net ietsje anders' voor mensen die misschien 20 jaar geleden alles allemaal zelf regelden om een beetje rust te vinden en nu een auto oppikken bij het vliegveld en er verder zelf naar toe rijden ipv in een bus van een touroperator met een hostess die zegt dat het water uit de kraan niet drinkbaar is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_160475122
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Iemand moet die data aangeven. Dat is raar.
Het ging juist om gebrek aan data, de Funda eigenaar von dat Funda voor iedereen open moest zijn, en niet alleen voor NVM makelaars, maar goed offtopic.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_160475158
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

klopt ja - Koen zocht zelf unieke locaties uit zoals deze :

De hemel op aarde

Ik was er in het voorjaar, op de oude Siciliaanse boerderij van de familie Corvaja. Ik kwam er terecht toen ik op weg was naar de nabijgelegen kustplaats Siracusa, waarvan ik had gehoord dat het oneindig veel kunstschatten herbergt die ik natuurlijk gezien moest hebben. Omdat ik veel te lang was blijven hangen op het strand, ging de zon al bijna onder. Ik besloot dus maar te stoppen om te vragen of ik ergens kon overnachten. Een vriendelijke boer verwees me in zijn beste engels, maar vooral met handen en voeten naar een kasteeltje in de buurt. De bewoonster ervan, Signora Corvaja, bleek niet alleen een afstammelinge te zijn van de koning die over dit gebied had geheerst, maar ook de eigenaresse van de boerderij Pozzo di Mazza. En ja, ze had er ook nog een kamer voor me vrij.
Ik kon mijn geluk niet op toen ik me eenmaal op het terras van de sfeervolle boerderij had geïnstalleerd: de citrusbomen die in bloei stonden, vulden de lucht met een heerlijke geur en de zoete Marsala smaakte voortreffelijk. Zelden kom je op plekken waar je spieren zich als vanzelf ontspannen en waar je eigen adem het enige is dat je hoort. Pozzo di Mazza is zo’n plek: de hemel op aarde voor liefhebbers van rust en ruimte. Ja, Siracusa kon nog wel een dagje wachten…

[url=http://web.archive.org/web/20100316041840/http://www.elizawashere.n(...)o_di_mazza.htm?]link[/url]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 6 maart 2016 @ 21:39:56 #10
36431 bleiblei
pi_160475159
Wat ik alleen niet snap is dat gekonkel over zijn persoon in de context van hoe hij aan zijn geld komt en wat voor kutbedrijf Eliza wel niet is. Wat is dat voor een raar soort jaloezie/ ongefundeerd geroddel/ nieuwszucht?
  zondag 6 maart 2016 @ 21:41:18 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160475221
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:37 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Nee, het is een complete vakantie waar alles geregeld is, behalve eten en drinken.
Dus incl. Vliegen, huurauto, verzekering en kleinschalige (of Naja, was tot een paar jaar geleden) accomodaties op wat afgelegenere plekjes. Ik vind/vond het wel een tof concept.
Als ik de site zo bekijk dan is dat nog steeds zo...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160475258
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef bleiblei het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat gekonkel over zijn persoon in de context van hoe hij aan zijn geld komt en wat voor kutbedrijf Eliza wel niet is. Wat is dat voor een raar soort jaloezie/ ongefundeerd geroddel/ nieuwszucht?
Nou, inderdaad. Hoeveel hoeren hij geneukt heeft is net zo relevant.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:46:05 #13
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160475431
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef bleiblei het volgende:
Ja, d'r wordt hier flinke poging gedaan om iets te zoeken om maar te kunnen zeggen:
Zie je wel, eigen schuld...

Maar er wordt nog geen deuk in een pakje boter geslagen, en linken/bronnen geven juist een beeld van een hardwerkende ondernemer en een lieve vader.
Ben daarom ook erg benieuwd naar een onderbouwing met feiten dat Koen Everink in de foute handel/hoek zat..
  zondag 6 maart 2016 @ 21:48:52 #14
36431 bleiblei
pi_160475516
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ik de site zo bekijk dan is dat nog steeds zo...
Ah kijk, paar maanden geleden toen we in Spanje zaten ook, maar deze en gene lieten overkomen alsof dat ineens niet meer was :P .
  zondag 6 maart 2016 @ 21:52:48 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160475665
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:48 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ah kijk, paar maanden geleden toen we in Spanje zaten ook, maar deze en gene lieten overkomen alsof dat ineens niet meer was :P .
Voor sommigen betekent "All in" nou eenmaal dat je je de hele dag kunt klemzuipen en vol kunt stouwen met inferieure rotzooi, en dat soort reisjes kosten over het algemeen niet heel veel idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 6 maart 2016 @ 22:12:51 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_160476301
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, d'r wordt hier flinke poging gedaan om iets te zoeken om maar te kunnen zeggen:
Zie je wel, eigen schuld...

Maar er wordt nog geen deuk in een pakje boter geslagen, en linken/bronnen geven juist een beeld van een hardwerkende ondernemer en een lieve vader.
Ben daarom ook erg benieuwd naar een onderbouwing met feiten dat Koen Everink in de foute handel/hoek zat..
Valt wel mee toch?
Hij verkocht vroeger schilderijen aan de deur alsof hij ze zelf gemaakt had, foei zeg.
En hij deed zich op zijn reissite voor als een hippie-achtige dame die heel europa bereisde om de mooiste plekjes te vinden waar je nog een beetje rust kunt vinden.
Very naughty!

Dat laatste wel trouwens, denk je 'Eliza's' beschrijving van een idyllisch plekje te lezen (vrijwel alle beschrijvingen zijn in de ik-vorm) bleek Everdink zwetend in een joggingbroek achter de laptop te zitten }:|
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 6 maart 2016 @ 22:16:42 #17
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160476396
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:12 schreef APK het volgende:

[..]

Valt wel mee toch?
Hij verkocht vroeger schilderijen aan de deur alsof hij ze zelf gemaakt had, foei zeg.
En hij deed zich op zijn reissite voor als een hippie-achtige dame die heel europa bereisde om de mooiste plekjes te vinden waar je nog een beetje rust kunt vinden.
Very naughty!

Dat laatste wel trouwens, denk je 'Eliza's' beschrijving van een idyllisch plekje te lezen (vrijwel alle beschrijvingen zijn in de ik-vorm) bleek Everdink zwetend in een joggingbroek achter de laptop te zitten }:|
Had jij het reisadvies van een zwetende Koen in joggingbroek aangenomen?
Of liever advies van Elize, waarvan nooit een foto is verschenen?

Koen had blijkbaar een goede zelfreflectie...

edit: Koen zocht 4 maanden per jaar op locatie naar die plekken.
pi_160476450
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het ging juist om gebrek aan data, de Funda eigenaar von dat Funda voor iedereen open moest zijn, en niet alleen voor NVM makelaars, maar goed offtopic.
De verkoper bepaald. Lijkt mij.
pi_160476722
Knap dat iemand dan blijkbaar zoveel verdient met vakanties.
  zondag 6 maart 2016 @ 22:31:14 #20
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160476791
quote:
“Zijn er (in)braak sporen? Alleen de politie weet dit.

Waarom is de auto meegenomen voor sporenonderzoek?

Ding is niet gestolen geweest, dus zou men er rekening mee houden dat het slachtoffer en dader gezamenlijk in het voertuig aanwezig waren geweest?

Waarom is het kind niet wakker geworden? Als het slachtoffer overlopen was geweest (betrapte inbreker, roofoverval),heeft hij minimaal even de tijd gehad hard te schreeuwen.

Iets zegt me dat dader en slachtoffer bekend met elkaar waren.

Genoeg gespeculeerd. We wachten af tot er meer bekend is.”

Aldus onze altijd scherpe ‘Joop’.
http://www.misdaadjournalist.nl/

en van de reactie's daar:
quote:
Zie update politie.nl: Everink werd in de nacht van donderdag op vrijdag om het leven gebracht.
– De auto meenemen voor sporenonderzoek lijkt me logisch. Ook om te weten waar Everink voor de moord is geweest aan de hand van het navigatiesysteem.
– Als Everink wakker is geworden omdat hij meende iets te horen kan hij eerst zelf op onderzoek zijn uitgegaan. De keuken waar hij is gevonden lijkt aan de achtertuin te zijn gesitueerd. Een geliefde toegang voor inbrekers.
– De vraag is of Everink de aanval heeft zien aankomen. Ik denk van niet. Hij had tenslotte een directe lijn met de politie om alarm te kunnen slaan bij calamiteiten en heeft daar geen gebruik (meer) van kunnen maken.
– Dat dader(s) en slachtoffer met elkaar bekend waren lijkt onwaarschijnlijk. Bekenden wisten dat er een directe lijn met de politie was en dat er om het huis beveiligingscamera ’s hingen.
– De laatste 10 weken zijn er in het postcodegebied van Everink 5 inbraken en 3 pogingen daartoe geweest:
26-02-2016 Poging tot inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
16-02-2016 Poging tot inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
23-01-2016 Inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
05-01-2016 Inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
22-12-2015 Inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
22-12-2015 Poging tot inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
15-12-2015 Inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
13-12-2015 Inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
Dat zijn best wat inbraken in Bilthoven-Zuid in de afgelopen 3 maanden...
pi_160477010
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

[..]

daar staat dit tussen :
Hij had tenslotte een directe lijn met de politie om alarm te kunnen slaan bij calamiteiten

is dat een noodnummer ?
  zondag 6 maart 2016 @ 22:41:43 #22
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160477089
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:38 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

daar staat dit tussen :
Hij had tenslotte een directe lijn met de politie om alarm te kunnen slaan bij calamiteiten

is dat een noodnummer ?
Vaak is dat een afspraak met de politie, een keer telefoon laten overgaan en ze staan direct op de stoep. Doen ze ook bij stalkingszaken.

Je krijgt dan een speciaal telefoonnummer wat je moet bellen, tenminste ik toen wel.
  zondag 6 maart 2016 @ 22:43:09 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160477123
quote:

[..]

[..]

Bij die data zitten 5 dinsdagen: 15 en 22 december, 5 januari en 16 februari.
Verder een zondag, een zaterdag en een vrijdag.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160477128
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Vaak is dat een afspraak met de politie, een keer telefoon laten overgaan en ze staan direct op de stoep. Doen ze ook bij stalkingszaken.

Je krijgt dan een speciaal telefoonnummer wat je moet bellen, tenminste ik toen wel.
nou direct op de stoep
Bilthoven heeft geen politie meer
die moeten uit Zeist komen
pi_160477147
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:38 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

daar staat dit tussen :

is dat een noodnummer ?
Dat is gewoon een alarm centrale. Zeer waarschijnlijk.
  zondag 6 maart 2016 @ 22:48:03 #26
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160477282
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is gewoon een alarm centrale. Zeer waarschijnlijk.
Wel eens 112 moeten bellen? Duurt soms best lang, zeker in nood.

Is een nummer, als dat gaat komt men direct zonder vragen, vaak kan dat dan helemaal niet.
Je hebt namelijk geen tijd om de situatie nog even uit te leggen.
pi_160477323
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wel eens 112 moeten bellen? Duurt soms best lang, zeker in nood.

Is een nummer, als dat gaat komt men direct zonder vragen, vaak kan dat dan helemaal niet.
Je hebt namelijk geen tijd om de situatie nog even uit te leggen.
Ja. Men komt soms zelfs niet

Zover ik weet is er geen ander nummer.
  zondag 6 maart 2016 @ 22:49:34 #28
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160477325
quote:
11s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij die data zitten 5 dinsdagen: 15 en 22 december, 5 januari en 16 februari.
Verder een zondag, een zaterdag en een vrijdag.
Laatste twee waren pogingen tot braak, niet gelukt dus.
Lijkt wel op een bende...
pi_160477348
Als je op de noodknop drukt van je alarm-installatie heb je gelijk bereik met de politie via je security-bedrijf.
Je hebt ook twee codewoorden, die alleen jij en het bedrijf kent.Als je het codewoord zegt, weet het bedrijf precies wat er aan de hand is, blijft via het kastje online en stuurt onmiddelijk de politie.
pi_160477408
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:50 schreef hondjes het volgende:
Als je op de noodknop drukt van je alarm-installatie heb je gelijk bereik met de politie via je security-bedrijf.
Je hebt ook twee codewoorden, die alleen jij en het bedrijf kent.Als je het codewoord zegt, weet het bedrijf precies wat er aan de hand is, blijft via het kastje online en stuurt onmiddelijk de politie.
Als zij tijd hebben.
  zondag 6 maart 2016 @ 22:53:58 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160477478
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:50 schreef hondjes het volgende:
Gezien er pas alarm geslagen is nadat zijn dochtertje hem 's morgens vond, en ze onderzoek doen naar een misdrijf in de nacht van 3 op 4 maart verwacht ik niet dat hij zelf nog op een noodknop gedrukt heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160477793
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

nou direct op de stoep
Bilthoven heeft geen politie meer
die moeten uit Zeist komen
Hoe kom je daar bij?

Politie De Bilt is in januari 2016 verhuisd naar het gemeentehuis in Bilthoven.
pi_160477872
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:01 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?

Politie De Bilt is in januari 2016 verhuisd naar het gemeentehuis in Bilthoven.
Maandag t/m vrijdag van 09.00 uur – 16.30 uur. Zaterdag en zondag is het bureau gesloten.
pi_160477895
quote:

[..]

[..]

Toch heb ik niet het gevoel dat het doel was om spullen mee te nemen uit het huis.
pi_160477967
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:04 schreef Physsic het volgende:

[..]

Toch heb ik niet het gevoel dat het doel was om spullen mee te nemen uit het huis.
Hoe kom je aan dat gevoel?
pi_160477985
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Maandag t/m vrijdag van 09.00 uur – 16.30 uur. Zaterdag en zondag is het bureau gesloten.
Dat is zo'n beetje ieder politiebureau..
  zondag 6 maart 2016 @ 23:09:56 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160478053
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Wat natuurlijk niet betekent dat er niemand is.
Er zijn meer bureaus met beperkte openingstijden, maar het is nog steeds een plek waar vandaan de politie werkt, ook buiten de openingstijden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160478062
quote:
Koen Everink had geen bewakingscamera's in zijn woning. Hij waande zich volkomen veilig in zijn Bilthovense villa, zeggen intimi. De politie moet het dus doen zonder beelden van de moord en tast nog volledig in het duister over de toedracht.

De halfvrijstaande villa van Koen Everink aan de Hoflaan in Bilthoven is het hele weekend afgeschermd met zwarte hekken. Een rechercheteam is druk bezig met het verzamelen van sporen. Een politiehelikopter cirkelt zaterdagmorgen boven de buurt om foto's te maken van de omgeving. Buurtbewoners worden verhoord of zij iets verdachts hebben gezien.

In de middag kammen twee rechercheurs de straat uit met een politiehond. De Utrechtse politie tast nog in het duister over de toedracht van de moord op de 42-jarige zakenman Koen Everink. ,,We weten echt nog niet wat de aanleiding is geweest," geeft politiewoordvoerder Leonie Bosselaar toe.

Braakschade
Reden waarom alle scenario's nog openstaan. In het belang van het onderzoek houdt de politie de kaarten stijf tegen de borst. Ze wil niet zeggen of er braakschade aan de woning is, wat zou kunnen duiden op een inbraak. Evenmin wil de politie kwijt of er iets mist in de woning, of hoe Everink om het leven is gebracht. Er zijn geen camerabeelden van de moord. Vrienden van Everink bevestigen dat er geen camera's waren. ,,Koen had helemaal geen angst. Zijn deur stond altijd open. Dat er geen camera's hangen, geeft aan dat hij zich thuis veilig voelde. Ja, er hebben wel eens Marokkaantjes voor de deur gestaan die vonden dat hij de carrière van Badr Hari had kapotgemaakt. Dat vond hij vervelend, maar zag hij niet als een echte bedreiging."

Verbrijzeld
Zijn huis aan de Hoflaan in Bilthoven stond in de verkoop. Foto's van de makelaar tonen een smaakvolle, door een architect ingerichte villa, met veel zwart, hout en natuursteen. In de woonkamer hangt een portret van zijn 6-jarige dochter, die de eerste was die haar vader dood aantrof. Bij voetbalvereniging Kampong in Utrecht werd zaterdagmiddag een minuut stilte gehouden. Voordat zijn enkel werd verbrijzeld, speelde Everink in het veteranenteam
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)woning-Everink.dhtml

[ Bericht 38% gewijzigd door Leandra op 06-03-2016 23:21:36 ]
pi_160478097
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:10 schreef Physsic het volgende:

[..]

Als dat waar zou zijn. Was de man blijkbaar niet zo bang.
pi_160478166
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

dit politiebureau heeft geen voordeur :7 - 1.18

basis bureau zit in Baarn

zondag 6 maart 2016 @ 23:15:17 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160478193
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja, Politiebureau Zeist bijvoorbeeld:
Maandag tot en met zaterdag van 09.00 uur tot 17.30 uur. Aangiften kunnen op afspraak worden opgenomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160478248
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maandag tot en met zaterdag van 09.00 uur tot 17.30 uur. Aangiften kunnen op afspraak worden opgenomen.
Wat verder niets zegt over het rondrijden en kijken.
pi_160478251
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dit politiebureau heeft geen voordeur :7 - 1.18

basis bureau zit in Baarn

En wat heeft dat er precies mee te maken?
  zondag 6 maart 2016 @ 23:18:40 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160478275
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee, en waarschijnlijk is het ook gewoon een uitvalspunt voor agenten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160478278
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:10 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ook wel bizar. Dat dik gedrukte stuk. Als het zo is.
pi_160478288
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

I rest my case..
pi_160478321
Het was balr hadi
Nothing to see here, carry on
pi_160478327
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ook wel bizar. Dat dik gedrukte stuk. Als het zo is.
Vreemd dat zoveel mensen zeggen dat hij zich bedreigd voelde en ook nauw contact had met de politie, terwijl nu beweerd wordt dat hij zich nergens zorgen op maakte.

Dat van die Marokkaantjes had ik al wel gedacht.
pi_160478390
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

Vreemd dat zoveel mensen zeggen dat hij zich bedreigd voelde en ook nauw contact had met de politie, terwijl nu beweerd wordt dat hij zich nergens zorgen op maakte.

Dat van die Marokkaantjes had ik al wel gedacht.
Wie zegt wat en wat geloven mensen direct?
pi_160479430
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Precies. Het is niet zo dat de politie in het bureau zit te wachten tot er iets aan de hand is. Die patrouilleren door hun werkgebied. Het maakt wat dat betreft dus niet zoveel uit waar er nog een bureau is en wanneer dat geopend is - dat is vooral relevant als je aangifte wilt doen.
pi_160479489
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Precies. Het is niet zo dat de politie in het bureau zit te wachten tot er iets aan de hand is. Die patrouilleren door hun werkgebied. Het maakt wat dat betreft dus niet zoveel uit waar er nog een bureau is en wanneer dat geopend is - dat is vooral relevant als je aangifte wilt doen.
Lijkt mij ook. Blijkbaar denken sommige mensen anders.
pi_160479859
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:10 schreef Physsic het volgende:
,,Koen had helemaal geen angst. Zijn deur stond altijd open.
Sure.
pi_160479893
Wie is de hoofdverdachte?
pi_160480329
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:46 schreef Atak het volgende:
Ben de Beer.
  maandag 7 maart 2016 @ 01:30:05 #56
28033 Pek
je moet wat
pi_160480433
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:46 schreef Atak het volgende:
De 6-jarige dochter natuurlijk, duh :{w
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_160480462
Het is wel erg toevallig precies deze gozer.
pi_160480483
quote:
11s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat is toevallig en precies?
pi_160480489
Maar goed er lopen genoeg dwaze figuren rond.
pi_160480509
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er staan wel meer villa's in Bilthoven en hier is er een motief.
pi_160480522
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

En vaak niet.
pi_160480532
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En vaak niet.
Dat kan ook.
pi_160480548
Maar goed ik snap politie wel in deze zaak, het is wat veel toeval allemaal en bewijs rond krijgen valt niet mee.
  maandag 7 maart 2016 @ 01:39:05 #64
28033 Pek
je moet wat
pi_160480550
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

deze gozer.

Badoemtsss :P
pi_160480557
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:39 schreef Pek het volgende:

[..]

deze gozer.

Ik ken het woord niet.
pi_160480566
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:39 schreef Pek het volgende:

[..]

deze gozer.

Voor dat akkefietje met badje haring kende niemand die gozert.
  maandag 7 maart 2016 @ 01:41:18 #67
28033 Pek
je moet wat
pi_160480571
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ken het woord niet.
No prob, bro ;)
  maandag 7 maart 2016 @ 01:43:42 #68
28033 Pek
je moet wat
pi_160480597
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

badje haring
_O-

Ik zou maar vast wat beveiliging gaan regelen als ik jou was :P
pi_160480617
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:43 schreef Pek het volgende:

[..]

_O-

Ik zou maar vast wat beveiliging gaan regelen als ik jou was :P
Heb Russische buurman.
pi_160480626
quote:
12s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:41 schreef Pek het volgende:

[..]

No prob, bro ;)
Ik spreek geen straattaal en ben je broer niet.
  maandag 7 maart 2016 @ 02:06:14 #71
28033 Pek
je moet wat
pi_160480873
En verder ook niet erg snugger, blijkbaar :')
  maandag 7 maart 2016 @ 06:24:56 #72
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160482044
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

blijkbaar was bij deze villa de deur altijd open, dat maakt een eventuele woningoverval iets minder toevallig.
pi_160482050
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 06:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

blijkbaar was bij deze villa de deur altijd open, dat maakt een eventuele woningoverval iets minder toevallig.
Ja vast, vandaar die drukte daar met inbraken en zo.
  maandag 7 maart 2016 @ 07:24:39 #74
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160482226
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2016 06:28 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ja vast, vandaar die drukte daar met inbraken en zo.
of de deuren nou open staan of niet, waar wat te halen valt... Ze zullen de meest beveiligde villa's eerst wel voorbij lopen.
pi_160482466
quote:
Moord op Everink: vijftien tips

BILTHOVEN -
Tot laat in de middag heeft de recherche gisteren de villa van de vrijdagochtend hier dood aangetroffen zakenman Koen Everink doorzocht. Intensief speurwerk heeft nog niet tot een arrestatie geleid.
Inmiddels heeft de politie vijftien tips gekregen over de moord op Everink, die levenloos in de keuken van zijn villa werd gevonden door zijn dochtertje. Over de exacte inhoud van de tips doet de politie geen mededelingen.
Speurhonden
Rond de woning is uitgebreid forensisch onderzoek gedaan. In de omgeving hebben speurhonden naar door de dader of daders achtergelaten voorwerpen of andere sporen gezocht. De recherche bekijkt ook beelden van beveiligingscamera’s in en om de woning van Everink en in de buurt.
„Het onderzoek is nog in volle gang. Maandag gaan we verder”, aldus een woordvoerder van de politie.
Een uit de hand gelopen woningoverval of inbraak is een scenario waar de politie serieus rekening mee houdt, maar ook een gerichte actie tegen Everink wordt niet uitgesloten
http://www.telegraaf.nl/b(...)vijftien_tips__.html
pi_160482525
quote:
11s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Net zoals het toevallig precies Els Borst was?
pi_160482526
Badr al vast?
pi_160483081
Ik ben geen overvaller van beroep, maar wat valt er echt te roven bij een miljonair? Alsof je dan gewoon wat miljoenen voor de grijp heb liggen? Sieraden gewoon ergens in een la?

En waarom dan als die man gewoon thuis is? En is er überhaupt iets meegenomen?

Waarom niet het scenario: man deed ook nog wat duistere zaken en daar is wat misgegaan...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 7 maart 2016 @ 09:26:38 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160483157
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:20 schreef Injetta het volgende:

Waarom niet het scenario: man deed ook nog wat duistere zaken en daar is wat misgegaan...
En welke aanwijzingen zijn er voor dat scenario?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160483171
quote:
Ik ben geen overvaller van beroep, maar wat valt er echt te roven bij een miljonair? Alsof je dan gewoon wat miljoenen voor de grijp heb liggen? Sieraden gewoon ergens in een la?

Als er bij een miljonair al niks te halen valt, wat valt er dan nog te halen bij een normaal rijtjeshuis?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160483235
quote:

waarom wel? Omdat je graag de schuld bij slachtoffer legt?
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 09:50:21 #82
249559 crew  Lavenderr
pi_160483536
quote:

Waarom niet het scenario: man deed ook nog wat duistere zaken en daar is wat misgegaan..
.
Dat is laster.
  maandag 7 maart 2016 @ 10:02:36 #83
36431 bleiblei
pi_160483689
quote:

Ja, bij rijke mensen is er doorgaans meer te halen, denk aan een dikke BMW uit 2016 ipv. een Hyundai Atoz uit 1999, of een Audemars Piquet ipv. een Casiootje. Etc.

Doorgaans moet je daar dan ook significant meer moeite doen om er binnen te komen waardoor dergelijke huizen oninteressant zijn voor gelegenheidsdieven.
En duistere zaken, wat hierboven al genoemd wordt... Wat is je argument om dit te suggesteren?
Het is redelijk obvious dat die man zijn vermogen al verdient heeft met zaken die het daglicht prima verdragen. Waarom zou je dan in vredesnaam in discutabele kringen gaan begeven? Het geld heeft ie niet meer nodig en de thrill heeft hij ook (ogenschijnlijk) nooit gezocht.
pi_160483816
quote:

Denk je dat een man met een kind van 6 in huis nog tijd heeft voor allerlei illegale handeltjes ?
Aan welke duistere zaken denk je dan ?
pi_160484078
Het is absurd maar ik had op de ochtend van dit gebeuren een felle droom over een overval bij de buren. Het was een soort dorp waarin ik woonde en het was aan de overkant. (Terwijl ik al jaren op vier hoog in de stad woon.) Hele straat meteen in paniek. Dan sta je op, ga je internet op en leest dat Koen Everink is overvallen en dood is gevonden.
Heeft verder niemand iets aan maar ik vind het zelf zo frappant.
Valt in de categorie: er gebeurt iets en je droomt het, zo droomde ik een keer dat een van mijn katten op het richeltje van het balkon liep. Ik werd meteen wakker, ging kijken en hij liep daar ook.
pi_160484332
quote:

Omdat je zo een man beticht van iets waar je totaal geen bronnen of feiten van hebt, zoals hier al geschreven is valt dat onder laster, daarom niet. Daarnaast is dat een bron voor roddels en achterklap en kunnen anderen denken dat er überhaupt een kern van waarheid inzit.

De feiten tot op heden zijn:
succesvolle zakenman
gevonden door zijn dochtertje in een plas bloed in de keuken
gevonden in de vroege ochtend
liefhebbende vader
in 2012 de verkeerde tijdens het stappen tegengekomen
10 inbraken of pogingen daartoe in Bilthoven-Zuid in de afgelopen 10 weken

Verder is er erg weinig bekend gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 07-03-2016 11:03:08 ]
pi_160484481
quote:
5s.gif Op maandag 7 maart 2016 08:21 schreef k_man het volgende:

[..]

Net zoals het toevallig precies Els Borst was?
Die dwaas wist precies wie het was.
pi_160484766
Overigens worden dit soort overvallen vaak gepleegd door Oostblokkers, vaak veel geweld, weinig buit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_160484818
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:03 schreef raptorix het volgende:
Overigens worden dit soort overvallen vaak gepleegd door Oostblokkers, vaak veel geweld, weinig buit.
Is dat niet een beetje uit de richting? Ik weet dat dat veel voorkomt bij het grensgebied.

In mijn geboortedorp leggen mensen de autosleutels op de tafel... Dan komen ze in ieder geval niet boven. :{
pi_160484827
Audemars Piguet, niet piquet
  maandag 7 maart 2016 @ 11:07:45 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160484835
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:03 schreef raptorix het volgende:
Ik was destijds bij Els Borst ook niet verbaasd geweest als het Oostblokkers waren geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160484867
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2016 10:50 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die dwaas wist precies wie het was.
En het bleef gewoon een dwaas.
pi_160484904
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En het bleef gewoon een dwaas.
eerder een psycho
pi_160484925
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

eerder een psycho
In elk geval kwam hij niet met een goede reden.
pi_160484941
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

eerder een psycho
Ja maar ook in Bilthoven toevallig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2016 11:13:04 ]
pi_160485303
Tis ook wel opmerkelijk dat hij binnenkort zou gaan verhuizen. Was dit huis aan de Hoflaan nu wel / niet voorzien van camera's? Daar is wel de nodige onduidelijkheid over.
Stel dat het een gerichte aanslag is geweest, dan kan de dader ook gedacht hebben: nu kan het nog makkelijker, dan dat hij straks in een bewaakt fort woont.
Dan zouden ze geweten hebben dat er rondom dit huis geen of te weinig camera's hingen.

Natuurlijk kun je een aanslag ook plegen als iemand in een auto zit bijv. maar dit was wel het eerste waar ik aan dacht. Het moment, ofwel een mogelijke planning. In dat nieuwe huis was het vast een stuk lastiger om bij hem te kunnen komen.

Als laatste, ik vind het typisch dat men aan de straat parkeert, in zo'n dure wijk. Maar dat heeft verder nergens iets mee te maken. Viel me alleen op, op streetview. Veel auto's in de berm. Ken legio chique wijken waar men dat niet eens zou willen. Iedereen netjes op z'n eigen terrein, is ook ruimte genoeg voor (en veiliger, in meerdere opzichten).
pi_160485325
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:32 schreef empa1010 het volgende:
Tis ook wel opmerkelijk dat hij binnenkort zou gaan verhuizen. Was dit huis aan de Hoflaan nu wel / niet voorzien van camera's? Daar is wel de nodige onduidelijkheid over.
Stel dat het een gerichte aanslag is geweest, dan kan de dader ook gedacht hebben: nu kan het nog makkelijker, dan dat hij straks in een bewaakt fort woont.
Dan zouden ze geweten hebben dat er rondom dit huis geen of te weinig camera's hingen.

Natuurlijk kun je een aanslag ook plegen als iemand in een auto zit bijv. maar dit was wel het eerste waar ik aan dacht. Het moment, ofwel een mogelijke planning. In dat nieuwe huis was het vast een stuk lastiger om bij hem te kunnen komen.

Als laatste, ik vind het typisch dat men aan de straat parkeert, in zo'n dure wijk. Maar dat heeft verder nergens iets mee te maken. Viel me alleen op, op streetview. Veel auto's in de berm. Ken legio chique wijken waar men dat niet eens zou willen. Iedereen netjes op z'n eigen terrein, is ook ruimte genoeg voor (en veiliger, in meerdere opzichten).
Wat is er typisch aan en is het zo'n dure wijk?
pi_160485399
quote:
De politie heeft een tiental tips binnengekregen over de moord op de zakenman Koen Everink. De woordvoerder wil niet zeggen of er bruikbare informatie tussen zit.

Het hele weekend heeft de recherche onderzoek gedaan naar de dood van Everink. Daarbij werd onder meer gebruikgemaakt van een politiehelikopter. De politie wil nog niet vertellen hoe de zakenman om het leven is gebracht. "Dat is daderinformatie, dus daar melden we niets over."

Dancefeest

De 42-jarige Everink werd vrijdag door zijn dochtertje dood gevonden in zijn woning in Bilthoven. Zij waarschuwde de buren, die de politie inschakelden.

De zakenman kwam in 2012 in het nieuws nadat hij tijdens een dancefeest in Amsterdam was mishandeld door Badr Hari. De kickbokser kreeg daarvoor en voor vijf andere geweldszaken een gevangenisstraf van 2 jaar, waarvan 10 maanden voorwaardelijk.

http://nos.nl/artikel/209(...)op-koen-everink.html
Hopen dat er iets bruikbaars tussen zit.
pi_160485409
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Typisch: de percelen zijn groot genoeg om een oprit te maken waar je kunt parkeren. Met meerdere auto's zelfs. Auto's in de berm staat slordig en is onveiliger voor jezelf als vermogend persoon en praktisch gezien bijv. alleen al met je boodschappen: lekker eind sjouwen terwijl je binnen 5 passen in je huis kunt zijn ipv in 100 passen.
pi_160485426
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:38 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Typisch: de percelen zijn groot genoeg om een oprit te maken waar je kunt parkeren. Met meerdere auto's zelfs. Auto's in de berm staat slordig en is onveiliger voor jezelf als vermogend persoon en praktisch gezien bijv. alleen al met je boodschappen: lekker eind sjouwen terwijl je binnen 5 passen in je huis kunt zijn ipv in 100 passen.
Er zijn talloze wijken waar dat zo is. Maakt in dit verhaal verder ook niet uit.
pi_160485445
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er zijn talloze wijken waar dat zo is. Maakt in dit verhaal verder ook niet uit.
Nee, dat schreef ik ook al: dat heeft verder nergens iets mee te maken.
Staat los van dit misdrijf, maar daarom kan het nog wel opmerkelijk zijn imo.
pi_160485498
quote:

[..]

Bilthoven is aardig rijk en is het wel erg toevallig dat precies die villa bezocht is.
pi_160485515
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:44 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Bilthoven is aardig rijk en is het wel erg toevallig dat precies die villa bezocht is.
Als het een andere villa was geweest kwam het ook niet zo in het nieuws.
pi_160485552
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:44 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

na 10 inbraken in de buurt isdat niet zo toevallig
pi_160485556
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat daar niemand vermoord is misschien?
  maandag 7 maart 2016 @ 11:47:51 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160485567
quote:

[..]

Als tweekappers al meer dan 5 ton kosten dan is het over het algemeen idd een redelijk chique wijk (zeker buiten Amsterdam), overigens is dit dan nog de "verkeerde" kant van Bilthoven, want Bilthoven Zuid, Bilthoven Noord, dat later ontwikkeld is, bestaat nagenoeg alleen maar uit (vrijstaande) villa's.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160485568
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

Daar kan best een inbraak groep achter zitten.
pi_160485587
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als tweekappers al meer dan 5 ton kosten dan is het over het algemeen idd een redelijk chique wijk (zeker buiten Amsterdam), overigens is dit dan nog de "verkeerde" kant van Bilthoven, want Bilthoven Zuid, Bilthoven Noord, dat later ontwikkeld is, bestaat nagenoeg alleen maar uit (vrijstaande) villa's.
En blijkbaar heeft men daar liever een tuin dan een oprit.
pi_160485605
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

Misschien is het idd wel een roofgroep, wat al vaker gezien is in Nederland. Paar jaar geleden ging een groep uit Den Haag nog villa's van mensen uit de Quote langs om in te breken. En mogelijk hebben ze bij die 10 inbraken succes gehad, kwam de politie / beveiligingsdienst a.d.h.v. de meldkamer niet of veel te laat opdagen, waardoor ze dit gebeuren konden herhalen. Het blijft gissen.
  maandag 7 maart 2016 @ 11:50:15 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160485616
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Mwah, na de moord op Els Borst was dit ongeacht het slachtoffer wel opvallend genoeg in een klein dorp als Bilthoven om het nieuws (weer) te halen, dat het slachtoffer ook nog eens bekend is, maakt het nieuws idd groter dan het anders zou zijn geweest.

In een dorp met 22.000 inwoners is iedere 2 jaar een moord gewoon erg veel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160485625
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar kan best een inbraak groep achter zitten.
Met bontkraagjes.
pi_160485629
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En blijkbaar heeft men daar liever een tuin dan een oprit.
Beiden is onmogelijk ofzo? :)
pi_160485636
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, na de moord op Els Borst was dit ongeacht het slachtoffer wel opvallend genoeg in een klein dorp als Bilthoven om het nieuws (weer) te halen, dat het slachtoffer ook nog eens bekend is, maakt het nieuws idd groter dan het anders zou zijn geweest.
Ik denk dat roofgroepen eerder kiezen voor plaatsen waar veel te halen valt.
pi_160485649
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:50 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Beiden is onmogelijk ofzo? :)
Nee. Maar iemand anders roept dat men daar geen opritten heeft.
pi_160485660
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik denk dat roofgroepen eerder kiezen voor plaatsen waar veel te halen valt.
Als Piraat weet ik betere plekken.
pi_160485678
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:52 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Als Piraat weet ik betere plekken.
Daar komt men vast ook soms langs.
  maandag 7 maart 2016 @ 11:55:03 #117
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160485715
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

en daar parkeert men wel naast het huis.
pi_160485737
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

Koen had ook gewoon een oprijlaan hoor aan de zijkant vh huis
pi_160485759
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar komt men vast ook soms langs.
Teveel toeval dit.
  maandag 7 maart 2016 @ 11:58:59 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160485779
Dit is wel odd trouwens, Google streetview bij z'n nieuwe huis is van juni 2015, en daarop zie je al een verkocht bordje hangen en dat er volop aan het huis gewerkt werd....
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 7 maart 2016 @ 11:59:25 #121
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160485786
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:56 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Koen had ook gewoon een oprijlaan hoor aan de zijkant vh huis
nog bedankt voor je toelichting gisteren.
En lea ook.
  maandag 7 maart 2016 @ 11:59:59 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160485797
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik zie in Noord ook een hoop langs de weg staan, maar daar is ook gewoon de ruimte voor.
Geen stoepranden, wel bermen die breed genoeg zijn om een auto te parkeren.
Maar idd ook een hoop auto's die wel op de oprit staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160485816
Interessant wel waar iemand zijn auto parkeert in bepaalde wijken.
pi_160485840
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:58 schreef Leandra het volgende:
Dit is wel odd trouwens, Google streetview bij z'n nieuwe huis is van juni 2015, en daarop zie je al een verkocht bordje hangen en dat er volop aan het huis gewerkt werd....
hoe weet je dat hij dat gekocht heeft ?
linkje ?
pi_160485849
Die Mislukte badje haring hoeft er niet eens wat met te maken te hebben, die is sowieso afgewerkt, genoeg andere dwazen lopen er nog rond voor soort van eerwraak.
  maandag 7 maart 2016 @ 12:04:50 #126
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160485928
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
in dit topic misschien wat minder, voor autodieven een dagtaak
pi_160485937
quote:
Kan heel interessant zijn idd :) zeker wanneer je in de Quote vermeld staat. En bovendien, wie wil er een auto van een ton of duurder, langs de weg hebben staan :{
pi_160485970
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:05 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Kan heel interessant zijn idd :) zeker wanneer je in de Quote vermeld staat. En bovendien, wie wil er een auto van een ton of duurder, langs de weg hebben staan :{
Lijkt mij dat als je in een rijke buurt woont je auto zo af en toe wel langs de weg kan laten staan.
pi_160485974
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:05 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Wanneer je wilt opvallen dan neem je dikke auto.
pi_160485988
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Lijkt mij dat als je in een rijke buurt woont je auto zo af en toe wel langs de weg kan laten staan.
En dan?
pi_160485993
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:07 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dit valt toch niet meer op? Was een Cayenne toch?

Denk dat je in dat soort buurten eerder opvalt als je een simpele Suzuki neemt :p
pi_160486000
quote:
5s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

En dan?
En dan niks?
pi_160486054
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit valt toch niet meer op? Was een Cayenne toch?

Denk dat je in dat soort buurten eerder opvalt als je een simpele Suzuki neemt :p
Een dikke Volvo kan natuurlik prima maar Porsche heeft toch wat snobisch
pi_160486078
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:12 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Een dikke Volvo kan natuurlik prima maar Porsche heeft toch wat snobisch
Hmm ik zie ze genoeg rijden. Maar denk dat je daar niet meer met zo'n auto opvalt.
pi_160486084
Badje haring op vaag feest tegenkomen werkt ook niet echt in je voordeel.
  maandag 7 maart 2016 @ 12:14:16 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160486085
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

hoe weet je dat hij dat gekocht heeft ?
linkje ?
http://www.quotenet.nl/Ni(...)gen-verhuizen-174813
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160486130
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:07 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet dat men een dikke auto neemt om interessant te doen :) maar dat het potentieel gevaarlijk is om niet in / vlakbij je huis te parkeren. (inpandige garage bedoel ik dus of hooguit een paar stappen lopen naar de deur).

Maar blijkbaar had Everink wel een eigen oprit. Meende dat ik z'n Porsche op maps zag staan. Kan natuurlijk, even langs de weg zetten. Zou het niet aanraden met zo'n dure bak, menig jaloers mens beschadigd 'm.
pi_160486144
quote:
merci
ook ook een leuk huis met zwembad en al
pi_160486161
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Mislukte badje haring hoeft er niet eens wat met te maken te hebben, die is sowieso afgewerkt, genoeg andere dwazen lopen er nog rond voor soort van eerwraak.
Ik vind (Marokkaanse) eerwraak net zo onwaarschijnlijk als een onzuivere deal, die misgegaan is.

Ik bedoeld, die juweliersvrouw die twee Marokkaanse overvallers doodschoot leeft ook nog. Die vrouw, die een tasjesdief, achteruit rijdend in een boom perste is ook niet gewraakt.

Meestal zijn het grote woorden, weinig daden bij die jongens.
.
  maandag 7 maart 2016 @ 12:18:13 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160486171
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:16 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet dat men een dikke auto neemt om interessant te doen :) maar dat het potentieel gevaarlijk is om niet in / vlakbij je huis te parkeren. (inpandige garage bedoel ik dus of hooguit een paar stappen lopen naar de deur).

Maar blijkbaar had Everink wel een eigen oprit. Meende dat ik z'n Porsche op maps zag staan. Kan natuurlijk, even langs de weg zetten. Zou het niet aanraden met zo'n dure bak, menig jaloers mens beschadigd 'm.
Met het verschil dat er daar waarschijnlijk weinig jaloerse mensen langslopen, en wie er uit jaloersigheid al naar op zoek gaat boeit het ook weinig of een auto langs de weg of op de oprit staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160486177
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:17 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik vind (Marokkaanse) eerwraak net zo onwaarschijnlijk als een onzuivere deal, die misgegaan is.

Ik bedoeld, die juweliersvrouw die twee Marokkaanse overvallers doodschoot leeft ook nog. Die vrouw, die een tasjesdief, achteruit rijdend in een boom perste is ook niet gewraakt.

Laten we dat maar hopen dan...
pi_160486199
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:17 schreef Fer het volgende:

[..]

Puur toeval dan?
pi_160486309
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met het verschil dat er daar waarschijnlijk weinig jaloerse mensen langslopen, en wie er uit jaloersigheid al naar op zoek gaat boeit het ook weinig of een auto langs de weg of op de oprit staat.
Iedereen zet z'n auto daar buiten
Is een dooie buurt waar nooit ook maar iets gebeurd
Voor inbrekers is er wel een ideale vlucht route aan het eind
vd Noord-Houdringelaan staat een hek en je vlucht daar zo het bos in
pi_160486346
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:24 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Iedereen zet z'n auto daar buiten
Is een dooie buurt waar nooit ook maar iets gebeurd
Voor inbrekers is er wel een ideale vlucht route aan het eind
vd Noord-Houdringelaan staat een hek en je vlucht daar zo het bos in
Het is nou ook geen exclusieve oldtimer of speciale Ferrari ofzo :p
  maandag 7 maart 2016 @ 12:26:26 #145
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160486365
Voor het nieuwe huis van Everink, dat hij sinds gisteren officieel mocht betrekken, betaalde de reismiljonair ¤1,75 miljoen. Een koopje, want de originele vraagprijs was ¤2,25 miljoen. Saillant detail aan de nieuwe woning is het enorme hek dat eromheen zit.
http://www.billionhomes.n(...)H-bilthoven/4266718/
pi_160486383
Het is een mysterie, komt ook ineens uit de lucht vallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2016 12:29:07 ]
  maandag 7 maart 2016 @ 12:30:26 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160486415
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:27 schreef Loekie1 het volgende:
Voor het nieuwe huis van Everink, dat hij sinds gisteren officieel mocht betrekken, betaalde de reismiljonair ¤1,75 miljoen. Een koopje, want de originele vraagprijs was ¤2,25 miljoen. Saillant detail aan de nieuwe woning is het enorme hek dat eromheen zit.
http://www.billionhomes.n(...)H-bilthoven/4266718/
Nou wat een enorm hek.... poeh hee.... zo uitzonderlijk is dat nou ook weer niet, en het is ook geen 2 meter hoog ofzo.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160486425
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou wat een enorm hek.... poeh hee.... zo uitzonderlijk is dat nou ook weer niet, en het is ook geen 2 meter hoog ofzo.
spring je zo overheen :)
  maandag 7 maart 2016 @ 12:31:17 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160486432
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

durfte?
Bij Quote zullen ze ook wel stagiaires hebben.... :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160486445
quote:
5s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:19 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Puur toeval dan?
Nou, roofmoord komt ook weer niet dagelijks voor.

Ik vraag me af waarom politie zo stellig is, dat het een misdrijf is.
.
pi_160486507
quote:
Ja.
pi_160486510
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef Fer het volgende:

[..]

Gevonden in een plas bloed... Mja :p
pi_160486526
quote:

[..]

Meestal heeft men een reden dat te denken en dan naar buiten te brengen.
pi_160486528
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja.
Hier bij mij is het gewoon op straat maar wij hebben dan ook geen tuinen :p
pi_160486572
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hier bij mij is het gewoon op straat maar wij hebben dan ook geen tuinen :p
Maar ook weinig roofmoorden?
  maandag 7 maart 2016 @ 12:39:11 #157
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160486579
quote:

[..]

Waarschijnlijk was Badr's gang in de buurt. 1 + 1 = 2.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  maandag 7 maart 2016 @ 12:39:47 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160486591
quote:

[..]

Je ligt niet zomaar in een plas bloed natuurlijk.... en op natuurlijke wijze in een plas bloed komen te liggen is ook uitzonderlijk, daarbij denk ik dat ze niet zo stellig waren geweest als er redenen waren geweest te denken dat die plas bloed veroorzaakt werd door een noodlottig ongeval.
Maar wie weet was hij idd net bezig z'n messenblok van de koelkast te tillen en vielen ze er allemaal uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160486595
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was Badr's gang in de buurt. 1 + 1 = 2.
Heeft hij een gang?
pi_160486612
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar ook weinig roofmoorden?
Volgens mij geen 1.Wel moorden in de relationele sfeer en wat kleine afrekeningen. Nja in een straal van 500 meter dan :p
  maandag 7 maart 2016 @ 12:40:35 #161
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160486616
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gevonden in een plas bloed... Mja :p
Maar is ook al officieel bekend gemaakt van wie die plas bloed was? :7
pi_160486636
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:40 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Maar is ook al officieel bekend gemaakt van wie die plas bloed was? :7
Nee nog niet.

Slim opgemerkt idd.
  maandag 7 maart 2016 @ 12:41:17 #163
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160486640
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je ligt niet zomaar in een plas bloed natuurlijk.... en op natuurlijke wijze in een plas bloed komen te liggen is ook uitzonderlijk, daarbij denk ik dat ze niet zo stellig waren geweest als er redenen waren geweest te denken dat die plas bloed veroorzaakt werd door een noodlottig ongeval.
Maar wie weet was hij idd net bezig z'n messenblok van de koelkast te tillen en vielen ze er allemaal uit.
Messenblok stond op het aanrecht, koelkast was inbouw, was trouwens wel een flinke messenset volgens Funda...
pi_160486647
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens mij geen 1.Wel moorden in de relationele sfeer en wat kleine afrekeningen. Nja in een straal van 500 meter dan :p
Ook wel bijzonder.
  maandag 7 maart 2016 @ 12:41:57 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160486652
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Messenblok stond op het aanrecht, koelkast was inbouw, was trouwens wel een flinke messenset volgens Funda...
Nou, dan kunnen we dat scenario ook weer wegstrepen ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 7 maart 2016 @ 12:42:00 #166
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160486653
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Heeft hij een gang?
40 stuks, Ali Badr en de 40 rovers.
pi_160486661
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ook wel bijzonder.
Vogelaar wijk en woon vlakbij een klein red light district.
pi_160486714
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vogelaar wijk en woon vlakbij een klein red light district.
Van dat dat laatste heb je waarschijnlijk weinig last.
pi_160486720
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die hebben er niets met te maken, er liepen er toevallig nog wat meer rond.
pi_160486732
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Van dat dat laatste heb je waarschijnlijk weinig last.
Totaal niet. En de verkeerde mensen die het aantrekt houden zich bezig met elkaar dus.
pi_160486740
quote:

[..]

Die hebben ook een grot ergens. Daar waar ze de buit opslaan.
pi_160486758
quote:

[..]

badr en de 40 rovers? :') tuurlijk joh.
pi_160486771
De kans bestaat dat het misschien wat domme overvallers zijn geweest
  maandag 7 maart 2016 @ 12:50:05 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160486818
Jongens, wat grapjes zijn leuk, maar als ze voor sommigen kennelijk te moeilijk zijn dan moeten we het misschien maar weer een beetje on-topic proberen te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160486820
Maar dat hij een gang heeft. Best heftig.
pi_160486838
Dan is er wel weer de mogelijkheid dat die toevallig ook dol zijn op bontkraagjes.
pi_160486854
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:50 schreef Leandra het volgende:
Jongens, wat grapjes zijn leuk, maar als ze voor sommigen kennelijk te moeilijk zijn dan moeten we het misschien maar weer een beetje on-topic proberen te houden.
Sorry.
pi_160486891
Er is dan ook werkelijk weinig nieuws te melden over de zaak.
pi_160486905
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:50 schreef Leandra het volgende:
ja daar ben ik het helemaal mee eens. grapjes kunnen we hier beter achterwege laten.
pi_160486947
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Totaal niet. En de verkeerde mensen die het aantrekt houden zich bezig met elkaar dus.
Precies.
  maandag 7 maart 2016 @ 12:59:08 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160487000
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:53 schreef Jaroon het volgende:
Prima, dan doe we dat niet, het is geen verkapte SC die volgeplempt moet worden met posts omdat het kan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160487009
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Prima, dan doe we dat niet, het is geen verkapte SC die volgeplempt moet worden met posts omdat het kan.
En die geparkeerde auto's dan?
  maandag 7 maart 2016 @ 13:00:46 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160487027
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En die geparkeerde auto's dan?
Daar zijn we inmiddels wel klaar mee denk ik, dat is usance daar.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160487049
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:53 schreef Jaroon het volgende:
De gozers die nu achter de reet gezeten worden gaat de potitie pas mededelingen over doen als het rond is of in afdeling onopgelost belandt
pi_160487071
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:01 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De gozers die nu achter de reet gezeten worden gaat de potitie pas mededelingen over doen als het rond is of in afdeling onopgelost belandt
Lijkt mij ook. Maar bepaalde mensen denken dat het volk constant op de hoogte is en moet blijven.
pi_160487111
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. Maar bepaalde mensen denken dat het volk constant op de hoogte is en moet blijven.
Teveel toeval gewoon.
pi_160487123
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:04 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Teveel toeval gewoon.
Noem ze op.
pi_160487202
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Noem ze op.
Ok een rijke maar totaal onbekende man spant civiele rechtszaak aan.
Die wordt toevallig overvallen en doodgemaakt.
pi_160487215
De moord op Koen Everink is dinsdagavond een van de onderwerpen in Opsporing Verzocht.

Dat zegt AVROTROS tegen Shownieuws. In de zaak zijn volgens een politiewoordvoerder een tiental tips binnengekomen, maar blijkbaar is de hulp van het grotere publiek gewenst.

Er zullen in het programma geen bewakingscamerabeelden te zien zijn en er wordt ook geen gebruik gemaakt van een reconstructie. Een politiewoordvoerder zal in de meldkamer de laatste stand van zaken vertellen. Ook worden mogelijke aanknopingspunten met betrekking tot de dader of daders besproken. De politie roept mensen op die meer weten zich te melden.

Koen Everink werd vrijdagochtend dood gevonden in zijn woning in Bilthoven.

Misdaadverslaggever John van den Heuvel was een paar weken geleden nog bij Koen Everink thuis, zo vertelde hij maandagochtend in de ochtendshow van Edwin Evers (zie video): “Ik ben een paar weken geleden nog bij hem thuis geweest en toen hebben we in dezelfde keuken gezeten waar hij is gevonden.”

Volgens John voelde de miljonair zich niet veilig: “Hij gaf aan dat hij bewakingscamera’s zou laten plaatsen omdat hij zich wel degelijk onveilig voelde.”

http://www.show.nl/showfl(...)-opsporing-verzocht/
pi_160487235
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ok een rijke maar totaal onbekende man spant civiele rechtszaak aan.
Die wordt toevallig overvallen en doodgemaakt.
Er zijn wel meer rijke mensen die dat doen. Het ding is meer dat weinig mensen hier de gehele persoon Everink kennen. Alleen van die toestand met Badr. Daarom leggen mensen die link.
pi_160487303
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er zijn wel meer rijke mensen die dat doen. Het ding is meer dat weinig mensen hier de gehele persoon Everink kennen. Alleen van die toestand met Badr. Daarom leggen mensen die link.
Die ligt er ook dik bovenop maar bewijzen is ander verhaal of zou het toeval zijn omdat ie ruzie met dealer kreeg of zo?
pi_160487305
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:08 schreef StaceySinger het volgende:
De moord op Koen Everink is dinsdagavond een van de onderwerpen in Opsporing Verzocht.

Dat zegt AVROTROS tegen Shownieuws. In de zaak zijn volgens een politiewoordvoerder een tiental tips binnengekomen, maar blijkbaar is de hulp van het grotere publiek gewenst.

Er zullen in het programma geen bewakingscamerabeelden te zien zijn en er wordt ook geen gebruik gemaakt van een reconstructie. Een politiewoordvoerder zal in de meldkamer de laatste stand van zaken vertellen. Ook worden mogelijke aanknopingspunten met betrekking tot de dader of daders besproken. De politie roept mensen op die meer weten zich te melden.

Koen Everink werd vrijdagochtend dood gevonden in zijn woning in Bilthoven.

Misdaadverslaggever John van den Heuvel was een paar weken geleden nog bij Koen Everink thuis, zo vertelde hij maandagochtend in de ochtendshow van Edwin Evers (zie video): “Ik ben een paar weken geleden nog bij hem thuis geweest en toen hebben we in dezelfde keuken gezeten waar hij is gevonden.”

Volgens John voelde de miljonair zich niet veilig: “Hij gaf aan dat hij bewakingscamera’s zou laten plaatsen omdat hij zich wel degelijk onveilig voelde.”

http://www.show.nl/showfl(...)-opsporing-verzocht/
Toch onbegrijpelijk dat hij die camera's niet veel eerder heeft laten plaatsen. Alleen al vanwege het feit dat ie zo rijk was. Tel die zaak met Hari er bij op en de gevolgen voor Everink qua bedreigingen. Dan blijf ik erbij dat hij mogelijk bewust vermoord is i.p.v. een beroving. Omdat hij de boel qua beveiliging duidelijk niet op orde had en in z'n nieuwe woning wel.
  maandag 7 maart 2016 @ 13:13:17 #193
117098 Hathor
Effe niet
pi_160487314
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Heeft hij een gang?
En een badkamer, woonkamer, 4 slaapkamers en een ruime keuken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160487329
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:12 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die ligt er ook dik bovenop maar bewijzen is ander verhaal of zou het toeval zijn omdat ie ruzie met dealer kreeg of zo?
Alles staat nog open nu. Ik weet niet of hij drugs gebruikte en een dealer had. Dat is het punt dus.
pi_160487397
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Alles staat nog open nu. Ik weet niet of hij drugs gebruikte en een dealer had. Dat is het punt dus.
Je weet het niet, soms zijn zulke dingen niet te volgen
  maandag 7 maart 2016 @ 13:17:45 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160487423
Heren, het is nu wel klaar met de SlowChat....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160487426
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:16 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je weet het niet, soms zijn zulke dingen niet te volgen
Precies. En misschien moeten bepaalde mensen dan wat minder snel zaken gaan roepen. Dat hebben we hier al vaker gezien.
pi_160487435
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:17 schreef Leandra het volgende:
Okay.
pi_160487489
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:17 schreef Leandra het volgende:
We wachten geduldig op de resultaten van de politie
pi_160488761
John van den Heuvel over moord op Koen Everink

Vrijdagochtend werd zakenman Koen Everink dood in de keuken van zijn Bilthovense villa aangetroffen. Volgens ingewijden werd hij door zijn 6-jarige dochtertje gevonden. Koen Everink kwam in 2012 in het nieuws nadat hij tijdens een dancefeest in Amsterdam was mishandeld door Badr Hari. Edwin Evers belde misdaadverslaggever John van den Heuvel over de moord. ‘Ik ben een paar weken geleden nog bij hem thuis geweest en toen hebben we in dezelfde keuken gezeten waar hij is gevonden.’

Volgens John voelde Koen zich niet veilig. ‘Hij gaf aan dat hij bewakingscamera’s zou laten plaatsen omdat hij zich wel degelijk onveilig voelde. Hij werd op straat aangesproken door jonge Marokkanen die hem bedreigde.’

audio: http://www.538.nl/program(...)oord-op-koen-everink
  maandag 7 maart 2016 @ 14:07:06 #201
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160488906
Koen had dan wel geen camera's buiten, maar de buren blijkbaar wel...

quote:
7 Maart 2016 11.07 uur

Ik kreeg een mailtje van iemand die zei dat er bij de buren een dag voor de moord iemand op camera stond maar omdat ik niet alles voor zoete koek stik ga je zelf even op onderzoek uit om te kijken of de buren wel camera’s aan de gevel hebben hangen en een mooier instrument als google map is er niet. Dat scheeld weer een rit naar de hoflaan 7 in Bilhoven .

En als je met google Maps een rond je lang de huizen gaat valt er op dat het huis acute Koen Evering dood Google onzichtbaar is gemaakt Zie hier het huis van Koen en als je dan links af gaat de overboslaan gelijk achter het huis van Koen Everink zie je dat het huis wazig is gemaakt door Google Maps, ja met welke reden..?

De foto die bij het mailtje zat plaats ik niet want de politie had deze zelf anders wel gelijk naar buiten gebracht als ze een foto hadden die bij de buren op camera had gestaan. En dat Koen Everink zelf geen camera systeem had verbaast me ook heel erg. Zo’s huis is voor de meeste woning overvallers een trekpleister van het ik jou daar.

En je kan tegen wording haast niet meer zo’n camera’s rond om je huis ook al is het schijn veiligheid maar hert schrik toch vele af en ze staan we vol in beeld als ze een paar dagen van te voren even gaan posten dus dan heb je vaak bruikbare beelden. Want je zou ze de kost moeten geven die ondanks camera beelden zo dom zijn om een pin apparaat te plunderen met een gestolen bankpasjes.
http://vlinderscrime.nl/
pi_160488986
Dat scheeld :%
  maandag 7 maart 2016 @ 14:18:50 #203
117098 Hathor
Effe niet
pi_160489173
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Goeie genade wat een slecht geschreven stukje zeg.
pi_160489205
RIP ;(
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 7 maart 2016 @ 14:22:25 #205
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160489245
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Klopt maar gaat mij om de inhoud, welke buur mailt hem ff een foto door van een camera??
pi_160489322
quote:
De politie heeft het onderzoek in de woning van Koen Everink vrijwel afgerond. Maandagmiddag meldde de politie dat het onderzoek in de afrondende fase is.
Sinds Everink vrijdagmorgen dood werd aangetroffen in zijn woning was de politie continu bezig met onderzoek in het huis aan de Hoflaan. Ook in het weekend werd dat onderzoek voortgezet.

Maandag aan het begin van de middag werden de zwarte schermen verwijderd. Ook de overige politieapparatuur werd weggehaald. Dinsdagavond besteed de politie aandacht aan de dood van Everink in het programma Opsporing Verzocht. Tijdens de uitzending is er rechtstreeks contact met een woordvoerder van de politi over de laatste stand van zaken in het onderzoek en de mogelijke aankopingspunten.

Dochtertje
Everink werd vrijdag gevonden door zijn dochtertje, terwijl hij in een grote plas bloed lag. Vrijdagmiddag werd duidelijk dat er sprake is van een misdrijf.

Het huis van de zakenman, die in 2012 tijdens dancefeest Sensation werd mishandeld door Badr Hari, was niet met camera's uitgerust. Everink voelde zich veilig in zijn Bilthovense villa.

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)erink-afgerond.dhtml
pi_160489520
Misschien een domme vraag? Maar als het op opsporing verzocht komt dan gaat het toch vaak om overvallen en zo?
  maandag 7 maart 2016 @ 14:50:08 #208
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_160489826
quote:

[..]

De rest van de site barst ook van de spel- danwel tikvauten:

Ja dat heb je al gauw met justitie dat ze er een eigen draai geven aan de waarheid want het was helemaal geen meester speurwerk van het Nederlands politie team. Scarlet Francini (49)jaar woonde gewoon in Altea na bij Benidorm en daar had ze sins pas een nieuw appartement gevonden waar ze kort gegleden was in getrokken.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_160489840
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:34 schreef Wimperkruller het volgende:
Misschien een domme vraag? Maar als het op opsporing verzocht komt dan gaat het toch vaak om overvallen en zo?
Ja dat klopt en dat zou dit ook kunnen zijn.
  maandag 7 maart 2016 @ 14:58:34 #210
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160490050
quote:
Nee geen domme vraag. Er zijn gelukkig meer overvallen dan moordzaken, soms hebben ze ook een cold case. Maar ook de twee vermisten vrouwen in Panama, zedenmisdrijve en andere misdrijven kunnen er besproken worden.
  maandag 7 maart 2016 @ 15:04:46 #211
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160490205
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ink-vrijgegeven.html

quote:
BILTHOVEN - Het gebied rondom de woning van de om het leven gebrachte Koen Everink in Bilthoven is maandag door de politie vrijgegeven. Rondom het plaats delict zijn de laatste zwarte schotten door de politie weggehaald. Het technisch onderzoek in de Bilthovense woning van de vermoorde zakenman zal naar verwachting maandag worden afgerond.
pi_160490242
quote:
Kan, maar hoeft niet. :)
De moord op Els Borst is bijvoorbeeld ook in Opsporing Verzocht besproken.
pi_160490742
quote:
niet altijd hoor. er komen ook misdrijfzaken in voor.
pi_160491043
Ik heb het vage vermoeden dat justitie wel weet in welke kringen ze deze zeer toevallige moord moeten zoeken.
pi_160491386
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat justitie wel weet in welke kringen ze deze zeer toevallige moord moeten zoeken.
Ze hebben vast wel meer dan ze naar buiten brengen.
pi_160494036
De morbide attractie van het lijk in de villawijk

Waarom spreken villamoorden als die op zakenman Koen Everink en politica Els Borst zo tot de verbeelding? Ze bewijzen dat de elite niet onkwetsbaar is.

https://www.vn.nl/de-morb(...)lawijk-koen-everink/
pi_160495951
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:25 schreef StaceySinger het volgende:

Waarom spreken villamoorden als die op zakenman Koen Everink en politica Els Borst zo tot de verbeelding? Ze bewijzen dat de elite niet onkwetsbaar is.

[ afbeelding ]

Omdat het nieuws is.
pi_160495954
Nu in RTLBoulevard Pjotr de Vries laatste nieuws 'moordzaak' Koen Everink
  maandag 7 maart 2016 @ 19:30:36 #219
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160497233
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 18:40 schreef StaceySinger het volgende:
Nu in RTLBoulevard Pjotr de Vries laatste nieuws 'moordzaak' Koen Everink
En wat was zijn visie, zei hij nog wat over de camerabeelden?

Van wie krijgt hij zijn info, toch ook gewoon uit de media? Politievoorlichter daar is toch weer Bernard Jens?
pi_160497887
quote:

[..]

Die kerel is voormalige boef Martin Kok en hij schijnt dyslexie te hebben. Vraag me af waarom die vent zijn stukjes niet laat nakijken door een redacteur, het is verschrikkelijk om te lezen
pi_160497953
O die malloot. Heeft ooit iemand doodgeslagen met een barkruk. Keer op tv geweest, wat een figuur :')
pi_160497990
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:53 schreef Pleun2011 het volgende:
hij schijnt dyslexie te hebben
en avond BLO :7 en een visakte
pi_160498052
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En wat was zijn visie, zei hij nog wat over de camerabeelden?

Van wie krijgt hij zijn info, toch ook gewoon uit de media? Politievoorlichter daar is toch weer Bernard Jens?
moet nog kijken - de herhaling

http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)de-a552-4efb82e8da88
pi_160498065
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:25 schreef StaceySinger het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een stelletje droeftoeters ook. Even een kijkje nemen wat er allemaal aan gaande is :')
pi_160498118
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Vlindercrime. :')
Zo vaak heb ik daar iets geprobeerd te lezen, maar al na enkele zinnen afgehaakt. Al die fouten, wat een ellende.
pi_160498259
"omdat ik niet alles voor zoete koek stik" :') mijn hemel.
Die kan zich beter met z'n escortservice bezig houden.
pi_160498360
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Peter _ er was wel degelijk camera bewaking
08.00

[ Bericht 1% gewijzigd door StaceySinger op 07-03-2016 20:13:19 ]
  maandag 7 maart 2016 @ 21:02:35 #228
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_160500776
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die kerel is voormalige boef Martin Kok en hij schijnt dyslexie te hebben. Vraag me af waarom die vent zijn stukjes niet laat nakijken door een redacteur, het is verschrikkelijk om te lezen
Wie wil nou voor zo'n figuur werken en dan ook nog eens voor nop? Dat soort gasten moet je sowieso niet in je leven willen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  maandag 7 maart 2016 @ 23:08:06 #229
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160505544
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ik zet voorlopig in op een uit de hand gelopen conflict met een bekende die hij zelf mee naar huis genomen heeft. Dat zou kunnen verklaren dat de Porsche meteen veiliggesteld is (dna/sporen onderzoek van de passagierstoel). Zakenrelatie, schuldenaar/eiser, ex, kan van alles zijn. Kans lijkt mij vrij groot dat de politie al weet wie het is en wat er gebeurd is. De oproep bij OV is dan meer om het bewijs rond te krijgen dan om een spoor op te pikken. /speculatie, tml.
pi_160507980
Missschien kondigen ze de OV-uitzending aan met de hoop dat mensen die getapt worden voor, tijdens of na de uitzending gaan rondbellen al dan niet in paniek?
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_160508398
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:08 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ik zet voorlopig in op een uit de hand gelopen conflict met een bekende die hij zelf mee naar huis genomen heeft. Dat zou kunnen verklaren dat de Porsche meteen veiliggesteld is (dna/sporen onderzoek van de passagierstoel). Zakenrelatie, schuldenaar/eiser, ex, kan van alles zijn. Kans lijkt mij vrij groot dat de politie al weet wie het is en wat er gebeurd is. De oproep bij OV is dan meer om het bewijs rond te krijgen dan om een spoor op te pikken. /speculatie, tml.
Auto veiligstellen is standaard.

Opsporing Verzocht zegt natuurlijk weinig over de toedracht.
pi_160508761
quote:
Het onderbuik gevoel is wel erg groot.
pi_160508800
quote:
Wat een pathetisch epistel.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 05:43:21 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160509224
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:08 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

maar dan is de kans groot dat zijn dochter weet wie er bij hun thuis was.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 08:22:10 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160510046
quote:
Mij ook. In mijn darmen.
pi_160510056
Badr al vast?
pi_160510135
Apart dat zoveel mensen al exact blijken te weten dat het om Marokkanen gaat die wraak wilden nemen voor Badr Hari.
En al bezig zijn met de straf die ze verdienen en het meteen aangrijpen voor hun pleidooien tegen Niet Nedelanders.

Ik hoop dat de politie niet aan een dergelijke tunnelvisie lijdt en alle opties en scenario's onderzoekt.

Het kan toch nog van alles zijn?
Zo werd Fortuin tot grote verbazing van velen vermoord door een linkse Nederlander. En bleek Borst het slachtoffer van een Nederlander die flink van het padje af is.

Ik vind veel conclusies nogal voorbarig.
Hopelijk vinden ze dader(s) en ook het motief.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_160510264
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 08:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mij ook. In mijn darmen.
_O-

Mij raakt vooral het feit dat zijn jonge dochtertje hem gevonden heeft. ;(
  dinsdag 8 maart 2016 @ 08:50:48 #240
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_160510295
het was gewoon een gestoorde fan van Badr die het gedaan heeft, het maakt niet uit waar die vandaan kwam.
pi_160510314
quote:
Daarom weet ik weer waarom ik nooit op de frontpage kom. :')
pi_160510352
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 08:33 schreef Injetta het volgende:
Apart dat zoveel mensen al exact blijken te weten dat het om Marokkanen gaat die wraak wilden nemen voor Badr Hari.
En al bezig zijn met de straf die ze verdienen en het meteen aangrijpen voor hun pleidooien tegen Niet Nedelanders.

Ik hoop dat de politie niet aan een dergelijke tunnelvisie lijdt en alle opties en scenario's onderzoekt.

Zo werd Fortuin tot grote verbazing van velen vermoord door een linkse Nederlander. En bleek Borst het slachtoffer van een Nederlander die flink van het padje af is.

Ik vind veel conclusies nogal voorbarig.
Hopelijk vinden ze dader(s) en ook het motief.
jij kwam dit gisteren posten:

is dat laster bevattende scenario aannemelijker ?
  dinsdag 8 maart 2016 @ 11:16:30 #243
3647 B.R.Oekhoest
pi_160512736
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 08:50 schreef KingRadler het volgende:
het was gewoon een gestoorde fan van Badr die het gedaan heeft, het maakt niet uit waar die vandaan kwam.
Een Monica Selesje dus?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 8 maart 2016 @ 11:22:37 #244
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_160512891
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Een Monica Selesje dus?
zoiets ja
pi_160515607
Everink door messteken om het leven gebracht

Update zaak Bilthoven

Laatste update:
08-03-2016 | 13:25

Bilthoven - Het onderzoek naar de dood van Koen Everink, wordt onverminderd voortgezet. Vrijdagochtend 4 maart werd hij levenloos aangetroffen in zijn woning. Hij werd door messteken om het leven gebracht.

https://www.politie.nl/ni(...)-zaak-bilthoven.html
  dinsdag 8 maart 2016 @ 13:50:05 #246
3647 B.R.Oekhoest
pi_160515869
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 08:33 schreef Injetta het volgende:

Zo werd Fortuin tot grote verbazing van velen vermoord door een linkse Nederlander.
Dàt is het! Die loopt sinds kort weer vrij, en ze hebben zijn pistool inmiddels afgepakt. Harderwijk ligt ook niet zo ver van Bilthoven.
pi_160515961
Messteken zet je ook wel weer aan het denken :{
pi_160515997
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 13:53 schreef empa1010 het volgende:
Messteken zet je ook wel weer aan het denken :{
Wat dan?
  dinsdag 8 maart 2016 @ 13:59:50 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160516107
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:

Wat dan?
Messentrekkers ... jeweettog. Zijn keel zal wel zijn doorgesneden. Jeweettog.
pi_160516146
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 13:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dit was niet waar ik gelijk aan dacht :p
pi_160516157
Dat arme kind ;(
Tap tap tap
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:03:10 #252
300082 roos85
JUICHEN!
pi_160516195
quote:
Everink werd doodgestoken

BILTHOVEN -
Zakenman Koen Everink is vrijdag met messteken om het leven gebracht in zijn woning in Bilthoven. Dat heeft de politie dinsdag laten weten.
De zakenman is in de nacht van donderdag op vrijdag gedood. De politie trof vrijdagochtend rond kwart voor negen zijn lichaam aan in zijn woning in Bilthoven, nadat zijn buren alarm hadden geslagen door gegil van het dochtertje van Everink. Zij had haar vader even daarvoor gevonden in een plas bloed.
De politie heeft al ruim 30 tips binnengekregen over de zaak. Everink kwam in het verleden in het nieuws omdat hij zwaar was mishandeld door vechtsporter Badr Hari in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012.
De politie heeft al ruim dertig tips binnengekregen over de zaak. Everink kwam in het verleden in het nieuws omdat hij zwaar was mishandeld door vechtsporter Badr Hari in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012.
http://www.telegraaf.nl/b(...)campaign=twitterfeed
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160516239
Ik snap wel dat Everink bekend is geworden door Hari maar ze blijven hem stelselmatig noemen in het nieuws..
pi_160516261
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik snap wel dat Everink bekend is geworden door Hari maar ze blijven hem stelselmatig noemen in het nieuws..
Het is de schuld van de media!!!!
  Moderator dinsdag 8 maart 2016 @ 14:05:49 #255
249559 crew  Lavenderr
pi_160516264
quote:
Dat is niet zo gek natuurlijk met de rechtszaak en nu de moord.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:06:00 #256
3647 B.R.Oekhoest
pi_160516268
Wat is het nou, zijn er nou wél of geen beveiligingscamera's daar?
pi_160516280
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is niet zo gek natuurlijk met de rechtszaak en nu de moord.
Nee link is snel gelegd. Het verbaast mij een beetje laat ik het zo zeggen.
pi_160516282
wel
pi_160516283
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Lijkt me van wel
pi_160516289
quote:
ja en?
pi_160516294
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 13:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ohja nee natuurlijk, zo mag je niet denken :')
pi_160516297
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan ben je niet zo heel erg slim.
pi_160516298
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
wel

08.00
pi_160516307
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef computergirl het volgende:

[..]

ja en?
quote:

[..]

Moderator dinsdag 8 maart 2016 @ 14:07:27 #265
249559 crew  Lavenderr
pi_160516314
quote:

[..]

Het zou mij meer verbazen als dit stilgehouden werd.
pi_160516324
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:07 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Dan ben je niet zo heel erg slim.
Of mensen hebben nu het zo vaak gelezen dat ze de link zelf wel kunnen leggen?
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:08:27 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160516345
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef empa1010 het volgende:

Ohja nee natuurlijk, zo mag je niet denken :')
Van mij mag je alles denken.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:08:30 #268
3647 B.R.Oekhoest
pi_160516347
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

wel
Waarom werd er dan eerst gezegd van niet? Om de dader op een dwaalspoor te brengen?
pi_160516356
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Waarom werd er dan eerst gezegd van niet? Om de dader op een dwaalspoor te brengen?
Waar werd gezegd van niet? Er is/zijn nog geen dader(s), trouwens.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2016 14:09:19 ]
pi_160516394
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:08 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Die zijn er wel. Alleen weten wij nog niet wie :p
pi_160516412
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die zijn er wel. Alleen weten wij nog niet wie :p
Volgens mij moet jij even het verschil tussen een verdachte en een dader opzoeken.
pi_160516423
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:11 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij even het verschil tussen een verdachte en een dader opzoeken.
Er loopt toch iemand rond die het gedaan heeft.
pi_160516434
We weten ook nog niet wie er officieel verdacht wordt :p
pi_160516449
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er loopt toch iemand rond die het gedaan heeft.
Jezus Christus. Hoe oud ben jij?
pi_160516459
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:12 schreef Yasmin23 het volgende:
We weten ook nog niet wie er officieel verdacht wordt :p
oke xD :p ;'D =P
pi_160516461
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:13 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Jezus Christus. Hoe oud ben jij?
Wat klopt er niet aan wat ik zeg dan?
pi_160516490
Messteken... weer een indicatie dat de daders Marokkanen waren
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:15:17 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160516512
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de media maar wat geroepen.... de politie brengt weinig naar buiten, en verder maken ze er zelf wel een smeuïg verhaal van.
"Er worden camerabeelden bekeken" ---> "De buren hadden een bewakingscamera" ---> "Everink had geen bewakingscamera".
De een beweert dit, de ander beweert dat, Everink zegt een maand geleden tegen vd Heuvel dat hij "binnenkort" bewakingscamera's laat plaatsen, en men trekt daaruit de conclusie dat er nu geen camera's zijn in het huis waar hij vermoord is, en dat die daar nog wel geplaatst zullen worden.

Het lijkt mij sterk dat als er vorig jaar juni al een flinke verbouwing in z'n nieuwe huis bezig was, dat hij daar dan nog bewakingscamera's zou moeten laten plaatsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160516555
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de media maar wat geroepen.... de politie brengt weinig naar buiten, en verder maken ze er zelf wel een smeuïg verhaal van.
"Er worden camerabeelden bekeken" ---> "De buren hadden een bewakingscamera" ---> "Everink had geen bewakingscamera".
De een beweert dit, de ander beweert dat, Everink zegt een maand geleden tegen vd Heuvel dat hij "binnenkort" bewakingscamera's laat plaatsen, en men trekt daaruit de conclusie dat er nu geen camera's zijn in het huis waar hij vermoord is, en dat die daar nog wel geplaatst zullen worden.

Het lijkt mij sterk dat als er vorig jaar juni al een flinke verbouwing in z'n nieuwe huis bezig was, dat hij daar dan nog bewakingscamera's zou moeten laten plaatsen.
peter rd vries gisterenavond

08.00

pi_160516571
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:14 schreef eight het volgende:
Messteken... weer een indicatie dat de daders Marokkanen waren
dat slaat nergens op
pi_160516576
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan wat ik zeg dan?
Ik ontken het ook niet. Ik zei alleen dat je even het verschil moet opzoeken tussen de 2 verschillende termen.
pi_160516588
quote:
Dus dan zou hij gestorven zijn terwijl zijn dochter thuis was en zij niks gehoord heeft. Brrr
pi_160516603
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:18 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik ontken het ook niet. Ik zei alleen dat je even het verschil moet opzoeken tussen de 2 verschillende termen.
Ik weet de verschillen.... Beide zijn bij ons niet bekend.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:22:20 #284
300082 roos85
JUICHEN!
pi_160516672
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus dan zou hij gestorven zijn terwijl zijn dochter thuis was en zij niks gehoord heeft. Brrr
Ja, naar he :{
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:24:11 #285
3647 B.R.Oekhoest
pi_160516715
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:08 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Als je de topicreeks had gevolgd....

maar goed: hier bijvoorbeeld:

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)woning-Everink.dhtml
pi_160516726
quote:

[..]

Dat is sowieso een nare gedachte. Maar een afrekening wordt wel steeds waarschijnlijker zo. Een roofoverval met messen?
pi_160516763
quote:

[..]

Bah, erg sneu deze zaak. Ik vraag me alleen wel af hoe het dan kan dat ze niet wakker is geworden. Je zou zeggen dat als hij zich verzet heeft dat je dat toch moet horen. Daarnaast lijkt het me dat je wel geluid maakt als je wordt gestoken?
pi_160516808
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:26 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Bah, erg sneu deze zaak. Ik vraag me alleen wel af hoe het dan kan dat ze niet wakker is geworden. Je zou zeggen dat als hij zich verzet heeft dat je dat toch moet horen. Daarnaast lijkt het me dat je wel geluid maakt als je wordt gestoken?
Mijn idee.
En dan zou het een bekende van hem moeten zijn, dat is dan weer wel positief voor deze zaak want dan is de kans dat de dader gepakt wordt groter
pi_160516838
quote:

[..]

Alles blijft gissen natuurlijk, maar het kan zo simpel zijn als verzet je niet of anders......
pi_160516883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:24 schreef aspi het volgende:

[..]

Dat is sowieso een nare gedachte. Maar een afrekening wordt wel steeds waarschijnlijker zo. Een roofoverval met messen?
bij een roofoverval zijn ze uit op de bankpas & code
binden ze de mensen vast en pikken nog wat juwelen
verder viel er daar niet veel te halen
zelfs de auto is blijven staan
pi_160516889
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:30 schreef aspi het volgende:

[..]

Alles blijft gissen natuurlijk, maar het kan zo simpel zijn als verzet je niet of anders......
Ja, ik wil me ook niet echt wagen aan wat er gebeurd is, maar het is gewoon iets dat ik me afvroeg. Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat je geen kik geeft als iemand je steekt, want het lijkt me behoorlijk pijnlijk. Aan de andere kant, misschien heeft hij z'n dochtertje wel proberen te beschermen? Dat ze niet naar beneden kwam rennen en ook gepakt werd. Ok, ik spreek nu m'n eerste zin heel erg tegen en ben ook wild aan het speculeren. :Y
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:34:51 #292
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_160516921
Hij is gewoon geliquideerd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_160517005
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Zou kunnen maar staat nog niet vast .
pi_160517029
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:39 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Zou kunnen maar staat nog niet vast .
Het was een verkoudheid.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_160517048
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:34 schreef Mani89 het volgende:
met messteken? :D
pi_160517070
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:41 schreef computergirl het volgende:

[..]

met messteken? :D
Ik vroeg me ook af of een liquidatie per sé met een geweer moet. In elk geval is dat wel gangbaar.
pi_160517134
https://nl.wikipedia.org/wiki/Liquidatie_(moord)
Best opmerkelijk dat eerwraak hier ook tussen staat.
pi_160517135
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:42 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Ik vroeg me ook af of een liquidatie per sé met een geweer moet. In elk geval is dat wel gangbaar.
bij messteken moet je op armlengte of minder van slachtoffer zijn en heb je veel meer kans op DNA sporen van jou op locatie of sporen van slachtoffer op jou. Schieten is sneller en veel efficiënter
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:45:30 #299
117098 Hathor
Effe niet
pi_160517139
quote:

[..]

Hen je gezien wat voor kast van een huis dat is? Misschien sliep dat kind wel helemaal aan de andere kant met de deur dicht, dan kan ik me goed voorstellen dat je van wat gestommel of zelfs een schreeuw niet wakker word.
pi_160517146
Kijken jullie dan nooit CSI, messteken is een crime passionel, van dichtbij :{w
Tap tap tap
pi_160517152
PolitieUtrecht twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 14:25:35 Bilthoven - Update zaak Bilthoven: Het onderzoek naar de dood van Koen Everink, wordt onverminderd voortgezet.... https://t.co/kgXgsF7I41 reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')